fbpx

Kipróbált és bevált kampány levelek és sablonok

email-sablon
Az e-mail adatbázis a kampányod egyik legerősebb bástyája lehet, ha jól használod. És te jól fogod használni! 😊 Miért is?
Olvasási idő: 14 perc

Ebben a tananyagban kapsz egy sablont, amit csak ki kell egészítened a saját termékeddel/szolgáltatásoddal, és a vásárlóid céljaival. Ha van marketingesed, akkor oszd meg vele, nagyon hálás lesz érte. 😊

Viszont mást is tartogatok a számodra.

A sablon tele van hasznos példamondatokkal, viszont szeretném megmutatni, hogy hogy működnek a kampánylevelek a gyakorlatban is. Ezért a sablon mellé megosztom veled a DO! marketing Klub legelső nyitókampányát, ezáltal 10 komplett, már letesztelt levél lesz a birtokodban, amik (reményeim szerint) sokkal könnyebbé teszik a kampányleveleid felépítését.

Mindegyik levél előtt találni fogsz egy rövid összefoglalót, a levelek között pedig megosztottam veled a leghatásosabb tippeket, ötleteket.

Lássunk is neki! 😀

DO! marketing Klub kampánylevelek

Időrendi sorrend

  1. Levél: (1. nap) Előregisztrációra való felhívás
  2. Levél: (4. nap) Klub nyitás
  3. Levél: (6. nap)1. előny (tananyagok) kifejtése
  4. Levél: (9. nap) 2. előny (személyes konzultáció) kifejtése + vélemények
  5. Levél: (11. nap) 3. előny (kihívások) kifejtése
  6. Levél: (13. nap) 4. előny (Facebook csoportok) kifejtése
  7. Levél: (15. nap) Vélemények
  8. Levél: (17. nap) Kifogáskezelés
  9. Levél: (18. nap) Zárás (reggel)
  10. Levél: (18. nap) Zárás (este)

Első levél:

A DO! marketing Klubba időszakosan lehet jelentkezni, ezért minden alkalommal, amikor újra kinyit a Klub, fel kell hívni az emberek figyelmét a csatlakozási lehetőségre. 

Van egy „előmelegítési” szakasz, amikor csak megemlítjük, hogy mire készülünk. Ekkor még nem lehet rá jelentkezni, csak előregisztrálni (egy plusz ajándékért cserébe). Fontos, hogy mindig legyen egy ösztönző eszközöd, amivel el tudod érni, hogy MOST regisztráljon elő.

Ebben a levélben csupán a „mézes madzagot” húzzuk el az érdeklődők előtt, amihez még nem juthatnak hozzá. Ilyenkor még nem kell megosztanunk mindent a termékünkről, lehetünk kicsit titokzatosak. A cél, hogy kíváncsivá tegyük őket, és előregisztráljanak.

Nézzük meg, hogy működött ez a gyakorlatban:

Tárgy: [ELŐREGISZTRÁCIÓ] Biztosítsd be a helyed a 30 perces ajándék konzultációmra

Levél szövege:

TIPP: Már a levél elején érdemes pozícionálni az új terméked/szolgáltatásod: kiknek szól, és mihez nyújt segítséget.

TIPP: A „Miért jó ez neked” részben írj először a plusz ajándékról, ami csak az első pár vásárlóra vonatkozik, vagy tűzz ki egy határidőt. Fontos, hogy ne legyen elérhető az egész kampány során, csak a leggyorsabban döntők kaphassák meg.

TIPP: Fontos, hogy az előregisztráció/feliratkozás nagyon könnyű és érthető legyen, és azt is írjuk le, hogy ha rákattintanak a linkre, utána mi a teendő! E mellett figyelmeztessük ismét, hogy az ajánlat szűkös (itt például csak 25 személy élhetett vele), ezért nem biztos, hogy másnap még lesz hely. Érdekesség: Ez a levél közel 50%-os kattintást eredményezett.

Második levél

A második levél már a nyitás napján ment ki az e-mail listára. Itt már nem titkolóztam: az extra ajándék mellett a Klub minden előnyét leírtam.
Akik előregisztráltak, ők egy nappal hamarabb kapták meg ezt a levelet.

Akik előregisztráltak: Tárgy: [DO! marketing Klub] Itt a 24 órányi előnyöd – csatlakozási lehetőség nyitva!

Akik nem regisztráltak elő: Tárgy: [DO! marketing Klub] A kapuk nyitva, mától csatlakozhatsz!

TIPP: Érdemes az előnyöket külön pontokba szedni és kiemelni, hiszen sokkal átláthatóbb lesz így a szöveg, ráadásul minden előnyt ki tudsz fejteni, hogy miért jó az olvasónak. Fontos, hogy minden pontban meg kell magyarázni, mit kap ezzel az előnnyel az érdeklődő (több időt, valaminek a megkönnyítését, kényelmet, biztonságot, fejlődési lehetőséget).

TIPP: Miután felsoroltad, miért jó az olvasónak a terméked/szolgáltatásod, milyen előnyei vannak, és milyen extra ajándékot kap (ezt a levélben többször is megemlítheted, ez fogja ösztönözni az azonnali vásárlásra ), az ár következik. Ha havidíjas rendszert működtetsz, a legjobb, ha napi költségre bontod le a díjad, hiszen sokkal vonzóbb egy olyan ajánlat, ami napi egy kávé/pizza árába kerül (itt olyan példát érdemes írni, amire nem sajnáljuk a pénzt), mintha egyből a teljes összeget írnánk le.  Ha egy termékről beszélünk, nem feltétlenül kell leírni az árat, írhatod, hogy most 10%-os vagy 15.000 Ft-os kedvezményt kap (természetesen csak ha tényleg igaz, máskülönben visszafelé sül el!). A célunk, hogy átkattintson az oldalunkra.

Harmadik levél

Az előző levélben felsorolt főbb előnyöket külön levelekben is érdemes minél bővebben kifejteni. Ebben a levélben a tananyagok listáját osztottam meg az érdeklődőkkel (kifejezetten azokkal, akik még nem váltak klubtagokká. Nekik felesleges lenne ez és a többi e-mail is, hiszen ők már látják az anyagokat). Arra kell fókuszálni, hogy az érték, ami a terméked/szolgáltatásod képvisel, sokkal nagyobb, mint amennyit kérsz érte, mindezt azért, mert szeretnéd őket segíteni a céljuk megvalósításában (és ez természetesen igaz 😊).


Például tökéletesen működik, ha leírod, hogy az adott előny mennyi pénzt/időt/eredményt hozhat az olvasónak, és az ár, amit kérsz cserébe, töredéke ennek, és könnyedén visszajöhet. Ez a gondolatmenet bármilyen termékre/szolgáltatásra ráhúzhatod.


Ha nem jelentkeztek/vásároltak annyian, hogy elfogyjon a plusz ajándékod (és csak pár darabot ajánlottál fel), akkor nem érdemes tovább hirdetned. Egy idő után pont az ellenkező hatást éri el, hiszen látszódik, hogy nem vásároltak/jelentkeztek annyian.

Tárgy: Sztori a lerogyott tárhelyről + 30 tananyag, ami csak Rád vár

TIPP: Érdemes a termék/szolgáltatás tényleges értékét egy címsorba is beleírni, hiszen a címsorokat többen olvassák el, mint az egybefüggő szövegeket:

TIPP: Miután felsoroltad az előny összes hozzáadott értékét, „Ráadásul…” – mondatkezdéssel még felsorolhatod az összes többi előnyt is:

TIPP: Az utóiratot többen olvassák el, mint az egybefüggő szöveget. Akár a levél pár mondatos összesítőjét is elhelyezheted itt, egy linkkel együtt.

Negyedik levél

A következő levélben egy másik fontos (ha nem a legfontosabb) előnyről is szót ejtek, a személyes konzultációról. Ha elolvasod a szöveget, látni fogod, hogy más megközelítést mutatok: az olvasó kap egy személyes marketing tanácsadót (az én személyemben), ami rengeteg felesleges pénzkidobástól és időpocsékolástól menti meg, csupán 1-2 mozi áráért.

Az előny mellett megjelennek a levélben a vélemények is. Ez az egyik alappillére a kampány sorozatunknak, amivel még több bizalmat építhetünk.

Mások véleménye akkor is befolyásolhat minket, ha nem is vagyunk ennek tudatában, ezért érdemes a honlapon és a levélben is elhelyezni őket (több levél is szólhat erről, csak természetesen más véleményeket használj. Például az egyik levélben lehetnek a termékedről a vélemények, a másikban a cégről, a gyors szállításról, vagy a minőségi munkáról).

Minél személyesebb véleményadó, annál erőteljesebbé válik a bizalom, ezért próbálj meg olyan véleményeket kérni, amiknél felhasználhatod a személy nevét, foglalkozását és a képét/videót róla. Ha van Facebook oldalad, amit véleményeztek, akkor könnyű dolgod van: csupán másolj ki párat, amin ott lesz az illető neve és a profilképe is.

Tárgy: Következik: “Mit cseszhettem el” című dal az “Önmarcangolás” albumról

TIPP: A számok bizalmat ébresztenek, így, ha bármilyen adatot fel tudsz mutatni, amivel segítetted az ügyfeledet/vásárlódat (például hány %-kal nőtt az ügyfeled bevétele), vagy amilyen számokat elértél te magad (például mennyien rendelték meg a termékedet pár nap alatt), akkor nyugodtan oszd meg! Ha van esettanulmányod, azt külön levélben ki is küldheted.

TIPP: Fontos, hogy meghatározd a legfőbb előnyt! A fő előny az, amihez, ha többi bónuszt nem is tesszük hozzá, még akkor is sokkal többet ér, mint amit elkérünk érte. Ha pedig megvan a fő előny, akkor helyezd az olvasót egy olyan negatív helyzetbe, ami megtörténhet vele. Mutasd be, milyen hatásai lehetnek, ha nem rendelkezik a te termékeddel/szolgáltatásoddal.

TIPP: Ez már az 5. levél, amit megkapott az érdeklődő. Természetesen az első kettőt kivéve a többi levél csak akkor megy ki, ha még nem vált klubtaggá az illető, de még így is bosszantó lehet pár embernek. Ezért, hogy elkerüljük a teljes leiratkozást, megoldhatod, hogy csak erről a kampányról iratkozzon le, de más témában tudj neki küldeni tartalmat. Így nem fogod elveszíteni a feliratkozását csak azért, mert ez a termék/szolgáltatás nem érdekelte.

Ötödik levél

A következő levél szintén egy másik előnyt mutat be részletesebben, és ezáltal ismét egy másik koncepcióba helyezi a Klubtagságot.

Eddig ezeket az előnyöket mutatták be a hírlevelek, mindegyik más megközelítésből (pedig a lényeg ugyanaz: váljon Klubtaggá!):

  1. A tananyagok és a sablonok segítenek, hogy erősebb marketing tevékenységed legyen, mint a konkurenciának, és nem kell felesleges időt szánnod arra, hogy a téged érdeklő információkat az interneten kutasd fel, minden megvan egyben.
  2. Bármennyit kérdezhetsz tőlem, és 1-2 napon belül válaszolok, ezáltal, ha bármiben elakadsz, nem kell hetekig keresned a megoldást, vagy több tízezer Ft-os óradíjat fizetned valakinek, hanem szinte azonnal megkapod rá a szakmailag profi választ.
  3. A Klubban megtalálható kihívás-sorozat abban segít téged, hogy az ajánlatod igazi vevőmágnes lehessen! Folyamatos támogatás mellett olyanná válhat az ajánlatod, ami +10-50%-kal is megemelheti a vevőid számát! Vajon hány új vevőnél érné meg, hogy a napi klubdíj, azaz egy kávé ára megtérüljön?

Azért érdemes különböző nézetekből is megmutatnod a termékedet/szolgáltatásod, mert nem tudhatod, éppen milyen kihívással szembesül az olvasó, aminek hatására magáénak érzi a problémát vagy a vágyat, amit a levelekben kifejtesz. 

Tárgy: Aug. 14: indul a következő megvalósító kihívás – csatlakozol?

Hatodik levél

Ebben a levélben szót ejtek a tagság még egy nagy előnyéről: a Facebook csoportokról

Sok termék/szolgáltatás van, ami köré fel lehet húzni egy zárt csoportot.

Ennek előnyei:

  • Sokkal jobban eléred a csoporttagokat, mintha az üzleti Facebook oldaladon posztolnál
  • Akik csatlakoznak, különlegesnek érezhetik magukat
  • Meg tudják osztani egymással a tapasztalataikat, egy közösség válhat belőlük

Viszont fontos tudni, hogy ez nagyon időigényes, és hosszú idő, mire megtérül, ezért csak akkor ajánlom, ha van elég kapacitásod ehhez.

Tárgy: 👥 Csapatban az erő 💪 Így haladhatsz a leggyorsabban

TIPP: Lassan közeledünk a zárási időponthoz, így ezt már az utóiratban meg is említettem. E mellett ki is emeltem, hogy ez a kedvezményes ár csak erre az időszakra vonatkozik, és hamarosan le fog maradni az akcióról, ha nem lép.

Hetedik levél

A véleményekről már volt szó az előző leveleknél. Itt azokat a véleményeket szedtem össze, amik arról szólnak, hogy miért érdemes csatlakozni a Klubhoz. Te is ossz meg minél több referenciát és pozitív véleményt a termékedről/szolgáltatásodról és magadról is!

Tárgy: 🗣 Ezt mondják vállalkozó társaid a DO! marketing Klubról

TIPP: Az e-mail kampányunk másik alappillére a kifogáskezelés. Ha megkérdezed az olvasóktól, hogy mi az, ami visszatartja őket a vásárlásban/jelentkezésben, lehetőséget kapsz arra, hogy eloszlasd ezeket a félelmeket és hiedelmeket. Ezt nyugodtan megkérdezheted Facebookon is, hogy minél többre tudj választ adni.

Tipp: Ha van több ajánlatod is (például csomagajánlat vagy éves előfizetés), leírhatod, hogy még az alap (nagyon sok értéket adó, mégis alacsony) áron felül milyen egyéb kedvezményt kaphat ezekre a vásárló. Leírhatod százalékban és forintban is.

Nyolcadik levél

Itt az előző levélben említett kifogáskezelés! Nagyon hasznos módszer arra, tudassuk az érdeklődőkkel: tudjuk, milyen kételyeik vannak (és megértjük őket), de tudunk választ, megoldást adni rá. Ha nem tudod megkérdezni az érdeklődőket, csak gondolj bele, neked milyen kételyeid lennének más, hasonló termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.

Tárgy: Megválaszoltam a kifogásaidat a Klub kapcsán [35 órád maradt]

Tipp: Ha hosszú a levél, akkor emeld ki valamilyen élénk színnel a kifogás egy-két szavas válaszát.

TIPP: A kampány utolsó 3 levelében már erőteljesen szerepelhet a zárás, hiszen az utolsó pár napban fog megemelkedni leginkább a vásárlás/regisztráció.

TIPP: Hiába válaszoltad meg a kifogásokat, még mindig maradhat olyan kérdés az érdeklődőkben, amiket nem tudunk. Ösztönözzük őket, hogy írjanak nekünk, bármilyen kérdésük van a termékkel/szolgáltatással kapcsolatban, mi pedig örömmel válaszolunk.

Kilencedik levél

Az utolsó két levél tárgya és mondanivalója is ugyanaz: már csak X nap/óra/perc van az ajánlat végéig, és mit nyer az érdeklődő ezzel a termékkel/szolgáltatással (és ezzel szemben mit veszít). Ismét felsoroljuk az előnyöket (lehetőleg változtassuk az előnyök leírását a levelekben, hogy ne legyen mindig ugyanaz), az árat (hogy milyen kedvezményes), és az értéket, amit képvisel.

A kampány utolsó napján két levelet is kiküldhetsz, egyet általában reggel, egyet pedig késő délután szoktunk. Az esti záró levél legtöbbször rövidebb szokott lenni, mint a reggeli, és már csak a határidő és az ajánlat rövid leírása szerepel benne.

Tárgy: {23:59-kor vége} 5 dolog, amiért egyedülálló a DO! marketing Klub

Tizedik levél

Tárgy: Utolsó: 4 óra és bezárt a Klub! [HATÁRIDŐS – 23:59]

E-mail sablon szövegek

Első sales email: ajánlat bemutató

Tárgy: Új módszer a [célhoz]! [X eredmény, X idő alatt]…

 Szia [Keresztnév]!

Te is szeretnéd, ha [X%-al előnyösebben, gyorsabban] el tudnád érni a [vágyott állapotot]?
Habár a megoldás egyszerű, mégis alig használja a [közös ellenség], Neked pedig az elsők között fogjuk megmutatni a [termék neve] titkát!

Sok évi kemény munkának, kutatásoknak és tapasztalatnak hála egy olyan [Termék neve + link] útmutatót tudunk a kezedbe adni, amivel [el tudod érni a vágyott eredményt]. Ráadásul közben nem kell [probléma, amivel szembesülnénk nélküle].

Sőt, mi több!
Ezzel az útmutatóval nem csak a [vágyott eredményt] érheted el, hanem mellette még ezekkel az előnyöket is bezsebelheted:
1. [Első előny], amivel [milyen haszna származik]
2. [Második előny], aminek hatására [milyen haszna származik]
3. [Harmadik előny], így [milyen haszna származik]

Túl szép, hogy igaz legyen? Pedig a számok maguktól beszélnek…

[Írd le egy érdekes történetben, hogy mi támasztja alá a terméked hitelességét. A szöveg mellett minél több számadatot, kutatást használj fel. Fontos: a szövegnek könnyen olvashatónak kell lennie, ami bizalmat ébreszt!]

Nem hiába lett izgatott [a termék iparág szakemberei ](és én is) ettől a [új előnytől, kutatástól]. 😊

Eldöntötted, hogy [pl. 2021-re] [eléred a kívánt állapotot]? Szeretnék ezek mellett még egy ajándékot adni [X Ft értékben], ha most élsz a lehetőséggel!

Tetszik? Akkor klikk ide, és nézd meg a saját szemeddel!

A [termék neve] és az ajándék csak [korlátozott számban kapható, vagy X időpontig kapható, ezért én a te helyedben már most megragadnám az alkalmat! Ráadásul nem veszthetsz semmit, hiszen [garancia lehetőségét írd le, hogy könnyebb legyen azonnal döntenie]

Klikk ide, és tudj meg többet a [termék neve]-ről!

Második sales email: ár prezentációs email

Tárgy: Most [X] Ft értéket kapsz a [célhoz / probléma megszüntetéséhez]

Szia [Keresztnév]!

Az előző levélben beszéltünk az előnyökről, arról, hogy mennyivel [jobban/gyorsabban] érheted el a [kívánt cél állapotot], viszont nem esett szó arról, hogy mennyi az értéke ennek az új [lehetőségnek].

Ahhoz, hogy el tudjuk érni a [kívánt állapotot X idő alatt], szükségünk lesz egy [helyettesítő termékre, amivel [haszon, cél megjelenítése]. Ennek a piaci ára [XX-YY] között mozog, nem beszélve még a [rejtett költségekről].
De ez a [helyettesítő termék] csak azt oldja meg, hogy [a vágyott állapotból emelj ki egy dolgot, például a gyorsaságot, az árárt, az eredmény hatékonyságát, ami mégsem elegendő az érdeklődőnek].
Mivel ez a termék nem oldja meg a [még egy terméktulajdonság], ezért szükséged lesz [még egy helyettesítő termékre], aminek a legalacsonyabb ára is [XX Ft] körül mozog. Ráadásul ott vannak a búnuszok, amiknek darabja [XX Ft-ot] érne, ha külön, a rendes piaci áron kellene megvenned őket.

Ha jól számolom, ez így összesen több mint [Ár] érték, amit a [termékünk neve]-vel [töredékéért, %-kal olcsóbban, hatod áron] jutsz hozzá pár kattintással.

Nem hiába, hogy hónapokig [kerestük a megoldást, fejlesztettük a terméket – itt írd le, hogy mennyi időbe, mennyi költségbe és kutatásba került a terméked, hogy egy komplex megoldást tudj az olvasó elé tárni]

Ha mindezt magadnak kellene megvenned, akkor nem csak [Ár, %, hatod] többe kerülne, hanem még több órádat is felemésztené, amíg megtalálod a legjobb árakat és termékeket [és megtanulod a használatukat, ha olyan termékről van szó].

Csak most, mivel egy szuper közösség gyűlt össze, és kvázi „összedobtuk” a [termék neve + link] kitalálására és fejlesztésére a költségeket, így mindenki töredék áron juthat hozzá.

Még egyszer, ami megkapsz:

1. [Előny 1] – ezáltal [ami a haszna az olvasónak az előnyből]

2. [Előny 2] – ennek segítségével [ami a hasznos az olvasónak az előnyből]

3. [Előny 3] – így [ami a haszna az olvasónak az előnyből]
[Minél több előny, annál jobb!]

Ezek mellett még további hasznos ajándékokat kapsz:

1. [Bónusz 1 és az ára]

2. [Bónusz 2 és az ára]

3. [Bónusz 3 és az ára]

Így tehát a teljes csomag értéke kb. [ÁR], viszont a mostani első akció keretén belül [Ár]-ért a tiéd lehet [X napig].
Több információra van szükséged? Kattints ide, és nézd meg a részleteket!

U.i: Ne feledd: [már csak XX napig, vagy csak pár darab van. Fontos, hogy emeld ki valamilyen élénk színnel: pl. pirossal]

Harmadik sales email: határidő emlékeztető

Tárgy: MA ÉJFÉLIG: [X Ft]értékű segítség a [célodhoz]…

Szia [Keresztnév]!

Tudom, hogy [amit szeretne az olvasó elérni], és azt is tudom, hogy eleged van a [problémákból], viszont ez csak akkor fog megváltozni, ha a változás mellett döntesz.
Ezt én is megtapasztaltam, és jóval hosszabb út volt, mint amennyi kellett volna (igen, csökönyös voltam). Utólag belegondolva, nagyon hálás lettem volna, ha valaki végre átlök a start vonalon.

 Döntened kell tehát: [eléred a célod], vagy maradhat minden úgy, ahogy most van.

Ahogy az előző leveleimben írtam, a [termék neve] hatalmas értéket képvisel, közel [X Ft]. [X] munka, és [Y] erőforrást áldoztunk arra, hogy egy csomagba neked minden meglegyen, ami [céleléréséhez kell].

Máshol többszörösébe kerülne egy ilyen csomag, mind árban, mind időben. Meggyőződésem, hogy a leg[valamilyenebb+ link]ajánlatot kínáljuk mostneked.

És ma éjfélig mégis mindössze [Ár]-ért lehet a tiéd, az összes plusz értékkel és ajándékkal együtt. Ha viszont most nem lépsz, akkor örökre lemaradsz erről a kedvezményről.

Merj lépni, merj változtatni, és csatlakozz azokhoz, akik [elérték az eredményt+ link]! Várunk 😊

Első Bemutatkozó levél: Köszöntés

Tárgy: Üdv a [közösséged neve/követőink] között, erre számíthatsz tőlünk: [KATTINTS]

Szia [Keresztnév]!

[Neved]vagyok, az [céged, márkád][beosztásod].

Csak azért írok, hogy megköszönjem a bizalmadat, mert itt vagy velünk, és röviden bemutassam neked, hogy milyen értékes tartalmakra számíthatsz tőlünk.

Nagyon hálás vagyok, hogy egyre többen vagyunk a [közösség nevében], és tudjuk segíteni egymást a [csoport fő megoldásában].

Izgatottabb már nem is lehetnék, hiszen nem kisebb feladat vár minket, mint segíteni neked [elérni a célod]. Azon igyekszünk nap mint nap, hogy Neked, és rajtad kívül több ezer [célcsoportnak] tudjunk segíteni [elérni az első vágyott eredményt, és a második vágyott eredményt (amennyi van)].

Ha hamarabb el akarod érni [a célod], akkor itt egy gyors tipp:
[írd le pár mondatban, hogy milyen belépő ajánlatod van, és egy gomb vagy egy link segítségével vidd át az érdeklődőket a terméked oldalára]

Ilyen értékes tartalmakra számíthatsz tőlünk:
 – [Célcsoportot érintő problémákkal + link]
 – Legfrissebb blogcikkekkel [ajánlj nekik egyet, ami hasznos]
 – Facebook oldalunk legfontosabb posztjaiva +link]
 – Facebook/Youtube élőkkel, amik… [segítenek a célcsoportnak + link (hallgass bele az élőbe, ami…)]

Mielőtt belevágunk, kérlek két dolgot készíts elő:

1.Engedélyezd és állítsd “fontos státuszúra” az [céged, márkád] -tól érkező leveleket!

Ha nem kapod meg az e-maileket, mert a promóciók mappába landolnak, akkor felesleges volt minden eddigi erőfeszítésed, amit azért tettél, hogy [elérd a célod]!

2.Szánj rá kérlek két másodpercet, és kedveld az [céged, márkád] Facebook oldalát, mivel az e-mail mellett ez az egyik legfőbb csatorna, ahol kommunikálni tudunk veled.
Ne aggódj, a hírlevélben és a Facebookon is fontos és érdekes témákról beszélünk, amikről biztos nem akarsz lemaradni.
Kattints ide a Facebook kedveléshez >> (link)

Holnap pedig küldünk neked egy összefoglalót az eddigi legjobb tartalmainkról, rendben?
Szóval holnap délután ismét jelentkezem! 😊

Második bemutatkozó email: legjobb anyagok

Tárgy: a leghasznosabb cikkeink, videóink, tartalmaink…

Szia [Keresztnév]!

Tegnap megígértem, hogy ma megosztjuk veled a leghasznosabb tartalmainkat, és most pontosan emiatt írok!

Összegyűjtöttük az eddigi LEGÉRTÉKESEBB anyagainkat, hogy tudj belőlük szemezgetni.
Mivel több témakörrel készültünk, biztos vagyok benne, hogy találsz köztük számodra hasznosat.

[TÉMA 1] –[Blogcikk / videó, stb. címe + link, 1-2 mondatos leírás róla, hogy miben segít]
[TÉMA 2] –[Blogcikk / videó, stb. címe + link, 1-2 mondatos leírás róla, hogy miben segít]
[TÉMA 3] –[Blogcikk / videó, stb. címe + link, 1-2 mondatos leírás róla, hogy miben segít]
(Érdemes folyamatosan felépítened ezeket a témákat, és több témakört is érintened, hogy mindenki találjon magának kedvére valót)

Reméljük, hogy hasznosnak találod majd ezeket a [anyagokat]!
Ha igen, akkor kérlek írd meg nekünk válasz e-mailben, hogy melyik segített a legjobban! Csak nyomj a “Válasz” gombra, és írd meg a legjobban tetsző anyag címét. Köszi! 😊

Harmadik bemutatkozó email: gyors ajánlat / kezdj itt oldal

Tárgy: Fejezd be [amit most csinálsz] és kezdj el [elérni a célt]!

(A tárgy ebben az esetben legyen megdöbbentő és pozícionáljon mindenki más ellen. Például: Fejezd be a koplalást és kezdj el FOGYNI! , Fejezd be a nyomulást és kezdj el ELADNI! , Fejezd be a társkeresést és kezdj el RANDIZNI! , Dobd ki a súlyzókat és kezdj el IZMOT építeni!)

Szia [Keresztnév]!

Ha még mindig megrögzötten kapaszkodsz a [régi módszerekhez], az a töredékét sem éri el [annak az eredménynek], amilyen [eredményt] ki tudnál hozni önmagadból! Nem vagy egyedül ezzel a problémával: nagyon sok téves cikk, videó kering [a témáról], aminek hála [épp az ellenkező hatást éri el, vagy sosem tudja elérni teljesen, vagy káros hatása lesz].

Biztosra akarod venni, hogy azt az utat járod, amin [eredmény, amit el akar érni]?
[Itt magyarázd el, hogy mi a probléma a régi és az interneten terjengő hamis megoldásokkal, és támaszd alá a tényeket statisztákákkal, adatokkal, vagy sztorival. Legyen könnyen olvasható, egyértelmű ez a rész! Félkövérrel emeld ki a lényeget!] Ezzel a legjobb esetben is [X eredményt érthet csak el].

De itt van az a stratégia(link), ami ténylegesen [MEGNÖVELI], és [MEGTARTJA] a [kívánt eredményeket]!

Ismerd meg azt a módszert, amivel [káros hatás nélkül, egyszerűbben, gyorsabban] tudod elérni a [sokkal nagyobb eredményt]! Kezdj el [a te módszeredben] gondolkodni, és a [beletett erőfeszítéseid] többszörösen megtérülnek, ráadásul a [plusz előny, amit kap az új módszerrel]! Nézd meg, hogyan tudsz a [te technológiád] segítségével [célt elérni]!(link) .

Szerző:

Vajda Emese

Vajda Emese

Szia, Vajda Emese vagyok. Több mint 6 éve foglalkozom marketinggel, azon belül hirdetések kezelésével, honlapszerkesztéssel és marketing stratégiák tervezésével és kivitelezésével. A DO! marketing csapat tagjaként az a célom, hogy a lehető leghasznosabb ötletekkel, tippekkel tudjalak segíteni Téged és a vállalkozásod.

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!