A jelentkezés pillanatnyilag zárva tart, kérlek nézz vissza áprilisban!

TELEFONOS ÉRTÉKESÍTŐ CSAPATTÁRSAT KERESÜNK

(Teljes munkaidőben,
99% home office*, bejelentett munkahely)

A DO! marketing történetében az első értékesítői csapatot építjük, ami egy különleges lehetőség számodra:

1) Marketingből jók vagyunk, a minősített lead-ek sorban állnak (zéró hideg hívás) – neked csak be kell rúgni a gólt 😉

2) Gyors előrelépési lehetőség: biztosan több fős értékesítői csapat lesz, aminek egyből vezetőre is szüksége lesz.

*Szeretnénk, ha a rendezvényeinken részt tudnál venni, ezért fontos, hogy Budapest környékén lakj, vagy autóval max. 1-1,5 órás távolságban élj!
Fontos infó, amennyiben a két ünnep között jelentkezel: január első hetében térünk vissza dolgozni, így leghamarabb akkor fogunk választ adni számodra! Előre is köszönjük a megértésed!

Összefoglaló

(Ezt találod az oldalon)

Ha érdeklődsz a Telefonos értékesítő csapattárs pozíció iránt, akkor ezen az oldalon:

  • Az elején leírtuk, hogy mi a fő feladat és szerintünk milyen embert keresünk a pozícióra (szakmailag + emberileg)
  • Egy kicsit lejjebb összefoglaltuk, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tud képzelni egy napodat nálunk)
  • Még lejjebb leírtuk, hogy mit nyújtunk cserébe (juttatások, iroda, lehetőségek)
  • Aztán jelentkezni tudsz majd a pozícióra (hajrá!)
  • Az oldal legalján pedig rólunk olvashatsz és megnézheted, hogy miért jó velük dolgozni (értékrend + miért vagyunk egyedülállóak Magyarországon az iparágunkban)

FŐ FELADAT: A minősített érdeklődőknek a programjaink értékesítése telefonon
és Zoom-on keresztül

Már van többféle kipróbált folyamatunk is arra, hogy minősített érdeklődőket szerezzünk:

  1. Vagy csalit töltenek le és utána a minősítő kérdés alapján meleg érdeklődők: őket fel kell hívni és időpontot kell egyeztetni velük konzultációra.
  2. Vagy egyenesen konzultációs időpontot foglalnak le, ahol egy már kiépített struktúra mentén diagnosztizáljuk az ügyfél problémáját, majd prezentáljuk a határidős ajánlatunkat.

Mivel a konzultációs folyamatunk már ki van építve, ezért a hívások 35-60%-át zárjuk le egy 300e Ft + ÁFA értékű ajánlattal. Emellett vannak 50-100e Ft értékű ajánlatok is, így többféle úton elindíthatod az érdeklődőket.

Tehát értékesítőként neked tényleg csak az időpont egyeztetéssel és a lezárással kell foglalkoznod, mivel a marketing valóban kiszolgál téged.

Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?

Ha ez jellemző rád, jól fogod érezni magad

Nem biztos, hogy neked való ez a pozíció...

Szakmailag Te leszel a befutó, ha...

Van már 2-3 év munkatapasztalatod, értékesítési területen.

Nem idegen számodra, ha népszerűsítened kell szolgáltatásokat, még tutibb, ha a marketing sem ismeretlen számodra, hiszen így még könnyebben veszed majd fel a ritmust.

Eredményorientált szemléletű vagy

Mindig célod, hogy elérd a magadnak állított célkitűzéseidet. Nem rettensz meg attól sem, ha magasabbra kell törnöd, mert tudod, hogy a kihívások eredménye az igazi haladás.

Kiválóan kérdezel, kommunikációs stílusod pedig egyenesen lehengerlő.

Szónoki és meggyőző képességeidért lassan díjat is nyerhetnél, mivel könnyedén eléred, hogy harapjanak az ötleteidre! Nem ijedsz meg, ha kérdeznek az ügyfelek, és nem félsz kérdezni Te sem tőlünk, ha valamit nem értesz.

Könnyedén építesz ki bizalmat, érdeklődő és megértő szemléletű vagy. 

Hiszel abban, hogy a barátságos kommunikáció, a segítségnyújtás és a támogatás előreviszi a közös ügyet, ezért nem vagy rest megválaszolni az ügyfelek kérdéseit és utánajárni annak, ami által előreviheted a vállalkozásukat. 

Pluszt jelent: ha ismered az oktatóanyagainkat (klub, könyvünk), esetleg már elvégezted az UVF programunkat!

Emberileg ezek NEM jellemzőek rád

Nem jellemző rád az, hogy “ez a nap is jól indul…” mondat hagyja el a szádat reggel 🙂 nálunk mindenki utálja a negatív hozzáállást, megoldásokat keresünk.

Nem vagy motiválatlan a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban – nem lesz “főnököd”, szóval a Te felelősséged az, hogy amit vállalsz, az elkészüljön. Pont határidőre, pont úgy ahogy megbeszéltük. (naná, hogy segítünk, ha elakadsz!)

Nem tudjuk megtűrni a félreérthető, sunyi kommunikációt: ha Te tudod, hogy valami nincs rendben, de csak azért, mert mi nem kérdezzük, Te nem szólsz róla, az nem oké nálunk.

Nem vagy vállalkozó és marketing ellenes – ha szerinted bűn a marketing, mert az emberekre rásózzuk azt, amire nincs is szükségük, akkor nem minket keresel.

Mi lesz majd a feladatod napi szinten?

70%

TELEFONOS ÉRTÉKESÍTÉS

Az időd kb 70%-ában a szolgáltatásainkat, rendezvényeinket értékesíted telefonon keresztül.

Elsősorban a már konzultáción részt vett ügyfeleknek kell értékesítened telefonon és Zoom-on keresztül. Erre van már egy kiépített marketing folyamatunk.

Emellett a minősített adatbázisunkat fogod végighívni azzal a céllal, hogy foglaljanak időpontot konzultációra.

Az időd legalább felében a marketing képes lesz neked egyből konzultációs időpontokat szállítani, az idő maradék részében pedig a hatalmas szűrt adatbázisunk legforróbb érdeklődőivel fogsz időpontot egyeztetni a konzultációkra.

Mit fogsz értékesíteni?

  • DO! marketing Klub (online előfizetés, évi 80e Ft + ÁFA)
  • Új Vevők Futószalagon program (féléves képzés, 400e Ft + ÁFA)
  • kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel (90 naponta 30p-es hívások, pontrendszer vezetése, “hogy vagy” hívások, célállítások nyomonkövetése)
  • Marketing Évtervező Tábor (2 napos vidéki elvonulós rendezvény, 100e Ft + ÁFA)

A főbb programjainkkal megismerkedhetsz a weboldalunkon is.

20%

ADMINISZTRATÍV FELADATOK

Az időd kb 20%-át adminisztratív feladatokkal fogod tölteni.

Ahhoz, hogy a munkád követhető legyen, és bármikor fel tudjuk venni a fonalat, ezért szükséges némi adminisztráció is.

Napi szinten vezetni fogod a statisztikáidat és a hívott ügyfelek állapotát, státuszát a szoftverünkben.

10%

TANULÁS

Az időd kb 10%-ában törekszünk vagy belsős vagy külsős képzésekre küldeni téged.

Az elején a cégünk belső oktatóanyagai fognak segítségedre lenni, jó sokat fogsz marketingről tanulni. 🙂

Az élő rendezvényeinkre is folyamatosan jössz majd, nem csak azért, hogy tanulj, hanem azért, hogy az általad szerzett ügyfelekkel is tartsd a kapcsolatot.

Aztán idővel szeretnénk mind magyar, mind angol nyelvű videós képzések segítségével képezni téged.

Mi magunk is folyamatosan fejlődünk, tőled is ezt várjuk majd, ami egy jó lehetőség számodra!

Mit nyújtunk, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Ez vár rád

Milyen lehet velünk dolgozni?

Rugalmas munkabeosztásban dolgozunk

Főként az a célunk, hogy az eredmények meglegyenek, nem feltétlenül munkaidőre gyúrunk. Nincs kötelező túlóra, de te döntöd el, szeretnél-e 1-2 hívást pluszban beiktatni, vagy sem. A célszámokat úgy határozzuk meg, hogy beleférjen a munkaidődbe, és ne kelljen túlóráznod. 

Top szakmai színvonal

Nyugodtan nézz körül a honlapunkon, nézd meg, hogy mit mondanak rólunk az ügyfeleink videókon. Vedd észre, hogy odafigyelünk a designra, az apróságokra, a szakmánkra meg főleg. Ugyanezt várjuk a csapattagjainktól is!

Pozitívak és gyorsak vagyunk

Senki sem panaszkodik nálunk, mert mindenki tudja jól, hogy a cselekvés fogja megoldani a problémákat. Nem okoljuk a környezetet sohasem, hanem megváltoztatjuk úgy, hogy jó legyen. 🙂 És bizony nem vagyunk lassúak: nyitott és proaktív elmével tevékenykedünk.

Az ember a legfontosabb

Nálunk fontos vagy egyénileg: azt akarjuk, hogy jól érzed magad közöttünk és a munkádban. Mivel csak páran vagyunk, ezért mindenki fontos és megtisztelt. Érdemi hatással lesz a munkád a cégre, amiért hálásak leszünk.

Folyamatos tanulás mindenkinek

Mi a kapitalista jellegű képzésekben hiszünk, ezért lehetőséget biztosítunk neked tanulni (könyv, online tananyag, konferencia stb.) azért, hogy a szakmádban folyamatosan fejlődni tudj. Ez neked is és nekünk is jó – ezért biztosítani fogjuk rá az időt és lehetőséget, csak kérned kell.

Fiatal csapat

Minden csapattagunk elég fiatal és nyitott. Egész biztos, hogy nem fogod a fejedet a falba verni megszokások és begyöpösödött módszerek miatt. Mindenki azonnal tanul és a leghatékonyabb formájában végzi a munkáját. Tőled is ezt várjuk.

Néhány kép rólunk

Mindenki ott dolgozik ahol akar / hatékony. 🙂 

Belső Kör: a legmagasabb szinten tanulói ügyfeleink csoportja.

Mesi nálunk a marketing projectmenedzser és a sales menedzser is, így vele fogsz a legtöbbet együtt dolgozni. Ő az én jobb kezem.

Mesi felel nálunk a marketing rendszerekért és a Facebook hirdetésekért. Emellett az UVF programunk során az ügyfelek vele konzultálnak a fogadóórákon és a 1 on 1 konzultációkon. Ő az én jobb kezem.

Domi az AI és marketing rendszer géniuszunk, az összetartó kapocs mindenhez. Ő felel nálunk a kampányok technikai megvalósításáért.

Én (Zsolt) azt szeretem a home office-ban, hogy a napi 1-2 óra beutazási időt akár elcserélhetem arra is, hogy a Velencei-tó partjára menjek. Ez hatalmas érték.

Új Vevők Futószalagon programunk a legismertebb és legkeresettebb. Kb. 50-60 cég jelentkezik félévente rá.

laura4

Laura a számlák és pénzügyek kézben tartója, aki napi szinten kapcsolatban van az ügyfelekkel is. No meg emlékeztet engem a határidőkre is. 🙂

Szilvi a csapatunk szövegíró és kampánytervező zsenije.

Belepasszolnál a csapatunkba?

Egy fiatal, lendületes és pozitív életszemléletű csapat tagjává válhatsz, ahol többé nem kínszenvedés, hogy újra hétfő van!

Ha nem vagy egy két lábon járó Garfield, és igyekszel az élet napos oldalát nézni, no meg azt, hogy miként segíthetsz másokon, akkor Téged keresünk!

Az ügyfeleink olyan vállalkozások, akik fejlődni akarnak, és céljuk, hogy a vállalkozásuk még sikeresebb legyen, mely sikernek akár Te is a részese lehetsz!

A csapattársak szerint

Miért jó a DO! marketingnél dolgozni?

Nézd meg, miért szeretünk mi, a csapattagok a DO! marketingnél dolgozni!

01

Zsolt vezető, nem főnök

“Csapattársak vagyunk, figyelünk egymásra. Zsolt is kiveszi a munka részét, kikéri a véleményünket, és ha valami nem tetszik, bátran mondhatjuk neki. Külön figyelmet fordít arra, hogy sok pozitív visszajelzést adjon a munkánkra, ami nagyon fontos nekem. :)”

02

Megértéssel kezeljük, ha családod van​

“Nagyon fontos anyaként a rugalmasság a munkám során, cserébe maximális felelősséggel kezelem azt. Így kialakult az ideális család-munka egyensúly: ha a gyerekek mellett kell lennem, gond nélkül megtehetem; mindeközben a csapat tudja, hogy a napi teendők zavartalanul haladnak a háttérben.”

03

Fontos számunkra a fejlődés

“Szeretünk új dolgokat tanulni, és első kézből letesztelni az újdonságokat, hogy a lehető leggyorsabban fel tudjuk használni a bizniszünkben. Ráadásul a Világ legnagyobb marketingeseitől tudunk tanulni, ami nagyon menő :D”

04

Nem fúrjuk egymást​

“Mi nem csak munkatársak vagyunk. Kedveljük egymást és szívesen segítünk a másiknak, sőt, szívesen töltünk együtt időt a munkaórákon kívül is. (Enni különösen szeretünk 😉 ) Nem fúrunk, a kommunikációnk nyílt és őszinte.”

05

Plusz előnyök, amik téged is várnak

Szeretnél velünk dolgozni Telefonos értékesítőként?

Így tudsz jelentkezni:

  1. LÉPÉS: Töltsd ki a lenti rövid jelentkezési űrlapot (ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzodat és a motivációs leveledet)
  2. LÉPÉS: A második oldalon találni fogsz néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. Kérlek adj ezekre választ, kb. 10 percet vesz igénybe.
  3. LÉPÉS: A harmadik oldalon lehetőséged lesz dönteni arról hogy elvállalod-e a pozicióhoz kiválasztott próbafeladatot – ha ezt vállalod, akkor 3 napod lesz arra, hogy elkészíts egy rövid, mindössze 1 órát igénybe vevő próbafeladatot.  
  4. LÉPÉS: Ha úgy ítéljük meg, hogy érdemes lenne jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy 15 perces telefonos interjú lesz – hívni fogunk. 🙂
  5. LÉPÉS: A telefonos rész után pedig szeretnénk majd kitölteni veled egy PXT személyiség tesztet.
  6. LÉPÉS: Ha minden jól megy, akkor találkozunk, hogy élőben is beszélhessünk a jövőbeli munkádról.

Mennyi időn belül jelzünk vissza?

Mindenképp kapni fogsz tőlünk emailes visszajelzést, akkor is, ha nem téged választunk. Igyekszünk a lehető leggyorsabban átnézni a jelentkezőket, addig is köszönjük előre is a türelmedet!

Fontos: teljes munkaidős csapattársat keresünk aki csak nálunk dolgozik, ezért kérlek akkor jelentkezz, ha ezt vállalni tudod. Köszönjük! 🙂

Ismerj meg minket részletesebben!

A DO! Marketing egy baráti hangulatú pár fős cég, ahol mindenki azért dolgozik, hogy a leggyakorlatiasabb praktikákat átadhassuk a magyar mikro- és kisvállalkozóknak az online vevőszerzéssel kapcsolatban.

Piszkosul részletes online oktatóanyagokkal a könyvünkkel, élő tréningekkel, segítünk a hazai vállalkozóknak abban, hogy végre megtudják élni ÉS megtudják valósítani egy online vevőszerző rendszer felépülését.

Azt szokták mondani rólunk az ügyfeleink, hogy mi vagyunk Magyarország leggyakorlatiasabb online marketinget oktató cége. Minden csapattagunk azért dolgozik nap, mint nap, hogy ez így is maradjon.

Ami a legfontosabb: nem a semmiből találgatunk.

Ami a legfontosabb:

nem a semmiből találgatok.

Tanácsadóként látom mi a különbség a sikeres és sikertelen próbálkozások között, mert aktívan dolgozom együtt az ügyfeleimmel

Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez. 

Nézd meg, miket mondanak rólunk az ügyfeleink!

Palánkai Gábor

Ügyvezető Akadémia

“Domán Zsolt nagyon felkészült szakember, nemcsak szakmailag, de belőled is felkészül. Ő az, akire bátran rábízhatod magad. “

Kriston Gábor

DXLabz

“Nagyon szuper volt, annyi gondolattal térek haza, hogy hónapok kellenek, mire mindent átültetek a gyakorlatba. Ha szeretnéd, hogy az üzleted a következő szintre lépne, mindenképp ajánlom Zsoltot.”

Ezek után úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk?

Akkor mire vársz még?

Nyomd meg a gombot és jelentkezz, mert mi már nagyon várjuk, hogy megismerhessünk Téged!