Találd meg a legjobb kollégákat online konferencia

Hogyan érd el, hogy a legjobb emberek nálad akarjanak dolgozni?

Most 1 nap alatt megmutatjuk neked a saját, letesztelt technikáinkat arra, hogy hogyan tudunk szakmailag és emberileg is a legjobban hozzánk illő emberekkel dolgozni!
Most 1 nap alatt megmutatjuk neked a saját, letesztelt technikáinkat arra, hogy hogyan tudunk szakmailag és emberileg is a legjobban hozzánk illő emberekkel dolgozni!

Már csak kedd éjfélig tudsz jelentkezni!

Új Kollégák Futószalagon

Hogyan érheted el, hogy a legjobb emberek akarjanak nálad dolgozni anélkül, hogy állandóan a fizetést lobogtatod?

Megmutatjuk neked a saját, letesztelt technikáinkat arra, hogy hogyan tudunk szakmailag és emberileg is a legjobban hozzánk illő emberekkel dolgozni!

Nézd meg milyen eredményt ért el a Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő ezzel a módszerrel:

Videó lejátszása

Dr. Moravcsik Bence – a Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő orvosigazgatója és tulajdonosa

Mi a baj a klasszikus módszerekkel, ha munkaerőt keresel?​

Egy hagyományos álláshirdetésre százezreket dobhatsz ki eredménytelenül

Nem túlzás, utánanéztem. Ha például a Profession álláshirdetései mellett döntesz, akkor egy komplexebb munkakörhöz biztosan kicsengetsz 120.000 Ft + ÁFÁT. Az viszont nem garancia semmire. Könnyen belefuthatsz abba, hogy vagyonokat fizetsz ki, mégsem lesz egyetlen használható jelentkeződ sem.

Mennyi esélyed van felkelteni a legjobb jelöltek figyelmét, ha egy vagy a tucatnyi cég közül?

Dönthetsz úgy, hogy kipróbálod az álláshirdetési oldalakat, de a sablonos álláshirdetések között elvész a tiéd. A legjobb emberekhez kiemelkedő álláshirdetést kell készítened, ami merőben más, mint amit eddig csináltál.

Választhatod a Facebook álláshirdetéseid, de a hajadat fogod tépni

Tudtad, hogy Facebookon a klasszikus álláshirdetéseket már nem tudod korra célozni? Bármilyen állást hirdetsz meg, azt bizony láthatják az egyetemisták és a Facebook-on aktív nagyik is. Azt gyanítom egyik korcsoport sem az, ahonnan a legjobb embereid kikerülnek. Ezen felül már csak speciális kategóriában tudsz állást hirdetni, ha egyáltalán átmegy a szűrőn…

Marha sok időd megy el egyetlen új ember felvételére

Kevés idegesítőbb dolog van, mint amikor iszonyatos mennyiségű időt beleölsz abba, hogy felvegyél egy új embert, és a legtöbb önéletrajzról süt, hogy a jelentkező azt se tudja, hova adta be, a motivációs levele egy a tucatnyiból, és heteken keresztül kell keresned a tűt a szénakazalban. Miközben nincs rá semmi garancia, hogy be is fog válni a felvett jelölt. Nem lenne jobb ebből kimaradni és csak a legjobbakkal beszélni?

Mi a baj a klasszikus módszerekkel, ha munkaerőt keresel?​

Egy hagyományos álláshirdetésre százezreket dobhatsz ki eredménytelenül

Nem túlzás, utánanéztem. Egy db álláshirdetés az egyik ismert portálon 120.000 Ft + ÁFA. És nem garantált, hogy elsőre jön egyáltalán bármilyen jelölt, nemhogy ideális... Ha többször is fel kell adnod a pozit, könnyen belefuthatsz abba, hogy több százezret fizetsz ki, mégsem lesz egyetlen használható jelentkeződ sem.

Ráadásul a jó emberek nem keresnek állást... Őket valahonnan fel kell állítanod

Szóval még ha van is pénzed ezekre az állásportálokra, akkor is szembesülni fogsz vele, hogy az "A-osztályú" csapattársak - akiket Te is keresel - nem böngészik esténként az állásportálokat... Valahogyan a szemük elé kellene kerülj ÉS utána meg kellene győznöd őket arról, hogy miattad érdemes felállniuk! Na ez az, amire esélytelen leszel a sablonos álláshirdetésekkel.

Szigorodott a "klasszikus" álláshirdetés funkció Facebookon, egyre nehezebb...

Tudtad, hogy Facebookon a klasszikus álláshirdetéseket már nem tudod korra célozni? Bármilyen állást hirdetsz meg, azt bizony láthatják az egyetemisták és a Facebook-on aktív nagyik is. Azt gyanítom egyik korcsoport sem az, ahonnan a legjobb embereid kikerülnek. Ezen felül már csak speciális kategóriában tudsz állást hirdetni, ha egyáltalán átmegy a szűrőn…

És még ha van is jelentkeződ, órákat töltesz el gyémántokat remélve a kavicsok közti kutakodással...

Tegyük fel, hogy jönnek hozzád a jelentkezések. Ekkor a következő gond az, hogy órákat és összességében napokat töltesz el frusztráltan a béna álláshirdetések átnyálazásával... Mit szólnál hozzá, ha mostantól kezdve az összes jelentkezőnek csak a legjobb 20%-át kellene átnézed és a többiek automatikusan eltűnnének a feladatlistádról? Létezik ez a világ. 😉

Van egyáltalán megoldás arra, hogy gyorsan és hatékonyan megtaláld a legjobb embereket a csapatodba?

Van, és ennek minden trükkjét egyetlen nap alatt megtanulhatod, megspórolva százezreket és napokat az értékes idődből!

Van egyáltalán megoldás arra, hogy gyorsan és hatékonyan megtaláld az "A-osztályú játékosokat" a csapatodba?

Van, és ennek minden trükkjét egyetlen nap alatt megtanulhatod, megspórolva százezreket és napokat az értékes idődből!

Mi közünk nekünk a kiválasztáshoz marketingesként?!

A legjobb emberek nem keresnek állást, valahol máshol dolgoznak ezerrel.

Ahhoz, hogy őket rá tudd venni a váltásra, a szemük elé kell kerülj és el kell adni a pozíciódat és a cégedet.

Itt jövünk mi képbe, mint marketingesek. 🙂

Nem vagyunk HR szakemberek, ez igaz, azonban nekünk csapaton belül is többször szembe kellett néznünk egy új kolléga keresésének kihívásaival, és azt is látjuk, mekkora nehézséget jelent ez az ügyfeleinknek. 

Ahogyan mi keresünk kollégákat, az működik, és ezt szeretnénk minél több cégnek átadni, mert küldetésünknek érezzük, és örömünket leljük abban, hogy a kiemelkedő cégeket összehozhatjuk a legjobban dolgozó szakemberekkel. 🙂

És azért hívtunk HR-es szakembert is, nézd meg az előadókat. 😉

Kik azok, akiknél már bevált ez a módszer?

Moravcsik Bence

Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő

Recepciós felvétele a Budai Mozgásszervi Magánrendelőbe - kb. 1 hónap alatt, 40.720 Ft költségből

Dr. Moravcsik Bence, a Budai Mozgásszervi Magánrendelő tulajdonosa azzal a problémával szembesült, hogy hiába hirdetett a különböző állásportálokon, nem talált megfelelő embert.

Miután segítettünk neki egy profi kiválasztási rendszer felépítésében, 1 hónapon belül megtalálták az ideális jelöltet, erre pedig alig több, mint 40.000 Ft-ot költöttek.

Ebből az összegből 80 jelentkező közül válogathattak, és végül azért csak 1 embert vettek fel, mert nem volt több szabad pozíció. 🙂

Dr. Szilágyi-Németh Lilla

KATA-s vállalkozások nyugdíjszakértője

"Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a Belső Kör tagjaként már megtanulhattam a munkatárs kiválasztás legjobb folyamatát. A jelentkezési lehetőséget 3 helyen hirdettem. Kiküldtem a saját email listámra, kitettem a Facebook oldalamra és egy sima űrlapos hirdetést készítettem hozzá.

Az egész hirdetés nem került 4 000 Ft-omba sem, de jelentkeztek rá a 3 forrásból 33-an. Magára posztra is hihetetlen sok pozitív visszajelzést kaptam. Mivel a pénzügyi tanácsadókat alapjáraton nem is kedvelik az emberek, szerintem már maga a hirdetés brandet is épített.

Az már csak non plusz ultra, hogy egy fél sorban csak megemlítettem, hogy talán adminisztrátorra is lesz hamarosan szükségem és két nagyon jó jelentkező jött erre a lehetőségre is.

Végül lett több, mint 30 jelentkezésem, ami az én volumenemben szuper eredmény. Ami a legjobb, hogy a további megadott kiválasztási módszerrel, nagyon gyorsan kilistáztam, hogy melyik ember lesz számomra a tökéletes.

Nagyon jó szívvel ajánlom azoknak ezt a módszert, akik szeretnének időt nyerni a kiválasztásban és emellett minőségi jelentkezők között a legjobbat megtalálni.

És a legjobbat nem is írtam, hogy ezzel a technikával megtalált emberek valóban elhivatottak és dolgozni vágynak és nem csak szimplán „egy” munkát szeretnének fizetésért."

Dr. Szilágyi-Németh Lilla

KATA-s vállalkozások nyugdíjszakértője

Moravcsik Bence

Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő

Ezeket a számokat akarod látni

Így bővül a csapatunk két fővel, kevesebb, mint 40.000 Ft hirdetési költséggel, hetek alatt

#1 Marketing asszisztensünk felvétele

2 hét alatt, 16.206 Ft költségből

Január legvégén eldöntöttük, hogy szeretnénk egy új asszisztenssel bővíteni a csapatot, ezért kiküldtük a nyitott pozit a listánkra, és elkezdtünk hirdetéseket futtatni. 

A kiküldött levelünkből és 16.206 Ft-nyi hirdetési költségből összesen 97 jelentkezést kaptunk, amelyből 94-en a kért próbafeladatot is beküldték. Ez elég jó arány. 🙂

A felépített kiválasztási rendszerünknek köszönhetően villámgyorsan kiértékeltük a jelentkezéseket és február 9-re már meg is volt, kivel szeretnénk dolgozni.

#2 Marketing menedzserünk felvétele

1 hónapon belül, 23.279 Ft költségből

Épp a legutolsó fázisában vagyunk egy újabb csapatbővítésnek, ezúttal marketinges csapattárssal egészülünk ki. 

Május végén indítottuk el az első hirdetéseket, és kiküldtük ismét a listánkra, hogy lehet hozzánk csatlakozni. 

Alig több, mint 23.000 Ft elköltése után le is állítottuk a hirdetést, mivel a levélből és a hirdetésekből összesen 32 jelentkezést kaptunk. Bőven jöttek ígéretes jeltöltjeink, mindez egy hónapon belül, és alig került valamibe.

A SalesAutopilot csapatánál így működött a folyamat

Adminisztratív munkatárs A+ teljesítménnyel

Pénzügyi Adminisztratív Munkatárs pozíció számokban

3 új Szoftver Support munkatárs villámgyorsan

Szoftver Support Munkatárs pozíció számokban

Pénzügyi Adminisztratív munkatárs pozició

Január legvégén eldöntöttük, hogy szeretnénk egy új asszisztenssel bővíteni a csapatot, ezért kiküldtük a nyitott pozit a listánkra, és elkezdtünk hirdetéseket futtatni. 

A kiküldött levelünkből és 16.206 Ft-nyi hirdetési költségből összesen 97 jelentkezést kaptunk, amelyből 94-en a kért próbafeladatot is beküldték. Ez elég jó arány. 🙂

A felépített kiválasztási rendszerünknek köszönhetően villámgyorsan kiértékeltük a jelentkezéseket és február 9-re már meg is volt, kivel szeretnénk dolgozni.

#2 Marketing menedzserünk felvétele - 1 hónapon belül, 23.279 Ft költségből

Épp a legutolsó fázisában vagyunk egy újabb csapatbővítésnek, ezúttal marketinges csapattárssal egészülünk ki. 

Május végén indítottuk el az első hirdetéseket, és kiküldtük ismét a listánkra, hogy lehet hozzánk csatlakozni. 

Alig több, mint 23.000 Ft elköltése után le is állítottuk a hirdetést, mivel a levélből és a hirdetésekből összesen 32 jelentkezést kaptunk. Bőven jöttek ígéretes jeltöltjeink, akikkel már az utolsó próbaköröket futjuk.

Napok kérdése, és meglesz a kiválasztott, mindez egy hónapon belül, és alig került valamibe.

Új kollégák futószalagon

online konferencia felvétel

Egy egész napot szenteltünk annak, hogy átadjuk neked a letesztelt, működő kiválasztási folyamatunkat.

Az online konferencia után te is bármikor képes leszel gyorsan megtalálni a legjobb embereket, akik tényleg be is válnak.

Vagy maradhatsz a klasszikus állásportáloknál és a reménynél, hogy a következő felvételnél minden más lesz…

 

Helyszín

Zoom

Mikor

Június 30.

Kezdés

9:00

Vége

17:00

A nap végére ezeket biztosan tudni fogod:

7 óra tudás vár rád

Bármikor megnézheted

Az előadás végére választ kapsz ezekre a kérdésekre:

Hogyan épül fel egy olyan kiválasztási folyamat, ami képes rávenni máshol dolgozó "A-osztályú" szakembereket, hogy váltani akarjanak?

Mi a 2 legfontosabb dolog az álláshirdetésedben, amin múlik, hogy el tudod-e adni a váltás gondolatát a jövőbeni csapattársadnak?

Hol és hogyan hirdess, ha a legjobbak nem járkálnak az álláshirdetési portálokra és a Google-be sem írják be, hogy "szakmám + állás"?

Mit kell átgondolnod cégvezetőként a toborzás ELŐTT ahhoz, hogy eredményes legyen a kiválasztás?

Mi biztosítja azt, hogy tényleg csak azok jutnak át a szűrőn, akik maximálisan alkalmasak a meghirdetett pozira?

Hogyan érheted el, hogy a kevésbé jó minőségű jelöltek automatikusan "kihulljanak" a folyamatból és egyetlen percedet se rabolják?

Ki fogja összerakni ezt a folyamatot a Te cégedben? Ajánlunk szakembereket és elmondjuk mire figyelj, amikor szövegírót, weboldalkészítőt vagy éppen automatizációs szakit keresel a rendszered felépítéséhez.

Hogyan döntsd el a személyes interjún, hogy valóban megtaláltad-e az "A-osztályú" kollégát vagy valami nem stimmel? Mutatjuk mire figyelj, milyen kérdéseket tegyél fel az interjún.

Hogyan szabotálod a cégedet vezetőként a saját korlátozó hiedelmeiddel? Ha úgy érzed sorozatosan csalódsz az emberekben, akkor megtudod miért érzel így és hogyan kerülheted el a jövőbeni csalódásokat.

Neked készítettük ezeket a videókat?

Három esetben biztosan szükséged lesz rá:

Ha már sokfős csapatod van

Akkor Te már tudod, hogy csak a legjobbakkal érdemes dolgozni és folyton azt keresed, hol és hogyan találhatnád meg őket még gyorsabban. Pont ebben segítünk és egyetlen új kolléga felvételével visszajön a képzés ára, nincs min gondolkodnod.

Ha most akarod felvenni az első kollégád

Ha kisvállalkozóként felismerted, hogy a fejlődés kulcsa az, hogy át tudsz adni bizonyos feladatokat, de nagyon nem mindegy, hogy kinek, akkor az első jobbkezed megtalálásához megmutatjuk a tuti folyamatot.

Én is így kezdtem a csapatépítést az első csapattársam felvételével, azóta pedig már 4-en vagyunk, épp bővülőben az 5. kollégánkkal. 🙂

Ha HR területen dolgozol

Hidd el, olyan mértékben tudjuk megkönnyíteni a munkádat ezen az egy napon átadott tudással, hogy sokkal gyorsabban és gördülékenyebben találsz majd embert bármilyen pozícióra. Ezzel el is adhatod a felettesednek a napot 😉 De akár azt is mondhatod neki, hogy ez a nap kevesebbe kerül, mint egy Profession hirdetés, annyit csak megér, nem?

Milyen videókat kapsz a 7 órányi anyagban?

Szemléletformáló és 100%-ban gyakorlatias előadásokkal készülünk

Domán Zsolt: Hogyan érd el, hogy a legjobb emberek nálad akarjanak dolgozni?

Jobb minőségű jelentkezők, nagyobb mennyiségben

Komplett térképet mutatok neked arról a kiválasztási rendszerről, ami ráveszi a legjobbakat, hogy nálad akarjanak dolgozni. Az pozíció kiírás felépítésétől kezdve, a hirdetési lehetőségeken át a teljes játékosított, automatizált jelentkezési rendszerig. 

Csepregi Balázs – Hogyan automatizáld a kiválasztási folyamatodat?

Balázs előadásából kiderül, hogyan tudod a kiválasztási folyamatodat úgy automatizálni SalesAutopilot-ban, hogy az szinte elvégezze helyetted a munkát. Neked minimális időt kell rászánnod, és csak a legvégén bekapcsolódni, amikor már tényleg csak a legjobbak maradtak fenn a rostán.

Csepregi Balázs:
Hogyan készülj fel cégvezetőként / HR-esként profin a kiválasztásra?

Térkép a sikeres kiválasztáshoz

Vajon mik azok a feladatok, amiket nem spórolhatsz meg, ha tényleg jó munkatársakkal akarod körülvenni magad? Balázs az előadásában lépésről lépésre megmutatja, hogyan kell gondolkodnod még az új kolléga felvétele előtt erről a folyamatról!

Csepregi Balázs: Bepillantás a motorháztető alá: így néz ki a jelölt és a cég szempontjából egy “A-playereket” vonzó kiválasztási folyamat 

Pont ezekre a kulisszatitkokra vágytál!

Balázs semmit nem rejt véka alá, pontosan megmutatja, hogyan is néz ki egy igazán profi folyamat, ami a legjobb munkavállalókat vonzza! Megnézheted a jelölt és a cég szemszögéből is, hogyan működik az a kiválasztási folyamat, amit neked is futtatnod kellene!

Pongor-Juhász Attila: Hogyan azonosítsd be az A-osztályú játékosokat?

Azaz honnan tudod, hogy akit felvenni készülsz, az tényleg a legjobb, vagy csak annak mutatja magát? Egy cégvezető lényegesen kevesebbet interjúzik, mint egy munkavállaló, ezért könnyen megtéveszhetnek azzal, ha tapasztalatból tudják, mit kell mondani egy-egy kérdésre. Attila segít, hogy tényleg képes legyél kiszűrni a legjobbakat!

Domán Zsolt & Csepregi Balázs: Mire figyelj, amikor kivitelezőt választasz a kiválasztási folyamat felépítéséhez?

Ebből a közös előadásból kiderül, hogyan tudod kiválasztani azokat a szakembereket, akik kompletten összerakják neked a saját kiválasztási folyamatodat. Időt spórolnak neked, ha jól választod meg őket, mi pedig megmutatjuk, hogyan csináld!

Csepregi Balázs: Hogyan rakd össze az automata kiválasztási folyamatot, amivel naponta órákat spórolsz?

Balázs mestere az automatizált folyamatoknak, és most téged is beavat abba, hogyan tudod a SalesAutopilot rendszerén keresztül összerakni a saját automata rendszered. Megmutatja, mik azok a rejtett finomságok, amikre figyelned kell, semmi sem marad titokban!

Ungvári Judit: Mi az a 4 leggyakoribb tévhit, ami visszatart cégvezetőként attól, hogy eredményesen bővítsd a csapatodat?

Judit előadásában lerombolja azt a 4 leggyakoribb tévhitet, ami visszatartja a cégvezetőket és így a cégeiket is a hatékony növekedéstől. Az előadásból meg tudod mennyibe és a pénzen túl mibe kerülhet egy rossz kiválasztás és szó esik a legnagyobb hibáról is, ami miatt mellé választ a legtöbb cég. És a hab a tortán: ha érezted már úgy, hogy csalódtál az emberekben akiket felvettél… akkor Judit megmutatja mit csináltál eddig rosszul és hogyan tudod száműzni az életedből a jövőbeni csalódásokat!

Mi lesz a pontos program június 30-án?

Szemléletformáló és 100%-ban gyakorlatias előadásokkal készülünk

Domán Zsolt: Hogyan érd el, hogy a legjobb emberek nálad akarjanak dolgozni?

Jobb minőségű jelentkezők, nagyobb mennyiségben

Megmutatom neked azt a rendszer, ami alapján most épp a 4. csapattársunkat vesszük fel, és eddig mindig bevált. 🙂 Nem általánosságokat kapsz, hanem egy komplett térképet az összes elemről, az álláshirdetés felépítésén át addig, hogyan juttatjuk el a megfelelő jelöltekhez.

ÉRTÉKE: 69.900 Ft

Csepregi Balázs – Hogyan automatizáld a kiválasztási folyamatodat?

Balázs előadásából kiderül, hogyan tudod a kiválasztási folyamatodat úgy automatizálni SalesAutopilot-ban, hogy az szinte elvégezze helyetted a munkát. Neked minimális időt kell rászánnod, és csak a legvégén bekapcsolódni, amikor már tényleg csak a legjobbak maradtak fenn a rostán.

ÉRTÉKE: 69.900 Ft

Domán Zsolt: Hogyan készülhet el akár 2 hét alatt a saját kiválasztási rendszered?

Kivitelezők, akik sorban állnak a teljeskörű megvalósításért

Kik azok a megbízható szakemberek, akik kompletten összerakják neked a saját kiválasztási folyamatodat, és megbízhatsz bennük? Időt spórolnak neked, a rendszert pedig később akárhányszor újra használhatod!

ÉRTÉKE: 69.900 Ft

Milyen bónuszokat kapsz az online konferencia felvételei mellé?

Több olyan bónusszal készültünk neked, amelyek megkönnyítik, hogy összerakd a saját, profin működő kiválasztási folyamatod, ami bármikor szállítja neked a legjobb jelölteket.

Bónusz #1

FONTOS!

A konferencia felvétele

Tudjuk, hogy olyan mennyiségű tudást adunk át ezen a napon, hogy azt lehetetlenség lenne egyszerre megjegyezni. Épp ezért odaadjuk neked a felvételt ajándékba a jegyed mellé, hogy bármikor vissza tudd nézni a legfontosabb részeket. 

ÉRTÉKE: 29.900 Ft

Időkorlát nélküli hozzáférés a videókhoz

A Konferencia felvételéhez nem tartozik időkorlát: amikor számodra kényelmes, meg tudod nézni, akár több részletben is.

ÉRTÉKE: 29.900 Ft

Bónusz #2

Bónusz #1

Szenvedélyes álláshirdetés minták

Folyamatosan gyűjtjük azokat az álláshirdetéseket, amik olyan jók, hogy mintaként szolgálhatnak. Ezt a gyűjteményt megosztjuk veled is, így többféle pozícióra találsz működő hirdetést. Ezen felül megkapod a mi korábbi álláshirdetés oldalainkat is, hogy könnyen le tudd modellezni a sajátod. 

ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #3

Bónusz #2

A SalesAutopilot és a DO! marketing kiválasztási folyamatának elmetérképe 

Szeretnéd magad előtt látni vizuálisan is, hogy milyen lépésekből áll egy profi kiválasztási rendszer? Most megkapod, hiszen ebben a bónuszban egy részletes elmetérképet adunk át neked, amely alapján mi is és a SalesAutopilot csapata is felépítjük a saját kiválasztási rendszerünket. Minden lépés részletesen, érthetően, előtted egy folyamatba foglalva!

ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #4

Bónusz #3

Pongor-Juhász Attila: Hogyan határozd meg, kik az A-osztályú munkatársak?

Attila egy olyan bónusszal szolgál neked, ami elképesztő módon megkönnyíti majd, hogy beazonosítsd, kik lesznek igazából a legjobb munkatársaid. A bónusz tartalmaz egy letölthető pdf-et hasznos gyakorlatokkal és egy hanganyagot, amelyből igazán megérted ennek a módszernek az összefüggéseit!

ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #5

Bónusz #4

Pongor-Juhász Attila: 4 dolog, amivel egy igazán jó munkatárs megváltoztatja az életed

És persze a céged életét is! Attilának szívügye a kiválasztás, és kidolgozott egy szuper módszertant arra, hogy valóban azt a kollégát találd meg, aki pontosan abban tud téged támogatni, amire aktuálisan szükséged van! A bónusz tartalmaz egy letölthető pdf-et hasznos gyakorlatokkal és egy hanganyagot, amely megváltoztatja azt, ahogy kollégákat keresel!

ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #6

Bónusz #5

45 perces Kimozdító Konzultáció lehetősége Ungvári Judittal

Judit a szuper tanulságos előadása mellett egy 45 perces konzultáció lehetőségét is felajánlja a résztvevőknek. Ez a konzultáció segít, hogy azonnali előrelépést tudj elérni a jelenlegi legnagyobb problémádban, hiszen Judit vélemény helyett objektív és logikus visszajelzésekkel támogat!

A konzultációra egy kérdőív kitöltésével tudsz majd jelentkezni, amit alaposan áttanulmányozva Judit el tudja majd dönteni, a te elakadásodban tud-e segíteni. Ha nem, arról is értesít, de a konzultáció lehetősége számodra is nyitott!

 

ÉRTÉKE: 49.900 Ft

VIP kérdezz-felelek

"A legrövidebb út A-ból B-be mások tudásán keresztül vezet." - Domán Zsolt

Készültünk neked egy kis meglepetéssel: július 6-án, délután 13 órától tartunk egy VIP kérdezz-felelek alkalmat Zoom-on keresztül, ahol Csepregi Balázstól és Domán Zsolttól kérdezhetsz! 

Ez azért jó, mert a konf után pár napod lesz arra, hogy leülepedjenek a dolgok. Utána pedig felteheted a kérdéseidet nekünk, hogy lerövidítsük neked az utat.

Ez csak a VIP jegyet vásárlóknak érhető el, válaszd a VIP jegyet!

Mennyibe kerül a Konferencia felvétele?

Konferencia csomag

Egész napos online konferencia ÉRTÉKE: 199.000 Ft

Bónusz #1: A konferencia videófelvétele ÉRTÉKE: 29.900 Ft

Bónusz #2: Szenvedélyes álláshirdetés minták ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #3: A SalesAutopilot és a DO! marketing kiválasztási folyamatának elmetérképe  ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #4: Pongor-Juhász Attila: Hogyan határozd meg, kik az A-osztályú munkatársak? ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #5: Pongor-Juhász Attila: 4 dolog, amivel egy igazán jó munkatárs megváltoztatja az életed ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #6: 45 perces Kimozdító konzultáció Ungvári Judittal ÉRTÉKE: 49.900 Ft

100% pénzvisszafizetési garancia

358.400 Ft helyett csak

60.000 Ft + ÁFA

VIP csomag

Egész napos online konferencia ÉRTÉKE: 199.000 Ft

Bónusz #1: A konferencia videófelvétele ÉRTÉKE: 29.900 Ft

Bónusz #2: Szenvedélyes álláshirdetés minták ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #3: A SalesAutopilot és a DO! marketing kiválasztási folyamatának elmetérképe  ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #4: Pongor-Juhász Attila: Hogyan határozd meg, kik az A-osztályú munkatársak? ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #5: Pongor-Juhász Attila: 4 dolog, amivel egy igazán jó munkatárs megváltoztatja az életed ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #6: 45 perces Kimozdító konzultáció Ungvári Judittal ÉRTÉKE: 49.900 Ft

VIP kérdezz-felelek az előadókkal július 6-án ÉRTÉKE: 49.900 Ft

100% pénzvisszafizetési garancia

408.300 Ft helyett csak

80.000 Ft + ÁFA

Konferencia csomag

Egész napos online konferencia videófelvétele - 7 órányi anyag ÉRTÉKE: 199.000 Ft

Bónusz #1: Szenvedélyes álláshirdetés minták ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #2: A SalesAutopilot és a DO! marketing kiválasztási folyamatának elmetérképe  ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #3: Pongor-Juhász Attila: Hogyan határozd meg, kik az A-osztályú munkatársak? ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #4: Pongor-Juhász Attila: 4 dolog, amivel egy igazán jó munkatárs megváltoztatja az életed ÉRTÉKE: 19.900 Ft

Bónusz #5: 45 perces Kimozdító konzultáció Ungvári Judittal ÉRTÉKE: 49.900 Ft

100% pénzvisszafizetési garancia

328.500 Ft helyett csak

60.000 Ft + ÁFA

Figyelem!
Csak ennyi ideig lehet a tiéd a videósorozat:

nap
óra
perc
msp

Foglald le a jegyed a konferenciára!

Nézd meg a konferenciát!

A jelentkezés június 14-én 12:00-kor nyílik!

Teendőid:

BIZTONSÁGOS BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A bankkártya adataidat nem ismerem és nem is tárolom. A SimplePay rendszerében kell majd megadnod csak a kártyaadatokat a következő oldalon. A SimplePay az ismert OTP Bank leányvállalata, így megbízhatsz bennük. (És valószínűleg használtad is már, ismerős lesz a felület.).

Kérdésed van? Segítek!

Ha bármilyen kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, csak írj nyugodtan a hello@domarketing.hu e-mail címre és 2 munkanapon belül örömmel segítek neked.

100%-ig, hiszen a magyar SimplePay megoldását fogod majd használni. Az OTP tulajdonában álló SimplePay jóideje megbízható bankkártyás fizetési szolgáltató.

A bankkártya adataidat nem nekem adod meg, hanem a SimplePaynek.

Természetesen! Rendelésed leadása után automatikusan kiállítódik a számla a rendeléskor megadott adataiddal.

A számláidat e-mailben küldjük el.

Segítség bankkártyás fizetéshez:

A bankkártya számod 12-19 db számból állhat, a fenti mintán látható helyen keresd. A lejárat általában a kártyádon “Valid thru 01/17” jelöléssel található. A lejáratból az első két szám a hónap, a második kettő az év. A megrendelő űrlapon az évet 4 számjegyű formátumban írd be kérlek (pl.: 2017)

A bankkártyád CVV kódja a hátlapon található, csak 3 számjegyből állhat. Általában egy fehér kis téglalapon belül található.

Miért csináljuk ezt az egészet?

Nem vagyunk HR szakemberek ez igaz, azonban nekünk csapaton belül is többször szembe kellett néznünk egy új kolléga keresésének kihívásaival, és azt is látjuk, mekkora nehézséget jelent ez az ügyfeleinknek. 

Amit csinálunk, az működik, és ezt szeretnénk minél több cégnek átadni, mert küldetésünknek érezzük, és örömünket leljük abban, hogy a kiemelkedő cégeket összehozhatjuk a legjobban dolgozó szakemberekkel. 🙂

Jó érzés lenne tudni, hogy a saját fejlődéseddel másoknak is segítesz?

Az évek során rádöbbentem arra, hogy tulajdonképp nem is az online marketing tart lázban, hanem a tudat, hogy embereknek segíthetek abban, hogy szintet léphessenek az életükben.

Azon túl, hogy a DO! marketing csapatával már most is vállalkozók vagy leendő vállalkozók ezreit segítjük, évente jótékony célokra is adományozok.

Tavaly például Az Én Ügyem alapítványon keresztül 5 családot támogattam 800.000 Ft-tal abban, hogy jobbá tehessék az életüket.

Idén is az éves bevételünk 1%-át fogom jótékony célra adományozni, és ehhez te is hozzájárulhatsz, ha részt veszel a konferencián!

Minden új résztvevő hozzájárul, hogy év végén nagyobb legyen az az összeg, aminek valaki nagyon fog örülni!

Jó érzés lenne tudni, hogy a saját fejlődéseddel másoknak is segítesz?

Bizonytalan vagy, hogy csatlakozz-e?

100%-os elégedettségi garanciát kapsz!

Biztos vagyok abban, hogy egyedülálló értéket kapsz ettől az online konferenciától, ezért 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok.

Ha a felvétel megnézése után úgy érzed, nem erre számítottál és nem vagy elégedett, akkor jelezd nekünk e-mailben a vásárlásodtól számított 1 hétig és visszaadjuk a pénzedet teljes egészében.

Maradtak még kérdéseid?

A konferencia felvételét akkor nézed meg, amikor neked a legmegfelelőbb, nincs időkorlát rá. Így akár többször is megnézheted a fontosabb részeket.

Miután kifizetted az összeget, e-mailben küldjük a felvételt róla.

 

Bármikor és többször is visszanézheted a felvételt, nincs limitkorlát hozzá.

Abszolút, hiszen az első emberednek maximálisan meg kell felelnie az igényeidnek, mi pedig segítünk ezen a napon, hogy könnyen és gyorsan találj tényleg jó kollégát. 

 

Számos haladó témát mutatunk be, ami túlmutat az eddig használt eszközeiden, de mindenképp izgalmasabb, mint egy tucat Profession hirdetés. Egy új kolléga felvételével visszajön a képzés ára, nincs min gondolkodnod. 

 

Igen, a teljes képzést online tudod megnézni, bátran csatlakozhatsz, csak internet hozzáférésre lesz szükséged.

 

A konferencia felvételét akkor nézed meg, amikor neked a legmegfelelőbb, nincs időkorlát rá. Így akár többször is megnézheted a fontosabb részeket.

A konferencia online lesz, Zoom-on keresztül tartjuk, így nem kell utaznod és kényelmesen részt vehetsz a programon. 

 

Igen, ráadásul ajándékba kapod a konferencia jegyed mellé. Ha nem tudsz élőben részt venni, akkor utólag is megnézheted a teljes napot!

Abszolút, hiszen az első emberednek maximálisan meg kell felelnie az igényeidnek, mi pedig segítünk ezen a napon, hogy könnyen és gyorsan találj tényleg jó kollégát. 

 

Számos haladó témát mutatunk be, ami túlmutat az eddig használt eszközeiden, de mindenképp izgalmasabb, mint egy tucat Profession hirdetés. Egy új kolléga felvételével visszajön a képzés ára, nincs min gondolkodnod. 

 

Igen, mivel szinte a teljes képzés online zajlik majd, bátran csatlakozhatsz.