fbpx

Kattintásbiztos tárgymezők

Olvasási idő: 8 perc

Ebben a cikkben összefoglaltunk számodra 10 olyan dolgot, amit sokszor kérdésként is megkapunk, például kinek és miért érdemes levelet küldeni? Milyen gyakran kommunikálj? Milyen jogi kötelezettségeid vannak?

Tárgymezők célja

Miért is foglalkozunk ennyit a tárgymezőkkel és az e-mail szövegezésével? Érdemes túlbonyolítani, agyontesztelni őket, és ha igen, ténylegesen megéri az nekünk?

A tárgymezőknek egy rövid, egyszerű célja van: eladni a „megnyitást”, azaz minél többen érdeklődjenek a levelek tartalma iránt.


De a levél szövegének sincs bonyolultabb feladata: az átkattintás eladása, ami vihet például a honlapunkra, a Facebookra, vagy egy kérdőívre.

Egy szóval, az egész levél célja a kattintás.


Szóval, még mielőtt elkapna a gépszíj, és hosszú órákat ölnél minden egyes leveled kinézetébe, szövegezésébe, minden alkalommal A/B tesztelnéd a tárgymezőket, fontos tudnod:

azt a sok időt, amit teszteléssel és csinosítással töltenél, sokkal több bevételt termelő folyamatokra fordíthatod.

Hogy tudjuk mégis elérni, hogy a lehető legtöbben nyissák meg a levelet, tesztelések nélkül?

Megspóroltam neked ezt az időt, hiszen olyan bevált tárgymezőket hoztam el neked, amiket azonnal felhasználhatsz!

Fontos: Legyen a kezed ügyében egy papír és egy toll (vagy a laptopod), hogy egyből le tudd írni az ötleteidet! Az a legjobb, ha mindegyik kategóriára leírsz 1-2 saját tárgymezőt, amit későbbiekben majd finomítani lehet. Ezáltal a cikk végére máris több mint 40 tárgymezővel leszel gazdagabb! 😊

9 tipp, hogyan írj kattintásokban gazdag tárgymezőket!

1.Legyen rövid, lényegre törő

Minél rövidebb, frappánsabb a tárgy, annál könnyebben olvasható, és annál eredményesebb lesz. Átlagosan 6-8 szónál többet ne nagyon használj, hiszen például telefonon meg sem jelenik az egész szöveg.

Rásegíthetsz azzal, hogy sok levelezőrendszerben még látható a leveled első pár szava, így azokkal is trükközhetsz. 


A tárgynál mindig a figyelemfelkeltés a lényeg, akár az újságokban a főcím. Lentebb találsz példákat rá.

2. Az olvasó céljaira koncentrálj!

Sok cég még mindig a saját tevékenységeire fókuszál, nem pedig a vásárlókra. Tipp: minden ember szereti, ha az ő problémája, vágya áll a középpontban.

Ezáltal az őt foglalkoztató gondolatokat, érzéseket és célokat kell megértenünk, és az ő kérdéseire kell választ adnunk.

3. Használj számokat, kérdéseket!

Biztos találkoztál te is a „10 ok, amiért…” – típusú tárgyakkal. Nem hiába használják előszeretettel a magazinok is, sokkal nagyobb az átkattintási arány, ha számokat, szögletes zárójelet használsz benne.

Szintén jól szuperálnak a kérdések is, amikre tudat alatt választ is adunk.
Tipp: Legjobb számok jelenleg a páratlanok, vagy a 10-es, 12-es.

4. Szűkösség elmélete

Addig, amíg valamiből sok dolog van, előtérbe kerül az ember lustábbik énje. „Majd holnap, most nincs kedvem előkeresni a kártyaadataimat”, „Ha ezen a héten nem költünk sokat, akkor majd megveszem”, „Majd összehasonítom a konkurenciával”.

Ha pedig a „majd” szócska bekerül a mondatba, ott nagyon nehezen lesz vásárlás, így el kell érni, hogy bizonyos időintervallumon belül cselekedjen az érdeklődő.

Akár idővel (Már csak 2 napig), vagy készlettel (már csak 30 darab) is el lehet érni, hogy az olvasó egyből, vagy kevesebb idő alatt döntsön.

Érdekesség: ha határidős kampányod van, átlagosan az utolsó 2-3 napban szoktak vásárolni az emberek. Az utolsó nap minimum 40%-kal többet szokott hozni az előző napoknál, ha jól kampányolod. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget!

5. Tedd kíváncsivá az olvasót!

Lentebb több olyan példát találsz, aminek a kíváncsiság a központi eleme. Ha a tárgy az olvasó saját problémáit, kérdéseit, gondolatait közvetíti, és azokra ígérünk megoldást, nehezen tud majd ellenállni a kattintásnak. 

6. Tedd személyesebbé!

A megfelelő marketingautomatizációs szoftverrel pontosan megtudhatod, hogy ki, mikor, mit vásárolt tőled, így még inkább személyre szabhatod az üzeneted.

Ráadásul amilyen adatokat bekérsz az ügyfeleidtől (pl. név, lakcím, telefonszám, stb.) azt az e-mail szövegébe be is helyettesítheted, így sokkal személyesebbnek érezheti az olvasó.

Így például a keresztnevén szólíthatod a feliratkozóidat, vagy a tárgymezőbe be tudod helyettesíteni a várost, ahol laknak.
-> Például „Péter, ez a Pécsi koncert neked szól!”

7. Legyen hírértéke!

Az újdonságok, a pletykák, egy-egy eseményre való reagálás mind elősegítheti, hogy egyből rákattintsanak. Ezek olyan lehetőségek, ahol leírhatod a saját véleményed is az eseménnyel kapcsolatban.

9. Kerüld a megszokást!

A lent található tárgymezőkből nem érdemes csak egyet kiválasztanod. Azzal érsz el a legtöbb kattintást, ha változtatod őket, és kitapasztalod, mely típusú tárgyakat szereti jobban a célközönséged.

10. Ellenőrizd!

A hírlevélküldő szoftver segítségével után tudod követni, hogy hányan nyitották meg a leveled, és hányan kattintottak tovább valamelyik linkedre.

Legjobb e-mail tárgy ötletek:

Páratlan, meghökkentő számok (+ a 10-es)

  • 11 tipp, hogyan tudod a kiskutyádat szobatisztaságra szoktatni!
  • 3 módszer, amitől leolvadnak a plusz kilók!
  • 9 ok, amiért nem kell leszoknod a kávézásról

Kérdés: Tudta, hogy…? Vajon…? Hogyan…?, Miért…?

  • Tudta, hogy már diéta nélkül is elérheti az álomalakot?
  • Vajon mennyi idő alatt tudsz megtanulni angolul?
  • Miért nem működik az e-mail marketinged?

Szűkösség (már csak x nap, x darab), sürgetni őket

  • Már csak ma éjfélig!
  • Már csak 4 dabar van a raktáron! Ne csússz le róla!
  • Siess, már csak 2 óráig él a kedvezményed!

Fájdalompontjukra tapintani (főleg kérdésként jó)

  • Fogyni akarsz, mégis csak jönnek rád a kilók? Nem te vagy a hibás!
  • Még mindig nincs jogsid? Itt az időd!
  • Mi az oka a visszérnek?

A célt jelenítjük meg

  • Ezzel a tanfolyammal már meg is van a nyelvvizsgád!
  • Heckeld meg te is az életed, találd meg most a tökéletes állásod!

Meghökkentő (Ne olvasd el! Ne nyitsd meg! Ezt biztos meg fogod tenni!)

  • Ne olvasd el!
  • Most jó?
  • Biztos tudni akarod?

Kimarad valamilyen információból (Ne hidd/gondold, hogy…!)

  • Tévhit, hogy a csoki egészségtelen!
  • Ne hidd, hogy a szénhidrát az ellenséged!

Ajándék (Ingyenes ebook, könyv, bármi)

  • Ingyenes e-book: hogyan tüntesd el a narancsbőrt 2 hét alatt!
  • Hogyan tudod elindítani az első vállalkozásod? [Ingyenes videó!]
  • Töltsd le te is a legújabb dalunkat ingyen!

Pletyka, hírességek

  • Diana is ezt a módszert használta!
  • Mitől ragyog Scharlett Johansson arca?
  • Hallottál már a legújabb HIFU kezelésekről?

Ellentmondás

  • Azt hitted, hogy az édesburgonya jó választás? Nézd meg, mit tesz a bőröddel!
  • Te tudtad ezeket a legnagyobb tévhiteket a KATO diétáról?
  • Egy éve rákos beteg volt, ma egészségesen él. Mi a titka?

Vélemény (Azt hittem, sosem tudok… de…)

  • 15 kilót sikerült fogynom a XX-nek hála! És neked?
  • A lehető legjobb szállást találtam meg pillanatok alatt!
  • „Megszerettem a tanulást!” Nézd meg a videót!

Bizalom építése

  • Már 2000-ren választották a Klubtagságot!
  • 99%-os elégedettségi garancia! Hihetetlen!
  • Több mint 200 új regisztráló 1 nap alatt! Mi a titok?

„Clickbait” tárgysorok (amikre muszáj kattintani 😀 )

  • Sosem hinnéd el, ki házasodik!
  • 5 tény, ami mindenkire igaz! A negyedik nagyon vicces!
  • Senki sem gondolta volna, de mégis igaz!

Ha több dolgot is elkértél a feliratkozás során, akkor személyesebb üzeneteket is tudsz küldeni.

(Tipp: Érdemes nem sokszor használni ezt a megszólítást, mert egy idő után eltűnik a varázsa)

  • Sándor, ezt az autót Önnek találták ki!
  • Tudtad, hogy Debrecenben új fitnessterem nyílik?
  • Vigyázz Panna szervezetére télen is! Gyerekvitaminok 20%-os kedvezménnyel!

Felszólítás

  • Töltsd le ezt az ingyenes tanulmányt, ha téged is érdekel a Infrashape!
  • Kezd el ezt a diétát, ha te is beach body-t szeretnél a nyárra!
  • Ne vesztegess több időt, kezdd el a nyelvtanulást ma!

Szappanopera-stílusú tárgymező

  • Már épp feladtam volna az álláskeresést, amikor…
  • Mikor megláttam, nem hittem a szememnek, de miután elolvastam…
  • [SZTORI] Tegnap felkeltem, amikor a telefonomra néztem, és…

DO! marketing Klub legsikeresebb tárgymezői:

1.Köszöntelek a DO! marketing Klubban (fontos infók a levélben)

2. Sztori a lerogyott tárhelyről + 30 tananyag, ami csak Rád vár

3. Segíthetek neked az online vevőszerzésedben?

4. Vár a kincseskamrád – less bele mi mindennel tudnál pénzt termelni

5. Mit szeretnél tudni az Instagramról? Insta szakértő rendel!

6. Hogyan tervezz feliratkozó oldalt, ami akár 50% felett konvertál?

7. 8 poszt, amit kár lenne kihagynod!

8. ÚJ: Hogyan tartsd karban az email listádat?

9. Miért járhatsz sokkal jobban, ha kiszervezed a logisztikát?

88 darabos tárgymező gyűjtemény

Kipróbálva, letesztelve! 🙂

1.   [HATALMAS BEJELENTÉS] 2017  a …….. éve lesz – részletek a levélben

2.   Hogyan hirdettünk el 7 millió Ft-ot Facebookon, s termeltük vissza  a többszörösét?

3.   762.000 Ft lett. Maradhat?

4.   ➠ Mit mond a tanár a varrónőnek?

5.   3 db, bruttó  ~44.590.000 Ft-ot termelő honlap esettanulmánya

6.   van kölcsön egy 5-ösöd?

7.   Így készül el 8 perc alatt egy feliratkozó oldal

8.   Miért CSAK TE tudsz honlapot készíteni?

9.   A nagy  Online Katapult sztori, ahogyan eddig még soha nem hallottad

10. a srác, aki havi 1 milliót keres azzal,  hogy  eladja a SEMMIT

11. Webáruház vagy értékesítési tölcsér? Hogy jön össze a kettő?

12. Mi a közös BENNED és a Magyar Válogatottban?

13. Az 5 millió dolláros, honlapkészítő “VARÁZSESZKÖZ”

14. ők is Avadával termelnek pénzt: Gábor és Tamás

15. A kreativitás megöl! Itt van az oka:

16. Ez a 4 db “betegség” béníthatja le a kampányod…

17. 4 (+1) kulcselem a rekord bevételű kampányodhoz!

18. [MEGJELENT AZ ÚJ KÖNYVÜNK!] 300+ oldal,  rekord kampány, expresz idő alatt!

19. ☑ [ITT AZ ÚJ BLOGVIDEÓ]: “Mi a közös a flakongyártásban és a vevőszerzésben?”

20. Egy pilóta videója, aki annyit tanult a Klubból,  hogy  ma  már abból él

21. Warren Buffett szerint ez a világ legjobb befektetése – úgysem fogod kitalálni

22. na milyen volt?

23. [MEGERŐSÍTÉS] Indulhat a futár az ajándékoddal?

24. 10-30%  PLUSZ bevétel a kampányodban ÉS 949.810 Ft “talált pénz” sztorija

25. Hogyan utazz évente Amerikába, bérelj új irodát és csapattársakat?

26. 2 hetes kampánnyal milliós  bevételt csinál,  holott majdnem elment Sparba

árufeltöltőnek

27. Ennyibe kerül neked egy sikeres kampány

28. Elkészült a beígért BELÉPŐ TERMÉK GENERÁTOR!

29. Ez a könyv  annyira jó lett, hogy  „fel kéne gyújtani az egészet a fenébe”

30. Tanítok egy 315 Ft/vásárló trükköt a könyvről, amiből 813-at adtunk el

31. Szegényeknek NAGY, gazdagoknak kicsi – mi ez? (12 órád van válaszolni)

32. 5 óra  27 perc múlva 2.000  Ft-ot emelünk az OKCS könyv  árán

33. Szia [Név]! A Katapult Klub alapképzés most ingyenesen elérhető számodra…

34. Kérdezz tőlünk BÁRMIT a marketingeddel kapcsolatban!

35. A kampányolás joga mindenkié, ezért hétfőn nyitjuk  az OVMK-t!

36. Műhelytitok konf  regisztráció NYITVA: “Pofa  be és vigyétek a pénzem!”

37. Beszéld meg a családdal, hogy  holnap regelsz a Műhelytitokra!

38. LÁTNOD  KELL: 19 perc tömör tanítás 22 db tippel, a 2016-os Műhelytitok konferenciáról

39. Na most nézd meg a konf  oldalát, megnyalod a kijelzőt!

40. 🎁 150.000 Ft értékben adok neked ajándék eszközöket kampányoláshoz

41. 374.935 Ft és 427.867 Ft bevételt hozó levelek “behelyettesítős” sablonjai

42. Kérsz egy OKCS könyvet kölcsönbe?

43. [A MODELLEZÉS  TITKA] Így érd el 1 év alatt a versenytársak 5 évnyi munkáját

44. Ha elvennék tőlünk ezt a szoftvert, úgy érezném magam, mint akit kiheréltek

45. Ne gyere el a Műhelytitokra, te már így is bőven jól jártál!

46. [5-ös  LISTA] így döntsd el, melyik konfra érdemes elmenned

47. ✋ Becsapod vajon magad, vagy tényleg igaz ebből rád valamelyik?

48. ➠ Hétfőn indul  a 6 részes PÉNZTERMELŐ HONLAPKÉSZÍTÉS AKADÉMIA

49. Névjegy, funkcionális, vagy kirakat a honlapod? Egyik sem hoz  vevőket…

50. Szolgáltatóként milyen honlap ad el Téged?

51. [4-es CSEKKLISTA] Mi kellhet még a pénztermelő honlaphoz?

52. 5 hazugság, ami  megfoszt a pénztermelő honlapodtól

53. Zárjuk  az Akadémiát, búcsúzz el az Avadától!

54. 150.000 Ft-os hirdetési bukás sztorija + BEJELENTÉS

55. Miben más a Facebook mint az AdWords és hogyan lesznek tömeges vásárlóid?

56. Mi az a 3 db FB hirdetési rendszer, amit KÖTELEZŐ kiépítened?

57. 6-15 Ft-os FB kattintásból 3.000  db < eladás. Így hirdet(t)ünk:

58. 270 db email, 60%-os optin, 14.946 Ft-ból

59. MA 23:59-kor lezárul FB Hirdetési Nap  jelentkezés!

60. a Professzor Szindróma és a bocsánatkérésünk…

61. Így tervezz, ha bukó nélkül akarsz busás tölcsért építeni

62. Instant Értékesítési Tölcsérek – Elérhetőek a bónuszok!

63. 7 db instant tölcsér, a kész jobb mint a tökéletes elv mentén

64. Öngyilkos húzás!? Kérd INGYEN az Instant Értékesítési Tölcsérek anyagunkat!

65. Visszautasítod ezt a 14 ezres szívességet? 🙁 66. Miért írj könyvet? Mennyi a nyomtatási ktsg? tabuk nélküli válaszok

67. Mosógépet vettem, csalódtam. Te figyelsz a vevőidre?

68. Ha kapzsiság szagot árasztasz, így érd el, hogy  örömmel ajánljanak

69. Hogyan add el a terméked, szolgáltatásod a Facebook segítségével, ezres darabszámban?

70. Hogyan tervezd meg az online stratégiád?

71. [PIACKUTATÁS] Mond meg, hogyan tudunk a legjobban szolgálni téged

72. [ÚJ VLOG] 150 méter magasból jelentkezünk videón – érdekel?

73. [USA BLOG] Tesla tesztvezetés + steak + Gatorland – érdekel?

74. [LIVE] Hogyan találd meg a személyes MIÉRT-ed és maradj motivált minden egyes

nap?

75. [LIVE] Hogyan készíts email cím szerző oldalt, ami  50%-ot konvertál?

76. [LIVE] Tapasztalatok 3 hónap Facebook ÉLŐ videózás után

77. 10%; 20%; 30% …. mondj 1 kedvezményt, vidd annyiért!

78. Egy “spamtelenül” jó cikk arról, hogyan kerüld meg a Promóciók fület

79. [BLOG] Így hoznak nekünk vevőt a partnereink

80. [*!BIZALMAS!*] Kiszivárgott az UTOLSÓ VIDEÓ => titkos tervrajz, amivel milliókat termeltünk…

81. Találkozzunk személyesen és elmondunk MINDENT ami  a könyvből kimaradt

82. Így kerestünk nettó 3.800.000 Forintot alig 21 nap alatt…

83. [BLOG] Miért vagyok  TOTÁLISAN kiakadva a hazai marketing tanácsadókra?

84. Így add el az ügyfél  érték lépcső termékeit, automatán

85. [ÚJ BLOG: programozó nélkül] 8 perc alatt a nulláról feliratkozó oldal?!

86. 66 órád maradt jegyet foglalni az OVMK-ra!

Szerző:

Vajda Emese

Vajda Emese

Szia, Vajda Emese vagyok. Több mint 6 éve foglalkozom marketinggel, azon belül hirdetések kezelésével, honlapszerkesztéssel és marketing stratégiák tervezésével és kivitelezésével. A DO! marketing csapat tagjaként az a célom, hogy a lehető leghasznosabb ötletekkel, tippekkel tudjalak segíteni Téged és a vállalkozásod.

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!