Eleged van, hogy nem haladsz a megvalósítással?

Új Vevők Futószalagon – 4 hónapos megvalósító program Domán Zsolttal

Most először, személyesen segítek neked felépíteni azt a 3 lábon álló online vevőszerző rendszert, ami a saját vállalkozásaimban és az ügyfeleimnél is több tízmilliós (vagy annál is több) árbevételt hoz évente.

  • Együtt elérjük, hogy mindig legyenek új érdeklődőid, akik tőled akarnak majd vásárolni.
  • Kiépítünk egy emberi kapcsolatot, amin keresztül szinte lecserélhetetlenné válsz a vásárlóid szemében
  • Masszív profitot generálunk a meglévő vásárlóid aktivizálásával.

Semmi mellébeszélés, ködös általánosítás vagy találgatás, csak 100%-ban leteszelt, működő, konkrét módszerek! 

Tartozom neked egy őszinte vallomással 2019 legnagyobb felismerése kapcsán...

2020. január 28. kedd – 12:38
Domán Zsolt asztaláról

Ha követsz már egy ideje, akkor tudod jól, hogy több, mint 5 éve online oktatási (videókurzus, cikkek) vagy fizikai (könyv) formátumokban adtam át a tudásomat az ügyfeleimnek.

Imádom ezt a modellt, mert jól skálázható, magas a profittartama, szabadságot ad vállalkozóként és emellett mindenki számára elérhető (árban, földrajzilag is) a segítség.

Azonban 2019-ben több dolog is átértékelődött bennem. Megváltoztam. (Az évértékelőmben olvashattál a folyamatról.)

Két komoly felismerésre jutottam:

2020. január 28. kedd – 12:38
Domán Zsolt asztaláról

Ha követsz már egy ideje, akkor tudod jól, hogy több, mint 5 éve online oktatási (videókurzus, cikkek) vagy fizikai (könyv) formátumokban adtam át a tudásomat az ügyfeleimnek.

Imádom ezt a modellt, mert jól skálázható, magas a profittartama, szabadságot ad vállalkozóként és emellett mindenki számára elérhető (árban, földrajzilag is) a segítség.

Azonban 2019-ben több dolog is átértékelődött bennem. Megváltoztam. (Az évértékelőmben olvashattál a folyamatról.)

Két komoly felismerésre jutottam:

1

Megértettem, hogy van egy réteg az ügyfeleim között, aki az online oktatásnál sokkal személyesebb segítségre vágyik.

Egy réteg, akinek nem elég csupán az információ. Ők személyre szabott válaszokra szomjaznak, mert tényleg meg akarják csinálni.

Amint felismertem ezt az igényt, végre képes voltam észrevenni azt a sok magasba tartott kezet az ügyfelektől: Ők jelentkeztek volna ilyen segítségért, csak eddig nem volt…

2

Személyesen is átélhettem micsoda erő van a folyamatos együttműködésekben.

2019-ben több ügyféllel is folyamatosan közösen dolgoztam (1 on 1) és mindegyikük gyönyörűen halad a megvalósítás útján!

Miért? Mert a személyesen adott szónak és a kitűzött vállalásnak ereje van. Olyan ereje, ami végre elindít az úton a szokásos “tanulgatok, de alig csinálok valamit” helyett.

 

Szóval, segíthetek neked is megvalósítani?
Ha igen, olvass tovább, mert ez a program neked való!

4 hónap alatt felépítjük azt a 3 oszlopon nyugvó futószalagot, ami bizonyítottan vevőt szerez a vállalkozásod számára

Az "Új Vevők Futószalagon" – röviden UVF – egy 4 hónapos, online Zoom találkozókon alapuló megvalósító program

  • Kiépítjük az érdeklődőszerzésedet, azaz friss vért szállítunk a vállalkozásod szívébe
  • Megmutatom a kommunikációs stratégiát, amivel bizalmat építesz teljesen idegenekben is, hogy aztán drágább terméket is vásároljanak
  • Megtanítalak úgy kampányolni, hogy milliós vagy lista mérettől függően tízmilliós termékbevezetést tudj csinálni

Minden sikeres online vállalkozás erre a 3 pillére épül:
új érdeklődők, bizalomépítő kommunikáció és profittermelő kampányok.

Ha akarod, akkor most felépítjük őket a Te vállalkozásodban is.

Honnan tudom, hogy ez a szisztéma működik?

  • Először is csináltam mindezt, más cégeknek

Marketinges pályám elején a saját kezemmel kattintgattam össze a vevőszerző rendszert több vállalkozásnak is. Volt köztük állatorvosi rendelő, nyelviskola, online angol tanítás, alakformáló szalon, táplálékkiegészítős biznisz. Tudom mi vár rád, magam is szereztem már vevőt többféle vállalkozásnak.

  • Aztán több saját vállalkozást is felépítettem

A Hölgyelőny (webshop) egy termékkel 30 milliós bevételt termelt 99 nap alatt, az Online Katapult (infótermék) 2 év alatt 120 milliós bevétellel zárt, a DO! marketing (infótermék) 2019 augusztusától kezdve 14 milliós árbevételt csinált 2 szolgáltatással év végéig. Nem egyszer csináltam meg és nem is tegnap csaptam fel “gurunak”. Ha kíváncsi vagy bővebben a sztorimra, klikk ide.

És ami a legfontosabb:

És ami a legfontosabb:

Tanácsadóként látom mi a különbség a sikeres és sikertelen próbálkozások között, mert aktívan dolgozom együtt az ügyfeleimmel

Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez. 

  • Társszerzője vagyok 3 online vállalkozásról szóló szakkönyvnek, amik 6000+ példányban keltek el
  • Elsőként építettem online bankkártyás előfizetéses rendszert Magyarországon 500+ előfizetővel, akiket folyamatosan támogattam
  • A legnagyobb magyar marketinges konferenciákon találkozhattál velem előadóként, mint a Marketing Fesztivál vagy Ecommerce Expo (2020-ban a 2. legjobb előadónak szavazott meg a közönség)
  • Sorozatban 5. éve minden alkalommal, évente legalább egyszer kijutottam az USA-ba, hogy a legjobb szakemberektől tanulhassak
  • Társszerzője vagyok 3 online vállalkozásról szóló szakkönyvnek, amik 6000+ példányban keltek el
  • Elsőként csináltam online bankkártyás előfizetéses rendszert Magyarországon 500+ előfizetővel, akiket folyamatosan támogattam
  • A legnagyobb magyar marketinges konferenciákon találkozhattál velem előadóként, mint a Marketing Fesztivál vagy Ecommerce Expo (2020-ban a 2. legjobb előadónak szavazott meg a közönség)
  • Sorozatban 5. éve minden alkalommal, évente legalább egyszer kijutottam az USA-ba, hogy a legjobb szakemberektől tanulhassak

Már csak pár órád van hátra!

óra
perc
másodperc
nap
óra
perc
másodperc

Olyan ügyfelek járnak hozzám tanácsadásra, akik nem tegnap kezdték a vállalkozást vagy a marketinget

Ha kíváncsi vagy mit mondanak a velem történő közös munkáról, akkor nézd meg a videókat.

Lippner Tamás

Sell & Speak

Welczenbach Tamás

Fotós Leszek

Dr. Dénes Ivett

Anya, gyere!

Vas Timi

Don’t Panic Angol nyelviskola hálózat

Palánkai Gábor

Ügyvezető Akadémia

Licsár Szilvia

JátékLiget

Kiss Gergő &
Tusnádi Roland

Unlimited Man & Service Mastermind

Kollár Anna

Self-love coach

Ha utána nézel a fenti vállalkozók cégének, láthatod, hogy Ők nem totál kezdők.
(Ellenben a többi manapság piacra lépett “guru” testimonial videóival.)
A 4 hónapos program is csak olyanoknak való, akiknek már van bizonyítottan működő termékük / szolgáltatásuk.

Nem akarok se guru, se szakértő lenni, inkább csak a tapasztalatomat akarom megosztani veled

A saját és az ügyfeleim eredménye, a 7 év alatt bejárt út, az önképzésembe fektetett 8 számjegyű összeg alapján TALÁN nevezhetném magamat szakértőnek is a témában, de én inkább tartózkodnék ettől.

Elegen vannak mostanában, akik gurunak kiáltják ki magukat és sok százezreket (néha milliót) elkérve táncolnak az idegeiden.

Én csak azt ígérem neked, hogy van nálam annyi tapasztalat, amivel működésre bírjuk a Te online vevőszerző rendszeredet.

Nem lesz sem egyszerű, sem gyors, sem ingyenes. De ha beleteszed a munkát, meg tudod csinálni a segítségemmel.

Ha most találkozol velem először, megértem a bizalmatlanságod. “Ki az a Domán Zsolt és mit tud nekem mondani?” Kattints ide és olvasd el a történetemet. Látni fogod, hogy valódi tartalom van mögöttem és aztán eldöntheted, hogy képes lehetek-e segíteni neked.

A saját és az ügyfeleim eredménye, a 7 év alatt bejárt út, az önképzésembe fektetett 8 számjegyű összeg alapján TALÁN nevezhetném magamat szakértőnek is a témában, de én inkább tartózkodnék ettől.

Elegen vannak mostanában, akik gurunak kiáltják ki magukat és sok százezreket (néha milliót) elkérve táncolnak az idegeiden.

Én csak azt ígérem neked, hogy van nálam annyi tapasztalat, amivel működésre bírjuk a Te online vevőszerző rendszeredet.

Nem lesz sem egyszerű, sem gyors, sem ingyenes. De ha beleteszed a munkát, meg tudod csinálni a segítségemmel.

Ha most találkozol velem először, megértem a bizalmatlanságod. “Ki az a Domán Zsolt és mit tud nekem mondani?” Kattints ide és olvasd el a történetemet. Látni fogod, hogy valódi tartalom van mögöttem és aztán eldöntheted, hogy képes lehetek-e segíteni neked.

Mire számíthatsz tőlem?
Mentorként foglak végigkísérni 4 hónapon át

7 év tapasztalata

Amit tanulni fogsz tőlem, 7 éve teljesít szolgálatot a harcmezőn. Tudod mit szoktam mondani: A-ból B-be a legrövidebb út mások tudásán keresztül vezet.

Élő jelenlét = csinálás

Minden hónapban Zoom-on fogunk találkozni és közösen dolgozunk a bizniszeden. Nem csak veszel egy újabb e-porfogót a virtuális polcodra, hanem végig is csinálod.

Támogató közösség

Egy rakás jófej és egyszerre ambíciózus vállalkozóval indulsz el erre az útra és egymást motiválva, vállvetve fogtok küzdeni a megvalósítás harcmezején.

Privát elérés hozzám

Ha tényleg privát – a program többi résztvevőjére nem tartozó – kérdésed van, felteheted nekem Voxeren keresztül. Ez egy hang alapú chat app a mobilodon.

Azt akarom, hogy Te legyél a következő olyan sikersztori, mint Welczenbach Tamás

Tudod kik valósítanak meg a leggyorsabban az ügyfeleim közül?

Azok, akik személyes konzultációra jönnek ÉS utána igénylik a folyamatos segítségemet.

Ilyen volt Welczenbach Tamás is, akinek a beszámoló videóját láthatod bal oldalt a “Fotós leszek Klub” bevezetési kampánya kapcsán.

Eljött hozzám személyes konzultációra, majd utána folyamatosan segítettem az elakadásaiban, Ő pedig kisangyalként megvalósított.

Az eredmény: 86 előfizető 9.990 Ft-os tagdíjjal, egy pár ezer fős listából, szűk piacon. Azóta már a tölcsérei is futnak, amivel pár száz új feliratkozója és pár tucat új vásárlója van minden hónapban.

Leszel Te a következő sikersztorim?

Tudod kik valósítanak meg a leggyorsabban az ügyfeleim közül?

Azok, akik személyes konzultációra jönnek ÉS utána igénylik a folyamatos segítségemet.

Ilyen volt Welczenbach Tamás is, akinek a beszámoló videóját láthatod itt a “Fotós leszek Klub” bevezetési kampánya kapcsán.

Eljött hozzám személyes konzultációra, majd utána folyamatosan segítettem az elakadásaiban, Ő pedig kisangyalként megvalósított.

Az eredmény: 86 előfizető 9.990 Ft-os tagdíjjal, egy pár ezer fős listából, szűk piacon. Azóta már a tölcsérei is futnak, amivel pár száz új feliratkozója és pár tucat új vásárlója van minden hónapban.

Leszel Te a következő sikersztorim?

Nem csak Tamás ért el változást!

Terei-Vigh Krisztina

3.400 új e-mail cím, közel 700.000 Ft bevétel

Terei-Vigh Krisztina az ételérzés.hu-nak a tulajdonosa, ami egy online főzőiskola. Kriszti nemrégiben kezdte el tanulni a segítségemmel a háromlábú bevételszerző rendszert és most érte el az első sikerei.

Március 26-án kezdett el email listát építeni és április 23-ig kb. 3400 új e-mail címet szerzett, ráadásul önfinanszírozó módon tette ezt!

Utána csinált egy kampányt a “Varázslatos villám reggeli” termékéhez:

 

48 db vevője lett, 690.000 Ft-os bevétellel.

 

Szóval gyakorlatilag egy szűk 5.000 fős e-mail listával (nagyjából 1.300 e-mail címe volt a listaépítés előtt) csinált egy közel 700.000 Ft-nyi nettó bevételt az első kampányából!

 

Ráadásul ez volt az első kampánya! Már most is rengeteget tanult közben, hogy a legközelebbi még sikeresebb lehessen!

 

 

Képzeld el, mekkora bevételről lenne szó, ha 10x vagy akár 20x ekkora lista lenne?

Csernai Kata

3 nap alatt közel 300 feliratkozó

Csernai Kata az UVF-ben webinár koncepcióval kezdett el ügyfeleket szerezni ÉS listát építeni. Ez volt az első kampánya.

Három nap alatt 295 feliratkozó gyűlt össze a SEO webináriumra, aminek közel a fele a saját csoportjaiból érkezett (ergo nem kellett plusz költséget rááldozni ezekre a jelentkezőkre).

Kampány összegzése:

  • 359.000 Ft bevétel
  • 70.000 Ft kiadás
  • 290.000 Ft haszon
  • 300 e-mail cím a listán

A száraz számok után leírta, hogy érzelmileg hogy érintette az első webinárium sikere:

Bevallom, nagyon féltem, hogy alig néhány résztvevő lesz. Aztán ahogy pörögtek a számok, 72-nél már mosolyogtam, és végül a kezdési időpontra betelt a 100 hely a ZOOM meetingben! Azt hiszem, akkor nyugodtam meg.

Hihetetlen érzés volt látni, hogy közben jöttek a jelentkezések. Feldobott. 🙂 “

 

Megjegyzem, hogy még most kezdte el építeni az e-mail listáját, ezáltal még nem tudott termékbevezetési kampányt készíteni. Pár ezres listával már akár milliós bevétele is lehet egy ilyen kampányból!

Don't Panic Angol

Utolsó nap 200 megrendelés!

Vas Timiék, avagy a Don’t Panic Angol nyelviskola kiadott egy “180 nap alatt angolul” című könyvet, amit a meglévő követőknek szerettek volna eladni.

 

Adtam néhány tippet a kampányukhoz, és azokat az ötleteket felhasználva, amiket átbeszéltünk közösen, körülbelül 700 eladással zártak, és csak az utolsó napon 200 könyvet adtak el.

 

Ez azért nagy durranás, mert a könyveket csomagokban értékesítették, így több mint 10.000 Ft volt az átlagos kosárérték.

 

Ami azt jelenti, hogy 8 számjegyű (!) kampányt csináltak maguknak 10 millió forint fölötti árbevétellel, és nyilván azon egész jelentős árrés és profittartam is volt.

Még több sikersztori

Robi és csapata az UVF-ben is tanított kampány és értékesítési oldal tananyagok alapján csinálta meg a BrandBirds Base (márkaépítési program) bevezetési kampányát. Nagy öröm volt hallani az eredményeiről, miszerint 150 előfizetőt szereztek nyitáskor!

Tamás Bemer terápiás kezelésekkel és gépekkel foglalkozik. Az UVF-ben tanultak alapján csinálta meg az első webinárját. Olyan jól sikerült az első webináriuma, hogy:
 – eladott 1 db készülék bérlést (kb. 180.000 Ft értékben)
 – 1 db készüléket (kb. 1.500.000 Ft értékben)

Majd utána a soron következő webináriumokon mindig tartotta ezeket a számokat, így az első néhány webinárjából már 4-5 gép eladásnál tart!

Az a legjobb az egészben, hogy folyamatosan tanul, fejleszti a webináriumot és teszteli azt, hogy mi működik a legjobban – tehát a mostani eredmények csak jobbak lesznek a jövőben!

Iza az inzulinrezisztensek mentora. Az UVF-ben tanultak alapján csinálta meg az első email kampányát, és megosztotta velünk a sikereit:
lett 20 vevője, 400e Ft bevétellel

Mint a legtöbb sikersztorinak a szereplője, neki is ez volt az első kampánya, így  egyre jobb eredményeket érhet el.
Például nem igazán használt Facebook hirdetéseket, szóval egy jó hirdetési kampánnyal is lehetne még lendíteni a dolgokon

E mellett nem volt aktív az email listája, keveset kommunikált velük – amint elkezd listát építeni és velük aktívan fogja ápolni a kapcsolatot, még eredményesebb lesz a kampánya.

Ádám a gamifikációval és annak elterjesztésével foglalkozik. Az UVF programjában találkozott egy webináros koncepcióval, ami megtetszett neki és megadta a kezdőlökést, hogy megcsinálja a sajátját hasonló mintára.
Nem bánta meg:

1) A Facebook hirdetésére összesen 24.154 Ft-ot költött

2) Ez a Facebook költés kb. 330-360 új e-mail címet hozott

3a) A jelentkezés után azonnal felkínált belépő termékből összesen 15-en vásároltak, ez 31.350 Ft bevétel (simán fedezte a hirdetést)

3b) A webinar végeztével egy nagyobb értékű szolgáltatást ajánlott fel az érdeklődőknek, ebből több mint 30 vásárló jött (közel 330.000 Ft bevétel)

Robi és csapata az UVF-ben is tanított kampány és értékesítési oldal tananyagok alapján csinálta meg a BrandBirds Base (márkaépítési program) bevezetési kampányát. Nagy öröm volt hallani az eredményeiről, miszerint 150 előfizetőt szereztek nyitáskor!

Tamás Bemer terápiás kezelésekkel és gépekkel foglalkozik. Az UVF-ben tanultak alapján csinálta meg az első webinárját. Olyan jól sikerült az első webináriuma, hogy:
 – eladott 1 db készülék bérlést (kb. 180.000 Ft értékben)
 – 1 db készüléket (kb. 1.500.000 Ft értékben)

Majd utána a soron következő webináriumokon mindig tartotta ezeket a számokat, így az első néhány webinárjából már 4-5 gép eladásnál tart!

Az a legjobb az egészben, hogy folyamatosan tanul, fejleszti a webináriumot és teszteli azt, hogy mi működik a legjobban – tehát a mostani eredmények csak jobbak lesznek a jövőben!

Iza az inzulinrezisztensek mentora. Az UVF-ben tanultak alapján csinálta meg az első email kampányát, és megosztotta velünk a sikereit:
lett 20 vevője, 400e Ft bevétellel

Mint a legtöbb sikersztorinak a szereplője, neki is ez volt az első kampánya, így  egyre jobb eredményeket érhet el.
Például nem igazán használt Facebook hirdetéseket, szóval egy jó hirdetési kampánnyal is lehetne még lendíteni a dolgokon

E mellett nem volt aktív az email listája, keveset kommunikált velük – amint elkezd listát építeni és velük aktívan fogja ápolni a kapcsolatot, még eredményesebb lesz a kampánya.

Ádám a gamifikációval és annak elterjesztésével foglalkozik. Az UVF programjában találkozott egy webináros koncepcióval, ami megtetszett neki és megadta a kezdőlökést, hogy megcsinálja a sajátját hasonló mintára.
Nem bánta meg:

1) A Facebook hirdetésére összesen 24.154 Ft-ot költött

2) Ez a Facebook költés kb. 330-360 új e-mail címet hozott

3a) A jelentkezés után azonnal felkínált belépő termékből összesen 15-en vásároltak, ez 31.350 Ft bevétel (simán fedezte a hirdetést)

3b) A webinar végeztével egy nagyobb értékű szolgáltatást ajánlott fel az érdeklődőknek, ebből több mint 30 vásárló jött (közel 330.000 Ft bevétel)

Mit fog adni neked az "Új Vevők Futószalagon" 4 hónapos program, ha elvégzed?

Megnő a bevételed és a profitod is

Ha képes leszel idegenekből első vásárlót gyártani futószalagon és teljesen megváltozik a vállalkozásod matekja.

Az elsődleges célod az lesz, hogy minél nagyobb listát építs ingyen vagy akár pénzt keresve…

Majd utána az egyre nagyobb és nagyobb listádnak fogsz kampányolni új és meglévő termékeket. Az eredmény nagyobb bevétel és több kasszában maradt profit lesz.

Megtanulsz rendszerben gondolkodni ahelyett, hogy a csillogó dolgok után szaladnál

Az elmúlt éveket a marketingszakmában a különböző csilli-villi eszközök dominálták, amik sajnos nem elégségesek a tényleges vevőszerzéshez.

Hiába nézik többen a Facebook élő videódat…
Hiába magas a megnyitási arány chatbotodban…
Hiába mész Instara, mert ott jobb az elérés…

…ha eközben nincs a háttérben egy vevőszerző rendszered. Egy szisztéma, ami következetesen érdeklődőt szerez, utána folyamatos kommunikációval bizalmat ébreszt és végül kampányok segítségével profitot nyomtat.

Ha lesz pénzed, elindul a pozitív spirál a vállalkozásodban felfelé

Amikor képes leszel a saját megélhetéseden vagy a mostani kollégáid bérén felül is többlet pénzt termelni, beindulnak a dolgok.

A pénzen még több segítséget (akár külsős, akár belsős) vásárolhatsz majd, ami egy felfelé ívelő spirálra helyezi a vállalkozásodat.

És persze bármikor dönthetsz úgyis, hogy a pénzeden szabadidőt veszel (=kiszervezed bizonyos dolgaidat, amit eddig kényszerűségből csináltál Te), ami szintén nem hátrány.

Olyan vevőszerző stratégiát építesz fel, amit nagyon nehéz lemásolni

Őszinte leszek: amit meg akarok tanítani neked, azt nem könnyű összerakni.

Vért, verítéket, anyagi áldozatot, a tanuláshoz szükséges alázatot és szemmel látható időbefektetést kíván az elején. Nem önfeledt játék, hanem néha éjszakázásba nyúló vállalkozásépítés.

Ha Te végigjárod ezt az utat, utcahosszal leszel az átlagos konkurenseid előtt. Innentől kezdve hiába másolja le egy-egy címsorodat, termékedet vagy ötletedet, mert valójában fogalma sem lesz róla, hogy a motorháztető alatt mit raktál össze.

Úgy élheted az életedet, ahogy szeretnéd, a vállalkozásod lesz érted és nem fordítva

Tudom milyen vállalkozni. Sokszor stresszes, főleg amikor épp nincs elég bevétel.

Ilyenkor a kedvünk nem az igazi, néha a saját egészségünket is elhanyagoljuk. A legnagyobb árat pont ott fizetjük ilyenkor, ahol a legjobban fáj: a családunk és emberi kapcsolataink oltárán…

Amikor a párunkkal, gyermekeinkkel vagy éppen barátainkkal nem tudunk elég időt tölteni, mert robotolni kell az épphogy elég pénzért… na az szívás. Nem mondom, hogy ez csettintésre átalakul a 4. hónap végére. De azt igen, hogy elindítalak egy úton, amin ha végigmész, meg lesz a gyümölcse.

És tudod, mi lesz a legjobb az egész programban?

A káoszt és a bizonytalanságot nemcsak ebben a 4 hónapban hagyod magad mögött, hanem végleg búcsút mondhatsz nekik!

Miután megértetted és elkezdted összerakni a 3 lábú vevőszerző gépezetedet, magad is fogsz tudni haladni a jövőben. Viszlát álmatlan éjszakák, többé nem kell azon rugóznod, mi legyen a következő lépés a marketingedben…

Milyen típusú vállalkozásoknak tud segíteni az UVF 4 hónapos programja?

Ha a Te céged is beleillik ezekbe a kategóriákba, akkor neked való ez a program:

Infótermékes vállalkozás

Könyv, videókurzus, hanganyag, PDF, előfizetéses rendszer, online kurzus - ha információból, tudásból élsz, akkor ez a 3 lábú vevőszerző rendszer tökéletes lesz neked!

Bármilyen szolgáltatás

Nyelviskola, fitnessz stúdió, állatorvosi szolgáltatás, könyvelés, pénzügyi tanácsadás - szinte bármilyen sok embert kiszolgáló szolgáltató bizniszre fel lehet építeni ezt a szisztémát.

Infótermékes vállalkozás

Könyv, videókurzus, hanganyag, PDF, előfizetéses rendszer, online kurzus - ha információból, tudásból élsz, akkor ez a 3 lábú vevőszerző rendszer tökéletes lesz neked!

Bármilyen szolgáltatás

Nyelviskola, fitnessz stúdió, állatorvosi szolgáltatás, könyvelés, pénzügyi tanácsadás - szinte bármilyen sok embert kiszolgáló szolgáltató bizniszre fel lehet építeni ezt a szisztémát.

Nem tucatterméket értékesítő webshop

Ha nem fénymásolópapírt árulsz, amit bármelyik sarkon be lehet szerezni, akkor webshopos vállalkozóként is működik neked ez a vevőszerző modell.

Rendezvény, tréning, képzés

Az oktatás tulajdonképpen az egyes kategóriába tartozik, hiszen tudást adsz át élő formátumban. Így ez esetben is működni fog neked a koncepció.

Nem tucatterméket értékesítő webshop

Ha nem fénymásolópapírt árulsz, amit bármelyik sarkon be lehet szerezni, akkor webshopos vállalkozóként is működik neked ez a vevőszerző modell.

Rendezvény, tréning, képzés

Az oktatás tulajdonképpen az egyes kategóriába tartozik, hiszen tudást adsz át élő formátumban. Így ez esetben is működni fog neked a koncepció.

Nem vagy benne biztos, hogy neked való a program?

Jelentkezz a szakmai konzultációra, ami kockázatmentes.
Ott közösen át tudjuk beszélni a vállalkozásodat és minden kérdésedre válaszolok.

Mi vár Rád, ha elindulsz az "Új Vevők Futószalagon" programban?

1) Az első lépés egy felvételi beszélgetés lesz

Itt átbeszéljük a jelenlegi helyzetedet és a jövőbeli célodat. Ha mindketten úgy érezzük, hogy értékes lehet neked a program, akkor csatlakozol.

2) Részt vehetsz a felkészítő online tréningen

Van néhány alap téma, amit nem szeretnék a program keretében taglalni. Mégis elengedhetetlenek a sikerhez, így néhány online tananyag keretében szeretném átvenni őket, hogy biztosan ne ezeken a banánhéjakon csússzon el a sikered.

3) Bekerülsz az online közösségünkbe

Van egy zárt Facebook csoport, itt felteheted a kérdéseidet nekem. Hozzáférést kapsz majd a Voxeres csatornához is, hogy privátban tudj tőlem kérdezni, ha a kérdésed intimitása ezt valóban igényli.

4) Elindulnak a havi Zoom-os találkozók

Ezeken az alkalmakon részletesen elmagyarázom a 3 oszlopos stratégiát, majd utána konkrétan megtervezzük közösen a megvalósítandó lépéseket a vállalkozásodban. Minden alkalommal kérdezhetsz tőlem és kiscsoportos munka keretében a társaid is segíteni fognak neked!

6) Az élő találkozók között csoportos online hívás

Az élő találkozó után 2 héttel lesz egy csoportos videóhívás (Zoom), ahol kérdezni tudsz tőlem. Ez sokkal interaktívabb, mint a Facebook csoportos posztolás, az inkább apró kérdésekre való. Itt viszont komolyabb, összetettebb gondolatokat is át tudunk beszélni, ráadásul a többiek is segíthetnek a meglátásaikkal.

7) Részt vehetsz a meglepetés és bónusz programokon

A 4 hónap alatt lesz egy pár meglepetésem számodra, illetve lent látod a bónuszokat is. Igyekszem a programba belevinni egy kis személyességet is és pár olyan vállalkozói témát, ami mindannyiunkat érint - szeretni fogod.

Milyen bónuszokkal teszem különlegessé ezt a 4 hónapos programot?

Kész kampánylevelek mintaként

Azért, hogy megkönnyítsem számodra a kampányolás emailes részét, adok neked több korábbi levélsorozatot kész példaként. Van benne DO! marketinges, Online Katapultos és ügyfeles példa is.

Alvállalkozói lista

Tudom, hogy mennyire nehéz jó szakembert találni, aki segít neked a kampányod megvalósításában, legyen szó akár hirdetésekről, grafikáról vagy szövegírásról. Éppen ezért kapsz egy listát azokról, akiket bátran ajánlok.

Szoftverlista

Egy jól működő rendszerhez olyan szoftverekre van szükség, amik megkönnyítiik, meggyorsítják a munkád, és leveszik a válladról a teendők egy részét. Megmutatom, én miket használok a saját cégemben.

Facebook Hirdetés Mesterkurzus
29 részes mesterkurzus Vicsai Gábortól

A program alatt hozzáférést kapsz Vicsai Gábor – jelenleg szerintem az egyik legjobb Facebook hirdetési szakember itthon – több órás, 29 részből álló Facebook Hirdetések Mesterkurzusához. A segítségével akár házon belül saját magad is kezelheted a hirdetéseidet, mert kapsz egy mindenre kiterjedő alaptudást hozzá.

Ha még mindig bizalmatlan vagy velem szemben, nézd meg mit mondanak rólam más magyar szakemberek

„Ha Domán Zsolt nekünk is tudott segíteni, akkor neked is fog tudni!”

Pongor-Juhász Attila

Pongos Publishing

„Zsolt elindította a DO! marketing előfizetéses klubot, amit teljes szívvel (és ésszel) ajánlok, pár napig még lehet csatlakozni. Én is ott vagyok, gyere, ha igazán gyakorlatias segítséget szeretnél kapni egy hiteles és sikeres marketingestől. Mert a klub lényege az, hogy nem a tudás számít, hanem amit megvalósítasz.”

Mészáros Róbert

BrandBirds

„Zsolt jelenleg az egyik legjobban felkészült online marketing szakértő, aki nem csak szakmailag, de embereileg is az az ember, akire hatalmas példaképként tekintek.”

Csont Attila

„Zsolt az egyik legfelkészültebb marketingszakértő Magyarországon. Már nekünk is volt szerencsénk együtt dolgozni vele előadóként a KIÜTÉS! Konferencián, ahol egy professzionálisan összeállított prezentációval nyűgözte le a közönséget.”

Mái Attila és Vicsai Gábor

MarketingAmazing

Nézzük át újra, mit is kapsz az "Új Vevők Futószalagon" megvalósító programban:

  • 4 db egész napos Zoom-os találkozó, ahol megtervezzük az online vevőszerző rendszered ÉRTÉKE: 400.000 Ft
  • Felkészítő tananyagok, amiket a program folyamán rendszeresen kapni fogsz ÉRTÉKE: 50.000 Ft
  • 4 db Zoom csoportos hívás, ahol felteheted a menet közbeni kérdéseidet ÉRTÉKE: 100.000 Ft
  • 4 hónap Facebook csoport tagság, ahol 2 munkanapon belül válaszolok a kérdéseidre ÉRTÉKE: 60.000 Ft
  • Privát, "1 on 1" hangüzenetes elérés hozzám Voxeren keresztül (indokolt, intim kérdésekhez) ÉRTÉKE: 50.000 Ft
  • Sikeres sales oldal és kampány levelek mintái ÉRTÉKE: 50.000 Ft
  • Vicsai Gábor Facebook Hirdetés Mesterkurzus ÉRTÉKE: 80.000 Ft
  • Kóklerektől mentes alvállalkozói gyűjteményhez és szoftverlistához férhetsz hozzá
    ÉRTÉKE: elvesztegetett százezreket és hónapokat spórolhatsz vele...

Ahogy látod, a megvalósító program elemei több, mint 790.000 Ft-nyi értéket képviselnek.

És kérlek vedd észre, a fenti összegek nem azzal a ceruzával készültek, aminek annyira vastagon fog a hegye, hogy végül a nevetségtől kitörik….

Ezek teljesen reális értékek, bármikor őszintén a szemedbe nézek és meg tudom védeni őket.

De nem kell aggódnod, ennek ellenére nem kell 790e Ft-os nagyságrendet invesztálnod. Ha most cselekedsz, a valaha volt legkedvezőbb áron tudod elvégezni a megvalósító programot, mert az első alkalommal egy bevezető ajánlatom lesz a számodra.

Az “Új Vevők Futószalagon” 4 hónapos program ára most június 3. éjfélig 650.000 Ft + áfa helyett csupán 360.000 Ft + áfa (br. 457.200 Ft). 

Ha neked kényelmesebb lenne inkább több, kisebb részletben fizetni, akkor szintén június 3. éjfélig lehetőséged van 4 x 90.000 Ft + áfa (br. 114.300 Ft) áron csatlakozni a programhoz. Ilyenkor a 4 hónap során, havonta küldjük ki neked a számlát a program részvételi díjával.

Hogyan tudsz bekerülni a Új Vevők Futószalagon Megvalósító Programba?

Szóval érdeklődsz a program iránt, szuper!

Azt szeretném, ha a cégméret, iparág és az emberi értékek is passzolnának a csoportban, ezért nincs azonnali vásárlásra lehetőség.

Egy teljesen ingyenes, 30 perces szakmai konzultációra szeretnélek invitálni első körben, ahol átbeszéljük az online marketingedben rejlő fejlesztési lehetőségeket és a program tematikáját.

Ha a kettő között van átfedés (tehát tényleg segíteni tud neked a program) és úgy érezzük mindketten, hogy szívesen dolgoznánk együtt, akkor átbeszéljük a csatlakozás részleteit.

Mitől lesz ez szakmai hívás?

A lenti űrlap kitöltése után egyből megjelenik egy 4 oldalas kérdőív, amiben a mostani marketing rendszeredről kérdezlek. Ez lesz a beszélgetés szakmai alapja.

Ezt át fogom nézni a beszélgetésünk előtt és kiszedem belőle a fejlesztési javaslatokat.

Jelentkezz a szakmai konzultációra

30 perc alatt feltárjuk a vevőszerzési lehetőségeket a cégedben és akkor is értékkel távozol, ha nem csatlakozol a programba.

Néhány fontos tisztázandó kérdés az értékrendem mentén

Van egy olyan cég, aki szerintem etikátlanul használja az ilyen telefonos hívásokat manipulatív értékesítésre.

Szeretném előre tisztázni, hogy én nem tartozom ebbe a körbe. 

Így az alábbiaktól sem kell tartanod:

  • Nem fogok a zsebedben turkálni, hogy "mennyi pénzed van önmagad fejlesztésére..." Ez a program fix áras és azért nagyjából sejtheted már az oldal alapján az árkategóriát. Nem 50e Ft, de nem is 650e Ft.
  • Magyar cégem van, így nem tudok teljesítés nélkül lelépni a pénzeddel. Marad az alázatos munka.
  • Nem kell semmilyen agresszív szerződést aláírnod, amiben kizárom az érdekérvényesítési jogaidat és nem is köt titoktartás. Ha béna lesz a programom, bárkinek elmondhatod.
  • Nem foglak kikérdezni a legintimebb vágyaidról csak azért, hogy utána manipulálni tudjalak vele. Szakmai kérdéseim vannak hozzád, amik alapján eldönthetjük hasznos-e neked a program.
  • Nem a 20 éves flegma asszisztensemmel fogsz beszélni, akinek semmilyen valódi üzleti tapasztalata nincs, hanem velem. Tényleg szakmai hívás lesz.
  • Nem kell azonnali döntést hoznod a hívás alatt. Lesz lehetőséged átgondolni a program ajánlatát, ha úgy érzed gondolkodni szeretnél rajta.

Erre számíthatsz a jelentkezés során:

  1. Miután megadod az alap adataidat, megjelenik még pár szakmai kérdés a következő oldalon. Kérlek mindenképp válaszold meg őket, ez segíteni fog nekem a konzultációs felkészülésben.
  2. A rendszer felkínálja a telefonos felvételi beszélgetéshez az időpontfoglalási lehetőséget. Válaszd ki mikor hívjalak.
  3. Amikor eljön a választott időpont, személyesen velem (Zsolt) fogod 30 percben átbeszélni a vállalkozásod jelenlegi helyzetét és a jövőbeli fejlesztési lehetőségeit.
  4. Ha mindketten úgy érezzük neked való a program, minden további információról tájékoztatni foglak.
  5. A legrosszabb, ami történhet: kaptál teljesen ingyen néhány tippel, amivel fejleszteni tudod a vállalkozásod. Jó ajánlat? 🙂
nap
óra
perc
másodperc
óra
perc
másodperc

Maximum 20 cégnek van hely a programban

Mivel ez egy kiscsoportos megvalósító program, 20 helynél nem tudok többet elérhetővé tenni.

Ez egy kellően nagy csoport ahhoz, hogy egymásnak is segíthessetek, de még elég kicsi ahhoz, hogy fókuszáltan tudjak foglalkozni mindenkivel, és személyre szabottan tudjalak segíteni a vevőszerző rendszered felépítése felé vezető úton a 4 hónap alatt.

"KONKURENCIA STOP"
Direkt versenytársak közül csak az jöhet, aki előbb jelentkezik

Mivel ez egy nagyon intim, kiscsoportos közös munka, nem férnek meg egymással konkuráló cégek.

Ha most gondolkozol a programon, akkor mielőbb add le a szakértői konzultációra a jelentkezésedet. Ezzel tudod garantálni, hogy az elsőbbség a sorban a Tiéd legyen.

Ha egy direkt versenytársad utánad jelentkezik, akkor előbb neked kínálom fel a programhoz való csatlakozási lehetőséget és csak egyikőtök jöhet.

Félsz, hogy nehéz lesz? Igazad van, csak csórónak lenni még nehezebb...

Tudom milyen az, amikor nincs pénz, én is megéltem.

Amikor elkezdtem az első komolyabb vállalkozásomat, egy kedves gimnáziumi barátom lakását kuncsorogtuk ki havi 40e Ft-ért.

Az ablakok kicsit szeleltek, a nálam is jóval idősebb “smart konvektornak” csúfolt szerkezet egész éjjel kattogott a hőtágulástól, a fürdőszobában nem működött a fűtés, a konyhában meg az infrás fűtőpanel gyorsabban égette az ezreseinket, mintha begyújtottunk volna velük.

Az akkori üzlettársammal virslin, májkrémes kenyéren, melegszendvicsen és néha ünneplés gyanánt KFC-s kaján éltünk 1,5 évig. (Ezek után kellett a legkevesebbet mosogatni… :)). )

Ez 20 évesen persze még inkább buli volt, mint kellemetlenség.
De azért jobb, amikor van választásod…

Hogyan lett ebből ugyan jelentős hitellel, de mégis saját, újépítésű lakásom 23 éves koromra?

Vagy hogyan építettem fel az üzlettársammal egy 120 milliós bevételű céget 2 év alatt? Hogyan jutok ki 5 éve zsinórban a legjobb amerikai konferenciákra tanulni?

Röviden: a vevőszerző tudásom volt mindennek a kulcsa. (Ha érdekel a hosszabb változat a csillogó dolgok mellett a nehézségekkel, akkor itt elolvashatod.)

A hozzánk hasonló mikro- és kisvállalkozásoknak a pénz az oxigén. Vevő kell, különben nincs fejlesztés, nincs szabadidő, nincs normális jövedelem.

Szóval félsz, hogy talán nehéz lesz vevőszerző rendszert építeni?

Igen, az lesz. Nem véletlenül csináltam rá 4 hónapos programot.
Rohadt sok meló van vele, nem adják ingyen.

De most őszintén?!

Amikor a gyerek nyári táborára mondasz nemet, ahova az összes haverja megy (rajta kívül) vagy amikor a feleségeddel nem tudtok jóízűen vacsorázni egyet, mert az étlap jobb oldalát kell bámulnod, na az még nehezebb…

És nem, nem mondom, hogy a pénz minden vagy ez lenne "a boldogság"

Dehogy, olvashattad az évértékelőmet, sokkal komplexebbnek tartom az életet, mint az anyagi siker elérése.

Azt mondom csak, hogy ha jobban akarsz élni, akkor az Új Vevők Futószalagon Megvalósító Program megadja a kezdőlökést és a többi már rajtad múlik.

Maradtak még kérdéseid?

Olvasd el a gyakori kérdésekre adott válaszaimat, hátha megtalálod, amit keresel. 

A tréninghez a ZOOM nevű szoftvert fogjuk használni. Működik minden operációs rendszeren, és okostelefonokon is.

Három lehetőséged van:

1.

Vagy letöltöd a szoftvert a gépedre, laptopodra,

2.

Vagy okostelefonról csatlakozol az app segítségével,

3.

vagy böngészőből csatlakozol.

Íme, a lehetőségeid:

A Zoom szoftver vagy alkalmazás letöltése

Asztali gépen, laptopon klikk az alábbi linkre és töltsd le a Zoom Client for Meetings alkalmazást (majd telepítsd).

Okostelefonon pedig keresd fel az App Store-t / Google Play áruházat, és keress rá a Zoom kifejezésre. (az app teljes neve ZOOM Cloud Meetings). Töltsd le az alkalmazást.

A tréning előtt küldünk neked egy linket és egy belépési jelszót, amivel be tudsz csatlakozni a virtuális terembe. 

 

Jelenleg zajlik az egyeztetés az időpontokkal kapcsolatban. Ha csatlakozol a programhoz, külön értesíteni fogunk a pontos időpontról, amint fixálva lett.

Kérlek nézd meg a SPAM és a Promóciók mappát is. 

Ha így sem találnád, írj nekünk a hello@domarketing.hu e-mail címre és segítünk!

Ha bármilyen kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, csak írj nyugodtan a hello@domarketing.hu e-mail címre és 2 munkanapon belül örömmel segítek neked.

Ha utalással fizeted ki a belépő(i)det, akkor a megrendelés összegének beérkezése után küldjük az e-számlád az általad megadott adatokkal az e-mail címedre.

Sikeres bankkártyás fizetés esetén a megrendelés összegének megfelelően azonnal küldi a rendszer az e-számlát az általad megadott adatokkal az e-mail címedre.

Szerencsére nem kell egyedül eldöntened. Pont erre való a konzultációs lehetőség velem:

  • kielemezzük a mostani online marketing rendszeredet
  • meghatározzuk a fejlesztési pontokat
  • felteheted nekem a kérdéseidet
  • és ha mindketten úgy látjuk, a program neked való, akkor immáron teljes bizonyosság mellett csatlakozol.

Őszinte leszek veled:

Annyira olcsó lesz az értékeihez képest az ára, hogy nem érdekem “töltelék” emberekkel megtölteni, mert sikersztorikat kell produkálnom.
 

Akkor éri majd meg igazán számomra az UVF hosszútávon, ha sok példát tudok a kirakatba tenni és magasabb áron lehet értékesíteni.

Ezért nem egy gagyi sales duma az, hogy nem szeretnék akárkivel dolgozni. Ha úgy látom nem neked való a program, jelezni fogom.

Tudom jól, hogy manapság elég sok “mentorprogram” szembe jön veled és talán egyből ez jutott eszedbe:

“Na most itt van még egy guru, szuper…”

A többi mentorprogram és az UVF között az a különbség, hogy én nem tavaly tanultam meg az online marketinget (egy másik mentor programban…).

Ide kattintva, elolvashatod a teljes szakmai történetemet. 7 év alatt több sikeres projektet és már két különböző vállalkozást is felépítettem több tízmilliós árbevételig.

Ezen felül ha megnézed fentebb az oldalon az ügyfeleim videós beszámolóit, abból is látszik a különbség: nekem nem totál kezdő ügyfeleim vannak, már tapasztalt cégvezetők is bizalmat szavaztak nekem, szóval valami lehet benne.

Ennél többet nem tudok mondani neked. 🙂 Ha az oldalon lévő referenciák és a történetem után még szkeptikus vagy, akkor talán nem egymást keressük és ezzel nincs semmi baj!

Majd talán legközelebb. 😉

 

Hol találkozhattál velem?