Megérkezett a DO!ma Show következő adása!
Ha már előfordult veled, hogy hónapokat csúszott egy munka, túl drága lett végül és esetleg nem is működött, nem hozott eredményt, akkor ez a rész neked szól.
Balázzsal még egy előző vállalkozásomban konkrétan közösen dolgoztunk, ma pedig már saját vállalkozása van, aminek keretében vállal marketing rendszer kivitelezést. Több tucat elégedett ügyfele van, a legügyesebben marketingező magyar vállalkozók közül: Tudástár Klub, Dr. Mészáros Ádám, Marketing Amazing, SalesAutopilot.
Szóval jópár rendszert összerakott már, legyen szó vevőszerző futószalagról, webinárokról, előfizetéses tagsági rendszerről, online tanulási felületről, online vagy élő konferenciáról vagy éppen munkatárs toborzási és kiválasztási rendszerről.
Ha kíváncsi vagy hogyan látja egy megvalósító és egy tanácsadó a sikeres együttműködés titkait, akkor hallgasd meg az 5 lépést, amit javaslunk!
Tartalomjegyzék
A videót itt tudod megnézni:
Részletes tartalom, hogy bele tudj hallgatni a számodra legérdekesebb részekbe:
0:00 – Bevezető, miről lesz szó a mai adásban
0:35 – Gots Balázs köszöntése és bemutatása
01:55 – Kivitelező és marketing tanácsadó beszélgetése arról, hogyan látják a piacot, hogyan lehet flott a két szakember közti együttműködés?
02:35 – 1. kulcsgondolat
05:10 – 2. kulcsgondolat
13:10 – 3. kulcsgondolat
15:40 – 4. kulcsgondolat
16:15 – 5. kulcsgondolat
18:20 – Eredményesebb, ha egy kivitelező találja ki a stratégiát?
20:55 – Záró gondolatok
Itt tudod meghallgatni a hanganyagot:
Spotify-on is meg tudod hallgatni az epizódot:
Apple Podcasten itt tudod meghallgatni:
Ha pedig olvasni szeretnéd az adás tartalmát, itt teheted meg:
Domán Zsolt: Sziasztok! Domán Zsolt vagyok, a DO!ma Show alapítója és a mostani adásunkban Gots Balázzsal, a goldfunnel.hu-nak a tulajdonosával fogunk arról beszélgetni, hogy hogyan tud a legeredményesebb lenni egy megrendelő, egy megbízó, egy cég, illetőleg egy marketing kivitelező között a közös munka.
Úgyhogy üdvözöllek, Gots Balázs! Helló! Örülök, hogy itt vagy velünk, és köszönöm, hogy elfogadtad a meghívást a mai podcastünkbe.
Gots Balázs: Szia Zsolt! Sziasztok! Üdvözlöm a nézőket, hallgatókat, nagyon-nagyon örülök, hogy itt lehetek.
D.Zs.: Balázsról egyébként annyit érdemes tudnotok, hogy mi már több éve, nagyon-nagyon sok éve ismerjük egymást. Még az előző vállalkozásomban az Online Katapultban konkrétan együtt dolgoztunk Balázzsal. Ő volt az egyik legszuperebb kollégánk, aki segített nekünk abban, hogy a marketing rendszereinknek a megvalósítása az ténylegesen flottul, hibamentesen és hatékonyan működjön.
Úgyhogy ott szerintem vagy egy-másfél éven keresztül nagyon szorosan együtt dolgoztunk, és utána a Balázs pedig megalapította a goldfunnel.hu-t, és most gyakorlatilag más cégeknek vállalja a marketing rendszereiknek a kivitelezését. Korrekt ez a bemutatás így, Balázs?
G.B.: Igen, teljesen. Teljesen korrekt és nagyon-nagyon szépen köszönöm. Tényleg szuperek voltak ezek a katapultos évek is. Úgyhogy igen, igen, igen, igen.
D.Zs.: Szuper! És ugye most pedig úgy akadtunk úgymond újra egymásnak az útjába, és úgy akadtunk újra össze, hogy Balázs csatlakozott az Új Vevők Futószalagon programunkhoz, és ennek fényében elkezdtünk beszélgetni arról, hogy tök szuper lenne egy ilyen beszélgetést összehozni.
Amikor a kivitelező, meg a marketing tanácsadó egy kicsit együtt beszélget arról, hogy hogy látja a piacon a kivitelezési együttműködéseknek a fő, hogy mondjam, szűk keresztmetszeteit, fő problémáit, fő nehézségeit, és ezzel kapcsolatban összeraktunk öt olyan dolgot Balázzsal, ami hogyha teljesül, akkor igazándiból flottul tudnak menni, elakadások, szűk keresztmetszetek, illetve problémák nélkül, megbízó, illetve kivitelező között a közös munka.
Úgyhogy nem is húznánk az időt, Balázzsal megállapodtunk abban, hogy egy jó kis pörgős, maximum 15 perces adást igyekszünk csinálni, majd meglátjuk, mennyi jön össze ebből. Úgyhogy csapjunk is bele, és mesélj Balázs, kérlek az első gondolatról, amit közösen itt kifundáltunk, mint tipp, illetve javaslat.
G.B.: Okés, köszi szépen Zsolt, hogy az első tipp és javaslat az az lenne, hogy akkor lesz a legeredményesebb a kivitelezés, hogyha nem a kivitelezőtől várod a marketing stratégiát, hanem te magad tisztában vagy vele. Te magad össze tudod rakni, és átlátod az online marketinget, csak annyira, hogy tudd, hogy hogyan kell eladni a cuccodat.
Megvan a kezedben a marketing stratégia, és onnantól kezdve a kivitelezés is sokkal eredményesebb és gyorsabb lesz. Mert hogyha a kivitelezőnek kell kitalálnia, egyrészt nem a te bizniszedben van benne, te sokkal jobban rálátsz a bizniszedre, a piacodra, az ajánlatodra, termékedre, szolgáltatásodra, és igazából te tudod a legjobban ezt meghatározni, és ehhez ugye az kell, hogy lásd az online marketing stratégiáját.
Úgyhogy igazából ez lenne az első pont. Nem tudom Zsolt, neked van-e valami gondolatod még ehhez?
D.Zs.: Teljesen egyetértek veled, és szerintem mindent elmondtál, amit mi is képviselünk ezzel kapcsolatban. A legnagyobb hiba az az, hogy a vállalkozók szerintem le akarják dobni magukról az egész marketingnek a terhét, mondván, hogy ők a cipőkészítéshez értenek, akkor majd jöjjön egy marketing és aki eladja a dolgot.
És szerintem ennél érdemes egy kicsit tovább menni. Feltéve, hogy valaki gyorsan, a lehető legkevesebb pénzből egy üzletileg eredményes, illetve működő folyamatot szeretne összerakni magának. Ugye ez a fő cél.
Mert nyilván lehet azt csinálni, hogy öntjük a pénzt egy kivitelezőnek a zsebébe, akitől mindent elvárunk stratégiai szinten is, csak szerintem kevéssé működik és nagyon drága folyamat. Úgyhogy egyetértek.
G.B.: Köszönöm. Még egy apró gondolat ide, hogy egyébként ezt én is magamon tapasztaltam meg a magam működésén tapasztaltam, hogy ez mennyire fontos, hogy sokkal gyorsabb, tényleg megint csak ide térek vissza, sokkal gyorsabb és pörgősebb együttműködés, mint egy projekt, hogyha megvan maga a stratégia.
És lehet, hogy vannak esetek, amikor valaki tényleg úgy szeretné kiszerezni, hogy oké, én nem tudok semmihez, itt van a cuccom, adjátok el, és átadják egy ügynökségnek, viszont az nem lesz gyors és nem lesz olcsó, vagy legalábbis kedvező áru, és pontosan ezért sokkal jobb a gyeplőt magunknál tartani vállalkozóként, és nekünk meghatározni a stratégiát. Úgyhogy elképesztően fontos, hogy azért ez az első pont.
D.Zs.: És ebből következik egy kicsit a második is, amit Balázzsal egymás közt átbeszéltünk.
Hogyha tudod a stratégiádat, és nem a kivitelezőtől várod el, akkor képes kell legyél leírni mondjuk 2 A4-es oldalba maximum azt, hogy pontosan hogyan is néz ki az a vevőszerző rendszer, amihez kivitelezőt keresel.
Ez nem kell nagyon hosszú legyen, meg bonyolult, meg nem kell Excel hozzá, meg bármi egyéb, ez egyetlen egy sima Google Drive, vagy Word dokumentum, ahol írásból leírod igazándiból azt, hogy mit akarsz. És mivel éppen most fut ugye az UVF programunk, ezért Balázzsal megállapodtunk abban, hogy két házit, azt elő is fogunk most itt venni konkrétan előtte nektek élőben.
Itt látjátok az egyik ilyen házit, Szecsődi Balázsnak, a Szefabútor egyik tulajdonosának a házi feladatát látjátok. Az UVF programunk az Új Vevők Futószalagon program gyakorlatilag abban segít, hogy az első ilyen vevőszerző futószalag oda meg tudd tervezni stratégiai szinten.
Megértsd annyira a marketinget, hogy utána tudjál ilyen házikat írni, amik ugye briefként, azaz sorvezetőként szolgálnak a kivitelező számára. És ebben a háziban igazából az tetszik nekem, hogy egyértelműen leírja azt, hogy mi az, amit el akarsz adni.
Azt szeretném, hogy telefonos konzultációra jelentkezzenek érdeklődők, tehát kérjen tőlünk visszahívást az új konyhájának a megvalósításával kapcsolatban. Ez az ajánlat le van írva nagyon részletesen az, hogy mik a bónuszok, mennyibe kerül, mi az értéke, nagyon-nagyon profi az egész. És utána az is le van írva tételesen, hogy milyen vevőszerző folyamattal szeretné ezt eladni pontosan.
Először egy ingyenes blogcikket hirdet. Aztán utána remarketingbe egy letölthető csalit szeretne hirdetni majd. És amikor valaki letölti ezt a csalit, akkor annak a köszönő oldalán pedig egy webinárt fog majd hirdetni Balázs, és itt lehet feliratkozni a webinárra.
És itt szépen le van írva, hogy milyen e-maileket szeretne majd kiküldeni a feliratkozóknak, illetve meg van adva az is, hogy a webinárnak a feliratkozó oldala az mit kell tartalmazzon, és utána a webinár a feliratkozottaknak milyen e-mailek menjenek ki. És ez az egész dokumentum oké, négy oldal.
Egy kicsit hosszabb, mint a két A4-es oldal, amiről beszéltem, de négy oldalban minden infót át lehet adni azzal kapcsolatban, hogy egy kivitelező után tényleg hatékonyan tudjon együtt dolgozni. Mit gondolsz Balázs, van-e valami hasznos kommented ehhez a házihoz?
G.B.: Hát az, hogy ez már most kivitelezhető formában van, és ennek köszönhetően egyébként nem kellene, nincsenek szükség ilyen nagyon hosszú tikitakizásra az elején, hogy oké, akkor minden olyan stratégia, ami legyen a termék, stb.
Ezt Balázs átküldené nekem, és szerintem egy ilyen egy-két hét alatt le tudnánk gyártani néhány százezer forintból az egészet, és utána már egyből tudna működni. Február végén már lehet, hogy erre tudná csinálni egy webinárt egyből, ami a többszörösét azonnal vissza is hozná. Szóval ennyire.
Viszont, hogyha ez nem lenne kész, hanem nekünk kellene ezt így létrehozni, akkor valószínűleg február közepe-végére jó, hogyha ez a doksi összeállna, ugye amíg meg tudjuk tartani a megbeszéléseket, ki tud jönni a megfelelő végeredmény, satöbbi, és utána indulna el.
Viszont nyilván ebben azért kellett egy kis idő, hogy Balázs ezt így összerakja, viszont az az idő, azt a saját idejében bármikor meg tudta csinálni, és az ugye nem abból vesz el, tehát nem a megvalósításnak az idejéből vesz el, hanem egy óriási lépéssel már előrébb vagyunk. Szóval ezért lesz nagyon-nagyon pörgős.
D.Zs.: És ugye nem kell fizetni a kivitelezőt közben, hogy ő is velünk együtt gyakorlatilag ötleteljen. És ezzel nagyon-nagyon jelentősen olcsóbb ajánlatot tud adni a kivitelező.
És ugye ez egy dolog, de igazándiból a leglényegesebb szerintem az, hogy egy vadidegent, amikor kívülről behozunk, nagyon ritkán tudja igazándiból megmondani jobban azt, hogy mi kellene stratégiai szinten, mint a cégvezető.
Úgyhogy nemcsak, hogy olcsóbb, de igazából eredményesebb is, hogyha ezt mi magunk írjuk le.
G.B.: Igen. És csak egy gyors gondolat, hogy értsétek a másik oldalt, hogy ez nekünk, kivitelezőknek miért jó szerintem? Azért jó, mert így sokkal pörgősebb projekteket tudunk csinálni, sokkal több projektet tudunk bevállalni, nem kell annyi nemet mondani, mert nyilván egy kivitelező pillanatok alatt megtelik, és onnantól kezdve nincs kapacitásom, és kénytelenek vagyunk vagy várólistára tenni az ügyfelet, vagy pedig máshoz irányítani.
Viszont, hogyha megvan ez a doksi, és gyorsan meg tudjuk csinálni, utána jöhet a következő következő, mert az igény egyébként van rá, és pontosan ezért van erre szükség. Viszont, hogyha ez nincsen meg, hanem nekünk, akkor oké, akkor ki kell találni akkor a, tehát bele kell mászni agyilag az ügyfélnek a bizniszébe, és nekünk kell ezeket kitalálni, vagy legalábbis közösen kitalálgatni ezeket, addig a többi meló az áll, a többi ügyfél áll, és egyszerűen nem halad annyira hatékonyan a dolog, mint amennyire hatékonyan haladhatna.
Igazából ez a másik oldal, ezért jó szerintem nekünk, kivitelezőknek is, hogyha már ilyen szintű tudatossága van a vállalkozónak, aki megbíz minket a rendszer megvalósításával, hogy adott esetben már egy ilyen doksit át tud nekünk küldeni és meg tudjuk valósítani.
D.Zs.: Pontosan, tök jó. Mutatunk még egy második házit is példaként a számotokra. Ez pedig a seostratégia.hu business, Csernai Katával, illetve Peller Kevinnel. Ők is megcsinálták az UVF programban a házit, és nekik gyakorlatilag ajánlatkérők az, amit úgymond el akarnak adni. Tehát azt szeretnék, hogyha minél több cég kérne tőlük árajánlatot SEO, azaz keresőoptimalizálás kivitelezésre.
És itt is szépen le van írva az, hogy pontosan mi lenne majd maga az ajánlat, és utána le van írva a vevőszerző folyamat is. Ők egy csali plusz azonnali ajánlatos vevőszerző folyamatot szeretnének. Ehhez kell majd egy feliratkozó oldal, amihez van egy minta, hogy na, így néz ki kedves kivitelező a feliratkozó oldal. És utána a feliratkozás utáni köszönő oldalon pedig van egy kis mini sáv, köszönjük, hogy letöltötted ezt az esettanulmányt, de kérlek, várj még, ne kattints el, van egy ajánlatunk számodra.
Ez egy online konzultáció, ahol átbeszélik azt, hogy pontosan hogyan és miként mennyivel tudnák növelni a látogatószámot az adott vállalkozásban. Ez is egy valószínűleg határidős ajánlat lesz majd, és ez a két e-mail megy ki azoknak, akik feliratkoztak. És akkor így szépen le van még írva, hogy pontosan mi lesz majd a csali, egy csomó egyéb hasznos infó van, ami a kivitelezőnek segít igazándiból az egész folyamatot profi módon megérteni, illetve átlátni.
Úgyhogy ez a második kis mini példa, amit szerettünk volna elhozni nektek, hogy ezzel is még jobban megérthessük azt, hogy mit jelent az, hogy képes vagy leírni a vevőszerző stratégiádat. Ez volt tehát a kettes pont. És akkor Balázs újra tiéd a pálya és a színpad, te jössz a harmadik gondolatunkkal.
G.B.: A harmadik gondolat az az, hogy ha le tudod írni egy-két-három A4-es oldalban a stratégiát és azt, hogy mit szeretnél, akkor erre sokkal könnyebb kivitelezőt választani.
Sokkal könnyebben átlátod, hogy melyik munkaterületre, milyen kivitelezőre van szükséged.
Hirdetéskezelőre van szükséged, vagy marketing automatizációs szakértőre van szükséged, landing oldalak, grafikus, satöbbi. Tehát átlátod, és ezáltal jobban ki tudod választani, hogy pontosan kire van, tehát kit szeretnél ezzel megbízni?
És azzal, hogy ugye teljesen átlátod, és megvan doksiszerűen is, akkor szerintem még egyébként azt is jobban ki tudod választani nagyobb magabiztossággal, hogy személy szerint ki lesz a megfelelő kivitelező.
Tehát akár referenciákban, vagy akár az, hogy kitől tanul, milyen visszajelzései vannak. Szerintem még egy kicsit ebben is segít, ez egy ilyen magabiztosságot fog tudni adni, hogyha ennyire átlátod a pályát.
D.Zs.: Én ezt maximum annyiban tudnám egy kicsit kiegészíteni, még tovább árnyalni, hogy szerintem az a legkirályabb ereje annak, hogyha van leírt vevőszerző stratégiád, és így mész árajánlatokat kérni, hogy képes vagy tulajdonképpen úgymond csak kattintgatókat keresni.
Mit értek ez alatt a kattintgató kifejezés alatt? Azt, hogy nem egy legnagyobb sztárra van szükséged majd, aki mindenféle nagy stratégiákat sok pénzért már összerakott, hanem simán dolgozhatsz együtt akár feltörekvő titánokkal is, olyanokkal, akik még egyelőre csak a technikához értenek úgymond, csak a szakmájukban jók, és ezáltal én nagyon sokszor azt láttam, hogy sokkal alázatosabb és sokkal jobban megfizethető emberek lettek a jó kivitelező partnerek, akiket megtaláltunk.
És ebben nincsen igazándiból semmi rossz. Ugye már eddig is Balázs is, ő maga saját maga elmondta, pedig ő aztán nem egy feltörekvő titán, hanem 6-8 éve űzi az ipart, de ő maga is elmondta, hogy igazából neki is jó, hogyha egy ilyen profi leírással jössz, mert gyorsabban megcsinálja a munkádat és olcsóbb árajánlatot tud adni rá.
Úgyhogy ez mind a két félnek igazándiból egy győztes győztes felállás lesz majd. Úgyhogy ez a harmadik gondolat, hogy ha leírod, akkor jobban és szabadabban tudsz igazándiból kivitelezőt választani majd. A negyedik pedig, amit Balázzsal kitaláltunk, azt már egy kicsit szerintem lelőttük előre, de logikailag ugye fontos egy kicsit visszatérni rá, vagy összefoglalni.
Ugye, ha konkrétan le van írva ez a brief, akkor a kiviteleződés olcsóbb, illetve gyorsabb ajánlatot tud neked adni. Ez neked is egyébként egy nagy érdeked lesz. Itt jön ki ez a győztes, győztes dolog. De erről már sokat beszéltünk, úgyhogy ez a negyedik pont ez nagyon gyors volt, és akkor te jössz Balázs igazándiból a záró gondolattal, az ötös pontunkkal.
G.B.: És az ötös pont is ide vezethető vissza. Szóval, hogy ezáltal, ha megvan ez a felállás, akkor ezáltal lehet a lehető leghatékonyabb, legeredményesebb megvalósítást csinálni a lehető leggyorsabban és a lehető legköltséghatékonyabban.
És ez így lesz win-win, tehát nyilván a vállalkozó tök jól jár, mert gyorsan lesz költséghatékonyan egy valószínűleg jól működő rendszere és a vállalkozó pedig, vagy a kivitelező pedig jól jár, mert nem hosszú hónapokra kell igazából beleragadni egy projektbe, hanem gyorsan, pörgősen meg tudja valósítani, és tud segíteni tovább akár a vállalkozónak, akár többi vállalkozótársnak.
Szerintem ezáltal egy nagyon jó kis win-win formáció alakulhat ki.
D.Zs.: És ugye amikor arról beszélünk, hogy legeredményesebb vagy leghatékonyabb, akkor egyébként konkrétan azt értjük ezen módszertan alapján, hogy nagyon sok esetben azt látom tanácsadóként a piacon, de kíváncsi vagyok majd Balázs, hogy ezt te kivitelezőként hogyan érzékeled, hogy azok az együttműködések, ahol a cégvezető valakire ki külsős emberre rábízza a stratégiát, igazándiból kisebb arányban vezetnek konkrét üzleti eredményhez.
Tehát nem fog működni, nem jön ki a matek, nem lesz profitábilis a vevőszerzés, mert egy külsős ember nagyon ritkán tudja jobban összerakni a stratégiát, mint a cégvezető. Úgyhogy ezt értjük az eredményesebb alatt.
És ez ugye nem azt jelenti, ilyenkor mindig megijednek a cégvezetők, nem azt jelenti, hogy neked le kell ülni marketinget tanulni életed végéig.
Nem azt jelenti, hogy profi hirdetéskezelő, vagy nem azt jelenti, hogy profi szövegíró, vagy semmit nem jelent. Ez azt jelenti csak, hogy annyira érted legalább az online marketinget, hogy egy ilyen kétoldalas stratégiai doksit le tudsz írni, el tudod mondani azt, hogy mit kérsz. És erre igenis minden egyes cégvezetőnek képesnek kell lennie.
Te Balázs, hogy látod ezt, hogy nálad mi a tapasztalat? Eredményesebb-e az, hogyha egy kivitelező külsős találja ki a stratégiát.
G.B.: Abszolút. Mármint hogy az az eredményes, hogyha a vállalkozó egyébként ezzel tisztában van, mert egyszerűen nem lehet megúszni a piaci ismeretet, és hogy értsd, tudd tisztában legyél vele, hogy milyen mondatokat használnak a célpiacon, hogyan fejezik ki magukat, milyen problémáik vannak, milyen életet élnek és miben vannak benne.
Tehát, hogy legyen egyfajta vevőismereted és piacismereted. És tök mindegy, hogy ezt most a kivitelezőnek vagy a vállalkozónak kell megcsinálni. És azért hatékony, időhatékony, ha ezt az egész marketing stratégiát a vállalkozó gondolja ki és van ezzel az egésszel tisztában, mert nála ez már alapból megvan a vevőismeret meg a piaci ismeret, hiszen ezzel foglalkozik.
Viszont ha a kivitelezőnek kell ezt kitalálnia, akkor neki először meg kell ismernie mindezt, el kell sajátítania, és ez mind idő. És egyébként nem is biztos, hogy annyira mélységesen sikerül elsajátítani, meg megismerni a vevőket, a piacot, hogy ugyanaz az eredményt jöjjön, minthogyha azt egyébként a vállalkozó írta volna össze. Tehát igazság szerint semmire nincs szükség, minthogy amit eddig is tudsz a piacodról, meg a vevőidről, azt egyszerűen leírd és stratégiába tedd.
És az online marketing stratégia az kábé egyenlő a vállalkozásod stratégiájával, és hogyha ez nem nálad van, akkor kinél. Tehát, hogy a vállalkozásod, a tiéd, azt nem adhatod át senkinek, és innentől kezdve az online marketing stratégiát is az a legjobb, hogyha te gondolod ki, te találod ki, a te kezedben van a gyeplő, mert ha másnál van, akkor nem lehet, hogy másfelé fognak húzni a lovak.
Szóval neked kell fogni a gyeplőt, és ezért eredményesebb, ezért tud eredményesebb végeredményt születni rövidebb idő alatt. Még egyszer mondom, hogy egyébként lehet, hogy hosszú hónapok alatt hasonló eredményt ki lehetne szülni, de az sokkal több idő, sokkal több pénz, sokkal több szívás, hogy így mondjam.
Neked tényleg csak egyszerűen ki kell írnod magadból, amit tudsz. Ha meg még nem tudod, akkor egyszerűen meg kell kérdezned a vevőidet és kész.
Szóval, szóval ez volt még így a gondolatom ide.
D.Zs.: Tök jó. Nos, ez volt az az öt pont, öt gondolat, amit szerettünk volna megosztani veletek. És talán egy záró ötlet, záró gondolat, ha már itt a végén Balázs elkezdte pedzegetni ezt a. Ki az, aki másként ki tudja találni a te saját céged vonalat.
Én azt szoktam mondani az ügyfeleimnek, hogy három érték van egy cégben. Az egyik az az, ahogyan az adott terméket, szolgáltatást előállítod és leszállítod. Ez a te saját szakmai know-how-d, az, hogy mit csinálsz és hogyan csinálod.
Második dolog, az az, hogy hogyan adod el azt az adott cuccot, mi a módszer, mi a stratégia, mi a folyamat arra, hogy vevőket és bevételt generálj.
És a harmadik érték pedig az a csapat, aki üzemelteti ezt a két lábat, egyrészt ugye magát a szolgáltatást és a termék nyújtását, másrészt pedig a vevőszerző rendszert. Ez a fő három érték van egy cégben.
És szerintem nagyon-nagyon-nagyon-nagyon veszélyes az, hogyha nem cégen belül van az, aki érti a vevőszerzésnek a stratégiáját, és az az ember, aki megcsinálja ezt konkrétan és hosszú távon üzemelteti, mert akkor igazándiból nem is biztos, hogy tiéd az a cég, hogyha neked fogalmad nincsen ezekről a dolgokról, akkor valaki másnál van az érték, ezt nem fogod tudni eladni, nem fogsz tudni kiszállni belőle, mert ha ő bármikor meggondolja magát, akkor igazándiból ott állsz majd vevőknek bevétel nélkül.
Úgyhogy ez igazándiból a záró gondolat, és nem tudom, Balázs, neked van-e még bármi, ami eszedbe jut, és osszuk meg a nézőkkel esetleg.
G.B.: Szerintem ez így kerek volt és ez az utolsó hármas, ez is nagyon-nagyon értékes és tökéletesen egyetértek vele. Igen, abszolút. Hozzá se tudok tenni semmit. Nagyon jó.
D.Zs.: Szuper! Nagyon köszönöm, hogy itt voltál Balázs velünk. Aki esetleg szeretne veled együtt dolgozni, az, ha jól tudom, fel tud menni a goldfunnel.hu-ra, és ott lehet egyébként kapcsolatba kerülni veled. Ha esetleg szimpatikus Balázsnak a munkássága, a fizimiskája, ahogy itt láthatjuk a videón keresztül, akkor nyugodtan lehet vele együtt dolgozni.
Én sok szeretettel ajánlom már akár a korábbi közös múltunk miatt is, de az is egyébként egy nagy piros pont, hogy volt annyira alázatos Balázs, hogy most konkrétan elvégzi az UVF programunkat.
Tehát, ha a mi szakmai módszertanunk, a te bizniszednek úgy érzed, hogy szimpi, akkor Balázs egy olyan kivitelező lesz majd, aki érti ezt a módszertant és valószínűleg fog tudni közös nyelvet beszélni.
G.B.: Így van, így van. Köszönöm szépen Zsolt a szép szavakat, hogyha bárkinek tudok segíteni, akár az ilyen marketingrendszerek megvalósításában, akkor a goldfanel.hu-n nyugodtan kapcsolatba tudnak velem lépni. Köszönöm.
D.Zs.: Szuper! Nos, köszönjük szépen mi is akkor a bizalmatokat. Nagyon örülünk, hogy itt voltatok, néztetek, hallgattatok minket. Azt hiszem, hogy a tizenöt perces célunkból huszonnégy lett, úgyhogy ebben majd legközelebb fejlődünk, és még ügyesebbek leszünk.
Balázs, nem baj, majd beleírjuk a folyamatleírásba, hogy kiértékeljük, hogy hogyan lehetett volna ez egy gyorsabb, meg rövidebb adás. Kösz még egyszer, hogy itt voltatok, legyen csodás napotok, és találkozunk a következő DO!ma Show Podcast adásban. Sziasztok!
G.B.: Sziasztok!