Ez a piros rész természetesen nem része a sablonnak. 🙂 Viszont miután megnézted ezt a sablont, kattints ide és nézz meg egy élő példát is! Így sokkal jobban érteni fogod majd.

Kérdésed van? Tel: 00000000

[INGYENES] Ide írd a konkrét,azonnali értéket adó csalid ígéretét (ami a hirdetésedben is szerepelt, mint címsor)

Itt hozd fel az ügyfeled problémáját, vagy a csalid előnyét kérdésként

Mutasd be néhány mondatban hogy mit fog kapni, és az miért lesz neki jó. Miben lesz más egy napja, miként fogja másként érezni magát, miután megadja az email címét és megszerzi a tartalmat

(Miután a gombra kattintasz, egy felugró popupban jelenik meg a feliratkozó űrlap. Ott kell megadni az email címet. Ezt ezen az oldalon nem tudod kipróbálni, de például ezen az éles oldalunkon igen, kattints ide, hogy megnézd.)

Bizalomépítő blokk, akár a képeddel, vagy egy-egy véleménnyel.

Ahol már találkozhattál velünk 

Alacsony, jól elkülönülő footer (lábléc) csak a minimálisan szükséges információkkal
(Például: XYZ Kft, – Adatkezelési tájékoztató – ÁSZF – www.weboldalunk.hu – +36201111111 – hello@weboldalunk.hu)

(IDÁIG TART A SABLON)

A feliratkozó oldalak 12 pontja

Emlékeztetőképpen a feliratkozó oldalról szóló tananyag fő tanításait kiemeljük számodra:

  1. Kétlépéses feliratkozást használj
  2. Egyértelmű ígérettel bíró, a hirdetéssel összefüggő címsort válassz
  3. Specifikusan szólítsd meg a látogatót (szöveggel/fotóval)
  4. Tíz másodperc alatt legyen befogadható az üzenete (=első ránézésre megértem)
  5. Ne legyen rajta menü
  6. Nem kell görgetni, vagy nem sokat
  7. A grafikai illusztráció is kattintható és az e-mail megadási lehetőség jön elő
  8. Csak minimálisan szükséges adatot kérjen be az űrlap
  9. A kattintható felület (gomb) legyen kontrasztos
  10. A kattintható felület (gomb) legyen beszédes
  11. A feliratkozó oldal bizalmat építsen
  12. Feleljen meg a GDPR előírásainak