Milyen webshopot indítanál a legszívesebben?
Biztos benned is legalább egyszer felvetődött, hogy milyen lenne egy jövedelmező webáruház tulajdonosának lenni. De vajon mi választja el az induláskor a sikerre és a bukásra ítélt webshopokat?
Erre a kérdésre nehezebben találnánk hitelesebb embert, mint Kulcsár István Róbertet, aki a Shoprenter egyik alapító-tulajdonosa, és 14 év alatt több ezer webshop felállításában segített vezető tanácsadóként.
5.500 webshop nem tévedhet!
A Shoprenter neve méltán lehet ismerős, hiszen az egyik legnagyobb webáruház rendszer Magyarországon. Ismertségükhöz hozzátartozik, hogy már 5.500 webshopot üzemeltetnek a 60 fős csapatukkal, és az évi árbevételük közel 1 Mrd Ft!
Az árbevétel és a webshop számok mutatják, hogy nem az egyszeri eladásban, hanem a folyamatos webáruházi sikerekben érdekelt a Shoprenter és Róbert is.
Ezt a gyakorlati tudást Róbert több száz offline és online előadáson, üzleti konferencián, egyetemeken, szemináriumokon adta át az érdeklődőknek.
Kollégái gyakran hívják Mr. Ecommerce-nek, ami nem csoda, hiszen a szemináriumain már több, mint 25.000-ren vettek részt az elmúlt 10 évben.
Ráadásul az egyik megálmodója és szervezője az Ecommerce Exponak, ami Magyarország legnagyobb ekereskedelmi konferenciája.
Webshop indítás: interjú Kulcsár István Róberttel
A mostani interjúban Róbert valós képet ad a webshop indításról és lerombolja azokat a tévhiteket, amiket a webáruházakról gondoltál.
Kötelezően ajánlott, ha webáruház indításon gondolkozol!
Részletes tartalom, hogy bele tudj nézni a videó számodra legérdekesebb részeibe:
0.00-6.10 : A Shoprenterről, a bérelhető webshoprendszerről
6.11-11.00: „Hogyan Indítsunk Webáruházat?” szeminárium
11.01-16.01: Igaz-e, hogy minden a jó terméken múlik? Milyen a jó termék? Mi kellhet még a jó terméken kívül?
16.02-21.06: Szükséges, hogy a terméken legyen egy nagyobb árrés?
21.07-23.55: Mi az átlagos, megfelelő árrés? Mire kell figyelni az árképzésnél?
23.56-37.40: Milyen árbevételű, mekkora webshopot kell üzemeltetni, hogy „átlag fizetés” jöjjön ki belőle? Min lehet „spórolni”? Az optimalizálás, automatizálás, tervezés fontossága.
37.41-45.07: A visszatérő vásárlók fontossága. Az újraértékesítés lehetőségére való felkészülésről és a bizalomról.
45.08-48.38: Kell szeretned a webshopodat? Motiváció a vállalkozásban.
48.39-53.30: Összefoglalás: Hogyan tud a Shoprenter segíteni az indulásnál?
Amennyiben még többet szeretnél megtudni a webáruház indításról, kattints ide!