Most tervezed felvenni az első kollégádat / marketingesedet és nem tudod hogyan is csináld?
Küzdöttél már kevés jelentkezővel egy-egy meghirdetett állás kapcsán?
Szeretnél kitűnni, mint munkaadó a sok álláslehetőség közül, de nem tudod hogyan kellene?
Jó lenne, ha gombnyomásra tudnál jelölteket generálni a meghirdetett állásokra és nem csak a nagy állásportálok lennének az opciók?
És ha már kollégákat veszel fel, örülnél, ha automatikusabb lenne a kiválasztási folyamat és kevesebb időd menne el a jelöltek kezelésével?
(Vagy éppen új állás felé kacsintgatsz marketingesként?)
Ha bármelyik kérdésre IGEN a válaszod, akkor figyelj!
Hoztam neked egy részletes videós elemzést egy profi, 2021-hez illő (online marketinges) álláshirdetést és kiválasztási rendszerről.
Kb. 20 percben bemutatom:
- hogyan hirdeti az állásait a SalesAutopilot Facebookon
(nálunk is a legjobb jelöltek Fb-ról és saját email listáról jöttek több pozira is – már nem csak a nagy állásportálok játszanak) - miként építette fel az álláshirdetést a cég úgy, hogy az valóban vonzó legyen és eladja a pozit
(már nem elég egy A4-es Word doksi, konkrét értékesítési oldallal el kell adnod azokat az állásokat, amikben nagy a verseny a cégek közt, erre látsz példát) - hogyan csinálják a kiválasztási folyamatot, mit kérdeznek és vajon miért?
Ha szellemi munkára keresel csapattársakat (nem csak marketingest), akkor cégvezetőként szerintem nagyon inspiráló lesz számodra a példa.
Ha pedig épp a váltáson gondolkozol marketingesként, akkor két szuper álláslehetőséget is szeretnék mutatni számodra:
3 ok, amiért jó szívvel ajánlom ezt a két álláshirdetést
- Ha cégvezetőként olvasod ezt (a többség), akkor baromi sokat tanulhatsz az elemzésből és a konkrét álláshirdetésekből. (Képernyőmentés-képernyőmentés-képernyőmentés!)
- Ha pedig marketinges vagy, akkor ennél a két cégnél nagyon izgalmas szakmai növekedésben és kihívásokban lesz részed.
Mind a ketten piacvezetők a pozíciójukban, nem kispályáznak (profi szoftverek, profi eszközök, 100% bejelentett bér, projektmenedzsment szemlélet, objektív teljesítményértékelés) és a legprofibb kampányokat szokták összerakni a cuccaik eladására.
Érdemes tanulni tőlük / jó helyen leszel, mint marketinges. 😉