Miért érdemes kutatnod, és mégis hogyan fogj hozzá? Ebben a tananyagban megnézzük, mikor fontos piackutatással foglalkoznod, milyen típusai vannak, kiket érdemes megszólítanod, és milyen rendszerrel tudod létrehozni akár teljesen kezdő szintről is a saját kérdőívedet.
Tartalomjegyzék
Bevezető
Miért piackutass?
Mit lehet és mit érdemes piackutatni?
Mikorra időzítsd a piackutatást?
Hogyan csináld a piackutatást?
Összefoglaló
Cselekvési terv
A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvés terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat.
<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>
Feladatok
A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!
- Ha van Facebook oldalad, csoportod, akkor posztolj ki egy kérdést a legújabb termékedről, vagy bármiről, amin mostanában dolgozol!
- Kérd ki a véleményüket, például ha van egy borítód, mutass két-három opciót, és kérd meg őket, hogy kommentben szavazzanak rá!
- Ha van email listád, akkor készíts el egy pár kérdéses kérdőívet, és küldd ki nekik!
- Ha nincs új fejlesztésed, akkor csak kérdezd meg tőlük, mostanában milyen tartalomnak, milyen megoldásnak örülnének, ami a termékedhez, szolgáltatásodhoz köthető!
- Ne feledd, főleg feleletválasztós kérdéseket tegyél fel!
- Ha tartasz attól, hogy nem fognak válaszolni, ajánlj fel nekik valamilyen nyereményt, vagy ajándékot!