Piackutatás – Hogyan tudd meg, hogy mi az ügyfeleid valós igénye?

piackutatás
Hogyan derítsd ki, hogy mi van az érdeklődők, vevők fejében?
Olvasási idő: < 1 perc

Miért érdemes kutatnod, és mégis hogyan fogj hozzá? Ebben a tananyagban megnézzük, mikor fontos piackutatással foglalkoznod, milyen típusai vannak, kiket érdemes megszólítanod, és milyen rendszerrel tudod létrehozni akár teljesen kezdő szintről is a saját kérdőívedet.

Bevezető

Miért piackutass?

Mit lehet és mit érdemes piackutatni?

Mikorra időzítsd a piackutatást?

Hogyan csináld a piackutatást?

Összefoglaló

Piackutatás kvíz

Ha megnézted a piackutatásról szóló videókat, ellenőrizd a tudásod a kvízünkkel! Ha sikerül 70% felett teljesítened, 5 DO!llárt kaphatsz! Sok sikert 🙂

Cselekvési terv

A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvés terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat. 

<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>

Feladatok

A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!

  1. Ha van Facebook oldalad, csoportod, akkor posztolj ki egy kérdést a legújabb termékedről, vagy bármiről, amin mostanában dolgozol!
    • Kérd ki a véleményüket, például ha van egy borítód, mutass két-három opciót, és kérd meg őket, hogy kommentben szavazzanak rá!
  2. Ha van email listád, akkor készíts el egy pár kérdéses kérdőívet, és küldd ki nekik!
    • Ha nincs új fejlesztésed, akkor csak kérdezd meg tőlük, mostanában milyen tartalomnak, milyen megoldásnak örülnének, ami a termékedhez, szolgáltatásodhoz köthető!
    • Ne feledd, főleg feleletválasztós kérdéseket tegyél fel!
    • Ha tartasz attól, hogy nem fognak válaszolni, ajánlj fel nekik valamilyen nyereményt, vagy ajándékot!

Szerző:

Vajda Emese

Vajda Emese

Szia, Vajda Emese vagyok. Több mint 6 éve foglalkozom marketinggel, azon belül hirdetések kezelésével, honlapszerkesztéssel és marketing stratégiák tervezésével és kivitelezésével. A DO! marketing csapat tagjaként az a célom, hogy a lehető leghasznosabb ötletekkel, tippekkel tudjalak segíteni Téged és a vállalkozásod.

Kérdésed van?

Akkor nyugodtan tedd fel a DO! marketing Klub előfizetők zárt Facebook csoportjában ide kattintva. Ott minden kérdésre igyekszem válaszolni legkésőbb 2 munkanapon belül. :)

Azért is kényelmesebb a Klubtagok csoportjában kérdezned, mert így nem csak tőlem kapsz segítséget, hanem a tagok tapasztalatát is ki tudod majd használni. Várom a kérdéseidet!

Navigáció

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon vagy Instán?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Tetszik az oldal” gombra vagy az ikonokra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!