Ezen az oldalon a fiókoddal kapcsolatos adminisztratív dolgokat találod.
A következő lehetőségeid vannak:
Itt találod a vásárlásaidról kiállított számlákat. A számlaközpont email cím alapján működik, tehát csak azokat a megrendeléseidnek a számláit találod itt, amit erről az email címedről adtál le: .
Felmerülő hiba szokott lenni az, hogy elírtad a megrendeléskor az email címet, így a számládat sem látod itt, illetve a megrendelés visszaigazoló sem érkezik meg. Ez esetben kérlek írj a hello@domarketing.hu-ra és örömmel segítünk!
Ha úgy gondolod, hogy hiányzik a lenti listából számla, akkor próbáld meg üríteni a böngésződ gyorsítótárát, ez jellemzően megoldja a gondot. (Ami a Ctrl+F5 billentyűkombinációval tehetsz meg a leggyorsabban Windowsos gépeken és Cmd+F5 kombinációval Maces gépeken.)
Számla letöltése | Teljesítés napja | Rendelt termékek |
Ha a fenti táblázatban nem jelennének meg a számláid valamiért, akkor kipróbálhatod azt is, hogy a lenti gombra kattintasz. Ekkor megnyílik a Számlázz.hu-s ügyfélfiókod.
Ha bármi problémába ütközöl vagy nem találsz egy számlát, akkor kérlek írj az ügyfélszolgálatra és segítenek: hello@domarketing.hu.
Ha szeretnél jelszót változtatni, akkor kövesd az alábbi lépéseket:
Írj bátran a hello@domarketing.hu email címre. 2 munkanapon belül igyekszünk választ adni minden felmerülő kérdésre.