fbpx

Hogyan készíts el egy marketinges álláshirdetést és kiválasztási folyamatot? 2 élő, profi példa

05.17
Részletes videós elemzés egy profi, 2021-hez illő álláshirdetésről és kiválasztási rendszerről.
Olvasási idő: 2 perc

Most tervezed felvenni az első kollégádat / marketingesedet és nem tudod hogyan is csináld? 

Küzdöttél már kevés jelentkezővel egy-egy meghirdetett állás kapcsán?

Szeretnél kitűnni, mint munkaadó a sok álláslehetőség közül, de nem tudod hogyan kellene?

Jó lenne, ha gombnyomásra tudnál jelölteket generálni a meghirdetett állásokra és nem csak a nagy állásportálok lennének az opciók?

És ha már kollégákat veszel fel, örülnél, ha automatikusabb lenne a kiválasztási folyamat és kevesebb időd menne el a jelöltek kezelésével?

(Vagy éppen új állás felé kacsintgatsz marketingesként?)

Ha bármelyik kérdésre IGEN a válaszod, akkor figyelj!

Hoztam neked egy részletes videós elemzést egy profi, 2021-hez illő (online marketinges) álláshirdetést és kiválasztási rendszerről.

Kb. 20 percben bemutatom:

  • hogyan hirdeti az állásait a SalesAutopilot Facebookon
    (nálunk is a legjobb jelöltek Fb-ról és saját email listáról jöttek több pozira is – már nem csak a nagy állásportálok játszanak)
  • miként építette fel az álláshirdetést a cég úgy, hogy az valóban vonzó legyen és eladja a pozit
    (már nem elég egy A4-es Word doksi, konkrét értékesítési oldallal el kell adnod azokat az állásokat, amikben nagy a verseny a cégek közt, erre látsz példát)
  • hogyan csinálják a kiválasztási folyamatot, mit kérdeznek és vajon miért?

Ha szellemi munkára keresel csapattársakat (nem csak marketingest), akkor cégvezetőként szerintem nagyon inspiráló lesz számodra a példa.

Ha pedig épp a váltáson gondolkozol marketingesként, akkor két szuper álláslehetőséget is szeretnék mutatni számodra:

3 ok, amiért jó szívvel ajánlom ezt a két álláshirdetést

  1. Ha cégvezetőként olvasod ezt (a többség), akkor baromi sokat tanulhatsz az elemzésből és a konkrét álláshirdetésekből. (Képernyőmentés-képernyőmentés-képernyőmentés!)
  2. Ha pedig marketinges vagy, akkor ennél a két cégnél nagyon izgalmas szakmai növekedésben és kihívásokban lesz részed.

Mind a ketten piacvezetők a pozíciójukban, nem kispályáznak (profi szoftverek, profi eszközök, 100% bejelentett bér, projektmenedzsment szemlélet, objektív teljesítményértékelés) és a legprofibb kampányokat szokták összerakni a cuccaik eladására.

Érdemes tanulni tőlük / jó helyen leszel, mint marketinges. 😉

Szerző:

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!

Kérdésed van?

Akkor tedd fel itt:

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!