Tartalomjegyzék
A számlák elérésének lépései
1.lépés:
Ehhez először be kell jelentkezned a fiókodba a domarketing.hu oldalán a jobb felső sarokban lévő „Bejelentkezés” feliratra kattintva, vagy ezen a linken keresztül: https://domarketing.hu/bejelentkezes/
Elfelejtetted a jelszavad? Így tudsz újat kérni
1.lépés: Kattints a kék/fehér Bejelentkezés gomb alatt az Elfelejtettem / Megváltoztatnám a jelszavam feliratra.
2.lépés: Add meg azt az e-mail címedet, amit regisztráláskor vagy vásárláskor használtál, majd kattints az “Új jelszót kérek” gombra.
3.lépés: Lépj be az előbb megadott e-mail címhez tartozó levelezési fiókodba. A beérkezett üzeneteknél vagy a Spam mappában találod a jelszóval kapcsolatos levelet.
Ha nem látod sehol, akkor frissíts egyet a böngészőn (F5, vagy Ctrl+ F5 billentyűvel), és nézz körül még egyszer az „e postaládádban”.
4.lépés: A levélben kattints a képen látható szövegre:
5.lépés: Itt add meg az új jelszavad, majd ismételd meg az alatta lévő mezőben is. Ha ez megvan, akkor kattints a „Submit” gombra. Így átjutsz a Bejelentkezés aloldalra, ahol az imént megadott új jelszavaddal (és persze az eddig használt e-mail címeddel) tudsz bejelentkezni.
2.lépés:
Tartsd az egérmutatót a menüben a jobb felső sarokban lévő “Fiókom” felirat felett, ekkor kinyílik a menü, ahol megtalálod a “Számlák” menüpontot.
A Számla letöltése oszlopban letöltheted a számláidat PDF formátumban. Ehhez kattints az oszlopban lévő piros PDF ikonra, majd a megnyíló ablakból töltsd le a számlád.
Ha a fenti táblázatban valamiért nem jelennének meg a számláid, vagy nem találod azt, amelyiket épp keresed, akkor kattintsd a nagy szürke “Megnyitom a számlafiókom!” gombra. Ekkor megnyílik a Számlázz.hu-s ügyfélfiókod.
Ha pedig még mindig van valami gond, vagy nem találsz egy számlát, esetleg rossz a számlázási adat rajta, kérlek írj egy e-mailt az ügyfélszolgálatra a hello@domarketing.hu e-mail címre.