Próbáld ki INGYEN a tagságot!

Ennyi időd maradt dönteni, utána a klub bezárja kapuit hónapokra:
nap
óra
perc
másodperc
nap
óra
perc
másodperc

A Feliratkozási oldal útmutatóval, tudni fogod, hogy nézzen ki a feliratkozói oldalad. Na és utána?

Nem mindenki ismeri fel, hogy a vevőszerzési rendszer mennyire fontos, de Te megtetted az első lépést ahhoz, hogy új szintet lépj a bevételszerzésben!

De mi a következő lépés az értékesítési folyamatban?

Hogy tudsz ebből a tudásból tényleges bevételt szerezni?

Mert sajnos hiába neked van a Világ legmenőbb feliratkozói oldala… ha nem találnak rá az érdeklődők, vagy utána nem ösztönzöd őket vásárlásra, akkor az egész csak feleslegesen befektetett idő.

Ami kell neked, az egy rendszer, egy lépésről-lépésre útmutatóval, amivel különösebb marketing tudás nélkül képes vagy a gyakorlatba ültetni a vevőszerzési folyamatot.

Amire még szükséged van az értékesítési rendszered felépítéséhez:

Az első dolog, amit írásba kell foglalnod

Részletesen körbejárjuk az ideális vásárló meghatározásához szükséges tudást és egy konkrét sablont is adok neked ahhoz, hogy saját magad is megcsináld végre a saját ideális vásárló dokumentumodat. Amíg ez nincs kész, nagy eséllyel minden marketing megmozdulásod ötletszerű lesz.

Csali termék elkészítési útmutató

Ahhoz, hogy maximális hatékonyság mellett tudj e-mail címeket gyűjteni, szükséged lesz egy olyan figyelemfelkeltő csalira (lead magnetre), aminek egyszerűen képtelenek lesznek nemet mondani a potenciális célközönséged tagjai.

Értékesítési oldal minikurzus

Igazán jó értékesítési oldalt készíteni egyáltalán nem könnyű, ezért ne bánkódj, ha eddig nem sikerült megalkotnod azt a verziót, amivel igazán elégedett lennél. Ez az anyag éppen azért született, hogy segítsek neked olyan sales oldalakat készíteni, amelyekkel szemmel látható módon gyarapítod a bevételed!

Belépőtermék: minél több érdeklődődből első vásárló

Ha már ismered az értékesítési tölcsér fogalmát, akkor tudod, hogy a belépőtermék lesz az egyik legfontosabb eleme a rendszerednek. Ebben a cikkben azt fogom megmutatni neked, hogyan készíthetsz olyan belépőterméket, amit egyszerűen képtelenek lesznek visszautasítani az érdeklődőid.

Hogyan készítsd el a visszautasíthatatlan ajánlatodat?

8 lehetőség, hogy még többen mondjanak igent a portékádra! Van egy kiváló terméked, ami szinte minden tekintetben jobb, mint a versenytársaké? Szuper, akkor most közösen megalkotunk belőle egy ajánlatot, aminek a segítségével kevésbé leszel kitéve az árversenynek és a még vacilláló érdeklődők közül is minél többet vásárlásra tudsz majd bírni.

Hogyan legyél Te automatikusan az első számú választás az álomvevőd részére?

...avagy így alkosd meg a pozicionálásodat! Akármilyen vállalkozást is csinálsz, kötelező feladatként tornyosul előtted a következő: meg kell értetned a piaccal, hogy pontosan kinek és miért nyújtod Te a legjobb megoldást. Ha végigmész ezen a tananyagon, garantálom, hogy képes leszel megalkotni a saját vállalkozásod ütős pozicionálását!

Egy komplett értékesítési tölcsér aloldalainak sablonjai – ha nem tudod mit, hova írj, itt a segítség

Összegyúrtuk neked a legeredményesebb oldalaink felépítését!
Így egy olyan tervet kapsz kézhez, ami alapján akár te, akár a weboldalkészítőd könnyedén el tudja készíteni vagy kijavítani az értékesítési tölcséred oldalait.
Csak rákattintasz a minta oldalakra és egyben látni fogod az összesnek a javasolt felépítését.Innentől már tényleg nincs kérdés, csak csinálni kell a sajátodat. 🙂

Honnan szerzed meg mindezt a tudást?

Ha külön-külön forrásokra támaszkodsz, nagyon sok időd és energiád megy el, ráadásul nem lehetsz biztos abban, hogy olyan trükköket mutatnak neked, amik tényleg hatásosak.

Vállalkozóként átérzem, hogy ez nagyon bosszantó. Ezért hoztam létre a DO! marketing Klubot, ami összeszedi azt a tudást, amire az elinduláshoz és fejlesztéshez szükséged van. Ráadásul most ingyen kipróbálhatod!

Miért kivételes a DO! marketing Klub?

Most INGYEN kipróbálhatod a DO! marketing Klub tagságot!

Nem árulok zsákbamacskát, ezért szeretném, ha egy teljes hónapig teljesen INGYEN próbálnád ki a tagságot.

De ez az ajánlat csak pár napig  érvényes, így ne már ma regisztrálnod rá!

Ennyi időd maradt dönteni, utána a klub bezárja kapuit hónapokra:
nap
óra
perc
másodperc

Mit találsz a DO! marketing Klubban: teljeskörű segítséget az online vevőszerzéshez kisvállalkozóknak

Az 1-15 fős magyar vállalkozások vevőszerzési gondjai

Avagy ezért van szükséged a DO! marketing Klubra

#1 Alig van időd, de vevőből meg több kéne!

Nem érsz rá ingyenes cikkeket böngészni, nem fér bele az idődbe, hogy lukra fuss átgondolatlan marketing megoldásokkal. Ha időszűkében vagy, akkor a kipróbált, bizonyított megoldásokra van szükséged és itt pont ezt kapod.

#2 Egyedül vagy és így nehéz motiváltnak maradni

“Csak hátszéllel lehet vállalkozni itthon…” VAGY “A vevők ma ár alapján választanak…” Ismerős mondatok a környezetedből? A DO! marketing Klubban proaktív, ambíciózus vállalkozókkal leszel összezárva és imádni fogod! Egyedül maradsz a tömeggel odakint vagy csatlakozol a támogató közösségünkbe?

#3 Sok a kérdésed, de nincs kinek feltenni

Mi legyen az upsell a könyved után? Mennyiért add az online kurzusodat? Hogyan csinálhatnál ajánlatot a termékedből? A kérdések csak ömlenek menet közben, épp ezért leszek én a marketing mentorod, aki személyesen válaszol minden feltett kérdésedre az élő kérdezz-felelek hívásokon.

#4 Amit tavaly megtanultál, ma már nem működik

Hát igen, ilyen az online marketing, de ne aggódj, mindenkinek egyenlőek a feltételek. A kérdés csak az, hogy lemaradsz az önfejlesztésben és a konkurenciád morzsái jutnak neked vagy pont Ő fogja bámulni a Te hátadat?

Milyen élet vár a vállalkozásodra, ha csatlakozol a DO! marketing Klubhoz?

Tudni fogod hova nyúlj, ha új vevő kell

Elfelejtheted a vevőszerzés stresszét, mert bármikor segítséget kérhetsz tőlem.

Magasabb áron fogsz értékesíteni

Többé nem kell letolnod a nadrágot Olcsó Jánosoknak, Te diktálod majd a feltételeket.

Te döntöd el, kivel dolgozol és kivel NEM

A macerás ügyfél csak egy rossz emlék lesz, mert sorban állnak majd a kiváló kliensek.

A legjobb kivitelezők is szóba állnak veled

A legprofibb alvállalkozók is örömmel dolgoznak majd veled, mert érteni fogod a marketinget.

Nem csak a vállalkozásod,
a magánéleted is meg fog változni:

A saját kezedben
lesz a sorsod

Megtanulod hogyan kell vevőt szerezni saját erőből, hátszél nélkül, a konkurenciától függetlenül. Magabiztosabb leszel, mint valaha!

Biztonságot teremtesz a családodnak

Nem kell majd aggódnod, mert a céged árbevétele gangolni fog fölfelé! Talán még a következő generáció jövőjét is megalapozod!

Több minőségi időt tölthetsz a családoddal

Több vevő = több pénz, amit a szabadidőd megvásárlására fordíthatsz. (Alvállalkozókkal, munkatársakkal, rendszerekkel.)

Ezért fogod imádni a DO! marketing Klubot - avagy ezt kapod előfizetőként

Online marketing tananyagok

Több mint 55 anyag vár Rád és ez minden hónapban bővülni fog. Soha nem volt még ilyen könnyű online vevőt szerezni, ezt tanulhatod meg!

Kérdezési lehetőség Domán Zsolttól

Személyesen fogok válaszolni az összes felmerülő kérdésedre! Kéthetente élő Zoom hívás keretében bármit kérdezhetsz, én ott leszek segítődként! Előtte is elküldheted a kérdéseidet, vagy az élő hívás alkalmával is felteheted, ráadásul ha a válaszaim után is maradt még kérdésed, azt is szívesen megválaszolom a hívás alatt.

Folyamatleírások az üzemeltetéshez

Ha folyamatleírások mentén dolgozol, könnyebb, gyorsabb és hibamentesebb lesz a munkád. Én adom őket, neked csak használni kell.

Exkluzív közösség
(Facebook csoport)

Előfizetőként csatlakozhatsz az exkluzív Facebook csoportba. Itt mindenki proaktív, ambíciózus vállalkozó, imádni fogod a közeget!

2 havonta telefonos konzultáció (15 perc)

Néha vannak privát kérdések, amiket nem feltétlen akarsz nyilvánosan feltenni a csoportban. Ezért van a telefonos konzi, előzetes időpontfoglalós alapon. 

Az előfizetés mellé
ezek ütik a markodat
BÓNUSZKÉNT!

Ezeket a bónuszokat fizetés után AZONNAL megkapod emailben. 
Csatlakozz a Klubhoz, és máris a Tiéd mindkettő!

Alvállalkozó gyűjtemény

Összegyűjtöttem számodra egy kivitelezői gyűjteményt: több mint 45 webest, grafikust, programozót, marketing automatizáló szakit, szövegírót stb. Én is velük dolgozom és most Te is hozzáférhetsz a listához.

Szoftver lista

Készítettem egy részletes anyagot, ami tartalmazza az összes, több mint 30 általam ajánlott online marketing szoftvert. Én is ezeket használom, spórolj időt magadnak a listával keresgélés helyett.

ÚJDONSÁG: mesterkurzusok
Több órás részletes tréningek egy szakértőtől

A mesterkurzusok egybefüggő, több órás tréningek jellemzően videós formában. Értékük több tízezer forintra tehető egy szerény becslés mentén is. Éppen ezért sajnos havi tagság vásárlással nem elérhetőek, csak az éves előfizetők férnek hozzá. (Ha tetszik az ingyenes 30 napos tagság, majd könnyedén átválthatsz éves előfizetésre.)

Már 4 db mesterkurzus érhető el a felületen, és további 2-3 szuper részletes kurzust tervezek külsős szakértők által, erről lent olvashatsz részletesebben.

Leegyszerűsítve három dolgot javaslok az ügyfeleimnek, ha online marketingről van szó:

  1. Építs folyamatosan email listát, követőtábort, hogy legyen mindig friss vér a vállalkozásod szívében.
  2. Melegítsd fel ezeket az idegeneket bizalomnövelő tartalmakkal, illetve válj a régi követőid mindennapjainak részévé.
  3. Végül pedig csinálj úgy nevezett “termékbevezetési kampányokat”, amik segítségével drágább dolgot is eladsz a követőidnek (alacsony hirdetési költség mellett).

A legújabb mesterkurzus abban segít neked, hogy a 2-es pontot, a bizalomnövelő kommunikációt a lehető legügyesebben csináld.

.

Mesterkurzus:
Bizalomnövelő Kommunikáció és Közösségépítés Domán Zsolttal

Hogyan válhatsz céltalan posztolgatóból egy tudatos stratégia segítségével olyan véleményvezérré, akit öröm követni és akihez az emberek tartozni szeretnének? Ebben a mesterkurzusban részletesen átadom számodra az összes tapasztalatomat.

Lent látod a részletes tematikát.

  1. Miért és mikor van szükséged bizalomnövelő kommunikációra, közösségépítésre?
  2. Miről írj úgy, hogy az valóban érdekelje a követőidet?
  3. A megvalósítás legfontosabb gyakorlati kérdései
  4. Hatástöbbszöröző hirdetési rendszer
  5. Legjobb posztjaim gyűjteménye

Vicsai Gábor Magyarország egyik legnagyobb tapasztalattal bíró Facebook hirdetési szakembere. Olyan cégek dolgoznak vele, mint Szabó Péter, a HVG Állásbörze, az Ecommerce Expo csapata, a DO! marketing, Fenyő Iván, Geszti Péter vagy Brian Tracy.

Mesterkurzus:
Facebook Hirdetések Vicsai Gáborral

Gábor egy 29 részből álló videós kurzust tett elérhetővé a DO! marketing Klub éves előfizetői részére. A kurzus feltöltése folyamatban van, jelenleg 21 rész már azonnal elérhető a 29-ből.

Lent látod a részletes tematikát és azt is jelöltük “hamarosan” felirattal, ami még nem elérhető.

  1. Facebook hirdetési stratégia alapok
  2. Facebook oldal és a vállalkozáskezelő beállítása
  3. Facebook oldal beállítása
  4. Első fizetési mód hozzáadása
  5. Régi Hirdetéskezelő felépítése
  6. Új Hirdetéskezelő felépítése
  7. Hirdetéskezelő beállítások
  8. Célközönség elemzési adatai
  9. Oszlopok testreszabása elemzéshez
  10. Oszlopok bontása elemzéshez
  11. Képpontok, konverziók — Hamarosan…
  12. Célközönségek — Hamarosan…
  13. Elemek — Hamarosan…
  14. URL Paraméterek — Hamarosan…
  15. Kampány létrehozása — Hamarosan…
  16. Hirdetéssorozat létrehozása — Hamarosan…
  17. Kreatívok létrehozása — Hamarosan…
  18. Elemzések — Hamarosan…
  19. Hozzászólások moderálása
  20. Kritikák kezelése
Bónusz leckék:
  • Hogyan tudhatom előre, hogy megfelelő mennyiségű-e a szöveg a hirdetési képemen?
  • Hogyan tudok jogosultságot adni munkatársamnak a hirdetési fiókomhoz és az üzleti oldalamhoz?
  • Hol találom a Facebookos számláimat?
  • Elutasították az egyik hirdetésemet. Mi a teendő?
  • Elutasították az egyik hirdetésemet. Mi a teendő? (kiegészítés)
  • Kitöröltem egy kampányomat, hogyan tudom mégis visszanézni az eredményeit?
  • Hogyan maximalizálhatom a licitösszeget, amit hajlandó vagyok fizetni a Facebooknak?
  • Hogyan zárhatok ki elhelyezéseket a kampányomból?
  • Többféle konverzió lehetséges a kampányomban, hogyan láthatom őket egyszerre?

Lippner Tamás már több mint 20 éves értékesítési vezetői háttérrel rendelkezik. Dolgozott a Citibanknál régióvezetőként, a Sberbanknál értékesítési igazgatóként, majd a Vodafone-nál egy közép-európai értékesítési csapatot vezette.

A Benks Kft. alapítójaként egy 700 fős üzletkötői hálózatot épített fel.

Mesterkurzus:
Átlag feletti értékesítői képzés Lippner Tamással

Ha már eredményesen szerzel érdeklődőket az online marketing
rendszereddel, akkor itt az ideje emelned a lezárási arányodon is. Ehhez
az értékesítői tudásodon kell csiszolni és pont ebben segít ez a 24
részes mesterkurzus Lippner Tamás 20 éves tapasztalatán keresztül.

Lent látod a részletes tematikát.

  1. Mi is az értékesítés és miért fontos neked?
  2. Milyen lehetőségeid vannak az értékesítésben?
  3. Hogyan lehetsz eredményes értékesítő?
  4. Hogyan lehetsz hatékonyabb értékesítő?
  5. Hogyan telefonálj?
  6. Hogyan készülj fel a találkozóra?
  7. Az értékesítési folyamat lépései
  8. Az ügyfél megismerése
  9. Hogyan kérdezz ügyesen?
  10. Hogyan mérd fel a vásárlási szándékot?
  11. Megoldás bemutatása
  12. Hogyan beszélj stílusosabban?
  13. Hogyan reagálj az ellenvetésekre?
  14. Lezárás: így csináld!
  15. Hogyan kaphatsz több ajánlást?
  16. Így építs bizalmat!
  17. Különböző személyiségtípusok
  18. Típusok kezelése
  19. Különböző kommunikációs típusok
  20. Hogyan növeld az esélyeidet?
  21. Hogyan tárgyalj többet?
  22. Hogyan építs kapcsolatokat? 2/1
  23. Hogyan építs kapcsolatokat? 2/2
  24. További hasznos dolgok

Terei Miklós az E-motion Pictures filmgyártó cég tulajdonosa és a VideoNINJA oktatási program alapítója.

A tanfolyamaiban azokat a megvilágosodásokat osztja meg veled, amelyek végigkísérték az útját, hogy professzionális, nemzetközileg is díjazott arculati- és dokumentumfilmeket készítsen.

Tudását és tapasztalatait azokra az igényekre transzformálja át, amelyek ma meghatározzák a KKV szektor videókészítési igényeit.

Szemléletmódot tanít, hisz abban, ha tudatossá válunk a videókészítés alapjaiban, akkor örömünket is fogjuk lelni benne és könnyebb is lesz fejlődni.

Mesterkurzus:
"Beszélő fej videók" Terei Miklóssal

Vállalkozásodnak bizalomépítő videókra van szüksége?
De nem tudod, hogyan vágj bele és nem szeretnél nagyobb összegeket
áldozni profi stábra sem?

Terei Miklós anyaga abban fog segíteni, hogy a saját magad videósa
lehess, hogy könnyen és egyszerűen tudj videókat készíteni vállalkozásod
kommunikációjához.

Avagy számít-e, hogy:

  1. A beszélő a képernyő melyik részén helyezkedik el?
  2. Remeg, mozog-e a kamera a kézben?
  3. Tisztán jól érthető-e a beszélő hangja?
  4. Az élesség a háttéren vagy a beszélőn van-e?
  5. Üzletfejlesztési témáról egy parkban vagy egy irodában beszélünk?
  6. A néző csak az arcunkat látja vagy többet is a testünkből?
  7. Állóban, fkvőben vagy négyzetes formátumban rögzítünk-e?
  8. Milyen magasságban van a kamera hozzánk képest?
  9. Mobillal vagy profi kamerával rögzítjük-e?

Ha csak az azonnal elérhető tananyagok értékét nézzük, akkor is kijelenthetjük, hogy ez nem “jó üzlet”, hanem egyenesen rablás. 🙂 Hát még ha évente további 2-3 mesterkurzus is megjelenik…

Nem úgy alakult a kampányod, mint vártad?!
Semmi gond, személyesen így tudlak segíteni klubtagként:

Bármennyit kérdezhetsz tőlem a Kérdezz-felelek hívásokban

Előre elküldheted a kérdéseidet illetve élőben is kérdezhetsz a Zoom-on keresztül havonta kétszer. Én pedig minden kérdésre személyesen válaszolok.

Nagyon fontosnak tartom, hogy az élő hívások kétirányúak legyenek: egyből tudsz majd reagálni a válaszaimra, és további kérdéseket is fel tudsz majd tenni.

Ha épp beütött a krach, ez felbecsülhetetlen lesz neked…

15 perces telefonos konzultáció

Privát a kérdésed? Pont erre találtam ki:

két havonta előzetes időpontfoglalással lehet bejelentkezni hozzám telefonos konzultációra (aki kapja marja alapon).

Milyen tananyagokat találsz a Klubban?

Nem csak az én tudásomra fizetsz be, hanem más magyar szakemberek agyát is megkapod...

…mindössze egy jelképes díjért cserében.

Azonnal elérhető tudásanyagok más szakértőktől:

 

  • Mészáros Róbert (BrandBirds) – Márkaépítési trendek
  • Csepregi Balázs (SalesAutopilot) – Hogyan lesz a céged eredményesebb folyamatleírások segítségével?
  • Pongor-Juhász Attila – A marketing és bizalomépítés 3 szakasza
  • Kovács István (Conversific) – Hogyan tudod növelni a vásárlások számát a webáruházad elemzésével?
  • Sipos Csaba (SEO Navigátor) – Így csinálj magadnak PROFI kulcsszókutatást és kulcsszóelemzés [TELJES ÚTMUTATÓ]
  • Siteri Gergő – Telefonon hívják fel a bizniszedet? Megmutatjuk, hogyan mérd a hirdetési konverziókat Google Adsből vagy bármilyen hirdetésből
  • Szabó Valéria (FlyFunnels) – Hogyan négyszereztük meg ügyfelünk bevételét már az 1. évben? A +47 620 000 Ft-os funnel története
  • Kovács László (FollowMarketing) – Kérdezz-felelek az Instagramról
  • Interjú Welczenbach Tamással a könyvbevezetési kampányáról
  • Berkes-Bognár Nikolett  – Profi márkaépítő Instagram profil létrehozása
A fentieken túl is van egy “titkos listám” amiről folyamatosan keresem meg a hiteles, jó hazai szakembereket és cégeket. Nem fog elmaradni az utánpótlás. 😉 

"Na de mik azok a folyamatleírások Zsolt?!" - kérdezheted tök jogosan, máris mondom

Az online marketing tananyagok abban segítenek majd, hogy megtanuld az online vevőszerzés csínját-bínját. De itt még hátravan egy fontos rész: a mindennapokban történő üzemeltetés. 

Méghozzá a lehető legkevesebb időből és legkisebb hiba arány mellett. 
A folyamatleírások pont ezt tudják neked biztosítani.

Gyorsabbá és hibamentesebbé
válik a munka, hála a folyamatleírásoknak

Nem kell mindenen gondolkoznod, csak egy leírást követni. Nincs fölösleges mentális teher, hogy “vajon mindenre gondoltam, jó lesz így?” 

Ráadásul a legnagyobb érték szerintem az, hogy végre nem csak Te leszel képes elvégezni a feladatokat, hanem kis túlzással – a feladat típusától függően – bárki! 

Jól hangzik? 🙂 Szerintem is!

Épp ezért kértem fel Csepregi Balázst egy interjúra, aki összesűrítette 45 percbe az elmúlt 15 évben összegyűlt SAPI tapasztalatot a folyamatleírások kapcsán.

Mit mondanak azok, akik már a DMK előfizetői?

Ezek a vélemények azért különlegesek, mert egyáltalán nem lettek “külön kérve”.
Mindegy szálig maguktól írtak véleményt a klubtagok.

Most már elég jól látod, hogy miről is szól a DO! marketing Klub.

De vajon neked való?

Itt akkor fogod magad jól érezni, ha:

Itt NEM fogod jól érezni magad, ha:

Mit mondanak Domán Zsoltról azok az ügyfelei, akik 200e Ft-ot fizetnek egy két órás személyes konzultációért?

Palánkai Gábor

Ügyvezető Akadémia

“Domán Zsolt nagyon felkészült szakember, nemcsak szakmailag, de belőled is felkészül. Ő az, akire bátran rábízhatod magad. “

Kriston Gábor

DXLabz

“Nagyon szuper volt, annyi gondolattal térek haza, hogy hónapok kellenek, mire mindent átültetek a gyakorlatba. Ha szeretnéd, hogy az üzleted a következő szintre lépne, mindenképp ajánlom Zsoltot.”

Kollár Anna

Self-Love Coach

“Már a Zsolttól kapott kérfőívből is sok mindenre rájöttem, hogy mi hiányzik a vállalkozásomból.
Ha pedig konkrét kérdésed, elakadásod van, Domán Zsolt nagyon profi.”

Kovács Krisztina

MAKKA Klub

“Eljött a cégem életében az a pillanat, amikor egy kicsit frissülni kellett, és nagyon jó volt külső szemmel végiggondolni az eddigieket.”

Licsár Szilvia

JátékLiget

“Fantasztikus! Nagyon sok ötletet kaptam, konkrét tervek vannak, hogy hogyan tudunk nekiindulni.
Minden vállalkozónak ajánlom!”

Tusnádi Roland és Kiss Gergő

Unlimited Man

“Azoknak javasolnám a konzultációt, akik nem akarnak kerülőutakon járni, hanem egyből az eredményeket akarják.”

Lippner Tamás

Sell & Speak

“Zsolttal eszméletlenül jó együttműködni, leginkább azért, mert végtelenül sok időt spórol meg nekem. Amivel én hónapokig küzdenék, azt Ő egy mondatban megválaszolja nekem.”

Welczenbach Tamás

Fotós Leszek

“Az tetszett a legjobban a konzultációban, hogy Zsolt mennyire felkészülten érkezett! Egy komplett stratégiát kaptam, sok minta emaillel és egyéb trükkökkel, amik sokszorosát hozhatják vissza számomra.”

Még kételkedsz?
Nézd meg kik ajánlják a DO! marketing Klubot

“Ha Domán Zsolt nekünk is tudott segíteni, akkor neked is fog tudni!”

Pongor-Juhász Attila

Pongor Publishing

“Zsolt elindította a DO! marketing előfizetéses klubot, amit teljes szívvel (és ésszel) ajánlok, pár napig még lehet csatlakozni. Én is ott vagyok, gyere, ha igazán gyakorlatias segítséget szeretnél kapni egy hiteles és sikeres marketingestől. Mert a klub lényege az, hogy nem a tudás számít, hanem amit megvalósítasz.”

Mészáros Róbert

BrandBirds

“Zsolt jelenleg az egyik legjobban felkészült online marketing szakértő, aki nem csak szakmailag, de embereileg is az az ember, akire hatalmas példaképként tekintek.”

Csont Attila

“Zsolt az egyik legfelkészültebb marketingszakértő Magyarországon. Már nekünk is volt szerencsénk együtt dolgozni vele előadóként a KIÜTÉS! Konferencián, ahol egy professzionálisan összeállított prezentációval nyűgözte le a közönséget.”

Mái Attila és Vicsai Gábor

MarketingAmazing

“Kedvelem Zsolt konzultációit, mert ezek mindig nagyon konstruktív, előremutató beszélgetések. Amellett, hogy rengeteg hasznos tanácsot ad, motiváltsága a másik félre is mindig ösztönzőleg hat. Ez a hozzáállás, a szakma iránti elhivatottsága minden tananyagán érezhető.”

Pál Judit

Optimonk, CMO

“Ide jön majd a vélemény.”

Szávai Norbert

Shoprenter, CMO

Kéred ingyen?

30 NAP INGYEN!

UTÁNA 9.900 FT+ áfa
9 900 Ft + áfa / hó
.
  • 1 HÓNAPIG TELJESEN INGYENES!
  • Tananyagok (kivéve mesterkurzus)
  • Folyamatleírások
  • Kérdezz-felelek hívások
  • Telefonos konzultáció
  • BÓNUSZ: alvállalkozói lista
  • BÓNUSZ: szoftverlista

Egy tanács, amit érdemes megfogadnod:
Az online vevőszerzésed fejlesztése nem 1 hónapos mutatvány.
Elköteleződést igényel, ha valóban sikert szeretnél elérni.

Épp ezért jutalmazom jelentős árkedvezménnyel azokat,
akik komolyan gondolják a tanulást és hajlandóak elköteleződni.
Az éves csomag a legjobb ár/érték arányú, ott 3 hónap az én ajándékom számodra!

Ennyi ideig tudsz csatlakozni:

nap
óra
perc
másodperc
óra
perc
másodperc

Csak 24 óráig tudsz jelentkezni a klubba! Legközelebb csak hónapokkal később tudsz csatlakozni.

A DO! marketing Klub segít vevőt szerezni az interneten

A saját bőrömön – és pénztárcámon – tapasztaltam meg, hogy mi működik és mi nem, de neked ezt az összeget már nem kell kifizetned.

A klubban csak olyan esettanulmányokat és tananyagokat találsz, amelyek segítenek a felesleges költségek elkerülésében.

Jelenleg két módon tudsz velem közösen dolgozni: vagy kifizeted a 199e Ft + ÁFA-ba kerülő 2 órás személyes konzultációmat, vagy előfizetsz a Klubra és bármennyit kérdezhetsz tőlem a Kérdezz-felelek Zoom hívásokban. Jó ajánlat? 🙂

Csak az számít, amit megvalósítasz, nem az, amit tudsz. A klub anyagai nemcsak érdekesek, de AZONNAL MEGVALÓSÍTHATÓAK is.

Vállalkozóként a magány a legnehezebb. Nincs kihez fordulni, nincs kivel megbeszélni a kételyeket, elakadásokat. Ha csatlakozol a klubhoz, ennek vége. Ott lesz a közösség, akikhez bármikor fordulhatsz.

A DO! Marketing Klub tagságod csak bankkártyával tudod fizetni, de ennek is megvannak a maga előnyei

Nem kötelező 1 éves tagságot váltanod, fizetheted automatikusan a bankkártyádról havonta a tagdíjat, így nem kell egy összegben fizetned. (Bár az éves díj kedvezőbb, mert 3 hónapot ajándékba kapsz.)

Nincs semmilyen hűségidő, a fiókodban bármikor lemondhatod az előfizetést.

Az automata bankkártyás fizetéssel jóval kevesebb működési költség termelődik, ezt pedig nem kell kifizetned.

Mit szólnál hozzá, ha 30 napig kockázatmentesen tesztelhetnéd a Klubot?

A vállalkozásod életét és a saját életed is gyökeresen jobbá teheted, ha akarod. Sőt, ehhez még kockázatot sem kell vállalnod, hiszen 30 napos pénzvisszafizetési garanciát kapsz.

Vagy nézzük meg másik oldalról: napi fél gombóc fagyi árát fizeted ki előre, és ha mégsem tetszik, amit adok, a pénzed visszajár.

Vágj bele, és tapasztald meg az élményt!

Maradtak még kérdéseid?

A lenti kérdések szinte mindent megválaszolnak a Klubbal kapcsolatban.

A DO! marketing Klub anyagai 100%-ban digitálisak. Klubtagságod igénylése után megkapod a hozzáférési adataidat, mellyekkel egy online felületen tudsz belépni fiókodba. Ebben a fiókban fogod látni az aktuális havi és korábbi havi Klub anyagaidat.

A DO! marketing Klub havi két új anyagát minden hónap elején és végén fogod megkapni. Mindig, amikor publikálom az új Klubanyagot, megosztom azt a zárt Facebook csoportban is. A DO! marketing Klubba belépve, egy online felületen fogod látni az adott havi és a korábbi hónapok anyagait is egyaránt.

A DO! marketing Klub havidíját kizárólag bankkártyával tudod kifizetni. Ez a megoldás a lehető legkényelmesebb számodra, hisz, amennyiben szimpatikusnak találod havi anyagaimat, az esetben a havidíjat kényelmesen, automatikusan le tudja vonni havonta tőled a rendszer. Természetesen a tagságodat bármikor könnyedén le is mondhatod, ekkor nem terheli tovább a kártyádat. Bankkártya adataidat NEM én tárolom, így nem is ismerem azokat. A fizetésért a PayPal cége, a Braintree felel. A bankkártyás fizetés biztonságáról ide kattintva tudsz megnézni egy videót.

Minden hónapfordulókor, tehát havonta egyszer. Ha 12-én fizetsz először, akkor a következő hónap 12-én, ha 26-án fizetsz először, akkor a következő hónap 26-án. Ez természetesen csak két példa, csatlakozhatsz bármikor 🙂

Igen, ez így van! És mivel kártyás vásárlás, téged még banki költség sem terhel!
A Klubtagságod díja fix, minden hónapban 7.500 Ft + Áfa, vagy évente 75.000 Ft + Áfa, nincs semmi rejtett költség, hűségnyilatkozat, vagy bármi más. Ez egy nagyon egyszerű modell.

Ameddig Klubtag vagy, az idő alatt folyamatosan, a Klubtagságod központjából fogod elérni az aktuális havi és a korábbi hónapok DO! marketing Klub anyagait. Tehát a Klubtagságod ideje alatt kapott anyagokat folyamatosan, korlátozás nélkül el tudod érni, beleértve a korábbi hónapok anyagait is.

A DO! marketing Klub anyagait mindig úgy készítettem el, hogy azok a leghatékonyabb haladást tegyék lehetővé számodra. Vannak olyan anyagok, amik élő videósak, vannak képernyővideós oktató anyagok és vannak szöveges, képes anyagok is. Mindig az volt az első számú szempont, hogy a legkönnyebben megtanuld, amit tanítani akarok számodra.

A DO! marketing Klub havi anyagait én, azaz Domán Zsolt állítom össze, saját online értékesítési tapasztalataimat, tudásomat és ötleteimet felhasználva. Emellett egyre több, nagy online értékesítési sikerrel rendelkező hazai vállalkozó vendéganyagaival is találkozhatsz.

Minden hónapban a fordulónapon terheli az előfizetése rendszer a kártyád és vonja le az adott hónap havidíját. Erről a befizetésről automatikusan kiállítódik egy számla, amit a tanulói fiókodba belépve fogsz majd elérni.

Természetesen mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy elégedett légy tananyagaimmal, azonban ha mégis le szeretnéd mondani a klubtagságod, ezt bármikor megteheted. Ilyenkor csak egy gombra kell kattintanod a zárt belső felületen. Ekkor azonban a korábbi anyagokhoz sem fogsz többé hozzáférni, illetve, ha később mégis meggondolod magad, drágábban és több hónapos várakozás után fogsz tudni csak újra csatlakozni.