onlinePénztárca – Mit kell tudnod róla és hogyan szerezhet vásárlókat a webshopod számára?

online-penztarca
Mi is az az onlinePénztárca, hogyan alakult ki, milyen előnyökkel jár a vásárlóknak és azoknak a vállalkozásoknak, akik csatlakozni szeretnének hozzá? Nézd meg a videós interjút és mindent megtudsz a már több, mint 150 webshopot tömörítő, 105.000 ügyfelet szolgáló online platformról.
Olvasási idő: < 1 perc

Hogyan lehet vajon összefogni más webshopokkal úgy, hogy:

  1. az ügyfél is értéket kapjon (vásárlási kedvezményt)
  2. a partner cégnek is megérje (új vevőket szerezhessen)
  3. és közben a mi vállalkozásunk árrése se sérüljön?

Pontosan erre a kérdésre ad választ az onlinePénztárca, méghozzá egyre bővülő népszerűséggel és eredménnyel!

Jelenleg több, mint 150 webshop használja a platformot és 100.000 fölött van a végfelhasználók által létrehozott online pénztárcák száma.

Mit kell tudnod az onlinePénztárcáról, miért jó ez a vállalkozásodnak?

…és hogyan tudsz csatlakozni, ha érdekel?

Az onlinePénztárca születéstörténetéről, az egész koncepció működéséről egy részletes interjút készítettem Biros Leventével, a projekt egyik alapítójával.

Ha neked is webshopod van és:

  • szeretnél teljesen új vásárlókat szerezni (más partner cégektől)
  • szeretnél értéket adni a mostani ügyfeleidnek (olyan kuponok formájában, amit máshol tud levásárolni és nem csökkentik a Te profitodat)

…akkor mindenképp nézd meg az interjút a cikk végén!

Ha utána kedvet kapsz az onlinePénztárca programhoz csatlakozni (teljesen ingyenes, nincs csatlakozási díj és jutalék sem, – tudom, ez fura, nézd meg az interjút, nincs benne kisbetűs rész!), akkor ide kattintva tudod megnézni a legfontosabb információkat a bekerüléshez.

Jó tanulást kívánok az interjúhoz!

A részletes tartalom, hogy bele tudj nézni a videó számodra legérdekesebb részeibe:

00.00 – 04.50 perc: Az onlinePénztárca kialakulása és kiterjesztése
04.50 – 7.00 perc: Korrekt magyar e-kereskedők közössége: keresztmarketing és törzsvásárlói rendszer
7.00 – 9.00 perc: Statisztikák lekövetése a rendszeren belül
9.00 – 12.00 perc: Versenyhátrány a multinacionális cégekkel szemben, hogyan foghatnak össze az online térben a vállalkozók?
12.00 – 14.30 perc: Partner webshopok szűrési feltételei

14.30 – 18.55 perc: Milyen további eszközök alkalmazása lehetséges az onlinePénztárca keretein belül?
18.55 – 20.15 perc: Hogyan tudsz jelentkezni partnerként?

Szerző:

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!