Beszélgetés sikeres magyar kisvállalkozókkal a vevőszerző rendszerükről

Tananyagos képek kerekasztal
Téged is érdekelnek olyan sikeres magyar kisvállalkozók történetei, akik 2020-ban sikeresen építették fel a vevőszerző rendszerüket? A videóban Csernai Katával (SEOStratégia), Terei-Vigh Krisztivel (Ételérzés) és Dénes Ivettel (Anya, gyere) beszélgetünk.
Olvasási idő: < 1 perc

„Többet nem kell tanulnom, csak csinálni kellene, de nincs stratégiám.”

Ezen a kerekasztal beszélgetésen 3 sikeres magyar kisvállalkozó osztja meg veled, hogyan építette fel saját vevőszerző rendszerét. Mesélnek arról, hogy honnan indultak, milyen kihívásokkal, nehézségekkel kerültek szembe, no és persze arról is, hogy mit értek el.

A kerekasztal beszélgetés résztvevői:

Csernai Kata (SEO Stratégia),

Terei-Vigh Kriszti (Ételérzés) és

Dénes Ivett (Anya, gyere!)

Mi a közös bennük?

Mindannyian a “vérzivataros” 2020-ban, egy kiemelkedően nehéz évben léptek szintet a saját vállalkozásukban.

„2020-ban a legkevesebbet dolgoztam, mégis a legtöbbet kerestem.”

Kriszta több ezer fős email listát épített pár hónap alatt, és az első kampányából 700.000 Ft, a másodikból 1.300.000 Ft bevétele származott.

Ivett havonta 500-800 könyvet ad el, és havi több millió forintos bevétele van a vállalkozásából.

Kata a nulláról az első webinárjával több százezer forintos profitot csinált, azóta is tartja ezt a folyamatot és több százezer forintnyi kivitelezési szerződést kötött meg azóta még a tréning eladásokon felül.

Hallgass bele a videóba és tudd meg, mi hozta el nekik az áttörést!
Figyelem: nagyon inspiráló percek következnek!

Részletes tartalom, hogy bele tudj nézni a videó számodra legérdekesebb részeibe:

01.11-04.11: Bemutatkozások

04.12-11.04: Honnan indultak a marketingben? Milyen kezdeti kihívásokkal, nehézségekkel néztek szembe?

11.05-20.27: Mit értek el 2020-ban? Mire a legbüszkébbek? Mit és hogyan csináltak?

20.28-39.39: Hogyan építenek email listát? Hogyan adnak el?

39.40-49.59: Mi volt a legnagyobb kihívásuk a vevőszerzés fellendítésében? Hogy oldották meg?

50.00-54.54: Mit tanácsolnak az 1 évvel ezelőtti önmaguknak?

54.55-56.12: Visszajelzések, kulcsmondatok a résztvevőktől.

Szerző:

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!