Mi a megoldás a folyamatosan emelkedő hirdetési költségekre és a konkurensek nyomására, amivel magadhoz láncolhatod a vevőket?
…avagy a 3 éves sikerút titka: hogyan tudsz eladni ugyanannak a vevőnek minimum 3 évig?
Ingyenes előadás
Végre fellélegezhetsz, mert a vevők folyamatos hajszolását felváltja a magasabb profit!
Ha arra építettél fel egy bizniszt, hogy mindig új vevőket szerezz, az baromi fárasztó, és anyagilag is jóval drágább, mint a vásárlóidat visszacsábítani. Ezt már te is érzed, ugye?
Kitörhetsz a vevővadászok árversenyből és a csökkenő profit szorításából, ha megismered a 3 éves sikerút titkait! Ezentúl nem vág földhöz sem az emelkedő hirdetési költség, sem a konkurencia nyomulása, sem pedig a picike magyar piacméret!
Miről lesz szó az előadáson?
- Miért kell gyökeresen megreformálnod azt, ahogyan gondolkodsz arról, hogy mit adsz a vevődnek? 3 szorongató tényező miatt kénytelen vagy másként gondolkodni a vevőszerzésről, különben a profitodat megölik a növekvő költségek!
- Mi az a 3 éves sikerút, és hogyan valósíthatod meg a saját piacodon? A saját példánkon keresztül mutatom meg, hogy mi a titka annak, hogy 3 éven keresztül képes legyél eladni ugyanannak a vevőnek! Ugye mennyivel könnyebb lenne az életed, ha nem kellene ÁLLANDÓAN új vevőket hajszolni?
- Miért elavult a "régi" típusú termékpiramis és miben gondolkodj helyette, hogy folyamatosan visszatérjenek a vásárlóid? Az újhullámos termékpiramis megközelítéssel a vevőid imádni fognak, és nem kell magyaráznod soha többé, miért leszel te a legjobb választás!
- Mi az, ami évekre képes hozzád láncolni az ügyfeleidet, méghozzá úgy, hogy ő maga is imádja ezt a kapcsolódást? Már most elárulom ezt a titkot: 3D termékpiramis, de hogy pontosan mit is jelent ez, az előadás során felfedem!
- Mi az a tényező, ami lényegtelenné teszi az árat a vásárlód fejében? Gondolhatod magadat bármilyen drágának, ezzel a módszerrel nem lesznek árérzékenyek az érdeklődőid. Mennyit érne meg neked ez az egyetlen infó? 😉
- Mi az az 5 összetevő, amit bevethetsz, hogy rajongjanak érted az ügyfeleid? Ez az 5 pont a titka azoknak a sikeres vállalkozásoknak, amelyek évente legalább 100 millió forintos osztalékot tudnak kivenni.
(ha nem működik a gomb, görgess lejjebb!)
Amíg a konkurensed folyamatosan letolt gatyával új vevőkre vadászik, addig te tarolhatsz a csökkenő profit ellenszerével!
+
10
Ennyien követik a leveleimet az online marketingről
Miért bízhatsz meg Domán Zsoltban?
Ami a legfontosabb: nem a semmiből találgatok.
Ami a legfontosabb:
nem a semmiből találgatok.
Tanácsadóként látom mi a különbség a sikeres és sikertelen próbálkozások között, mert aktívan dolgozom együtt az ügyfeleimmel
Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez.
- Már 16 éves koromban már közel egy minimálbérnek megfelelő összeget kértem el egy-egy ügyfelemtől marketing kivitelezésért cserébe.
- Több mikrobizniszt is indítottam az akkori társammal, és 2015-ben már közel 30 milliós bevételt tudtunk termelni intimkelyhek árusításával.
- Társszerzője vagyok 3 online vállalkozásról szóló szakkönyvnek, amik 6000+ példányban keltek el
- Legújabb könyvemet, az Új Vevők Futószalagont másfél hét alatt közel 1.200 vállalkozó vásárolta meg
- Elsőként építettem online bankkártyás előfizetéses rendszert Magyarországon 500+ előfizetővel, akiket folyamatosan támogattam
- A legnagyobb magyar marketinges konferenciákon találkozhattál velem előadóként, mint a Marketing Fesztivál vagy Ecommerce Expo (2020-ban a 2. legjobb előadónak szavazott meg a közönség)
- Sorozatban 5. éve minden alkalommal, évente legalább egyszer kijutottam az USA-ba, hogy a legjobb szakemberektől tanulhassak
- Társszerzője vagyok 3 online vállalkozásról szóló szakkönyvnek, amik 6000+ példányban keltek el
- Elsőként csináltam online bankkártyás előfizetéses rendszert Magyarországon 500+ előfizetővel, akiket folyamatosan támogattam
- A legnagyobb magyar marketinges konferenciákon találkozhattál velem előadóként, mint a Marketing Fesztivál vagy Ecommerce Expo (2020-ban a 2. legjobb előadónak szavazott meg a közönség)
- Sorozatban 5. éve minden alkalommal, évente legalább egyszer kijutottam az USA-ba, hogy a legjobb szakemberektől tanulhassak
DOmarketing Kft. – Általános szerződési feltételek – Adatvédelmi tájékoztató – Cookie tájékoztató – Ügyfélszolgálat: hello@domarketing.hu