[INGYENES VIDEÓ] A 2020-as Ecommerce Expo
2. legjobbnak értékelt előadása

"Hogyan add el filléreken versengő iparágban is drágábban a termékedet?"

8 módszer amivel kiszállhatsz az árversenyből és ugyanannyi látogatóból több vásárlót szerezhetsz!

Hallgasd meg a 2020-as Ecommerce Expo-ra készített előadásomat, amit a közönség a második legjobbra értékelt! 

Ebben a videóban kezedbe adom azt a 8 összetevőt, amivel többen mondanak igent a portékádra
43 percnyi értékes tudás egyetlen kattintásra tőled:

  • Mi az összehasonlíthatatlan ajánlat titka, amivel akár 5-20%-ot azonnal emelhetsz az áraidon? (Ez azonnali profit, ugye tudod?)
  • Hogyan kerülheted el az árversenyt még akár akkor is, ha teljesen ugyanazt a terméket árulod, mint az olcsóbb versenytársak? (Élő példával az előadásban, egy 3 milliárdos cég, aki mosógépet árul)
  • Hogyan érheted el, hogy a meglévő látogatóidból TÖBB váljon vevővé? (Sokszor plusz kiadás nélkül vagy minimális költséggel)
  • Mik azok a praktikák, amiket komoly marketinges háttér és nagy adag kreativitás nélkül is AZONNAL át tudsz ültetni a gyakorlatba?
  • Milyen az új típusú bónusz ajándékok 3 típusa, amit a legsikeresebb vállalkozások használnak?
  • Milyen garanciát kínálhatsz a pénzvisszafizetésen kívül? (Ami pont a legjobb minőségű vevőknek imponál majd az Olcsó Jánosok helyett)

Kattints a gombra az INGYENES videóért!

És örökre megszabadulhatsz az árversenytől!

A 43 perces előadás elkészítése előtt Biros Leventével, a 3 milliárdos Online Márkaboltok tulajdonosával készítettem interjút. Az Ő cégének tapasztalatait is összefoglaltam a kutatómunkában.

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!
Ahol már találkozhattunk