Fiókom - adminisztrációs központ

Ezen az oldalon a fiókoddal kapcsolatos adminisztratív dolgokat találod.
A következő lehetőségeid vannak:

  1. Letöltheted az eddig kiállított számláidat.
  2. Jelszót változtathatsz a tanulói fiókodhoz.

Számláim

Itt találod a vásárlásaidról kiállított számlákat. A számlaközpont email cím alapján működik, tehát csak azokat a megrendeléseidnek a számláit találod itt, amit erről az email címedről adtál le: .

Felmerülő hiba szokott lenni az, hogy elírtad a megrendeléskor az email címet, így a számládat sem látod itt, illetve a megrendelés visszaigazoló sem érkezik meg. Ez esetben kérlek írj a hello@domarketing.hu-ra és örömmel segítünk!

Ha úgy gondolod, hogy hiányzik a lenti listából számla, akkor próbáld meg üríteni a böngésződ gyorsítótárát, ez jellemzően megoldja a gondot. (Ami a Ctrl+F5 billentyűkombinációval tehetsz meg a leggyorsabban Windowsos gépeken és Cmd+F5 kombinációval Maces gépeken.)

Számla letöltéseTeljesítés napjaRendelt termékek

Ha a fenti táblázatban nem jelennének meg a számláid valamiért, akkor kipróbálhatod azt is, hogy a lenti gombra kattintasz. Ekkor megnyílik a Számlázz.hu-s ügyfélfiókod.

Ha bármi problémába ütközöl vagy nem találsz egy számlát, akkor kérlek írj az ügyfélszolgálatra és segítenek: hello@domarketing.hu.

Bankkártya frissítése

Az alábbi űrlapon keresztül az előfizetésedhez elmentett bankkártya adatokat tudod frissíteni. Ha új bankkártya adatokat adsz meg, onnantól kezdve az előfizetés következő díja arról kerül majd levonásra.

 

Jelszó módosítás

Ha szeretnél jelszót változtatni, akkor kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Jelentkezz ki ide kattintva.
  2. Keresd meg a “Bejelentkezés” menüpontot és ott kérj új jelszót. (Találni fogsz linket a bejelentkezés gomb alatt “Elfelejtett jelszó” névvel.)