Csak 20 percig él az ajánlat!

Csak 1 napig él az ajánlat!

óra
perc
másodperc

Fontos, hogy tudd: ez csak EGYSZERI LEHETŐSÉG!

A könyvjelzőn lévő kódoddal csak egyszer jelenik meg ez az oldal, utána már nem fogsz tudni jelentkezni.

Fontos, hogy tudd: ez csak EGYSZERI LEHETŐSÉG!

Csak egyszer jelenik meg ez az oldal, 24 óra után már nem fogsz tudni jelentkezni.

Az online marketing
egy érthetetlen labirintus?

Az Új Vevők Futószalagon tagság lesz a térkép!

Ne vessz el az Instagram, a közösségépítés, a Facebook hirdetések (soroljam még?) útvesztőiben!

Ragadd meg az egyetlen térképet, amire szükséged van!

Megmutatjuk neked a pontos irányt: az 5-ről 100 millióra Sikerúttal, ami a legrövidebb út a kiszámítható vevőszerzéshez.

Miért nem tudtál eddig rendesen vevőt szerezni az internetről?

Avagy 3 olyan zsákutca,
amibe már biztosan belefutottál

Nincs időd, ezért nem tudsz mindent kipróbálni és a hibákból tanulni

Szépen hangzik, hogy tesztelj és tanulj belőle, de neked nincs erre időd. Bevétel kell, ezért nem érsz rá nem működő stratégiákat tesztelgetni..

Nem tudod merre indulj el, mert nem vagy marketinges

A saját területen profi vagy, de a marketing már sok. Képtelenségnek érzed, hogy az online marketing összes szükséges területén profi szintre képezd magad, de tudás nélkül nehezen tudod megítélni, merre indulj.

Persze rengeteg a “Szent Grált” ígérő marketing eszköz, ami hol fellelkesít, hol elbizonytalanít

Chatbotok, Instagram, értékesítési tölcsérek, SEO, Facebook csoport, Facebook hirdetések… mindig másról hallod, hogy ez az aktuális “csodaszer” minden problémádra. Aztán próbálsz beletanulni, elmegy vele rengeteg időt, de a várt áttörést önmagában mégsem képes hozni. A vége ismét keserű csalódás.

Mit tehettél eddig ezekkel a zsákutcákkal küzdve?

Mivel kell a bevétel, ezért belekaptál ebbe is, belekaptál abba is…

“Jó ötletnek tűnt…” mindegyik: a chatbotnak tényleg nagyobb a megnyitási aránya, többen olvassák az üzeneteidet. Az Instagramon tényleg nagyobb az elérés, többen olvassák el a posztjaidat. A SEO-ból tényleg ingyenesen jönnek a látogatók (egy csomó munka befektetése után).

VAGY

Inkább nem is kezdesz bele semmibe, mert fogalmad sincs mivel kellene kezdened

Elveszettnek érzed magad és sajnálod a drága idődet bizonytalan próbálkozásokra fecsérelni.

Mivel kell a bevétel, ezért belekaptál ebbe is, belekaptál abba is…

“Jó ötletnek tűnt…” mindegyik: a chatbotnak tényleg nagyobb a megnyitási aránya, többen olvassák az üzeneteidet. Az Instagramon tényleg nagyobb az elérés, többen olvassák el a posztjaidat. A SEO-ból tényleg ingyenesen jönnek a látogatók (egy csomó munka befektetése után).

VAGY

Inkább nem is kezdesz bele semmibe, mert fogalmad sincs mivel kellene kezdened.

Elveszettnek érzed magad és sajnálod a drága idődet bizonytalan próbálkozásokra fecsérelni.

Bármelyik úton is indultál, az eredmény ugyanaz:

Vevőd még mindig nincs, mert nincs meg a marketinged mögött az igazi rendszer.

Húha…
Megrémültél a rendszer szót olvasva?
A hideg ráz a stratégia szótól?
Most nem kell félned.

Szó sincs róla, hogy “marketing-rendszerépítő kisiparosnak” kellene állnod.

Szó sincs róla, hogy neked kellene nulláról bármit is felépítened.

A vevőszerző stratégiád már készen van,
a klubon belül vár!

Ez a rendszer fogja megvalósítani a 3 legfontosabb dolgot a vállalkozásodban:

Futószalagon gyártja neked az új érdeklődőket, hogy legyen friss vér a vállalkozásodban.

Majd bizalmat épít, hogy vadidegenből egy szerethető figurává tudj válni.

És végül kiszámíthatóan elad az egyre több és több érdeklődőnek.

Ezt nevezzük 3 lábú vevőszerző rendszernek, ami MINDEN sikeres ügyfelem vállalkozásában megvan.

Éppen ezért az EGYETLEN dolog, amire fókuszálnod kell:

A 3 lábú vevőszerző rendszered!

Érdeklő­dőszerzés

Bizalomépítés

Eladás

Hogyan indítsd be a 3 lábú vevőszerző rendszered?

Jó kérdés, ugye?

Hogyan juthat el a bizniszed magasabb bevételi szintekre?

Jó kérdés, ugye?

gps

Amikor hosszú útra indulsz, pláne, ha olyan helyre mész, ahol még soha nem jártál, csak előkapod a Google Maps-t. 

Bepötyögöd az úticélt, és szépen kidobja neked a lehetséges útvonalakat, az állomásokat, és még az út hosszát is.

Mennyivel könnyebb dolgod lenne, ha a marketing is így működne?

Megadod a célt …

… és megkapod az utat.

… és megkapod az utat.

Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy működhet így is?

Te csak elindulsz a kijelölt úton, és folyamatosan megkapod a haladáshoz szükséges lépéseket, a pontos, lebontott feladatokat, és a sorrendet is.

Ami megváltoztatja, ahogy az online marketingre tekintesz: az 5-ről 100 millióra Sikerút

Ez az UVF Közösség lelke!

Amikor megszületett a fejünkben a Sikerút, az igazi WOW érzés volt. Mindhárman éreztük, hogy pontosan ez hiányzott eddig ahhoz, hogy valami kivételesen értékeset adhassunk neked.

A Sikerút abban segít, hogy napi 1-2 óra munkával akár 3 hónap alatt jelentős, látható eredményt tudj elérni.

12 állomáson keresztül fogunk végigvezetni azokon a legfontosabb kérdéseken, amelyek megválaszolása nélkül nem lehetsz sikeres!

A Sikerúton keresztül fogod megérteni és megtanulni használni azt a 3 lábú vevőszerző rendszert, ami a te vállalkozásodat is fenntarthatóan, folyamatosan új vevőkhöz juttatja.

Végre nem lesz kérdés, mikor milyen tananyaggal haladj, mert aprólékos cselekvési tervet kapsz! Megkapod a követendő utat, csak haladnod kell rajta a saját tempódban!

Már a Klubtagságod 1. napjától elérheted a Sikerutat, ne halogasd tovább!

Mit jelent az 5-ről 100M-ra sikerút?

Ahhoz, hogy neked is 5-10-25-50-100 vagy akár 200 milliós árbevételnövekedésről szóló díjat tudjunk átadni – ahogy látod jobbra az ügyfeleinket – 4 területet fogunk fejleszteni a vállalkozásodban az UVF segítségével.

A Sikerutad és a vevőszerző stratégiád már készen van, az Új Vevők Futószalagon Közösségen belül vár!

Ez a rendszer 4 alappillérre épül, ami biztosítja a hosszútávú és fenntartható fejlődést

Gondolkodásmód

Összeszedtünk 15 gyakori korlátozó hitrendszert, ami visszatart a sikertől és egy teljes tréninget készítünk rá, hogy le tudd őket bontani. Például imposztor szindróma, áremeléstől való félelem, "egyáltalán minek nekem 100 milliós biznisz?! nem vagyok én ilyen pénzéhes..." és még sorolhatnánk...

Üzleti modell

Ha azt hiszed a vevőszerző marketingen múlik a profitod, akkor tévedsz! A vállalkozói szabadságod (mennyit kell dolgozni) és életminőséged (mennyi pénzből élhetsz) 4 kérdésre adott válaszon múlik. Ezen a négy kérdésen és ezáltal az üzleti modelleden pedig folyamatosan dolgozni kell - megmutatjuk hogyan!

marketing

Hogyan építhetsz fel olyan vevőszerző futószalagokat, amik gombnyomásra szállítják neked az érdeklődőket és vevőket? Pontosan ehhez mutatunk számodra teljes összeszerelési útmutatókat, Magyarország legrészletesebb online marketing tananyagaival.

Csapat és hatékonyság

Miért van az, hogy mindenkinek 24 órából áll egy nap, de egyesek mégis sokkal többet tudnak kihozni belőle? (És a legbosszantóbb, hogy sokkal kevesebb munkával érnek el többet!) A kulcs a megvalósítási kapacitás növelése: hogyan vedd fel az első asszisztensed, hogyan készíts folyamatleírást, miért fontos mérni az idődet és így tovább...

Mi a DO! marketing Klub három legfontosabb sarokköve?

1. Sikerút

A Sikerutat követve többé nem lesz kérdés, hogy mit csinálj, mert ez lesz a térképed. Megkapod, hogy mit, milyen sorrendben végezz el, csak követned kell a saját utadat.

2. Cselekvési tervek

A Cselekvési terveket a Sikerutad egyes állomásaihoz kapod.
Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat.

Ez a legapróbb feladatokat is tartalmazza, így garantáltan nem marad ki semmi! Sőt, akkor is használhatod, ha te alapvetően inkább kiszervezed a feladatokat. Ilyen alapos útmutatókat talán még sehol nem láttál.

3. Marketig tudásanyagok

A Sikerutat és a Cselekvési terveket természetesen a klubban átadott tudásanyagok teszik igazán teljessé, hiszen ezekben kapod meg a hogyanokat.

  • Túl sok a konkurencia és nehéz kitűnni?
    Megmutatjuk, hogyan lehetsz te az első számú választás, még akkor is, ha tucatnyi opció közül választhat az ügyfeled.
  • Nem tudod, hol bújik meg a fizetőképes kereslet a termékeidre?
    Segítünk, hogy kiderítsd, kit tudsz a legmagasabb szinten szolgálni úgy, hogy közben neked is megérje!
  • Gőzöd sincs, hogy mi jár potenciális vevőid fejében?
    Konkrét piackutatási módszereket adunk a kezedbe ahhoz, hogy megtudd, mik az ügyfeleid valós igényei.
  • Nem tudod, milyen termékekre van szükség a vállalkozásodban ahhoz, hogy legyen esélyed méltányos profitot termelni?
    Megmutatjuk, hogyan választhatod ki és erősítheted meg azokat a termékeidet, amelyek a cégedet a vágyott profit felé repítik.
  • Szeretnél sokkal, de tényleg sokkal többet eladni?
    Megtanítunk végre olyan ajánlatot készíteni, amit a potenciális ügyfeleid nagy része képtelen lesz visszautasítani!
  • Úgy érzed, bénázol, ha el kell adnod a saját cuccaid?
    Lépésről lépésre megtanítjuk, hogyan tálalhatod úgy a termékeidet, szolgáltatásaidat, hogy a lehető legtöbbet értékesíts belőlük!

Mit kapsz az UVF tagsággal?

A legrövidebb utat, hogy 90 nap alatt új vevőid legyenek!

Minden, ami az UVF Közösség tagjaként megillet

Korábban nem látott újdonságokat vezettünk be az UVF-be annak érdekében, hogy a segítségével ne legyen nehezebb új vevőket szerezni, mint Google Maps-szel eljutni a célodhoz.

Kikövezett Sikerút

Az 5-ről 100 millióra Sikerutat követve nem fogod magad elveszettnek érezni, és nem fog többet ott lüktetni benned a kérdés éjszakánként, hogy mi legyen a következő lépés, merre haladj tovább a bizniszeddel. Megkapod a követendő utat a csatlakozásod után azonnal, így egyből belevághatsz a bizniszed fejlesztésébe.

A Sikerút tananyagait felosztottuk a 4 alappillér mentén, így könnyebb lesz eligazodnod a fejlesztendő területek között. Nincs más dolgod, mint belevágni és elérni a következő szintet, legyen szó 12, 50 vagy akár 100 millióról!

MINDEN marketing képzés, egyetlen helyen

Végre nem kell 1000 +1 csoportból, könyvből és képzésből összevadászni, amire szükséged van ahhoz, hogy sokkal nagyobb fordulatszámon pörögjön a bizniszed. Ajánlatkészítés, szövegírás, értékesítés oldalak, Facebook hirdetés stb., csak felcsapod a Sikerút anyagait, és ott lesz minden szükséges tudás, érthetően, gyakorlatiasan.Ezek nem száraz elméleti anyagok, hanem a saját bőrünkön kitesztelt, működő modellek. Ha nekünk bejött, neked is működni fognak.

Folyamatleírások

Szeretsz újra és újra azon agyalni, hogy vajon kihagytál-e valamit? Vajon nem felejtettél el valami fontosat? Mi sem… Újra és újra nulláról kezdeni valamit megterhelő és cseppet sem hatékony. Úgyhogy az összes olyan folyamatleírást, amit nap mint nap mi is használunk, átadunk neked. Van már folyamatleírásunk a kampányolásra, email küldésre, posztolásra, de ez a lista mindig bővül. Csak előveszed, amelyikre szükséged van, követed és a marketinged gyorsabb és hibamentesebb lesz.

Megbízható kivitelezői adatbázis

Nem kell mindig mindent neked egyedül megcsinálnod, és nem is fogsz tudni De honnan tudhatod, hogy kiben bízhatsz? Sok a kókler, és nehéz megtalálni azokat a segítőket, akikkel szakmailag és emberileg is elégedett lehetsz. Azért, hogy ebben segítsünk, összeraktunk egy profi szakemberekből álló kivitelezői listát, már 50+ taggal. Ők elvégzik helyetted a munkát, amíg te azzal foglalkozhatsz, amit tényleg a növekedésedet szolgálja.

Konferencia felvételei

Az 5-ről 100 millióra Konferencia felvételeit is megkapod, melyek témái szintén a 4 alappillér mentén épülnek fel.

Vendégelőadóink a hazai szakma legelismertebb tagjai közül kerültek ki, így elmélyedhetsz többek közt Berkes-Bognár Niki, Csepregi Balázs, Pongor-Juhász Attila és Szendrei Ádám előadásában is.

4 alappillér

A vállalkozásod sikere nemcsak a marketingtől függ, éppen ezért az 5-ről 100 millióra sikerúttal sem csak ezt az egy területet fogod fejleszteni.

A bizniszedet 4 oldalról is megtámasztjuk, hogy stabilan álljon és növekedni tudjon, elérve ezáltal 12, 25 vagy akár 100 milliós bevételi szintet is!

Ami a többi előfizetésedből hiányzik, attól KÜLÖNLEGES az UVF tagság

icon-rendszer

Követhető rendszerben haladsz: ez lesz a Sikerutad

Itt nem az lesz a menetrend, hogy belépsz a Közösségbe, kapsz egy saját tanulói fiókot, aztán szabadjára engedünk 50-500+ tananyaggal, hogy “tessék, fejlődj…”
Egy előre kidolgozott terv, a Sikerút szerint fogsz haladni, amiben pontosan meglesznek a lépések, amik mentén egyre jobb és jobb leszel.

icon-cselekvesi-terv

A „hogyant” is lépésekre bontva kapod: konkrét cselekvési tervekben

Nem csupán tudást kapsz, hanem konkrét cselekvési terveket is. Ezeket minden fontos tananyag végén meg fogod találni, így mankóként segítenek téged abban, hogy ténylegesen meg tudd valósítani a tanultakat. (Megsúgom, ezeket a csapattal közösen, saját kútfőből, a tapasztalataink alapján raktuk össze, úgyhogy biztos, hogy eddig ilyesmit máshol nem láttál.)

icon-csinalas

Nem leszel passzív “nézelődő”

Az UVF-ben a megvalósítás, a “csinálás” alapértékét nagyon fontosnak tartjuk. Nem ötletecskéket kapsz, nem egy-egy érdekességet vagy trendet, hanem konkrétumokat, példákat, gyakorlatias “összeszerelési útmutatókat.” Ettől a gyakorlatiasságtól meg fog jönni a kedved a megvalósításhoz, el fog kapni a lendület. Adjuk a tudást, te pedig csinálod, így mindenki boldog.

icon-a-z

Marketing A-Z-ig tudást

Rengeteg ügyfelemtől kapom azt a visszajelzést akár a klubból, akár a konzultációkon, hogy mennyire értékes számukra, hogy velem dolgozva nem csupán egy-egy részterületről kapnak tudást és segítséget, hanem rendszerben gondolkodva fejlődünk és valósítunk meg.
Hiszek abban, hogy nem lehet mindenben tökéletes tudást elsajátítani, de amihez értened kell, azt itt megkapod.

Követhető rendszerben haladsz: ez lesz a Sikerutad

Itt nem az lesz a menetrend, hogy belépsz a klubba, kapsz egy saját tanulói fiókot, aztán szabadjára engedünk 50-500+ tananyaggal, hogy “tessék, fejlődj…”

Egy előre kidolgozott terv, a Sikerút szerint fogsz haladni, amiben pontosan meglesznek a lépések, amik mentén egyre jobb és jobb leszel. Nem fogunk olyasmivel fárasztani, amire még nem állsz készen, de nem is húzzuk az időt sok munkával járó, csilivili, de eredményt alig hozó eszközökkel. Csak olyasmit kapsz, amiről hisszük, hogy eredményesen fogod használni, és minden tudást a kellő időben tudsz hasznosítani.

A „hogyant” is lépésekre bontva kapod: konkrét cselekvési tervekben

Nem csupán tudást kapsz, hanem konkrét cselekvési terveket is. Ezeket minden fontos tananyag végén meg fogod találni, így mankóként fognak téged segíteni abban, hogy ezeken haladva ténylegesen meg tudd valósítani a tanultakat. (Megsúgom, ezeket a csapattal közösen, saját kútfőből, a tapasztalataink alapján raktuk össze, úgyhogy biztos, hogy eddig ilyesmit máshol nem láttál.)

Nem leszel passzív “nézelődő”

A Klubban a megvalósítás, a “csinálás” alapértékét nagyon fontosnak tartjuk. Nem azért vagy itt, hogy elolvass pár cikket, megnézz pár videót, aztán 3-4 hónap múlva rájöjj, hogy végülis nem csináltál eddig semmit, és inkább kilépj. Ez a modell nálunk nem fog működni. Nem ötletecskéket kapsz, nem egy-egy érdekességet vagy trendet, hanem konkrétumokat, példákat, gyakorlatias “összeszerelési útmutatókat.” Ettől a gyakorlatiasságtól meg fog jönni a kedved a megvalósításhoz, el fog kapni a lendület. Adjuk a tudást, te pedig csinálod, így mindenki boldog.

Marketing A-Z-ig tudást

Rengeteg ügyfelemtől kapom azt a visszajelzést akár a klubból, akár a konzultációkon, hogy mennyire értékes számukra, hogy velem dolgozva nem csupán egy-egy részterületről kapnak tudást és segítséget, hanem rendszerben gondolkodva fejlődünk és valósítunk meg. Hiszek abban, hogy nem lehet mindenben tökéletes tudást elsajátítani, de igenis kell, hogy rátlásod legyen neked is elég sok dolog, amit az online marketingben csinálsz. Ezért adom át a lehető legtöbbet a saját tudásomból, és ezért készítünk neked csapatként minél több területről értékes tudásanyagokat, hogy te is átfogó tudást kapj. Pontosan annyit, amennyit vállalkozóként tudnod kell használni.

Mi lenne, ha minden hónapban újra és újra lendületet adnánk a megvalósításnak?

Ezt fogjuk csinálni veled a havi workshopokon

A csatlakozásodtól kezdve minden hónapban tartunk egy fontos téma köré szervezett workshopot, amelyen meghatározott kérdéseken, feladatokon fogunk együtt végigmenni.

Így biztosan haladni fogsz minden hónapban, és azonnali visszajelzést kaphatsz arról, hogy hogyan oldhatod meg a legjobban a Sikerutad feladatait a saját cégedre szabva!

Mivel a workshop online lesz, sehova nem kell utaznod, kényelmes lesz, és ha lemaradsz, még vissza is nézheted őket! Ha jössz velünk minden hónapban, egyszerűen nem tudsz majd egy helyben toporogni!

A legelismertebb magyar szakértők előadásaihoz is hozzáférsz az UVF Közösségben

Szendrei Ádám, Weiser István, Pongor-Juhász Attila, Kónya Beáta, Csepregi Balázs, Csernai Kata, Egerszegi Krisztián, Knapek Éva, Sipos Zoltán, Ungvári Judit, Rózsavölgyi Gergő, Lippner Tamás, Kollár Anna, Berkes-Bognár Niki……és a lista minden hónapban 1 új vendégelőadással bővül, ráadásul a közösség tagjai szavazhatják meg, hogy kit kérünk fel a következő 3 hónapra!

Már lehet, hogy megismerkedtél néhány vendégelőadónkkal az 5-ről 100 millióra Konferencián, akiknek az előadásait UVF tagként is megtekintheted.

(Ne aggódj, ha megvetted a felvételeket, ugyanis akkor te abban a kiváltságos helyzetben vagy, hogy nemcsak a tagságod alatt, hanem korlátlanul hozzáférsz az előadásokhoz egészen az idők végezetéig.)

Ha csatlakozol az UVF Közösséghez, akkor a következő hónapok során további tananyagokat is megnézhetsz majd tőlük!

Milyen tananyagok várnak rád a Klubban?

Ezek itt mind rád várnak!

(A lista nem teljes, jelenleg közel 80 anyagot találsz a klubban, és ez a szám havonta 2 új tananyaggal növekszik)

Nem csak az én tudásomra fizetsz be, hanem más magyar szakemberek agyát is megkapod...

…mindössze egy jelképes díjért cserében.

Azonnal elérhető tudásanyagok más szakértőktől:

 

  • Mészáros Róbert (BrandBirds) – Márkaépítési trendek 2019-ben
  • Csepregi Balázs (SalesAutopilot) – Hogyan lesz a céged eredményesebb folyamatleírások segítségével?
  • Pongor-Juhász Attila – A marketing és bizalomépítés 3 szakasza
  • Kovács István (Conversific) – Hogyan tudod növelni a vásárlások számát a webáruházad elemzésével?
  • Sipos Csaba (SEO Navigátor) – Így csinálj magadnak PROFI kulcsszókutatást és kulcsszóelemzés [TELJES ÚTMUTATÓ]
  • Siteri Gergő – Telefonon hívják fel a bizniszedet? Megmutatjuk, hogyan mérd a hirdetési konverziókat Google Adsből vagy bármilyen hirdetésből
  • Szabó Valéria (FlyFunnels) – Hogyan négyszereztük meg ügyfelünk bevételét már az 1. évben? A +47 620 000 Ft-os funnel története
  • Kovács László (FollowMarketing) – Kérdezz-felelek az Instagramról
  • Interjú Welczenbach Tamással a könyvbevezetési kampányáról
  • Berkes-Bognár Nikolett  – Profi márkaépítő Instagram profil létrehozása
A fentieken túl is van egy “titkos listám” amiről folyamatosan keresem meg a hiteles, jó hazai szakembereket és cégeket. Nem fog elmaradni az utánpótlás. 😉 

A tananyagokon túl:
Mesterkurzusok szakmai ínyenceknek

Ezekhez is a Sikerutad részeként férhetsz hozzá!

Domán Zsolt

Bizalomnövelő Kommunikáció és Közösségépítés
Domán Zsolttal

Hogyan válhatsz céltalan posztolgatóból egy tudatos stratégia segítségével olyan véleményvezérré, akit öröm követni és akihez az emberek tartozni szeretnének? 

  1. Miért és mikor van szükséged bizalomnövelő kommunikációra, közösségépítésre?
  2. Miről írj úgy, hogy az valóban érdekelje a követőidet?
  3. A megvalósítás legfontosabb gyakorlati kérdései
  4. Hatástöbbszöröző hirdetési rendszer
  5. Legjobb posztjaim gyűjteménye
szilvi másolat

Facebook hirdetések
Kovács Somogyi Szilvivel

Ha segítségre van szükséged, hogy eligazodj a Facebook hirdetések technikai útvesztőjében, akkor ez a több, mint 70 részes Mesterkurzus neked való!

  1. Technikai gyorstalpaló
  2. Kampánycélok
  3. Célközönségek
  4. Költségkeret és elhelyezés
  5. Hirdetések elkészítése
  6. Bevételnövelő, optimalizáló tippek
  7. Konkrét kampány létrehozása
  8. Hogyan szervezd ki a hirdetéseket?
  9. Hogyan használd tesztelésre az AdEspressót

Kovács Somogyi Szilvi már több, mint 10 éve foglalkozik marketinggel, kampányok tervezésével és Facebook hirdetés kezeléssel.

Lippner Tamás

Átlag feletti értékesítői képzés
Lippner Tamással

Itt az ideje emelned a lezárási arányodon! Ehhez az értékesítői tudásodon kell csiszolni és pont ebben segít ez a 24
részes mesterkurzus Lippner Tamás 20 éves tapasztalatán keresztül.

  1. Mi is az értékesítés és miért fontos neked?
  2. Milyen lehetőségeid vannak az értékesítésben?
  3. Hogyan lehetsz eredményes értékesítő?
  4. Hogyan lehetsz hatékonyabb értékesítő?
  5. Hogyan telefonálj?
  6. Hogyan készülj fel a találkozóra?
  7. Az értékesítési folyamat lépései
  8. Az ügyfél megismerése
  9. Hogyan kérdezz ügyesen?
  10. Hogyan mérd fel a vásárlási szándékot?
  11. Megoldás bemutatása
  12. Hogyan beszélj stílusosabban?
  13. Hogyan reagálj az ellenvetésekre?
  14. Lezárás: így csináld!
  15. Hogyan kaphatsz több ajánlást?
  16. Így építs bizalmat!
  17. Különböző személyiségtípusok
  18. Típusok kezelése
  19. Különböző kommunikációs típusok
  20. Hogyan növeld az esélyeidet?
  21. Hogyan tárgyalj többet?
  22. Hogyan építs kapcsolatokat? 2/1
  23. Hogyan építs kapcsolatokat? 2/2
  24. További hasznos dolgok

Lippner Tamás már több mint 20 éves értékesítési vezetői háttérrel rendelkezik. Dolgozott a Citibanknál régióvezetőként, a Sberbanknál értékesítési igazgatóként, majd a Vodafone-nál egy közép-európai értékesítési csapatot vezette.

A Benks Kft. alapítójaként egy 700 fős üzletkötői hálózatot épített fel.

vicsai-gabor-kep

Facebook hirdetések
Vicsai Gáborral

Ha segítségre van szükséged, hogy eligazodj a Facebook hirdetések technikai útvesztőjében ez a 29 részes képzés segíteni fog!

  1. Facebook hirdetési stratégia alapok
  2. Facebook oldal és a vállalkozáskezelő beállítása
  3. Facebook oldal beállítása
  4. Első fizetési mód hozzáadása
  5. Régi Hirdetéskezelő felépítése
  6. Új Hirdetéskezelő felépítése
  7. Hirdetéskezelő beállítások
  8. Célközönség elemzési adatai
  9. Oszlopok testreszabása elemzéshez
  10. Oszlopok bontása elemzéshez
  11. Képpontok, konverziók — Hamarosan…
  12. Célközönségek — Hamarosan…
  13. Elemek — Hamarosan…
  14. URL Paraméterek — Hamarosan…
  15. Kampány létrehozása — Hamarosan…
  16. Hirdetéssorozat létrehozása — Hamarosan…
  17. Kreatívok létrehozása — Hamarosan…
  18. Elemzések — Hamarosan…
  19. Hozzászólások moderálása
  20. Kritikák kezelése
Bónusz leckék:
  • Hogyan tudhatom előre, hogy megfelelő mennyiségű-e a szöveg a hirdetési képemen?
  • Hogyan tudok jogosultságot adni munkatársamnak a hirdetési fiókomhoz és az üzleti oldalamhoz?
  • Hol találom a Facebookos számláimat?
  • Elutasították az egyik hirdetésemet. Mi a teendő?
  • Elutasították az egyik hirdetésemet. Mi a teendő? (kiegészítés)
  • Kitöröltem egy kampányomat, hogyan tudom mégis visszanézni az eredményeit?
  • Hogyan maximalizálhatom a licitösszeget, amit hajlandó vagyok fizetni a Facebooknak?
  • Hogyan zárhatok ki elhelyezéseket a kampányomból?
  • Többféle konverzió lehetséges a kampányomban, hogyan láthatom őket egyszerre?

Vicsai Gábor Magyarország egyik legnagyobb tapasztalattal bíró Facebook hirdetési szakembere. Olyan cégek dolgoznak vele, mint Szabó Péter, a HVG Állásbörze, az Ecommerce Expo csapata, a DO! marketing, Fenyő Iván, Geszti Péter vagy Brian Tracy.

Kiktől fogsz tanulni az UVF Közösség tagjaként?

Négyen fogunk csapatként segíteni téged

Domán Zsolt

Rendszeresen veszek részt amerikai konferenciákon, hogy a tudást elhozzam a hazai vállalkozóknak. Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez.

Vajda Emese

Az UVF Plusz képzés során a konzultációkon és csoportos fogadóórákon is velem találkozhatsz. Zsolt jobbkezeként a projektek az én kezemben futnak össze, így többszáz vállalkozásnak segítettem már az elmúlt években.

Domán Dominik

Specialitásom a mesterséges intelligencia és a Sales Autopilot, így ezeknél a tananyagoknál velem is találkozhatsz. A rendezvényeinken pedig a kamera mögött biztosan megtalálsz, ha kérdésed lenne technikai témában.

Kovács-Somogyi Szilvi

Már több, mint 10 éve foglalkozom marketinggel, azon belül is a szövegírás, a kampányok tervezése és a Facebook hirdetések kezelése a specialitásom. Az elmúlt években több különböző iparág hirdetéseit kezeltem napi szinten, így igazán haladó tippekkel tudok szolgálni neked.

Az UVF az emberekről szól - de vajon neked való?

Ha magadra ismersz, csak profitálni tudsz a tagságból!

Stabilan működő vállalkozásod van

Ugye érzed te is, hogy egy stabil vállalkozásban is mindig van még hova fejlődni? Mindig lehet több vevőt szerezni, új érdeklődőket bevonzani és új termékeket piacra dobni. Ha te sem elégszel meg az éppen jóval, ha többre vágysz, akkor a klub hozzá fog segíteni a vágyaid eléréséhez!

Marketinges, marketing kivitelező vagy

Szakemberként örök kérdés, hogyan érj többet a piacon. Ez nem egyenlő azzal, hogy még több munkád van. Ez egyenlő azzal, hogy ugyanannyi munkával sokkal többet keresel, és sorban állnak érted az ügyfelek. Ha ezt el akarod érni, akkor a klub segít, hogy egészen másképp nézzenek rád a potenciális ügyfeleid!

Vállalkozást tervezel

Ha felkészülten vágsz bele, és a legfontosabb tudás birtokában vagy, sok-sok időt, pénzt és buktát megspórolhatsz. Egy vállalkozás beindításakor nagyon nem mindegy, hogy mibe fekteted az energiádat és mivel megy el az időd. A klub pont ebben fog neked segíteni!

Kezdő vállalkozó vagy

Ha már belevágtál, de még az elején vagy, és sok a bizonytalanság körülötted, ha nehezen megy a havi biztos bevétel megteremtése, akkor a klub abban fog segíteni neked, hogy felpörgesd a vállalkozásodat. Minél előbb jutsz el a stabil, jól működő vállalkozáshoz, annál hamarabb lesznek nyugodtabbak az éjszakáid!

A UVF-ben átadott vevőszerző stratégiával igazi sikersztorik születnek

Ha hajlandó vagy dolgozni, ezeket te is megtapasztalhatod

Terei-Vigh Kriszti
(etelerzes.hu)

Kriszti már a legelső első “rendes” email kampányában 690.000 Ft bevételt szerzett a tanultak segítségével. Mivel ez az első kampánya volt, úgy gondolta, még jobb eredményeket érhet el később. igaza volt! 2020 szeptemberében megcsinálta a második kampányát, amellyel már kereken 1.000.000 Ft bevételt sikerült termelnie.

Csernai Kata
(seostrategia.hu)

Kata a tanultak alapján webinárokkal kezdett el ügyfeleket szerezni ÉS listát építeni. Már az első webináriumával 300 új feliratkozót és 359.000 Ft bevételt szerzett, alig 70.000 Ft befektetéssel. Később arról is beszámolt, hogy 695.000 Ft-nyi kivitelezési szerződést kötött meg 1 hónappal később, olyan ügyfelekkel, akik a fizetős workshopján részt vettek.

Gódor Eszter
(esztertainment.com)

Eszter külföldön sikerrel visz egy nyelviskolát, és szintén webinárral indított. Meglévő követőivel néhány webinár segítségével kb. 10.000 eurós bevételre tett szert!

Trepinszki József
(mezbarlang.hu)

József a hirdetéseit pörgette fel, és 2 hónap alatt több, mint 5000 feliratkozót szerzett, 180.000 Ft befektetésből, amely végül 650.000 Ft bevételhez juttatta.

Mit mondanak Domán Zsoltról azok az ügyfelei, akik 150e Ft-ot fizetnek egy két órás személyes konzultációért?

Palánkai Gábor

Ügyvezető Akadémia

“Domán Zsolt nagyon felkészült szakember, nemcsak szakmailag, de belőled is felkészül. Ő az, akire bátran rábízhatod magad. “

Kriston Gábor

DXLabz

“Nagyon szuper volt, annyi gondolattal térek haza, hogy hónapok kellenek, mire mindent átültetek a gyakorlatba. Ha szeretnéd, hogy az üzleted a következő szintre lépne, mindenképp ajánlom Zsoltot.”

Kollár Anna

Self-Love Coach

“Már a Zsolttól kapott kérfőívből is sok mindenre rájöttem, hogy mi hiányzik a vállalkozásomból.
Ha pedig konkrét kérdésed, elakadásod van, Domán Zsolt nagyon profi.”

Kovács Krisztina

MAKKA Klub

“Eljött a cégem életében az a pillanat, amikor egy kicsit frissülni kellett, és nagyon jó volt külső szemmel végiggondolni az eddigieket.”

Licsár Szilvia

JátékLiget

“Fantasztikus! Nagyon sok ötletet kaptam, konkrét tervek vannak, hogy hogyan tudunk nekiindulni.
Minden vállalkozónak ajánlom!”

Tusnádi Roland és Kiss Gergő

Unlimited Man

“Azoknak javasolnám a konzultációt, akik nem akarnak kerülőutakon járni, hanem egyből az eredményeket akarják.”

Lippner Tamás

Sell & Speak

“Zsolttal eszméletlenül jó együttműködni, leginkább azért, mert végtelenül sok időt spórol meg nekem. Amivel én hónapokig küzdenék, azt Ő egy mondatban megválaszolja nekem.”

Welczenbach Tamás

Fotós Leszek

“Az tetszett a legjobban a konzultációban, hogy Zsolt mennyire felkészülten érkezett! Egy komplett stratégiát kaptam, sok minta emaillel és egyéb trükkökkel, amik sokszorosát hozhatják vissza számomra.”

Csak a most csatlakozó klubtagoknak: személyre szabott stratégiai tervezés

30 perc, ami csak rólad szól

Ha valaha vettél már részt konzultáción, akkor tudod, hogy akár 10-20 percnek is iszonyú nagy lehet az értéke, ha jól tudod használni a rendelkezésedre álló időt.

Most úgy döntöttünk, hogy

mindenkinek, aki csatlakozik a megújult klubhoz, adunk egy 30 perces telefonos konzultációt.

Ez már bőven elég idő arra, hogy a legégetőbb kérdéseidet, dilemmáidat rendbe tegye Szilvi és Mesi.

Ugyanakkor nem várjuk tőled, hogy te találd ki, hogyan hasznosíthatnád legjobban ezt a 30 percet.

Segítünk, hogy felkészülj a konzultációra, mi is készülünk a vállalkozásodból.

Így közösen tényleg a lehető legtöbbet fogjuk kihozni ebből a 30 percből.

Mennyibe kerül?

HAVI ELŐFIZETÉS

7 800 Ft + áfa / hó
  • hozzáférést kapsz a saját Sikerutadhoz amin haladva tudni fogod, hogy mit, milyen sorrendben végezz el, csak követned kell
  • cselekvési terveket kapsz, amelyekben kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy jól tudd megvalósítani a legnagyobb hatású változtatásokat a vállalkozásodban
  • hozzáférést kapsz minden szakmai anyaghoz: folyamatleírások, esettanulmányok, tananyagok, szakértői interjúk, előadások
  • havonta új anyagokkal leplek meg
  • kóklerektől mentes alvállalkozói gyűjteményhez férhetsz hozzá
  • az eszközlista az általunk használt szoftverekről
  • 3 több órás Mesterkurzushoz azonnal hozzáférhetsz

Már csak ennyi ideig csatlakozhatsz:

nap
óra
perc
másodperc

Két tagsági szint az UVF-ben, Te döntöd el melyikre van szükséged

Az 5-ről 100 millióra sikerút már vár rád!

UVF tagság

(Azonnali csatlakozás)
7800 Ft+áfa
  • AZONNAL elérhető 5-ről 100 millióra sikerút
  • Havonta 1 új tréning felvétel
  • Havonta 1 új vendégelőadói tréning
  • 5-ről 100 millióra Konferencia felvételei
  • Több, mint 100 tananyag
  • Facebook Hirdetés Mesterkurzus
  • Mesterséges intelligencia kurzusok

UVF Plusz tagság

(Csatlakozás ingyenes konzultáció után)
Az első lépés egy 30 perces ingyenes konzultáció, ahol eldöntjük, neked való-e a program
  • Minden , ami az alap tagsáágban benne van
  • Páratlan hónapban ÉLŐ tréning+mastermind
  • páros hónapban ÉLŐ Zoom online tréning+kérdezz-felelek
  • Havonta 1 új vendégelőadói téning
  • Csoportos Start orientáció kezdéskor
  • 90 napoonta házi feladat elemzés
  • 90 naponta 30p úton tartó konzultáció

UVF havi tagság megrendelése

Teendőid:

1. Töltsd ki a bal oldali űrlapot
2. Fizesd ki bankkártyával a tagdíjat
3. KÉSZ VAGY, azonnal hozzáférsz a Klub anyagaihoz

BIZTONSÁGOS (SSL) BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A bankkártya adataidat nem ismerem és nem is tárolom. Az itt megadott bankkártya-adataid egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítja a rendszer a fizetési szolgáltatónak. Az internetes kártyás fizetés ma már olyan biztonságos, mintha egy boltban vásárolnál.

MULTIK IS EZT HASZNÁLJÁK

A fizetésért a nemzetközileg is elismert és szuperbiztonságos Braintree felel. Nemcsak én választottam egyébként a Braintree-t, hanem más, milliárdos forgalmú cégek is, mint az Uber, az AirBNB vagy a GitHub.

Kérdésed van? Segítek!

Ha bármilyen kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, csak írj nyugodtan a hello@domarketing.hu e-mail címre és 2 munkanapon belül örömmel segítek neked.

Igen, ez egy folyamatos előfizetéses szolgáltatás, ezért csak bankkártyával lehet fizetni.

Manapság már minden céges és magán bankszámla mellé adnak évi 2-3 e Ft-os díjért bankkártyát, amivel lehet online vásárolni, szóval ha komolyan gondolod a vállalkozásodat, akkor az nem lehet akadály, hogy nincs bankkártyád.

Az internetes bankkártyás fizetés a közhiedelemmel ellentétben teljesen biztonságos és semmivel sem kockázatosabb mintha a CBA-ban vagy a Tescoban fizetnél kártyával azért amit vásárolsz.

Adataidat akkor tudják ellopni, ha ismeretlen, gyanús oldalakon adod meg őket, úgy ahogyan a való életben is veszélyes odaadnod egy ismeretlen embernek a kártyádat. A DO! marketing fizetési felülete viszont minden hivatalos kritériumnak eleget tesz, a cég (DOmarketing Kft.) leinformálható, https protokollt használ a weboldal és adataid egy titkosított csatornán keresztül továbbítódnak egy milliárdos multi cégeket kiszolgáló bankkártyás fizetési központba, ami a PayPal tulajdonában áll (Braintree).

Az adataidat sehol senki nem tudja visszafejteni, kizárólag a bankfiók tudja felismerni, hogy fizetésedet jóváírja.

Természetesen! Rendelésed leadása után automatikusan kiállítódik a számla a rendeléskor megadott adataiddal.

A számláidat így érheted majd el.

Segítség bankkártyás fizetéshez:

A bankkártya számod 12-19 db számból állhat, a fenti mintán látható helyen keresd. A lejárat általában a kártyádon “Valid thru 01/17” jelöléssel található. A lejáratból az első két szám a hónap, a második kettő az év. A megrendelő űrlapon az évet 4 számjegyű formátumban írd be kérlek (pl.: 2017)

A bankkártyád CVV kódja a hátlapon található, csak 3 számjegyből állhat. Általában egy fehér kis téglalapon belül található.

Az UVF tagságod csak bankkártyával tudod fizetni, de ennek is megvannak a maga előnyei

Nem kötelező 1 éves tagságot váltanod, fizetheted automatikusan a bankkártyádról havonta a tagdíjat, így nem kell egy összegben fizetned. (Bár az éves díj kedvezőbb, mert 2 hónapot ajándékba kapsz.)

Nincs semmilyen hűségidő, a fiókodban bármikor lemondhatod az előfizetést. Csupán azzal számolj, hogy ha lemondod az előfizetésed, a következő 1 évben nem lehetsz újra tag. 

Az automata bankkártyás fizetéssel jóval kevesebb működési költség termelődik, ezt pedig nem kell kifizetned.

Mit szólnál hozzá, ha 30 napig kockázatmentesen tesztelhetnéd a Tagságod?

A vállalkozásod életét és a saját életed is gyökeresen jobbá teheted, ha akarod. Sőt, ehhez még kockázatot sem kell vállalnod, hiszen 30 napos pénzvisszafizetési garanciát kapsz.

Vagy nézzük meg másik oldalról: napi fél gombóc fagyi árát fizeted ki előre, és ha mégsem tetszik, amit adok, a pénzed visszajár.

Vágj bele, és tapasztald meg az élményt!

Maradtak még kérdéseid?

A lenti kérdések szinte mindent megválaszolnak az UVF tagsággal kapcsolatban.

Az UVF tagsághoz tartozó tananyagaid 100%-ban digitálisak. Tagságod igénylése után megkapod a hozzáférési adataidat, melyekkel egy online felületen tudsz belépni a saját tanulói fiókodba. Ebben a fiókban fogod látni az aktuális havi és korábbi havi UVF tudásanyagokat.

A UVF Közösség havidíját kizárólag bankkártyával tudod kifizetni. Ez a megoldás a lehető legkényelmesebb számodra, hisz, amennyiben szimpatikusnak találod havi anyagaimat, az esetben a havidíjat kényelmesen, automatikusan le tudja vonni havonta tőled a rendszer. Természetesen a tagságodat bármikor könnyedén le is mondhatod, ekkor nem terheli tovább a kártyádat. Bankkártya adataidat NEM én tárolom, így nem is ismerem azokat. A fizetésért a PayPal cége, a Braintree felel. A bankkártyás fizetés biztonságáról ide kattintva tudsz megnézni egy videót.

Minden hónapfordulókor, tehát havonta egyszer. Ha 12-én fizetsz először, akkor a következő hónap 12-én, ha 26-án fizetsz először, akkor a következő hónap 26-án. Ez természetesen csak két példa, csatlakozhatsz bármikor 🙂

Igen, ez így van! És mivel kártyás vásárlás, téged még banki költség sem terhel!
A Klubtagságod díja fix, minden hónapban 7.800 Ft + Áfa, vagy évente 70.200 Ft + Áfa, nincs semmi rejtett költség, hűségnyilatkozat, vagy bármi más. Ez egy nagyon egyszerű modell.

Ha lemondod a klubtagságot, nem zárunk ki örökre, de legközelebb csak 1 év múlva lehetsz újra klubtag, ezért érdemes megfontolnod a döntést.

Ameddig az UVF Közösség tagja vagy, az idő alatt folyamatosan, a tanulói fiókod központjából fogod elérni az aktuális havi és a korábbi hónapok anyagait. Tehát a tagságod ideje alatt az anyagokat folyamatosan, korlátozás nélkül el tudod érni, beleértve a korábbi hónapok anyagait is.

Az UVF anyagait mindig úgy készítettem el, hogy azok a leghatékonyabb haladást tegyék lehetővé számodra. Vannak olyan anyagok, amik élő videósak, vannak képernyővideós oktató anyagok és vannak szöveges, képes anyagok is. Mindig az volt az első számú szempont, hogy a legkönnyebben megtanuld, amit tanítani akarok számodra.

Az UVF tananyagait a DO! marketing csapatával közösen állítjuk össze. Én, Zsolt, Mesi, Domi és Szilvi is dolgoznak a saját tapasztalataikat bevetve. Emellett egyre több, nagy online értékesítési sikerrel rendelkező hazai vállalkozó vendéganyagaival is találkozhatsz.

Minden hónapban a fordulónapon terheli az előfizetése rendszer a kártyád és vonja le az adott hónap havidíját. Erről a befizetésről automatikusan kiállítódik egy számla, amit a tanulói fiókodba belépve fogsz majd elérni.

Természetesen mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy elégedett légy tananyagaimmal, azonban ha mégis le szeretnéd mondani a tagságod, ezt bármikor megteheted. Ilyenkor csak egy gombra kell kattintanod a zárt belső felületen. Ekkor azonban a korábbi anyagokhoz sem fogsz többé hozzáférni, illetve, ha később mégis meggondolod magad, csak 1 évvel később jöhetsz vissza.