„Többet nem kell tanulnom, csak csinálni kellene, de nincs stratégiám.”
Ezen a kerekasztal beszélgetésen 3 sikeres magyar kisvállalkozó osztja meg veled, hogyan építette fel saját vevőszerző rendszerét. Mesélnek arról, hogy honnan indultak, milyen kihívásokkal, nehézségekkel kerültek szembe, no és persze arról is, hogy mit értek el.
A kerekasztal beszélgetés résztvevői:
Csernai Kata (SEO Stratégia),
Terei-Vigh Kriszti (Ételérzés) és
Dénes Ivett (Anya, gyere!)
Mi a közös bennük?
Mindannyian a “vérzivataros” 2020-ban, egy kiemelkedően nehéz évben léptek szintet a saját vállalkozásukban.
„2020-ban a legkevesebbet dolgoztam, mégis a legtöbbet kerestem.”
Kriszta több ezer fős email listát épített pár hónap alatt, és az első kampányából 700.000 Ft, a másodikból 1.300.000 Ft bevétele származott.
Ivett havonta 500-800 könyvet ad el, és havi több millió forintos bevétele van a vállalkozásából.
Kata a nulláról az első webinárjával több százezer forintos profitot csinált, azóta is tartja ezt a folyamatot és több százezer forintnyi kivitelezési szerződést kötött meg azóta még a tréning eladásokon felül.
Hallgass bele a videóba és tudd meg, mi hozta el nekik az áttörést!
Figyelem: nagyon inspiráló percek következnek!
Részletes tartalom, hogy bele tudj nézni a videó számodra legérdekesebb részeibe:
01.11-04.11: Bemutatkozások
04.12-11.04: Honnan indultak a marketingben? Milyen kezdeti kihívásokkal, nehézségekkel néztek szembe?
11.05-20.27: Mit értek el 2020-ban? Mire a legbüszkébbek? Mit és hogyan csináltak?
20.28-39.39: Hogyan építenek email listát? Hogyan adnak el?
39.40-49.59: Mi volt a legnagyobb kihívásuk a vevőszerzés fellendítésében? Hogy oldották meg?
50.00-54.54: Mit tanácsolnak az 1 évvel ezelőtti önmaguknak?
54.55-56.12: Visszajelzések, kulcsmondatok a résztvevőktől.