A DO!ma Show második részében ezekről a kérdésekről beszélgettünk:
- Mi változott meg a marketingben 2021-ben?
- Mi az, ami már nem működik és muszáj változtatni rajta?
- Hogyan tudsz fejlődni 2022-ben, mikben gondolkozz?
- Mit várunk 2022-től, mint lehetőség és nehézség egyaránt?
A beszélgetés résztvevője:
Balogh Dávid a BOOM Marketing alapítója és tulajdonosa. Rengeteg ügyfélnek vállalnak marketing kivitelezést, emellett számos oktatóanyagot is készítettek úgy, mint a BOOM University.
Mindezeken felül Dávid még kettő saját webshoppal is rendelkezik, így a saját tapasztalai alapján látja, hogy mi működhet egy webshop számára, milyen trendeket érdemes követni, milyen marketing eszközöket érdemes webáruházként alkalmazni. Ez által szinte a marketing minden spektrumát le tudja fedni, ha kivitelezésről van szó.
Dávidról és a munkásságáról itt olvashatsz bővebben.
A beszélgetést itt tudod megnézni:
Részletes tartalom, hogy bele tudj hallgatni a számodra legérdekesebb részekbe:
0.00 – 12:00: Bevezetés, bemutatkozás
12:01 – 20:50: Milyen nehézségek, változások jelentek meg a marketingben 2021-ben?
20:51 – 32:20: Mi az, ami már nem működik és muszáj változtatni rajta?
32:21 – 47:20: Hogyan tudsz fejlődni 2022-ben? Mit várunk 2022-től, mint lehetőség és nehézség egyaránt?
47:21 – 51:03: Meglepetés felajánlás Balogh Dávidtól
51:04 – 1:14:01: Kérdezz – felelek