fbpx

Hogyan indítsunk webáruházat sikerrel?

webshop indítás
Te is gondolkoztál már azon, hogy milyen lenne webshopot indítani, de túl nehéznek tűnt, és inkább lebeszélted magad róla? Kulcsár István Róbert pont azokra a kérdésekre ad választ ebben az interjúban, amik miatt még nincs sikeres webáruházad.
Olvasási idő: 2 perc

Milyen webshopot indítanál a legszívesebben?

Biztos benned is legalább egyszer felvetődött, hogy milyen lenne egy jövedelmező webáruház tulajdonosának lenni. De vajon mi választja el az induláskor a sikerre és a bukásra ítélt webshopokat?

Erre a kérdésre nehezebben találnánk hitelesebb embert, mint Kulcsár István Róbertet, aki a Shoprenter egyik alapító-tulajdonosa, és 14 év alatt több ezer webshop felállításában segített vezető tanácsadóként.

5.500 webshop nem tévedhet!

A Shoprenter neve méltán lehet ismerős, hiszen az egyik legnagyobb webáruház rendszer Magyarországon. Ismertségükhöz hozzátartozik, hogy már 5.500 webshopot üzemeltetnek a 60 fős csapatukkal, és az évi árbevételük közel 1 Mrd Ft!

Az árbevétel és a webshop számok mutatják, hogy nem az egyszeri eladásban, hanem a folyamatos webáruházi sikerekben érdekelt a Shoprenter és Róbert is.

Ezt a gyakorlati tudást Róbert több száz offline és online előadáson, üzleti konferencián, egyetemeken, szemináriumokon adta át az érdeklődőknek.

Kollégái gyakran hívják Mr. Ecommerce-nek, ami nem csoda, hiszen a szemináriumain már több, mint 25.000-ren vettek részt az elmúlt 10 évben.

Ráadásul az egyik megálmodója és szervezője az Ecommerce Exponak, ami Magyarország legnagyobb ekereskedelmi konferenciája.

Webshop indítás: interjú Kulcsár István Róberttel

A mostani interjúban Róbert valós képet ad a webshop indításról és lerombolja azokat a tévhiteket, amiket a webáruházakról gondoltál.

Kötelezően ajánlott, ha webáruház indításon gondolkozol!

Részletes tartalom, hogy bele tudj nézni a videó számodra legérdekesebb részeibe:

0.00-6.10 : A Shoprenterről, a bérelhető webshoprendszerről

6.11-11.00: „Hogyan Indítsunk Webáruházat?” szeminárium

11.01-16.01: Igaz-e, hogy minden a jó terméken múlik? Milyen a jó termék? Mi kellhet még a jó terméken kívül?

16.02-21.06: Szükséges, hogy a terméken legyen egy nagyobb árrés?

21.07-23.55: Mi az átlagos, megfelelő árrés? Mire kell figyelni az árképzésnél?

23.56-37.40: Milyen árbevételű, mekkora webshopot kell üzemeltetni, hogy „átlag fizetés” jöjjön ki belőle? Min lehet „spórolni”? Az optimalizálás, automatizálás, tervezés fontossága.

37.41-45.07: A visszatérő vásárlók fontossága. Az újraértékesítés lehetőségére való felkészülésről és a bizalomról.

45.08-48.38: Kell szeretned a webshopodat? Motiváció a vállalkozásban.

48.39-53.30: Összefoglalás: Hogyan tud a Shoprenter segíteni az indulásnál?

Amennyiben még többet szeretnél megtudni a webáruház indításról, kattints ide!

Szerző:

Vajda Emese

Vajda Emese

Szia, Vajda Emese vagyok. Több mint 6 éve foglalkozom marketinggel, azon belül hirdetések kezelésével, honlapszerkesztéssel és marketing stratégiák tervezésével és kivitelezésével. A DO! marketing csapat tagjaként az a célom, hogy a lehető leghasznosabb ötletekkel, tippekkel tudjalak segíteni Téged és a vállalkozásod.

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!