fbpx

Gamification: hogyan használj te is játéktervezési elemeket a vállalkozásodban?

Tananyagos képek új(3)
A játékok azért annyira népszerűek, mert kiszakítanak a valóságból, és általuk olyan akadályokat ugrunk át (és oldunk meg), amiket a való életben nem feltétlenül tennénk. A játékosított elemeket te is fel tudod használni a vállalkozásodban a legkülönfélébb módokon, így hatékonyabbá tudod tenni a folyamataidat. Nézzük meg, hogyan!
Olvasási idő: 11 perc

A passziánsztól kezdve, a társasjátékokon át, egészen a legprofibb autóversenyző játékokig mindegyikben olyan elemeket találhatsz, amit a saját bizniszedben is fel tudsz használni anélkül, hogy “gyerekessé”, vagy “komolytalanná” tennéd.

Ugyanis a gamification egy stratégia, melyben játéktervezési elemeket használunk NEM-játék környezetben. A célja, hogy az érdeklődők, felhasználók viselkedését pozitív irányba fordítsuk: megtegyék azt, amit mi szeretnénk.

De mit is jelent ez pontosan?

  • magasabb megnyitást és átkattintást
  • több e-mail feliratkozót
  • több vásárlót és újravásárlót

Ebben a cikkben mutatunk neked 8 db vállalkozástípusra több mint 15 féle konkrét játékosítási lehetőséget, amit szinte pénz nélkül te is meg tudsz csinálni, mégis jobb lesz az ügyfélélmény a vállalkozásodban.

Pusztai Ádám vállalkozásoknak segít hatékonyabbá ÉS érdekesebbé tenni a termékeiket és szolgáltatásaikat. Ehhez játékokból és viselkedéstudományokból használ fel módszereket. Vele beszélgettünk a gamification elemeiről, felhasználásáról, és hála a szakértelmének, számtalan példát tudtunk hozni neked, amiket akár azonnal fel is tudsz használni a vállalkozásodban.

Miben segít a gamification?

Mielőtt megnéznénk a példákat, beszéljük át, hol és hogyan tudod felhasználni a gamification elemeit a vállalkozásodban.

“Általában a felhasználó vagy ügyfél viselkedését szeretnénk játékosított elemekkel pozitív irányba eltolni, azaz noszogatni szeretnénk őket, hogy tovább lépjenek a folyamatainkban”

Pusztai Ádám

Ezáltal a (nem) technikai hibákat a folyamatodban ki tudod küszöbölni motiváló elemekkel, amik hatására az érdeklődőid, ügyfeleid sokkal készségesebben vállalják el a feladatot.

Tökéletes példa erre a DO! marketing Klub:

A Klub egy oktatási felület, ahol számtalan marketinges, vállalkozói tananyag közül választhatnak a tagok.

Viszont a célunk nem csak a tudásban nagy értéket képviselni, hanem az ügyfélélményben is, ezért invesztáltunk különböző gamification megoldásokba, ami tovább növeli a klubtagjaink elköteleződését, így a mi üzleti megtérülésünket is.

A legfontosabb változás az volt, hogy elkészítettünk egy Sikerutat, amin lépésről-lépésre végigvezetjük az olvasókat a legfontosabb tananyagokon.

A tananyagok mellett plusz feladatokkal, megvalósító tervekkel és kvízekkel segítünk a megtanultakat átültetni a gyakorlatba.

E mellett kialakítottuk a saját belső pontrendszerünket, amik könnyebbé tették a tagok haladását és a fejlődését.

Mik gamification elemek?

“Először is a játékosítás definíciója, habár nem egységes, általában úgy szól, hogy játékelemeket – pontokat, jelvényeket, ranglistákat, satöbbi – pakolunk szívás-típusú feladatokba (munka, oktatás, HR, marketing, digitális termékek használata).”

Pusztai Ádám

De nem feltétlenül csak a fent felsorolt rangokra, pontokra, jelvényekre kell gondolni, sőt. Szinte biztos vagyok benne, hogy 1-2 gamification elemet te is használsz már.

Ugyanis játékosított elemnek számít az oldaladon lévő visszaszámláló, a bónuszok, az összeválogatható csomagok vagy a szerencsekerék, amit megpörgetve kedvezményeket, vagy plusz ajándékokat nyerhetnek az érdeklődők.

Webinár visszaszámláló

Az ekszerwebshop.hu szerencsekere

Tévhit, hogy ezektől az elemektől gyerekes vagy komolytalan lesz a céged!

Érdekes tény: Óránként 2.000 (!) döntést hozunk meg átlagosan! Ez azt jelenti, hogy a te cuccodnak osztoznia kell a többi 1.999 döntéssel, és valahogy ki kell tűnni közülük.

Nem teljes játékot modellezünk, hanem csak egyes részeit, ami a NEM játékosított környezetben is megállja a helyét, segítségével pedig feléleszthetjük az érdeklődők, vásárlók nyerni akarását. Ennek hatására sokkal könnyebben motiválhatod őket.

Hol működik jól?

Egyszerű: legyen egy folyamatod.

Ha még most kezded a vállalkozást, vagy nincs kialakítva egy jó marketing folyamatod, addig felesleges foglalkoznod a gamificationnal.

“A marketing a vállalkozás fájdalomcsillapítója. A gamification pedig a vitamin. Lehet élni nélküle, de nem érdemes.”

Pusztai Ádám

De mit is jelent maga a folyamat, és milyen lépésekből áll?

Először is, érdeklődőkre van szükséged, majd el kell érned, hogy ezek az érdeklődők az ügyfeleiddé váljanak, és újra meg újra vásároljanak tőled.

Természetesen folyamat lehet az is, amikor egy oktatási felületen el szeretnéd érni, hogy eljussanak egy szintre a felhasználók. Például angol tanárként el szeretnéd juttatni a középszinten beszélő diákodat a felsőfokú államvizsgáig.

Tegyük fel, hogy új e-mail feliratkozókat szeretnél, de alig adják meg az e-mail címüket azok, akik az oldaladra tévednek.

Ebben az esetben egy nagyon egyszerű, mégis remekül működő gamification elemhez nyúlhatunk: a fent már említett szerencsekerékhez.

Vagy online kaparós sorsjegyet adhatunk azoknak, akik feliratkoznak a hírlevelünkre.

Forrás: optimonk.hu

Vagy ingyenes tesztet ajánlhatunk a látogatóknak, ahol megtudják, milyenek ők valójában. Természetesen az eredményt e-mailben kapják meg, ezáltal először meg kell adniuk egy e-mail címet.

Forrás: onbizalomedzo.hu

Vagy tételezzük fel, hogy a vásárlásnál van elakadásod.

Ilyenkor használhatsz visszaszámlálót az oldaladon, az ajánlatod felett, vagy kiírhatod, hogy hány darab van még akciós áron.

Összeszedheted a bónuszokat, és kiírhatod egybe, vagy akár fel is ajánlhatod az érdeklődőknek, hogy ő maguk válasszák ki a bónuszokat.

Vagy ha nem motiváltak a tagjaid az oktatási felületeden, és hamar lemorzsolódnak, akkor adj nekik jelvényeket. Például ha egy hónapig minden nap megtesznek valamit, akkor adj nekik egy Kitartásmedált, vagy egy oklevelet.

A fentebbi példákból az is látszik, hogy hiába használnád például a szerencsekereket egymagában, ha utána nem foglalkozol az új érdeklődőkkel, akkor sosem lesz vásárlód.

Vagy hiába teszel visszaszámlálót az ajánlatodhoz, ha senki sem jut el az oldaladra, mert nem gyűjtöttél érdeklődőket.

Ha csak innen-onnan ellesel egy-egy elemet, ami megtetszik, azzal nem fogod támogatni a vállalkozásod.

Ezek egymagukban nem fognak neked pénzt termelni, de meg tudják támogatni a pénzkereső folyamataidat!

Fontos, hogy mielőtt belekezdesz a kivitelezésbe, nézd meg, hogy hol vannak azok a pontok a folyamatodban, ahol az emberek lemorzsolódhatnak.

A Gamification nem arra való, hogy színesítsd a vállalkozásod, hanem, hogy a megfelelő embereket a hozzájuk passzoló elemekkel motiváld azon a felhasználói úton, amit felépítettél nekik.

Mit jelent az, hogy a megfelelő ember, és a hozzá passzoló elem?

Személyiségtípusok a gamificationban

Bizonyára te is észrevetted, hogy habár a cél lehet közös (például megtanulni angolul, letenni egy vizsgát, megvásárolni egy terméket vagy szolgáltatást), de a motiváció emberenként változik.

Ezért 0. lépésként Pusztai Ádám azt ajánlja, hogy amikor összeírod az ideális vásárlód adatait, írd bele, hogy milyen viselkedés, döntés, motiváció tartozik a személyiségéhez.

  • Mik azok a termékek, szolgáltatások, amiket szívesen használna vagy amiket biztos nem venne meg, és (ami a legfontosabb) miért (nem)?
  • A tiédhez hasonló termékeket szokott-e vásárolni? Miért (nem)?
  • Ha egy átlagos napját végignézünk, hogyan és mi alapján dönt?
  • Milyen előítéletei vannak akár termékekről, akár emberekről, viselkedésekről?

Tegyük fel, hogy az ideális célcsoportod nem akar állatokon tesztelt termékeket vásárolni.

Miért nem?

Mert védik az állatokat, és nem szeretnék, hogy másoknak rossz legyen. Ez egy magasztos cél, ami leginkább a filantróp személyekre jellemző.

Csak nézzük meg például a Nike marketingjét: nem egy cipőt ad el. Azt adja el, hogy olyan nagy sportolóvá válhatsz, mint a nagyok, csak csinálnod kell. Ez leginkább a teljesítmény típusú személyeknél nagy motiváció.

Erre számtalan (tudományos) leírást és tesztet találsz az interneten, például a Myers-Briggs féle, az Enneagram szerinti személyiségtípusokat, vagy amit a gamificationban a leginkább használnak, a HEXAD modellt.

A HEXAD modell

Ahogy a neve is mutatja, egy hatszöget ábrázolva mutatja be azt a 6 típust, ami megkülönbözteti a személyiségtípusokat.

Minden profilhoz kapcsolódik egy motiváció, amivel a lehető leghatékonyabban lehet inspirálni az adott személyt.

Forrás: kollektiva.eu

A képhez kapcsolódó teljes cikket ezen az oldalon találod meg.

Filantróp

Például a filantrópok szeretik, ha valami nagyobb cél felé haladhatnak, és szívesen segítenek másoknak, akár jutalom nélkül. Ők szívesen válaszolnak a csoportban mások kérdéseire, szívesen töltenek ki kérdőívet, amivel segíteni tudják a te vagy mások munkáját.

Szabadszelleműek

A szabadszelleműek szeretik saját maguk felfedezni a lehetőségeket, a kiskapukat. Ezek az emberek a való életben is szeretnek új helyeket felfedezni, túrázni.

Ők értékelni fogják, ha összeválogathatnak csomagokat, vagy ha ő maguk választhatnak időpontot egy megbeszélésre, egy webinárra.

Teljesítő

A teljesítő célja, hogy minél többet fejlődhessen a szolgáltatásod/terméked által, de nem azért, mert másokkal hasonlítja össze magát, hanem mert a belső motivációja teljesítményre ösztönzi.

Az ilyen típusú embereket az is ösztönzi, ha egy bizonyos szint felett új tartalom, tudás nyílik meg előttük, vagy ha látják, hogy hány %-nál tartanak az adott folyamatban.

Játékos

A játékost a jutalom élteti, ezért szívesen csinál külön feladatokat, kihívásokat plusz érmék, jelvények vagy rangok miatt. Abban különbözik a teljesítőtől, hogy őt egy külső motiváció hajtja.

Ő akkor segít a többieknek, ha egy számára egyenértékű jutalmat el is várhat a teljesítményéért (például a 3 legaktívabb csoporttag ingyen könyvet kap ajándékba).

Közösségi

Az ilyen típusú személyeket az motiválja, hogy részesei lehetnek egy közösségnek, az összetartozás érzését keresik. Őket könnyen lehet motiválni egy olyan csoportos feladattal, kihívással, ahol egymást segítve érhetik el a fejlődést.

Romboló

A rombolókat, a játékos típushoz hasonlóan külső motiváció élteti, viszont ők jutalom helyett arra törekednek, hogy valamiként befolyással lehessenek az adott folyamatra, játékra (ez lehet negatív, vagy pozitív is).

Számukra fontos, hogy bele tudjanak szólni az eseményekbe (például ha megkérdezed tőlük, melyik borítót választanának a legújabb könyvhöz, vagy mi legyen a következő cikk témája).

Hogyan találd meg a célcsoportod személyiségtípusát?

Ha nem vagy biztos benne, hogy a saját célközönséged milyen típusba tartozik, keresd meg, milyen csoportokban aktívak, figyeld meg a viselkedésüket, és ezek alapján próbáld meg besorolni őket.

Például ha azt látod, hogy a célcsoportod sokat válaszol a többi tag kérdéseire (jutalom nélkül), akkor minden bizonnyal filantróp.

Ha észreveszed, hogy valaki többször megosztja, hogy milyen oklevelet kapott a teljesítményéért, akkor a játékos jellemzők illenek rá.

Aki a legrészletesebben fejti ki az adott feladatok megoldásait, nem sajnálva rá az időt, akkor egy teljesítővel van dolgod.

Fontos!

Ha érdekel a téma, akkor Ádám blogcikkeiben még sok érdekességet találhatsz, viszont fontos kiemelnem, hogy NEM ez az elsőszámú dolgod, ha gamification elemeket szeretnél beépíteni a vállalkozásodba!

A személyiségtípus egy segítség, mellyel jobban ki tudod találni, hogy az ideális célcsoportodat mivel tudod a legjobban motiválni, de vannak olyan játékosított elemek, amik széles körben, a legtöbb típusnál eléri a kívánt hatást.

Ezért a következő részben összeszedtünk néhány ilyen ötletet, iparágakra, vállalkozásokra lebontva, amiket azonnal felhasználhatsz.

Gamification ötletek vállalkozásoknak

Eleinte még nehéz a személyiségtípusok alapján kiválasztani a megfelelő elemeket, de hosszútávon nagy segítségedre lesz megérteni a különböző motivációkat, reakciókat.

Meglátod, viszonylag hamar át fogod látni, hogy a te célcsoportodat mivel tudod inspirálni.

Viszont addig is, hoztunk pár tippet, amivel te is fel tudod turbózni a folyamatodat, ráadásul nem szükséges hozzá komoly programozói tudás, sem több napos tervezés.

Mielőtt tovább olvasnál, kérlek tedd fel ezt a kérdést: “Milyen lépést nem tesznek meg, amit elvárok tőlük?” Ezek az ötletek plusz motivációt adhatnak az érdeklődőidnek vagy az ügyfeleidnek ahhoz, hogy tovább lépjenek a folyamatodon.

Könyvelő

Ha zavar, hogy az ügyfeleid nem küldik el neked időben a fontos anyagokat vagy a számlákat, akkor a teljesítés előtti e-mailekkel, visszaszámlálókkal tudod emlékeztetni őket, milyen határidők vannak:

  • az e-mail tárgyában feltétlenül írd bele, hány napja van még
  • a visszaszámláló legyen grafikus, ami pontosan mutatja a megmaradt időt

Mikor valaki az ügyfeleddé válik, kiküldhetsz neki egy e-mail sorozatot, amiben minden információról tájékoztatod. Ezzel a tutoriallal csökkentheted a bizonytalanságot, ráadásul az ügyfeled haladását is jelezni tudod progress barral.

A progress bar egy grafikai haladásjelző, amiből az érdeklődő tudni fogja, meddig jutott el, és még mennyi “feladat” vár rá.

Ez lehet egy vonal, számsor, százalékjelző:

Pusztai Ádám például így készítette el az e-mail sorozatán belül a saját progress bar-ját:

Ehhez semmiféle technikai tudás nem kell, csupán az aktuális levél sorszámát (itt a hetes) más színnel jeleníted meg, míg az előtte lévő számoknak a színét szintén átállítod, és kész is.

Masszőr, fodrász, műkörmös, kozmetikus, egyéb szolgáltatók

A fentebb felsorolt vállalkozókhoz rengeteg különböző típusú ember járhat, viszont ennek az előnye, hogy a szolgáltatás alatt könnyebben kiismerheted az ügyfeled, mint egy webshop esetében.

Ha egy elemző típusú személy lesz az ügyfeled (például egy programozó), akkor ő nagyon fogja szeretni a hibakereső típusú feladatokat, például az alkalom végén a véleményét is szívesen megosztja, és felfedi előtted a hibákat a folyamatodban (például ha nehéz volt a regisztrálás hozzád, vagy csak később tudott időpontot foglalni, ő biztos szóvá fogja tenni).

Ha játékos típusú személyre ismersz, ők külön értékelni fogják a 3+1-es bérletet, vagy szívesen fognak ajánlani, ha kapnak érte kedvezményt, vagy bármilyen jutalmat.

TIPP: Egy teljesítőt, ha például hátfájással érkezik, meglephetsz egy e-bookkal a helyes testtartás 7 alapszabályáról, vagy egy plusz videóval pár nyújtógyakorlatról, amit akár az irodájában is végre tud hajtani.

Ha az ügyfeled érdeklődik, hogy a sampon, vagy a krém, amit használsz, állatokon lett-e tesztelve, vagy felhívja a figyelmed a környezet védelmére, akkor nagy eséllyel filantróp, és akkor egy magasztosabb cél (például a 3 alkalmas bérlet összegének 10%-val támogathatja valamelyik menhelyet, vagy egyéb alapítványt), lehet jobban motiválja, mint egy jutalom, vagy egy ajándék e-book.

Edzők, edzőtermek

A teljesítmény központú embereknek imádják a kihívásokat, és a folyamatosan mérhető fejlődést.

TIPP: Akár kialakíthatsz edzési szinteket, kategóriákat, amiket el tud érni az ügyfeled egy belátható időn belül. Ha játékos típusú a személy, akkor kaphat a szintek után oklevelet, kedvezményt, vagy bármilyen jutalmat.

Nem muszáj feltétlenül az edzéssel kapcsolatos témát választanod gamification elemként: kiegészítőket is adhatsz, például a hátfájás megelőzésére egy videóanyagot, vagy egy csekklistát az egészséges táplálkozáshoz.

Webshop

Ha nagyon széles a termékpalettád, érdemes belőni 1-2 célcsoportot, akik a legtöbb profitot hagyják nálad, és akikkel a legszívesebben dolgozol együtt.

TIPP: Amíg nem választottál ki konkrét célcsoportot, általánosabb gamification eszközöket is felhasználhatsz, például egy szerencsekereket, összeválogatható bónuszokat, csomagokat, vásárlás után visszaváltható pontokat.

Ha egy speciálisabb célközönséged van, például autóalkatrész webshopon árulsz termékeket, akkor gondold át, hogy azok, akik alkatrészeket vesznek tőled, mit szeretnének még elérni az autójukkal a mellett, hogy képes legyen gurulni?

Például szebbé szeretnék tenni az autót kinézetileg is (itt befigyel az ego)? Ha a célközönséged valóban vágyik erre, akkor elkészíthetsz nekik egy videós kihívást ezzel a címmel: “Hogyan fiatalíts 10 évet a kocsidon 2 hónap alatt?”

Kávézó, étterem

A szolgáltatóhelyeknél a szakaszos jutalmak (minden 10. kávé vagy a hét 2. desszertje ingyenes) jól működnek.

Pontokat is gyűjthetnek az érdeklődők, amiket be tudnak váltani plusz termékekre, vagy kiegészítő szolgáltatásokra egyaránt.

Lehetnek speciális ajánlatok, amikkel el lehet érni a különböző típusú személyeket, például összekötni valamelyik menüt az adományozással.

TIPP: A játékos típusúaknál a “ha megkóstolod az összes kávét, akkor kikerülsz a falra, és meghívunk a barátoddal egy ingyen kávé+sütire” típusú nyeremények felkelthetik a versenyszellemet.

MLM

Az MLM típusú vállalkozásoknál jól működhet a csomag összeállítás, és annak jutalmazása.

Például ha az egyik brand termékeiből kiválaszt ötöt, akkor egy hatodik meglepetés terméket kap ajándékba.

TIPP: A felfedezőket a meglepetés csomagokkal is el lehet érni. Például 5.000 Ft-ért 10 termékből véletlenszerűen megkap ötöt.

Ha pedig egy kollekciót állít össze, akkor kap valami pluszt, például egy neszesszert hozzá.

Szerelők

Szerelőket általában azért hívunk, mert megtörtént a baj, és segítségre van szükségünk.

Így ennél a vállalkozástípusnál inkább a vevő megtartásra kell fókuszálni a gamification elemekkel.

Például ha mosógép szerelő vagy, akkor a javítás után felragaszthatsz egy matricát a gépre (szigorúan csak a megbízó engedélyével!), amiben pár lépésben grafikusan is megjeleníted, hogyan érdemes használni a terméket úgy, hogy a legtovább bírja.

Természetesen a matricán szerepelhetne a neved, telefonszámod, így ha újból segítségre lesz szüksége (vagy ha más romlott el), keresés nélkül le tudja ellenőrizni.

TIPP: Csekklistát is készíthetsz, például: “20 tipp a dugulásmentes lefolyóért”

Ez mind olyan plusz dolog, ami jó érzést hagy az ügyfélben, nem mellesleg pedig könnyen vissza tud keresni téged, amikor ismét problémába ütközik.

Oktatás, előadás, infotermék

Ha szeretnénk, hogy figyeljenek az előadásainkra, készíthetünk egy bingót néhány kérdésből. Ha az előadás alatt sikerül mindenre választ kapniuk, akkor kaphatnak jutalmat.

Ha az oktatásban könyv is szerepel, a termék mellé küldhetsz kísérőlevelet, amiben egyrészt megköszönöd a vásárlást, másrészt megemlíted, hogy ha gyorsan szeretne haladni a könyvvel, akkor mely fejezeteket olvassa át.

TIPP: El tudsz rejteni extra tartalmat a könyvben, például 3 db oldalszámot megjelölsz, amit ha megtalál, megnyílik neki egy extra fejezet. Ezt ugyanúgy lehet alkalmazni e-book vagy hangoskönyv esetében is.

Eredmény: nézzük a gyakorlatban!

Ha ismered a célcsoportod személyiségtípusát és a hozzá kapcsolódó motivációt, akkor ezzel az információval az értékesítési oldalad szövegét is is hatékonyabbá tudod tenni. Példaként Pusztai Ádám egyik megbízását hoztuk el.

Ádám egy infotermék értékesítési és megrendelési oldalát nézte át és szerkesztette meg, viszont az ajánlathoz és az árakhoz nem nyúlt.

Sales oldalról a megrendelői oldalra való átkattintás 20,48% volt a módosítása előtt, a módosítás után viszont ez a százalék 37,36%-ra nőtt.

A konverzió 1,24%-ról 2,38%-ra nőtt, vagyis 3,5-ször több vásárlás jött az átszövegezett honlapból.

Nem rossz, igaz?

Összegzés

Sok egyszerű gamification elemet felhasználhatsz, hogy az érdeklődőid és az ügyfeleid tovább lépjenek a folyamataidon.

Leggyakoribb elemek:

  • szerencsekerék e-mail szerzéshez
  • matrica a megjavított gépre
  • szabadon kombinálható csomagok
  • pontok és azok beváltása
  • jelvények, rangok szerzése
  • ajándék, jutalom adása egyes elvégzett feladatoknál
  • kihívások
  • tutorial e-mailek
  • visszaszámláló

Amikor leülsz, és átgondolod, hogy milyen típusba tartozhatnak az ügyfeleid, rengeteg ötleted lesz. Ezek addig ötletek is maradnak, ameddig nem teszteled őket.

Ugyanez igaz arra, amikor a folyamataidat nézed át, és egyes hibákat próbálsz megjavítani gamification elemekkel. Ne félj megkérdezni a jelenlegi ügyfeleidet, és ne féld kitapasztalni, hogy mely elemek adhatnak tényleges megoldást.

Például Ádám, mielőtt beáraz egy terméket vagy szolgáltatást, hármat kérdez az ügyfeleitől:

  • Mi az, amit még szívesen kifizetnél?
  • Mi az, amiért már húznád a fogad?
  • Mi az a pénz, amire már azt mondanád, hogy hülyeség?

Te is merj segítséget kérni az ügyfeleidtől! Válassz ki egy-két elemet, amit még nem használtál, mégis segítségedre lehet a folyamataid jobbá tételében, próbáld ki őket, és kérdezd meg a vásárlóidat, érdeklőidet, hogy mit szólnak hozzá. Sok sikert! 🙂

Ha még mélyebbre szeretnél ásni a gamification elemeibe és trükkjeibe, akkor a Kollektíva (Pusztai Ádám) oldalán nagyon sok hasznos és ingyenes tartalmat találsz.

Szerző:

Vajda Emese

Vajda Emese

Szia, Vajda Emese vagyok. Több mint 6 éve foglalkozom marketinggel, azon belül hirdetések kezelésével, honlapszerkesztéssel és marketing stratégiák tervezésével és kivitelezésével. A DO! marketing csapat tagjaként az a célom, hogy a lehető leghasznosabb ötletekkel, tippekkel tudjalak segíteni Téged és a vállalkozásod.

Kérdésed van?

Akkor tedd fel itt:

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!