Hogyan tervezz eredményes feliratkozó oldalt? 12 pontos csekklista

feliratkozó oldal
Hiába van már szuper csalid, itt még nem dőlhetsz hátra: meg is kell értetned a látogatóiddal a lead magneted értékét. Ebben a cikkben megmutatom, mi az a 12 dolog, amire oda kell figyelned a feliratkozó oldalad tervezésekor.
Olvasási idő: 12 perc

Bár már többször eltemették, még mindig az e-mail marketing lehet az egyik legeredményesebb eszköz az értékesítési palettádon. Emiatt nem csoda, hogy a mai napig is az értékesítési folyamatok többsége e-mail cím gyűjtéssel kezdődik és utána e-mailes utánkövetéssel folytatódik.

Azonban ahhoz, hogy kihasználhasd az e-mail marketing erejét, először meg kell tanulnod e-mail címeket gyűjteni. Ehhez két összetevőre lesz szükséged: egy szuper lead magnetre (letölthető csali), amiért cserébe megadják az e-mail címüket a látogatók, és egy megfelelően felépített feliratkozó oldalra, ami maximális hatékonysággal gyűjti be az elérhetőségeket.

Ebben a tananyagban most azt fogom megmutatni neked, hogy mire kell oda figyelned a feliratkozó oldalad elkészítése során. Nem lesz benne atomfizika: mindössze gyakorlatias és könnyen megvalósítható tippeket kell követned és máris sokkal jobb feliratkozó oldalaid lesznek.

Csapjunk bele!

Miért érdemes hangsúlyt fektetned a feliratkozó oldal megfelelő kidolgozására?

A feliratkozó oldal – más néven optin oldal – az első pont, ahol az új feliratkozód dönt arról, megadja-e neked az e-mail címét, hogy később felvehesd vele a kapcsolatot.

Ez az értékesítési folyamatod vagy tölcséred “nyitó oldala”, így az egyik legfontosabb lépése, ezért különleges figyelmet igényel.

Annak érdekében, hogy minél gyakorlatiasabb segítséget adhassak neked, ebben az anyagban részletesen meg fogom mutatni a legjobb hatékonyságú optin oldalak 12 kritériumát. Neked semmi más dolgod nem lesz, mint végigmenni ezen a 12 pontos csekklistán a saját oldalad tervezésekor, és máris készen állsz majd az e-mail címek gyűjtésére!

Ja, majd elfelejtettem: természetesen példákkal is készültem neked. 😉 Magyar példákkal, hozzád és hozzám hasonló “mini cégek” mintáival. Imádni fogod őket!

Mielőtt belecsapnánk, itt van pár alap infó, amire építkezni fogunk

Összeszedtem neked néhány kapcsolódó gondolatot, amelyek kiegészítő információval láthatnak el téged. Érdemes őket átfutnod, főleg akkor, ha a címek alapján érdekesnek tűnnek számodra. Minden további kontextus a cikkben ezekre épül, szóval tényleg ne blicceld el őket a saját érdekedben!

Miért kell ennek egy külön oldal?

Azért, mert bár számtalan lehetőséged van a weboldaladon arra, hogy felkínáld a látogatóidnak a csalit, a legeredményesebb mégis akkor lehetsz, ha ezt egy kifejezetten erre a célra megalkotott oldalon teszed.

Ha csak simán kitennéd a blogcikkeid bekezdései közé hirdetésként vagy a jobb oldali sávba bannerként, akkor korlátozott lehetőségeid lennének a meggyőzésre. Egyszerűen kevés lenne a helyed, hogy átadhasd azokat az érveket, amik a legnagyobb hatásfokkal győzik meg az érdeklődőket az e-mail címük megadásáról.

Mindjárt mutatom a jól felépített feliratkozó oldalak 12 pontját, és egyből érteni fogod, miért szükséges egy dedikált, külön oldal erre a célra.

Mi lesz a feliratkozó oldal szerepe a marketing folyamataidban?

Ahogy azt korábban említettem, az optin oldal lesz az a felület, ahol a feliratkozód megadhatja neked az e-mail címét egy hasznos anyagért, a csaliért, más néven lead magnetért cserébe.

Bár a tökéletes csali készítésének egy külön cikket szántam, és abban a csali készítésének összes titkát felfedem, pár mondatban itt is kitérek a lead magnetre, hogy biztosan meglegyen ez a tudásalapod a cikk további részéhez.

A lead magnet – vagy csali – nem más, mint egy olyan, többnyire online hozzáférhető anyag, amely értéket ad a feliratkozónak az e-mail címéért cserébe.

Nem véletlenül hangsúlyozom, hogy értéket ad: ez egy nagyon fontos szempont. Mivel új érdeklődők szerzésére készíted, az esetek többségében ez lesz az új feliratkozóid első élménye, tapasztalata veled és a termékeddel kapcsolatban.

Ha ezen a ponton az e-mail címéért csak odavetsz neki valami értéktelen általánosságot, könnyen kialakíthatod benne azt a képet, hogy nem érdemes rád időt – és főleg pénzt – szánnia. Jól gondold hát meg, mit adsz az e-mail címért cserébe, és fektess időt a csali kidolgozásába. (Még egyszer: pont ebben segít ez a cikk, ha még nem kattintottál, most megteheted.)

A lead magnet készítésének 6 szempontja
Ezt a 6 szempontot mindig tartsd szem előtt a csalid kapcsán!

Most, hogy ezt tisztáztuk, és a csalid készen áll, térjünk is vissza az optin oldal készítéséhez. A feliratkozó oldal vitán felül elengedhetetlen az érdeklődők megszerzésében, hiszen itt gyűjtöd be az e-mail címeket.

A leghatékonyabb feliratkozó oldalak 12 pontja

Ez a 12 pont tökéletes mankó lesz neked az oldalad elkészítésekor, tartsd a kezed ügyében a listát! 🙂

Sokszor hallhattad már tőlem, hogy a megvalósítás sokkal fontosabb, mint a tankönyveknek történő görcsös megfelelés. Ez most is igaz lesz.

Azaz érdemes a 12 pontra mintegy sorvezetőként tekintened, támaszkodj rájuk, használd őket segítségként. De ne hagyd, hogy megbénítson a lista, ha esetleg pár eleme kimaradna majd! Nyugodtan indítsd el a feliratkozó oldaladat már egy 80%-os változatnál is, mert a legtöbbet tanulni mindig a csinálásból lehet!

Jöjjön hát a 12 kritérium!

1. Kétlépéses feliratkozást használ

A kétlépéses feliratkozás egy egyszerű taktika, amivel jobb konverziókat érhetsz el. Mindjárt mutatom a megoldást, de előtte egy dolgot fontos tisztázni: a kétlépéses optin nem összekeverendő a dupla optinnel.

Nézzük meg, mi a különbség a kettő között.

dupla optin (double optin) azt jelenti, hogy amikor egy új feliratkozó kéri a csalid és megadja az e-mail címét, akkor azonnal kiküldesz neki egy megerősítő emailt, amelyben egy megerősítő linket talál az olvasó. Ha erre rákattint, csak akkor kerül fel véglegesen az e-mail listádra.

Aki nem erősíti meg az e-mail címét, annak nem küldesz több e-mailt, így ugyan kevesebb feliratkozód lehet, de sokkal tisztább, elkötelezettebb emberekből álló e-mail listád lesz.

kétlépéses optin ezzel szemben azt a módszert jelöli, amikor az optin oldaladon el van rejtve az e-mail cím megadására szolgáló mező. Csak egy gomb megnyomása után, egy popup ablakban ugrik fel az e-mail cím megadási lehetőség.

Ez itt egy minta feliratkozó oldal. Ahogy látod, nem látszik egyből, hogy meg kell adni az e-mail címet.

Ez azért hatékony technika, mert első ránézésre semmi nem sugallja, hogy adatokat fogsz kérni a csaliért cserébe. Ezért kvázi gyanútlanul, teljes figyelemmel el tudja olvasni az oldal tartalmát az érdeklődő – anélkül, hogy bármilyen negatív hatást gyakorolna rá az e-mail cím megadásának gondolata. (Ami egyből látszódna, ha nem használnád a megoldást.)

Miután rákattintasz a piros “Letöltöm a videót!” gombra, előjön az e-mail cím megadási lehetőség.

Mire egyértelmű lesz a látogatónak, hogy meg kell adni az e-mail címét, addigra már eldöntötte magában, hogy érdekli a téma. Hiszen csak ekkor kattint, máskülönben nem is tudja, mi vár majd rá.

További apró előnye ennek a megoldásnak, hogy a felugró popup kitakarja a többi tartalmat, így még kevesebb a zavart okozó elem. Egyetlen irányba terel minden: bizony, meg kell adni az e-mail címet.

Használd te is bátran a kétlépéses optin megoldást a feliratkozó oldaladon!

2. Egyértelmű ígérettel bíró, a hirdetéssel összefüggő címsor

Az optin oldalad talán legfontosabb része a címsor. Ez kelti fel a látogató figyelmét, ez csábítja maradásra, és ez indítja el az úton, aminek a végén megadja az e-mail címét.

Éppen ezért itt kell a lehető legérthetőbben és legvonzóbban megírnod az ígéreted. Nézd meg ezt a példát:

Ez egy egyértelműen, könnyedén megérthető ígérettel bíró feliratkozó oldal. Tudod, mit kapsz majd, és azt is, hogy miért lehet neked hasznos.

Az optin oldaladra jó eséllyel kontrollált forrásokból fogod küldeni a látogatókat, tehát a legtöbb esetben fizetett hirdetésekből fognak ide érkezni az emberek. (A kontrollált forrás azt jelenti, hogy nem keresőkből és általad nem befolyásolható ajánlásokból érkeznek majd a látogatók, hanem magad készíted a hirdetést, aminek a képi világa, szövegezése felett teljes a kontrollod.)

Mivel tudod, milyen ígérettel, üzenettel csábítod át a látogatókat, oda tudsz figyelni arra, hogy a hirdetésed képi és szöveges üzenetében egyaránt szinkronban legyen az optin oldaladdal.

Ha a hirdetésedben ígérsz valamit, az köszönjön vissza az optin oldalad fő ígéretében is.

Itt láthatod Szendrei Ádám egy feliratkozó oldalra futó Facebook hirdetését. A hirdetés szövege teljesen összhangban van a feliratkozó oldal szövegével, címsorával.

3. Specifikusan megszólítja a látogatót (szöveggel/fotóval)

Az optin oldalad annál hatékonyabb lehet, minél inkább sikerül megszólítanod vele a célcsoportod.

Persze ezt természetesen kell tenned, nem lehet erőltetett a megszólítás.

Természetesen nevén is nevezheted a célközönséged, de ha stílusában, üzenetében olyan az oldalad, hogy abból magukra ismernek, az is tökéletes. A képek például remek eszközei lehetnek a kifejezésnek.

Mit gondolsz, egy ízületi fájdalmaira megoldást kereső nyugdíjas vajon magára ismer az alábbi oldalon? 100%!


(Miután itt a gombokra kattintasz, feljön egy optin box, amiben meg kell adni az e-mail címedet)

4. Tíz másodperc alatt befogadható az üzenete (=első ránézésre megértem)

Van, aki azt állítja, hogy egy ember átlagosan 7 másodpercet szán arra, hogy befogadjon valami új dolgot, pontosabban eldöntse, hogy egyáltalán érdekli-e. Van, aki azt mondja, ez 6, 5, mások szerint csupán 3 másodperc. Egy biztos: nagyon kevés időd van elnyerni az emberek figyelmét.

Ha az optin oldalad kicsit is átláthatatlan, vagy ránézésre túl sok időt igényelne az értelmezése, még akkor is ott fogják hagyni, ha egyébként értékes, amit felkínálsz.

Kövesd a 10 másodperces szabályt! Ha valaki, akinek megmutatod az oldalad, 10 másodpercen belül nem tudja megmondani, hogy PONTOSAN mit ígér neki, akkor vissza a tervezőasztalhoz.

Az alábbi oldalon látszik a készítőjének igyekezete, szorgalma. Mégis túl zsúfolt, túl sokat akar adni. Nem egyértelmű az ígéret. Neked mennyi idő, mire meg tudod fogalmazni miért lesz jó, ha az oldalon maradsz? A kevesebb itt most több lett volna.

Ha visszagörgetsz és megnézed akár a Szendrei Ádámos, akár az Online Katapultos példát, mindkettő esetében elegendő lesz 10 másodperc a lényeg értelmezéséhez.

5. Nincs rajta menü

Egy optin oldalra NEM kell menü.

Az optin oldalon minden olyan elem felesleges, ami az oldalról elnavigál, vagy eltereli a figyelmet a célról.

Az optin oldalon két dolgot lehet csinálni:

  • megadni az e-mail címet és így továbbjutni,
  • vagy bezárni az oldalt.

Az optin oldaladra csak olyan ember fog eljutni, akit szeretnél, hogy oda kerüljön, így nem kell navigálási opciókat tenned rá; ebből nem származik semmi hátrányod. Előnyöd viszont igen, nőnek a feliratkozásaid, mert nincs hova elkalandozni.

Figyeld meg: az eddig jó példaként mutatott feliratkozó oldalakon sem volt menü. 😉

6. Nem kell görgetni, vagy nem sokat

Ebben a kérdésben megoszlanak a vélemények, de én kitartok mellette: az emberek nem szeretnek görgetni. Figyelmetlenek és türelmetlenek vagyunk, főleg amikor még idegenként látogatunk el egy oldalra és nincs semmilyen kialakult bizalom (semmi nem késztet arra, hogy figyeljünk). Az “above the fold” (hajtás feletti) részt, avagy az oldalad görgetés nélkül is látható részét mindig többen fogják megnézni, elolvasni.

Éppen ezért neked is alkalmazkodnod kell az olvasóid viselkedéséhez, és törekedned kell arra, hogy ebben a felső részben egyszerűen át tudd adni a lényeget. Egy kis görgetéstől azért nem áll meg a világ, de minél kevesebbet kell görgetni, annál hatékonyabb lesz az oldalad.

Egy példa, ahol görgetés nélkül a lényeges infók szem előtt vannak:

7. A grafikai illusztráció is kattintható és az e-mail megadási lehetőség jön elő

Teljesen érthető viselkedés a látogató részéről, hogy mikor megérkezik egy igényesen elkészített, ízlésesen illusztrált feliratkozó oldalra, rá is kattint a vonzó illusztrációra.

Éppen ezért erre érdemes készülni és úgy összerakni az oldalt, hogy ilyenkor ugyanaz a popup jelenjen meg, mint ami a gombra kattintva is előjön.

Például ennél a példánál, a grafikai illusztráció is kattintható volt, és kattintották is:

A piros gomb fölötti grafikára kattintva is megjelent a feliratkozási lehetőség.

8. Csak minimálisan szükséges adatot kér be

Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy 1-2 plusz mező az e-mail címen kívül nem okoz plusz terhet a látogatónak. Hiszen ha már úgyis adatokat ad meg, miért ne kérdeznénk meg az életkorát, a települést vagy a foglalkozását?

A tapasztalatok szerint ez nagyon is sokat számít: már egyetlen plusz mező is beleszól az eredményeidbe és rontja a konverziókat.

Éppen ezért, mielőtt kialakítod a formod, gondolkozz el minden kérdésen. Tényleg szükséged van rá?

Ha kifejezetten értékesítési tölcsér első lépéseként használod az optin oldalt, akkor azt javaslom, minél kevesebb adatot kérj be, optimálisan csak keresztnevet és e-mail címet. A jó példákban is csak ennyi infót kérnek be a sikeres vállalkozások:

Később, ha szükséges, még e-mailben is tudsz kérdezni adatokat a feliratkozóidtól. (Bár hozzáteszem, a legtöbb esetben amúgy sem lesz időd szuper szegmentált rendszereket építeni, ahol ténylegesen fel tudnád használni az adatokat. Majd többfős, komoly marketingcsapattal visszatérsz erre a kérdésre! 😉 )

9. A kattintható felület (gomb) kontrasztos

A kontrasztosságban alapszabály, hogy a gomb színét semmi más ne viselje az oldalon. Ez a gomb a legfontosabb elem, így ennek már első ránézésre is ki kell tűnnie az oldaladból.

Ha erre figyelsz, akkor válogathatsz a piros, zöld, narancssárga különböző árnyalatai közül, de bármilyen más színt is választhatsz, ami illik az oldalad stílusához.

Ez ugyan csak egy apróság, de érdemes odafigyelned rá. Íme egy példa, ahol szintén figyelnek erre:

10. A kattintható felület (gomb) beszédes

Jól kell megválasztanod a gomb feliratát is. Ehhez három tippet is adok:

  1. A feliratkozó gombra soha ne írd rá, hogy “Feliratkozás”. Ez egyáltalán nem vonzó, sőt, inkább elrettentő.
  2. Mindig azt írd rá, mi fog történni a feliratkozás után. Az emberek nem akarnak feliratkozni, ők csak szeretnék megkapni azt, amit ígértél nekik.
  3. A gomb szövegét tedd egyes szám első személybe

Ennek megfelelően írd például azt, hogy

  • Igen, letöltöm az esettanulmányt!
  • Kérem a kupont
  • Érdekel, hogyan fogyhatok le

11. A feliratkozó oldal bizalmat épít

Hogyan lehet bizalmat építeni egy feliratkozó oldalon? Több lehetőséged is van erre:

  1. Helyezd el a logódat (ami lehetőleg igényes és nem 20 évvel ezelőtt készült).
  2. Használd a márkád színeit, hogy felismerhető legyél majd a későbbiekben is.
  3. Figyelj rá, hogy összességében ízléses, takaros hangulatot keltsen az oldalad (ne átverős oldalra hajazzon).
  4. Helyezd el a jobb felső sarokban az elérhetőségeidet (tehát az e-mail címed vagy a telefonszámod). (“Kérdésed van? Írj nekünk.”)
  5. Kitehetsz magadról egy rövid, pár soros bizalomépítő leírást és egy képet.

Utaljunk vissza Szendrei Ádám példájára: az összes fenti pontot kipipálja. (De megnézheted az Online Katapultos példát is, az is jól szerepel a bizalomépítési csekklistán.)

12. Megfelel a GDPR előírásainak

Utoljára pedig beszéljünk egy kicsit a GDPR megfelelőségről.

E cikk keretében nem tudok neked jogi tanácsokat nyújtani, így mindenképp csak saját felelősségre használd fel az itt leírtakat. A legjobb megoldás mindig az lesz, ha jogásszal egyeztetsz és vele közösen alakítod ki a gyakorlatodat!

Ha viszont erre bármilyen okból kifolyólag nincs lehetőséged, akkor megpróbálom nagyon röviden összefoglalni neked a lényeget.

A feliratkozó oldalak kapcsán a legfontosabb kritérium az, hogy feliratkozás közben a látogató dönthessen a későbbi reklámlevelek fogadásáról.

Tehát:

  1. Kell egy külön jelölőnégyzet, amiben nyilatkozik a látogató a későbbi reklámlevelek fogadásáról.
  2. NEM lehet ezt a négyzetet előre bepipálni.
  3. Az e-mail küldő szoftveredben csak azoknak az e-mail címére küldhetsz majd később további levelet (az ígért csalin kívül), akik bepipálták ezt a lehetőséget.

Azokon a feliratkozó oldalakon, ahol nem látod külön ezt a jelölőnégyzetet, valószínűleg nem teljesen szabályos megoldást látsz. Sok ilyen oldal van, szóval most biztosan meglepő számodra ez az információ.

Ettől viszont a törvény még így szól és az én jogászom így értelmezte. (S persze jómagam is ellenőriztem és egyetértek vele.) Ki-ki vérmérséklete, értékrendje és kockázatvállalási kedve szerint döntse el, miként fog eljárni.

A GDPR megfelelőségen túl persze a bizalmat is növeli az olvasóban, ha látja, hogy korrektül jársz el, és biztosítod arról, hogy nem fogsz spamet küldeni. Ez szerintem mindannyiunk érdeke, tehát ne csak a bírságtól való félelem vezéreljen.

Itt látsz egy jogilag és marketing szempontból is tökéletesen kivitelezett példát:

Ez egy jogásszal egyeztetett, jogilag megfelelő és marketing szempontból célszerű példa a reklámleveles pipa megvalósítására.

A fenti példában két dolgot is kiszúrhatsz, ha jól megnézed:

  1. Nem hírlevélnek vagy reklámlevélnek neveztük a további leveleket, hanem bevételnövelő leveleknek. Ez egy apró, megfogalmazásbéli különbség, amitől vonzóbbá válik a lehetőség.
  2. Felajánlottunk egy ajándékot, amit egyből kiküldtünk azoknak, akik feliratkoztak a további levelekre is. Ez a kis bónusz motiválhatja a feliratkozókat, hogy tegyék be a pipát a négyzetbe, hiszen értékes lehet számukra az anyag.

A feliratkozók körülbelül 60-70 százaléka bepipálta a bevételnövelő levelek négyzetet, így később nekik is tudtunk levelet küldeni. Tudom, nem ideális, hogy a drága pénzen megszerzett feliratkozóknak a harmadát emiatt elvesztjük, de ez van. Jelenleg így szól a törvény és aki be akarja tartani, annak mindenképp meg kell valósítania a plusz pipát.

Milyen feliratkozási konverziókat várhatsz az oldaladtól?

Nyomasztó dolog úgy dolgozni valamin, hogy valójában fogalmad sincs arról, eredményes lesz-e, amit csinálsz. Kiindulási pontok nélkül nem tudod, kell-e még csiszolnod az optin oldalt, ha pedig nincs viszonyítási pontod, nehéz döntéseket hozni.

A feliratkozó oldalak esetében szerencsére rengeteg tapasztalati adat áll rendelkezésemre, így útba tudlak igazítani azt illetően, hogy körülbelül mire számíts.

Persze fontos jeleznem: a lenti számadatokat csak körülbelüli iránymutatásként vedd figyelembe. Ha neked kisebb százalékban konvertál a feliratkozó oldalad, de üzletileg megtérül, örülj neki!

A személyes tapasztalatom az, hogy az optin oldalak hatékonysága iparáganként is és B2C / B2B közönségenként is eltérő – méghozzá nem is kicsit.

B2C iparágakban a 20-30%-os feliratkozási arány már egész erősnek mondható!

Míg B2B bizniszekben jómagam is csináltam már 50% felett konvertáló feliratkozási oldalt és nem is egy hasonló eredményről hallottam.

 Ez utóbbi arány azt jelenti, hogy átlagosan 100 látogatóból 50 adja meg az e-mail címét. Lakossági piac esetében ilyen magas arányt elérni szerintem csak ritkán lehet, de persze mindenképp próbáld meg. 😉

Az, hogy mi számít jó vagy elfogadható feliratkozási aránynak, nagyban függ a te saját értékesítési rendszeredtől. Nagy eséllyel vannak olyan kevésbé szexi iparágak, ahol még a 20% is kiemelkedőnek mondható. Máshol pedig a 40%-on is könnyen lehet emelni. Ez már csak ilyen.

A legfontosabb a te bizniszedben az lesz, hogy hol tudod elérni azt, hogy a folyamatod visszatermelje a hirdetések költségét. Erre érdemes gyúrnod a teljes képet szemlélve; nem érdemes csak a feliratkozási aránynál leragadni. (Noha könnyen lehet, hogy itt kell majd először optimalizálnod, ha nem jól mennek a dolgok, hiszen ez az első lépés és itt vesztheted el a legtöbb embert.)

A cikkben többször említett példa feliratkozási oldalak egyébként így konvertáltak:

  1. Szendrei Ádám feliratkozási oldala: 20% körül (célközönségtől függ – néha jobb, néha rosszabb)
  2. Online Katapultos példák: 40-50% között (szintén, a futtatott hirdetéstől függően változtak az eredmények)

Sok sikert kívánok neked a feliratkozógyűjtéshez!

Remélem, hogy ezzel a cikkel segíteni tudtalak téged abban, hogy ne csak tervezgesd az új feliratkozó oldalad, hanem meg is valósítsd!

Találd ki, mi lesz a visszautasíthatatlan csalid, majd menj végig mind a 12 kritériumon, és a hatás nem marad el!

Tesztelj, finomíts és élvezd, ahogy gyarapodik a listád!

Jó munkát!

Szerző:

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!

Kérdésed van?

Akkor nyugodtan tedd fel a DO! marketing Klub előfizetők zárt Facebook csoportjában ide kattintva. Ott minden kérdésre igyekszem válaszolni legkésőbb 2 munkanapon belül. :)

Azért is kényelmesebb a Klubtagok csoportjában kérdezned, mert így nem csak tőlem kapsz segítséget, hanem a tagok tapasztalatát is ki tudod majd használni. Várom a kérdéseidet!

Navigáció

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon vagy Instán?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Tetszik az oldal” gombra vagy az ikonokra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!