Hogyan indítsunk webáruházat sikerrel?

webshop indítás
Te is gondolkoztál már azon, hogy milyen lenne webshopot indítani, de túl nehéznek tűnt, és inkább lebeszélted magad róla? Kulcsár István Róbert pont azokra a kérdésekre ad választ ebben az interjúban, amik miatt még nincs sikeres webáruházad.
Olvasási idő: 2 perc

Milyen webshopot indítanál a legszívesebben?

Biztos benned is legalább egyszer felvetődött, hogy milyen lenne egy jövedelmező webáruház tulajdonosának lenni. De vajon mi választja el az induláskor a sikerre és a bukásra ítélt webshopokat?

Erre a kérdésre nehezebben találnánk hitelesebb embert, mint Kulcsár István Róbertet, aki a Shoprenter egyik alapító-tulajdonosa, és 14 év alatt több ezer webshop felállításában segített vezető tanácsadóként.

5.500 webshop nem tévedhet!

A Shoprenter neve méltán lehet ismerős, hiszen az egyik legnagyobb webáruház rendszer Magyarországon. Ismertségükhöz hozzátartozik, hogy már 5.500 webshopot üzemeltetnek a 60 fős csapatukkal, és az évi árbevételük közel 1 Mrd Ft!

Az árbevétel és a webshop számok mutatják, hogy nem az egyszeri eladásban, hanem a folyamatos webáruházi sikerekben érdekelt a Shoprenter és Róbert is.

Ezt a gyakorlati tudást Róbert több száz offline és online előadáson, üzleti konferencián, egyetemeken, szemináriumokon adta át az érdeklődőknek.

Kollégái gyakran hívják Mr. Ecommerce-nek, ami nem csoda, hiszen a szemináriumain már több, mint 25.000-ren vettek részt az elmúlt 10 évben.

Ráadásul az egyik megálmodója és szervezője az Ecommerce Exponak, ami Magyarország legnagyobb ekereskedelmi konferenciája.

Webshop indítás: interjú Kulcsár István Róberttel

A mostani interjúban Róbert valós képet ad a webshop indításról és lerombolja azokat a tévhiteket, amiket a webáruházakról gondoltál.

Kötelezően ajánlott, ha webáruház indításon gondolkozol!

Részletes tartalom, hogy bele tudj nézni a videó számodra legérdekesebb részeibe:

0.00-6.10 : A Shoprenterről, a bérelhető webshoprendszerről

6.11-11.00: „Hogyan Indítsunk Webáruházat?” szeminárium

11.01-16.01: Igaz-e, hogy minden a jó terméken múlik? Milyen a jó termék? Mi kellhet még a jó terméken kívül?

16.02-21.06: Szükséges, hogy a terméken legyen egy nagyobb árrés?

21.07-23.55: Mi az átlagos, megfelelő árrés? Mire kell figyelni az árképzésnél?

23.56-37.40: Milyen árbevételű, mekkora webshopot kell üzemeltetni, hogy „átlag fizetés” jöjjön ki belőle? Min lehet „spórolni”? Az optimalizálás, automatizálás, tervezés fontossága.

37.41-45.07: A visszatérő vásárlók fontossága. Az újraértékesítés lehetőségére való felkészülésről és a bizalomról.

45.08-48.38: Kell szeretned a webshopodat? Motiváció a vállalkozásban.

48.39-53.30: Összefoglalás: Hogyan tud a Shoprenter segíteni az indulásnál?

Amennyiben még többet szeretnél megtudni a webáruház indításról, kattints ide!

Szerző:

Vajda Emese

Vajda Emese

Szia, Vajda Emese vagyok. Több mint 6 éve foglalkozom marketinggel, azon belül hirdetések kezelésével, honlapszerkesztéssel és marketing stratégiák tervezésével és kivitelezésével. A DO! marketing csapat tagjaként az a célom, hogy a lehető leghasznosabb ötletekkel, tippekkel tudjalak segíteni Téged és a vállalkozásod.

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!