Személyes üzenet Domán Zsolttól:
A vendégcikkünk szerzője Dakio Sandrine, aki kifejetten SalesAutoPilot rendszerépítéssel foglalkozik. Amennyiben elakadsz, ne habozz felvenni vele a kapcsolatot, szívesen segít bármilyen kérdésben! Ezúton is köszönöm Sadrinének, hogy elkészítette ezt a cikket!
Jó tanulást kívánok a cikkhez, nekem nagyon tetszett!
A jó hír az, hogy ez a probléma nem probléma, az alábbi 3 tény
ismeretében a szegmens függő köszönőoldal beállítása programozás nélkül
megoldható. Azt hiszem, a megoldást mind tudtuk, csak nem sejtettük
1.) Köszönőoldal URL definiálása
Az űrlap szerkesztés varázsló utolsó lépésében, amikor a köszönőoldalt beállítjuk, lehetőségünk van arra, hogy fix URL-t adjuk meg, amit, mint minden egyéb adatot, helyettesíthetünk mezőkóddal is.
2.) Az események sorrendje
A SalesAutopilotban az űrlaphoz definiált műveletek mindig az űrlap elküldése után, de még a köszönőoldal vagy a következő űrlap lépés előtt futnak le. Ez azért fontos jelen esetben, mert így lehetőségünk van arra, hogy a köszönőoldal URL megadására használt mező értékét még épp időben beállítsuk a beküldött adatok függvényében.
3.) Szegmensre szűkítés
A SalesAutopilotban a művelet lefutása szegmensre szűkíthető. Ez az utolsó, alapvető tény adja a lényegét a megoldásnak, hiszen ezzel együtt már egyértelmű a megoldás: az űrlap elküldése után a feliratkozó az új és régi adatok függgvényében bekerül a megfelelő szegmensbe, nekünk pedig csak annyi a dolguk, hogy a köszönőoldal URL-t tartalmazó mezőt minden szegmens esetén a stratégiánknak megfelelő oldal vagy landing page URL-jével töltjük fel.