LEGYÉL KÉPBEN A MARKETING TUDÁSODDAL

Segítek, miben és hogyan fejlődj!

Nem megy úgy az üzlet, ahogy szeretnéd?

Ezzel az ellenőrzőlistával segítek eldönteni, milyen szinten van most a marketinged, és azt is, miben és hogyan tudsz fejlődni.

Akár most kezded, akár évek óta vállalkozol, biztosan vannak benned bizonytalanságok a marketinget illetően. Az elmúlt évek tapasztalatait most belesűrítettem egy ellenőrzőlistába, ami remek első lépés lesz számodra, hogy szintet lépj a marketingben!

Az ingyenes checklistával nemcsak rávilágítok arra, hol tartasz, de azt is elmondom, mi legyen a következő lépés az eredményes vevőszerzés, eladás és márkaépítés felé!

Mit kapsz ezzel a “virtuális mini konzultációval”?

Kattints a gombra az INGYENES checklistáért!

és segítek a hiányos területeken

A letölthető cheklistával megtudhatod, te melyik csoportba tartozol!

...Ha ez már megvan, tudni fogjuk, merre kell haladni, és segítek a következő szint elérésében!

1

Induló vállalkozó

Nem értesz se a vállalkozáshoz, se a marketinghez. Minden új neked, még csak ismerkedsz az egésszel, de tényleges tudás egyelőre nincs mögötted.

Semmi gond, ha ezt olvasod, akkor a lelkesedésed már megvan, és tudod, hogy váltani szeretnél.

Erre pedig itt vagyok neked, hogy segítsek elindulni ezen a rögös úton. Egy percig se félj, együtt áthidaljuk a kezdeti nehézségeket!

Az ellenőrzőlista végén segítek, mi az a 3 legfontosabb dolog, amit tegyél meg, hogy felkerülj a következő szintre!

2

Kezdő

Te már elindultál a vállalkozás útján, olvasgattál a témában, utánanéztél pár dolognak, de a tudásod még hiányos.

Kevés sikered volt benne, azt tudod, hogy az online téren jelen kell lenned, de azt nem látod még, hogy hol, hányszor és mit mondj pontosan.

Vajon mi választ el az első áttörő sikeredtől?

A letölthető anyagban adok néhány tippet.

3

KÖZÉP HALADÓ

A vállalkozásod szépen halad, itt már nem az a kérdés, hogy lesz-e bevételed, hanem az, hogy mennyi.

Olyan sok az információ, amit még fel kéne dolgozni, hogy szinte belefulladsz.

Már tudod, hogy a marketing egy nagyon összetett szakma, és rendszer kell hozzá, hogy ez a sok ismeret jó helyre csoportosuljon.

Ennek lesz az eredménye egy sikeres vállalkozás.

Rendszer! Ez kell neked! Töltsd le a checklistát, és adok pár tanácsot, hogyan legyen neked is!

4

Haladó

Neked már van egy működő rendszered, képben vagy a marketing eszközökkel és alkalmazni is tudod némelyiket.

Tehát van sikered a vállalkozásban, de azt érzed, hogy lenne még hova fejlődnöd, hogy még jobban is mehetne a dolog.

Jöhet a következő szint! Mi kell a szintlépéshez?

Az ellenőrzőlistában erre is kitérek!

5

PROFI

Van legalább egy sikeres vállalkozásod, állandó profitod és egy jól működő rendszered, sőt, lehet már van marketing csapatod is, de ez még nem elég!

Növelni szeretnéd vállalkozásod és új módszereket megismerni, ami a növekedésedet segítené.

Legszebb vállalkozói kihívás, de a legnehezebb válaszokat találni.

Azért van néhány ötletem, a letölthető anyagban megtalálod!

Ki az a Domán Zsolt és
miért bízhatsz meg benne?

Marketinges pályám elején a saját kezemmel kattintgattam össze a vevőszerző rendszert több vállalkozásnak is. Volt köztük állatorvosi rendelő, nyelviskola, online angol tanítás, alakformáló szalon, táplálékkiegészítős biznisz. Tudom mi vár rád, magam is szereztem már vevőt többféle vállalkozásnak.

A Hölgyelőny (webshop) egy termékkel 30 milliós bevételt termelt 99 nap alatt, az Online Katapult (infótermék) 2 év alatt 120 milliós bevétellel zárt, a DO! marketing (infótermék) 2019 augusztusától kezdve 14 milliós árbevételt csinált 2 szolgáltatással év végéig. Nem egyszer csináltam meg és nem is tegnap csaptam fel “gurunak”. Ha kíváncsi vagy bővebben a sztorimra, klikk ide.

És ami a legfontosabb: nem a semmiből találgatok.

És ami a legfontosabb:

nem a semmiből találgatok.

Tanácsadóként látom mi a különbség a sikeres és sikertelen próbálkozások között, mert aktívan dolgozom együtt az ügyfeleimmel

Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez.