Miért érdemes kutatnod, és mégis hogyan fogj hozzá? Ebben a tananyagban megnézzük, mikor fontos piackutatással foglalkoznod, milyen típusai vannak, kiket érdemes megszólítanod, és milyen rendszerrel tudod létrehozni akár teljesen kezdő szintről is a saját kérdőívedet.
Tartalomjegyzék
Bevezető
Miért piackutass?
Mit lehet és mit érdemes piackutatni?
Mikorra időzítsd a piackutatást?
Hogyan csináld a piackutatást?
Összefoglaló
Ha megnézted a piackutatásról szóló videókat, ellenőrizd a tudásod a kvízünkkel! Ha sikerül 70% felett teljesítened, 5 DO!llárt kaphatsz! Sok sikert 🙂 0 / 6 Kérdések kérdésből befejezve Kérdések: Korábban már befejezted a kvíz-t. Emiatt nem kezdheted újra.
Kvíz töltődik… Bejelentkezned, vagy regisztrálnod kell, hogy elindítsd ezt a kvíz-t. Előbb be kell fejezned a következőt:
0 / 6 Kérdések válaszod volt helyes
A Te időd:
Eltelt idő
0 pontot értél el a 0 pontból, (0)
Elért pont(ok): 0 / 0, (0) Miért érdemes piackutatásba fognod? (több válasz is helyes) Mit érdemes kutatni? (több válasz is helyes) Érdemes tesztelni a variációkat hirdetésekkel? Igaz vagy hamis? “Ha van követőtáborod, megkérdezheted őket!” Milyen típusú kérdéseket tudsz feltenni? A tökéletes kérdőív… (több válasz is helyes)Piackutatás kvíz
Kvíz összesítés
Információ
Eredmények
Eredmények
0 Esszé(k) függőben (elérhető pon(ok): 0)
Kategóriák
1. Kérdés
2. Kérdés
3. Kérdés
4. Kérdés
5. Kérdés
6. Kérdés
Cselekvési terv
A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvés terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat.
<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>
Feladatok
A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!
- Ha van Facebook oldalad, csoportod, akkor posztolj ki egy kérdést a legújabb termékedről, vagy bármiről, amin mostanában dolgozol!
- Kérd ki a véleményüket, például ha van egy borítód, mutass két-három opciót, és kérd meg őket, hogy kommentben szavazzanak rá!
- Ha van email listád, akkor készíts el egy pár kérdéses kérdőívet, és küldd ki nekik!
- Ha nincs új fejlesztésed, akkor csak kérdezd meg tőlük, mostanában milyen tartalomnak, milyen megoldásnak örülnének, ami a termékedhez, szolgáltatásodhoz köthető!
- Ne feledd, főleg feleletválasztós kérdéseket tegyél fel!
- Ha tartasz attól, hogy nem fognak válaszolni, ajánlj fel nekik valamilyen nyereményt, vagy ajándékot!