Tartalomjegyzék
A 2020-as Ecommerce Expo 2. legjobbnak értékelt előadása – kéred?
“Hogyan add el filléreken versengő iparágban drágábban a termékedet?“
Ezzel a címmel tartottam előadást a 2020-as Ecom Expon és az applikációban lévő értékelések szerint ez volt a nap 2. legjobb előadása (a szavazatok mennyisége és átlaga alapján).
Részletes kutatómunkát végeztem a prezihez, megnéztem több nagysikerű webshopot és még Biros Leventével (a 3 milliárdos forgalmú Online Márkaboltok tulajdonosával) is sikerült interjút készítenem a saját ajánlatkészítési megoldásaikról.
Ha szeretnél kilépni az árversenyből és létrehozni egy valóban összehasonlíthatatlan ajánlatot, akkor a kutatómunkám alapján van 8 legókocka amiből építkezhetsz – ezeknek a bemutatásáról szólt az előadásom.
Gyakorlásképpen elpróbáltam még az Expo előtt az előadást és felvettem videóra. Tehát a szakmai tartalom ugyanaz, sőt! Itt nem volt 30 perces a limit, szóval 43 percben még több mindent is elmondtam, mint az Expon. Kattints ide, ha kéred az előadás felvételét és elküldöm az email címedre.
Honnan jött az interjú ötlete Biros Leventével?
2019-ben beköltöztem a lakásomba, így aktuálissá vált pár nagyobb konyhai gép beszerzése. Több körben is válogattam a lehetőségek közül, s ekkor bukkantam rá az Online Márkaboltok oldalára.
Az Online Márkaboltok Biros Levente cége, 50+ fő, 3 milliárdos árbevétel, teljesen könyv szerinti működés. Egy olyan szervezet, amitől érdemes tanulni.
Egyből felcsillant a szemem marketingesként, ugyanis egy olyan “ajánlati forgórendszert” üzemeltettek, ami naponta új ajánlatot prezentált az ügyfelek felé.
Méghozzá olyan ajánlatot, ami a piacon elérhető legolcsóbb lehetőséghez képest körülbelül 5-10%-kal drágább, de még így is visszautasíthatatlannak bizonyul. Olyannyira, hogy én is Levente cégétől vásároltam.
Amióta ezt a saját bőrömön átéltem, mindig is szerettem volna egy interjút készíteni Leventével, ahol kifaggatom a kulisszatitkokról….
“Hogyan tudnak vajon Media Markt és Extreme Digital méretű multikkal szemben drágábban eladni egy ugyanolyan terméket?”
Erre kerestem a választ és azt sejtettem, hogy az egyik titok ebben a bizonyos “ajánlati forgórendszerben” rejlik majd.
Levente nagyon nyitott és transzparens volt az interjú keretében, igazi adakozó hozzáállást tanúsított. Így végül nem csak erről az ajánlati rendszerről esett szó, hanem több olyan alapelvet is megosztott velünk, amik szükségesek voltak a cége felépítéséhez.
Az Online Márkaboltokban vásárlók, sokkal többet kapnak mintha versenytársainknál vásárolnának, hiszen kiemelten fontos náluk az ügyfél élmény, a szakértelem és a személyesség.
A videóban végig tudjátok követni, miért gondolja azt Levente, hogy a marketing alapja sose az ár legyen, keressük meg az saját erősségünk és egyediségünk a piacon.
Nem csigázlak tovább, jöjjön az interjú!
(Ha szeretnél bizonyos részhez előre ugrani, akkor a videó alatt részletes leírást találsz arról, hogy pontosan mikor miről beszéltünk.)
A részletes tartalom, hogy bele tudj nézni a videó számodra legérdekesebb részeibe:
07.45 – 18.00 perc: Hogyan lett egy offline konyhastúdióból “Online Márkaboltok”?
18.00 – 21.50 perc: Mi különbözteti meg az Online Márkaboltokat a versenytársaktól?
21.50 – 28.00 perc: Milyen ajánlati és marketing rendszert alkalmaznak?
28.00 – 32.10 perc: Árérzékeny réteg kiszolgálása és szezonalitás kiküszöbölése