Miért terheltük meg a bankkártyádat 9.906 Ft-tal?

Olvasási idő: 4 perc

100-ből 2-3 esetben mindig előfordul, hogy elfelejtik az ügyfelek mit is vásároltak pontosan és ekkor meglepetésként veheted észre: a DOmarketing Kft. levont a bankkártyádról 9.906 Ft-ot. 

A félreértések elkerülése végett ebben a cikkben részletesen megmutatjuk neked, hogyan fordulhatott elő ez a terhelés a bankkártyádon. 

No nem kell aggódnod, leszögeznénk már az elején: amennyiben figyelmetlen voltál, a terheléstől számított 30 napon belül jelezheted ezt felénk és visszatérítjük a vásárlás teljes összegét. 

Tehát ez a cikk nem egy “így jártál, Te hibád, buktad a pénzed” orr alá dörgölés, hanem egy gyors segédlet, amit elhelyezünk a Gyakran Ismételt Kérdések közé és talán már azelőtt is elolvasod, mielőtt írnál az ügyfélszolgálatra. 🙂 

Így Te sem aggódsz, hogy mi történt és nekünk sem kell melegebb éghajlatra költözni, ha esetleg az érzelmek hevében túlzottan gyorsan ragadnál billentyűzetet, hogy kikérd magadnak a terhelést. 🙂 

Miért történt ez a terhelés pontosan? 

A számodra megleptésszerűen érkezett levonás a DO! marketing Klub előfizetéshez kapcsolódik, amelynek a 7 napos ingyenes próbatagságát Te kérted korábban egy vásárlásodnál ezen az oldalon, a piros gomb lenyomásával: 

Fontos kiemelni, hogy az előfizetés nem magától indult el, Te kattintottál a piros gombra és nem volt kötelező élned a 7 napos ajándék kipróbálási lehetőséggel, az oldal alján van egy “Köszönöm, nem kérem” gomb és akkor sem történt volna semmi, ha csak simán bezárod az oldalt.

Szeretnénk minél több tudatos vállalkozónak lehetővé tenni, hogy ingyenesen kipróbálja a klubunkat, ezért 7 napig nem kell semmit sem fizetni az ingyenes próbatagság során. 

Az első terhelés a gomb lenyomásától számított 8. napon történik meg. 

Amennyiben a 7 nap során nem mondod le az előfizetést (egy email írásával a hello@domarketing.hu-ra vagy akár a tanulói fiókba belépve néhány kattintással), automatikusan meghosszabbítjuk a tagságod, immár a havi díj levonásával. 

Mikor és hogyan szóltunk neked arról, hogy terhelni fogunk? 

Természetesen nem az a célunk, hogy “lehúzzunk” egy ilyen burkolt terheléssel, hiszen ha elégedetlen vagy miután a tudomásodra jut (és legkésőbb a havi céges bankszámla kivonat ellenőrzésekor ez meg fog történni, tehát esélytelenek vagyunk ezt elsunnyogni!), az nekünk sem jó. 

Csak akkor fog hosszútávon prosperálni a vállalkozásunk, ha elégedett vagy a cserébe kapott szolgáltatással és ezért mi több helyen is részletesen tájékoztattunk arról, hogy mi fog történni, mert nem akarjuk, hogy a terhelés meglepetés legyen.

A vásárlásod közben és után is többször jelezzük és jeleztük, hogy a 8. napon le fogjuk vonni a tagsági díjat: 

  1. Az oldalon látható  videóban részletesen elmagyarázzuk, hogy szeretnénk ajándékként hozzáférést biztosítani a klubhoz egy ingyenes, 7 napos próba keretében. Az ajándék kipróbálási lehetőség automatikusan fizetőssé válik a 8. napon, 9.990 Ft + ÁFA áron.
  1. A gomb alatti szöveg is részletesen taglalja azt, hogy egy előfizetésről van szó a fenti részletekkel.
  1. A megrendelés utáni visszaigazoló emailben még egyszer felhívjuk erre az ügyfeleink figyelmét, mert számunkra is fontos a teljes körű tájékoztatás és a fölösleges félreértések elkerülése. Ezt az emailt Te is megkaptad, keresd a “Köszöntelek a DO! marketing Klubban (fontos infók a levélben)” című tárgymezőt a leveleid között.

Mitévő legyél, ha valójában nem szerettél volna klubtag lenni, mindössze figyelmetlen voltál? 

Nem történt semmi probléma, hálásak vagyunk, hogy bizalmat szavaztál nekünk és kipróbáltad a klubot!

Csak írj egy emailt nekünk (hello@domarketing.hu) a terheléstől számított 30 napon belül és a kollégáink sztornózni fogják a kiállított számlát és visszatérítik a teljes összeget.

Fontos a visszatérítés kapcsán: A visszatérített összeg várhatóan 3 munkanapon belül meg fog jelenni a vásárláskor használt bankkártyához tartozó folyószámla egyenlegén, “áru visszatérítés” címszó alatt. 

Kérlek vedd figyelembe, hogy az ilyen bankkártyás vásárlások visszatérítéseiről jellemzően nem küld külön értesítést a bankod (például SMS-t), mint ahogyan egy normál beérkező utalás esetében tenné. 

Előfordul olyan bank is, amely csak 30 nap után jeleníti meg az áru visszatérítés összegét a végső egyenlegben. 

Amennyiben 3 munkanap után nem látod az összeget, érdemes lehet felvenned a bankoddal a kapcsolatot. Ha a bankodnak bármilyen további plusz információra van szüksége, akkor nyugodtan fordulhatsz hozzánk is.

Mi a helyzet, ha nálad többször 9.906 Ft-ot vontunk le?

Ez akkor fordulhat elő, ha kérted a 7 napos ingyenes próbát, majd a 8. napon sikertelen volt a fizetési kísérlet. Ekkor az előfizetés újra próbálkozik a következő hónapokban, egészen addig görgetve az előfizetési díjakat, amíg nem sikerül terhelni az akár több havi hátralékot.

Ilyenkor megeshet, hogy 2-3-4x 9.906 Ft-ot látsz levonásként a bankkártyádon. Ilyen esetekben egyéni mérlegelés keretében szoktunk dönteni arról, hogy visszaadjuk-e a levont összeget.

Amennyiben úgy látjuk, hogy egyszer sem léptél be a tanulói fiókodba és tényleg maximálisan korrekten jártál el velünk szemben, mindössze figyelmetlen voltál, akkor a teljes összeget visszatérítjük.

Ha viszont az látszik a rendszerünkben, hogy többször is beléptél a tanulói fiókodba, csak aztán elfeledkeztél róla és utólag csak vissza akarod kérni a pénzedet, akkor sajnos ebben az esetben nem tudunk segíteni, mert a korrekt magatartású üzletelésben hiszünk.

Maradt még kérdésed? 

Természetesen örömmel állunk rendelkezésedre a hello@domarketing.hu email címen keresztül.

Szerző:

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!