2019 évértékelő, 2020-as célok

evertekelo-2019
Kicsit ugyan késve, de elkészült a 2019-es évösszefoglaló és a 2020-as tervek bemutatását tartalmazó cikk. Ha kíváncsi vagy mi történt a velem tavaly és milyen irányba megy a DO! marketing, akkor olvass tovább.
Olvasási idő: 13 perc

Immáron több éve olvasom Papp Gábor (The Pitch) és Nagy Attila (WPKurzus) évértékelőit (link a nevükön a legfrissebb összefoglalókhoz), amik kifejezetten szimpatikusak számomra.

Régóta tetszett nekem ez a formátum, így magam is elkészítettem a saját változatomat.

Előre szólok: a megszokotthoz képest (mind tőlem, mind az évértékelő kategóriában) sokkal személyesebb tartalomra is számíts. Ha erre nem vagy kíváncsi, nyugodtan ugord át a magánéleti szekciót.

Természetesen szó esik majd a DO! marketing 2020-as terveiről is, így ha kíváncsi vagy milyen formában szeretnék neked értéket teremteni a következő évtizedben, ne hagyd ki a cikk végét.

Miért vettem rá magam erre az összefoglalóra?

  1. Remélem, hogy üzletileg és magánéleti szempontból is elgondolkodtató, egyeseknek talán inspiráló lesz.
  2. Azt látom, hogy a legtöbb összefoglalóban csak a “fényes” dolgokról van szó, én viszont szeretnék a mélypontokról is nyíltan beszélni. Tényleg őszinte lesz, talán túlságosan is, de majd kiderül utólag.
  3. Nekem is jót tesz: muszáj összefoglalnom az évet, átgondolni a tanulságokat és jobban megtervezni 2020-at.

Kezdjük a 2019-es év legfontosabb történéseivel munka és magánélet frontokon.

2019 munka

Az alábbi 2 dolog volt a legnagyobb történés 2019-ben munka téren:

  1. SalesAutopilot együttműködés tanulságai
  2. DO! marketing elindítása

A SalesAutopilotos együttműködés tanulságai

Mi volt ez az egész SalesAutopilot kaland? (kinyitható)

Ha elég régóta követsz, akkor tudod, hogy az előző vállalkozásom az Online Katapult volt, amit az üzlettársammal építettem fel. 2 év alatt 0-ról 70 milliós árbevételt értünk el, szuper 5 fős csapatunk volt és minden szuperül működött.

Azonban az üzlettársam és én eltérő személyes vágyakkal rendelkeztünk a folytatást illetően, így a szétválás mellett döntöttünk 2018 őszén.

Nem akartam egyből újra tanácsadói bizniszt építeni, mert ki szerettem volna próbálni magamat egy eladható vállalkozás építése közben és nem látott, új kihívásokra vágytam. Ez volt a SalesAutopilot-os együttműködés fő célja.

“A+” csapat élménye

Az egyik legszuperebb tapasztalat az volt abban a pár hónapban, hogy okos és tapasztalt emberekkel dolgozhattam együtt. A vezetői csapatban hihetetlen koponyák vannak, akiktől folyamatosan lehetett tanulni.

Nem csak sokkal dörzsöltebbek voltak nálam szinte mindenben, de még munkatempóban is meglepő volt a tapasztalat.

A korábbiakban nem igazán emlékszem olyan emberre a környezetemben, akinek a habitusa és tempója alkalmas lett volna arra, hogy “hátba vágjon” mikor elmegy mellettem és megkérdezze utána: “na mi a helyzet, hogy haladsz?”

Pedig ez elég jó dolog, így lehet igazán sokat fejlődni és ez például azóta is hiányzik a mindennapi munkámból.

Amíg pár fős mikrovállalkozásod van, a növekedésedre leselkedő legnagyobb veszély az, hogy óhatatlanul Te vagy a legokosabb a szobában. Ezért érdemes tudatosan keresni azokat a társaságokat, amik a következő szintre emelnek – én is ezt teszem.

Cégfelépítés tapasztalat

Önmagában azért megérte volna ez a pár hónap, mert láthattam egy 15 fős, teljesen a könyv szerint működő (bejelentett kollégák, osztalékkal kivett jövedelem) működő vállalkozás felépítését belülről.

Az általam addig megszokott kézi vezérléses cégvezetés helyett egy teljesen más gondolkodásmódot és működést tapasztalhattam meg, ami nagyon hasznos lesz egész vállalkozói életem során. (Már most is megkönnyítette a DO! elindítását.)

Ennek az egyik része pl. pont a folyamatleírások, amiről a DO! marketing Klubban több anyagot is publikáltam és az Instagram sztorijaimban is többször beszéltem róla.

Ha tippet adhatnék a 18 éves önmagamnak, azt mondanám menj el dolgozni 15-50-150-500 fős cégekhez és csak utána vállalkozz.

Sokáig úgy gondoltam, hogy az Istencsászárság netovábbja, ha egész életedben csak vállalkoztál. Ma viszont ezt már másképp látom, erről beszéltem bővebben ebben az interjúban:

Önismereti túra

Rettentően örülök, hogy anno az előző cégem felbomlásakor volt merszem meglépni ezt a kalandot. Nem volt egyszerű magam mögött hagyni az ismerős terepet, de megérte.

Így letesztelhettem azt a belső vágyamat, hogy az eladható céghez mi kell és ez nekem való-e.

Azt mondják, életünk végén nem azt bánjuk meg, amit megtettünk, hanem azt, amit nem csináltunk meg.

Utólag visszatekintve, egyetértek ezzel a mondattal. Hatalmas, megválaszolhatatlan kérdőjel lenne benne e lépés nélkül.

Így viszont teljes megnyugvással hagyom magam mögött azt a 3 okot, ami miatt nem akartam újra tanácsadói bizniszt csinálni és ez mindennél többet ér.

Menet közben kibontakozott, hogy nem (csak) a rendszerek és folyamatok építése az én utam, pedig az eladható cég ebből áll. Nem csak, de nagyrészt igen.

Egy idő után azon kaptam magamat, hogy azokat a feladatokat élvezem a legjobban, ahol embereknek segíthetek, őket taníthatom. Akkoriban ez még nem volt annyira egyértelmű számomra, de most 7-8 hónappal később letisztultak a tapasztalatok.

Jelenleg úgy gondolom, emberek életére szeretnék hatást gyakorolni, ezt érzem a “hívásomnak”.

A SAPI-nak nem ilyen emberre volt szüksége, ráadásul egyéb lényeges dolgok miatt úgy döntöttünk leintjük a közös munkát.

A DO! marketing elindulása és tanulságok

Az önismereti folyamat vége visszahúzott a tanácsadói bizniszhez, így felépítettem újra egy olyan márkát, amivel emberek életét tudom megváltoztatni a tudásommal.

Ingyenes Facebook csoport, ahol végre segíthetek

Hatalmas lelkesedéssel hoztam létre egy ingyenes csoportot, ahova meghívtam a régi ügyfeleimet, követőimet. Itt feltehették a kérdéseiket online marketing témában, én pedig kiélhettem a szolgálattal kapcsolatos vágyamat.

24 óra alatt több, mint 300-an csatlakoztak, majd 1-2 héten belül átlépte a csoport létszáma az 1.000 főt, 1 hónapon belül pedig az 1700-at. (Ebben már az affiliate partnerem ajánlásai is benne voltak, amit ezúton is köszönök nekik!)

Brutális mennyiségű időt raktam a kérdések megválaszolásába, ami elég kemény dió lett:

Április 8. és július 25. között vállaltam az ingyenes “kommenttanácsadást” és ez idő alatt 181 munkaórát töltöttem vele.

Utólag visszagondolva megérte az energiabefektetést, mert nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam és sokan ezért csatlakoztak az előfizetéses rendszerhez (DO! marketing Klub) is.

Jobb oldalt látod az egyik legkedvesebb visszajelzést Szabolcstól.

De ebben a mappában is találsz vagy 30 olyan kommentet, amik közül egyet sem kértem, maguktól születtek.

DO! marketing Klub felépítése

Az első termék az előfizetéses klubom lett, mert ez ad egy jó stabil alapot a céges költségek fedezésére.

Mást is csináltam mellette (kommunikáció, vendégelőadások, személyes konzultációk és ugye az ingyenes csoport…), de nagyjából 4 hónap volt – szerintem – profin elindítani a dolgot.

Új arculat, új weboldal, igényes sales oldal, új tananyagok belül, több külsős meghívott szakértő – rohadt sok meló volt vele.

A nyitáskor 176-an csatlakoztak, ami kevéssel maradt el a kitűzött 200 fős céltól. Ebben a posztban írtam a klubnyitás megrendeléseinek statisztikájáról:

Privát konzultációs ügyfelek

Szívmelengető élmény volt, hogy amint kiküldtem a listámra a DO! marketing megalapításáról szóló hírt, elkezdtek megkeresni konzultációval kapcsolatban a régi követők, ügyfelek.

2019-ben (május óta) 16 különböző ügyfélnek segítettem személyesen a projektjeiben.

Ezek közül néhánnyal folyamatos együttműködést kötöttünk, ami egy új konstrukció számomra is, egyelőre pozitív a benyomás.

Többen is azért fizetnek, mert így a megbeszélt időpontra elég ciki lenne nem megcsinálni amiben maradtunk. Na ez az, amit nem találtam volna ki az íróasztalom mögött ülve…

A privát konzis ügyfeleknek azért is örülök, mert a DO! marketinggel szeretném elkerülni a termékfejlesztés-kampányolás mókuskereket.

Nem csak a személyiségtípusom számára unalmas ugyanazt csinálni, de szakemberként is jobban fejlődök, ha valódi projektekben veszek részt tanácsadóként.

Így egyelőre élvezem a szoros támogatást és meglátjuk mi sül ki belőle hosszútávon.

Az biztos, hogy az így begyűjtött sikersztorik jól fogják boostolni az infótermékes lábat is, hiszen semmihez sem fogható hitelességet és tartalmat biztosítanak. Itt van pár sikersztori a teljesség igénye nélkül.

Don’t Panic Angol – termékbevezetési kampány

Kattints a képre és megnyílik olvasható méretben.

Végül azt hiszem 8-900 csomag eladásnál (8 számjegyű bevétel) állt meg a DPA csapata és ehhez én is hozzájárultam néhány tippel.

Emellett a DPA-val egyéb izgalmas együttműködés is zajlik, ez lesz majd igazán érdekes. De itt csak 2020-ban érnek be a tapasztalatok, még nincs miről beszámolni.

Semmiszemét.hu sikersztori fizikai termékkel

Kattints a képre és megnyílik olvasható méretben.

Balázs és Benji egy a szívemhez nagyon közel álló témában fordultak hozzám: hulladékmentes mosószert és tisztítószert kezdtek el forgalmazni. Már az első komolyabb kampányuk pár nap alatt 100 fölötti megrendelést hozott azon tervek alapján, amit a konzultáción javasoltam nekik.

Welczenbach Tamás előfizetéses rendszere

Ahogy a fotós szakma ismeri, “W Tamás” még a nyár végén fordult hozzám személyes segítségért az előfizetéses rendszerének felépítésével kapcsolatban.

Azóta sikeres volt a termékbevezetési kampánya és közel 100-an előfizetők lettek nála. Tamás különösen erős és gyors megvalósító, élmény vele közösen dolgozni.

Az élvezem a legjobban, mikor gondolkodásmódot tudok megváltoztatni

Kattints a képre és megnyílik olvasható méretben.

Volt egy kedves ügyfelem, akinek egészen jelentősen át kellett állítani a gondolkodásmódját. A visszajelzése alapján sikerült és nagyon boldog voltam ettől. (Szerencsére nem fölöslegesen utazott Németországból haza a konzultációra.)

Ezeken kívül még több videós visszajelzést találsz konzis ügyfelektől a főoldalon. Járt nálam Kollár Anna, Lippner Tamás (Sell&Speak), Kiss Gergely (Unlimited Man) és Tusnádi Roland (Bosslife), Palánkai Gábor (Ügyvezető Akadémia), Licsár Szilvia (Játékliget), Dénes Ivett (Anya, gyere!).

Szuper volt ennyi ambiciózus, jófej vállalkozóval dolgozni.

Értékelés, összefoglaló – munka 2019

2019-et nem mondanám kifejezetten sikeres évnek munka szempontból, mert a fő cél teljesen átalakult menet közben és sok minden hátráltatott a haladásban:

  1. Elég sok mentálisan leterhelő “agyalós” időszak volt, amikor sok minden bizonytalan és ezek sok agykapacitást foglaltak le.
  2. Ahogy később a magánélet szekcióban is olvashatod, egy 7+ éves kapcsolatom is véget ért. Az első félév a “megmentésről” szólt fejben és nem a biznisz volt a hangsúlyos.
  3. Mivel nem sikerült megoldást találni, elég komoly letargia szállt meg, ami egész augusztustól kezdve rányomta a bélyegét a kedvemre és így a haladási tempómra is. Inkább a személyes fejlődésre fókuszáltam a biznisz helyett.
  4. Volt egy építkezés / költözés is, ami extra sok időt és energiát igényelt.

Ennek ellenére sikertelennek sem nevezném a tavalyi esztendőt, mert:

  1. Semelyik korábbi évben nem tanultam annyit a világról / üzletről / vállalkozásról, mint 2019-ben.
  2. Hiába volt tele a nadrág, meg mertem lépni a nagy váltást és ennek hihetetlenül örülök. Még akkor is, ha az eredmény tök más lett, mint amit akartam.
  3. Sokkal tisztább lett az önismeretem munka szempontjából. Jobban tudom, hogy mit akarok és ez örömmel tölt el.
  4. Érdekes módon, minden nehézség ellenére a személyes jövedelmem nem csökkent, sőt, hajszálnyit növekedett az előző vállalkozásom csúcsidőszakához képest is.

Összefoglalva ambivalens érzéseim vannak a 19-es év kapcsán: úgy érzem sok benne maradt a nehéz magánéleti események miatt, de közben meg talán pont így kellett lennie.

Ugyanis olyan tudás nyílt ki előttem a személyes önfejlesztési munka alatt, amiről fogalmam sem volt, hogy létezik. Ha nem kerül egy kicsit háttérbe a biznisz, akkor most nem lennék teljesebb és tapasztaltabb ember.

Folytassuk hát pont ezekkel a személyes dolgokkal.

2019 magánélet

Itt a legnagyobb történés a párkapcsolatom vége volt, ez jelentősen megérintett. Sajnos nem egyezett az élethelyzetünk és ennek a bevallását évek óta halogattuk.

Kicsit talán off topicnak érződhet majd ez a rész, de sok vállalkozóval találkozom, aki hasonló gondokkal küzd. Csak éppen nem beszélünk róla, mert kellemetlennek érezzük.

Csak a csillogást és sikert mutatjuk, pedig eddig akárkivel beszéltem, mindig volt az érmének másik oldala is.

Én szeretnék mindenkit az őszinteségre buzdítani. Szerintem pont arról kellene beszélni a leginkább, amiről baromi kényelmetlen. Nem csak azért, hogy ne egy hamis, Insta-tökéletes világot hozzunk létre (annak minden káros társadalmi következményével), hanem magunk miatt is.

A nehéz gondolatok (és beszélgetések) őszinte felvállalása a legjobb érdekünk egyéni és társadalmi szinten is.

Jöjjön hát most pár történés és tanulság, amit nekem is komfortzónán kívüli megosztani, de hiszek benne, hogy értékes erről is beszélni.

A leggyorsabb fejlődést külsős szakember segítségével érheted el

Még a párkapcsolat “mentsük meg” állapota során elkezdtünk járni mediátorhoz, aki próbált elsősorban a kommunikációban segíteni. E folyamat közepette egyébként nagyon lényeges felismerések is jöttek, amiért azóta is hálás vagyok Áginak (akihez jártunk).

Már önmagában az, hogy dedikáltan időt szánsz erre, előrelépést jelent. Könnyen elsodor az élet, de ha bent van a naptárban, megtörténik. (Költőzi kérdés: a munka oly könnyen bekerül a naptárba, de vajon az énidő, sport, önfejlesztés, párkapcsolati törődés miért nem?)

És talán a legfontosabb az, hogy egy szakember vezetésével olyan minőségben történik meg, amit a “dobozban élő párként” nem lehet elérni.

Akár éveknek a fölösleges toporgását és civakodását tudod ezzel a lépéssel megspórolni. A mai tudásommal már egy közepes, 2-3x visszatérő konfliktussal is szakemberhez fordulnék.

Pszichológushoz járni nem ciki, sőt! Életem egyik legjobb döntése lett

A szakítás után elkezdtem pszichológushoz járni, ami leírhatatlanul sokat ad. Könnyűszerrel életem top döntései közé sorolom.

A külsős szakember csak jót tehet, félre kell tenni az önérzetet, egót és le kell tojni azt is, hogy a világ esetleg mit gondol.

Nekem az egyik közeli családtagom is hátrahőkölt, amikor mondtam neki, hogy pszichológushoz járok.

Pedig támogat és szeret, csak az Ő realitásának ez nem része. Ő azzal azonosítja a külsős szakember igénybevételét, hogy “valami baj van”.

Sokakon látom ezt a hozzáállást és talán egyesek azért nem mérlegelik a szakember segítségét, mert akkor…

…tényleg őszintén be kellene vallani, hogy baj van vagy legalábbis elakadtak egyedül.

Ezt pedig a legtöbben inkább nem teszik meg, nem néznek tükörbe. Pedig csukott szemmel is égni fog a ház.

Mediátor VS pszichológus – nekem melyik vált be jobban?

A mediátor (vagy coach) és pszichológus két külön kategória. Én azt vettem észre, hogy előbbi inkább csak kérdez, míg utóbbi állást is foglal.

Nekem sokkal jobban bejött a pszichológus, mert frankón megmondta az első alkalommal, hogy szorongok és kontrollmániás vagyok (igaza van).

Egy jó pszichológus rámutat a káros mintákra és így legalább érted mi a gond, majd el tudsz indulni a megoldás irányába.

Immáron több hónapnyi közös munka után azt mondom, mindenkinek pszichológushoz kellene járni.

Nem csak nehéz helyzetekben, hanem alapból azért, hogy folyamatosan fejleszd az önismeretedet és egyre jobban letedd a rossz mintáidat.

Egy könyv, ami a teljes magánéletemet átformálta

Mivel sejtettem, hogy nehéz lesz a szakítás után, első dolgom volt bemenni a könyvesboltba és betárazni önfejlesztő könyvekből.

Az első 3 ami a kezembe akadt, L. Stipkovits Erika könyvei voltak. Mondhatni az egész életemet megváltoztatta a középső könyv, pedig tényleg szinte csak a szerencsének köszönhető, hogy megvettem.

Annyira nem párkapcsolati témáról szól, mégis ez adta a legtöbb felismerést.

Erika szerint minden párkapcsolati probléma gyökere legalább részben egy gyerekkori kezeletlen sérülésből fakad. Igaza lett, több konfliktust is vissza tudtam vezetni a neveltetésemre.

A “Szeretettel sebezve” című könyv bemutat pár szülőtípust és az Ő nevelésükből fakadó munkát és magánéletet érintő következményeket.

Nekem nagyon tetszett, mert rávilágított annak a gyökér okára is, hogy miért szorongok az eredményeim miatt vagy éppen miért akarok minden kontrollt a kezemben tudni.

A könyv segítségével a szüleim irányába érzett haragomat is fel tudtam dolgozni, ami nagy előrelépés. Azóta sokkal inkább élvezzük egymás társaságát, mert nem vagyok már dühös rájuk irreális elvárások mentén.

“Mindenki azt tudja adni, amit kapott.” – írja Erika. Ez volt az egyik kulcsgondolat, ami segített átértékelni az elvárásaimat és értékelni azt, amit kaptam.

A későbbi szakemberes közös munkával együtt a saját életélményemet is jelentősen javította a könyv.

Lényegesebben jobban megélem a pillanatokat, elengedtem a magammal szembeni elvárások egy részét és megtanultam néha-néha “csak úgy létezni”.

Ezt a pár sort csak azért osztottam meg, mert ha vállalkozóként Te is szorongtál már az eredményeid, a haladási tempó miatt, akkor talán neked is segíthet a “Szeretettel sebezve” könyv. (És ki tudja, talán az emberi kapcsolataid helyzetében is szerepe van annak, hogy nem tudsz leállni…)

Több szabadidő, több sport, több emberi kapcsolat – kinyílt a világ

Amikor szingli leszel egy komoly kapcsolat után, nyakadba szakad egy csomó idő.

Ha egy kis tudatossággal felülemelkedsz a nehézségeken, ez nagy lehetőséggé válik az életedben.

Most már hónapok óta stabilan heti 4-5x sportolok, életem legjobb formájába kerültem. Az ingjeim, zakóim, edzőspólóim felét nyugdíjazni kellett, mert kinőttem mellkasban.

(Ha már őszinteség, hozzáteszem: az elején a kondizás csak menekülőpálya volt a gondolatok elől. Gyorsan szétcsapod magad és utána már csak aludni akarsz, de az eredmény nem rossz. :))

Egy kedves régi barátommal reconnecteltünk hosszabb kihagyás után, egy-két haverből barát lett és több új emberi kapcsolatot is szereztem haveri szinten.

Az életembe belépő új arcok sok hasznos tapasztalattal gazdagítottak, sokkal szélesebbre nyílt előttem az eddig ismert világ. Utólag azt látom, egészségtelen összenőni a pároddal, kell a külön világ neked is és neki is.

Ezek mellett elkezdtem naplózni, ami érdekes élmény. Sosem foglalkoztam az érzéseimmel, pedig nagyon tanulságos és megéri. Ha csak leírod miket érzel, gondolsz, egyből ki tudod elemezni a miérteket és tök jó összefüggések jönnek ki.

Értékelés, összefoglaló – magánélet 2019

A 2019-es év volt életem legnehezebb éve magánéleti szempontból, azonban (így utólag) úgy gondolom ennek jönnie kellett.

Nagyon sokat fejlődtem és ez nem jöhetett volna létre a mélypontok nélkül.

A nehézség esélyt adott arra, hogy valódi önismeret alapján tudjak a jövőben párkapcsolatot építeni ahelyett, hogy potenciálra randizok mindössze a szerelem / szeretet miatt.

A szerelem / szeretet elengedhetetlen legókocka, de nem elégséges a mostani tudásom alapján. A szinkronban lévő élethelyzet és közös célok nélkül nem lesz olyan, mint kéne legyen.

2020 munkával kapcsolatos tervek

Most január közepe van mikor ezt írom és végre úgy érzem, visszatért az igazi kedvem dolgozni. Újra úgy harapok, mint ahogy megszoktam magamtól és ez nagy örömmel tölt el.

Sok tervem van 2020-ra, amelyekből nem biztos, hogy minden meg fog valósulni. Ez viszont egyáltalán nem frusztrál, inkább élvezettel tölt el, hogy lesz mit csinálni 2021-ben is.

Immáron nem sietek sehova, tudom, hogy a helyemen vagyok és több éves, hosszútávú építkezésbe kezdtem.

Új könyvsorozat jön

Csont Attila Business Fesztiválján Brigi lépett oda hozzám. Legközelebb Te is gyere oda nyugodtan, örömmel beszélgetek veled.

Még a mai napig gyakran előkerül élő rendezvényeken a Katapulttal írt 3 könyv közül valamelyik és a régi ügyfelek csillogó szemmel kérnek autogrammot tőlem.

Ilyenkor gyakran maradandó gondolkodásmód béli változásról számolnak be vállalkozók a könyvek hatására, ami leírhatatlanul feltölt.

Ráadásul üzletileg is kíváló döntés egy vagy több könyv kiadása, nekem is szuperül beleillik majd a stratégiámba.

Szóval 2020-ban biztosan jönni fog könyv és álmaim szerint egy spéci koncepció keretében egyből 6 db.

Hogy vajon tényleg összejön-e a 6 db könyv egyszerre történő kiadása, a jövő eldönti. Mindenesetre van rá elindított koncepcióm, majd eldől, hogy életképes-e.

Többé nem csak szaktudást akarok átadni, hanem transzformációt fogok létrehozni

Az elmúlt évek leglényegesebb tapasztalata az, hogy nem elég a szakmai tudást átadni.

Szinte minden esetben van valamilyen gát és tévhit az ügyfél fejében, amit először fel kell deríteni, majd le kell dönteni.

Amíg ez nem történik meg, hiába fémjelzi a nevemet a gyakorlatiasság.

Potyára nem akarok már többet megfeszülni a transzparens, konkrét számokkal tarkított előadásokkal és tananyagokkal, mert a legjobb szándékom mellett is csak töredék lesz a hatás.

Valódi transzformációt akarok nyújtani az ügyfeleimnek.

Ehhez pedig el kezdtem magamat képezni, immáron nem csak szűken online marketing témában.

Az egyik első lépés, hogy 2020 márciusában élőben kilátogatok Tony Robbins UPW nevű rendezvényére. Ettől magam is sokat fejlődhetek és saját szememmel láthatom korunk legnagyobb hatást gyakorló üzleti és személyiségfejlesztő trénerét munka közben.

Biztos vagyok benne, hogy számomra és számotokra is sok mindent meg fog változtatni ez az út!

Új formátumban foglak szolgálni: úton tartalak és számon kérlek

Az elmúlt években az online oktatási formátumokban szereztem üzleti és oktatói tapasztalatot, ami kíváló tanulópálya volt. Nem csak üzletileg, hanem szakemberként is növekedni tudtam benne – eddig.

Az egyértelmű előnyök mellett megtapasztaltam a formátum hátrányát is: elenyészően alacsony a megvalósítási hajlandóság, 100 ügyfélből alig pár csinál meg bármit is.

Az a kb. 5 cég akiknek 2019-ben több hónapon keresztül segítettem (minimális számonkéréssel), sokkal többet valósított meg, mint a közel 200 előfizető a DO! marketing Klubban.

Mivel érzem, hogy semmi más nem tölt fel jobban, mint az élő érintkezés (akár vendégelőadóként, akár a klubban tartott élő találkozók, akár a privát ügyfeles coachingok), ezért eldöntöttem, hogy létrehozok egy vadonat új megvalósító programot.

Irtó lelkes vagyok, mert soha eddig nem volt lehetőség ilyen szorosan együtt dolgozni velem – kivéve, ha privát ügyfélként megfizeted az 50e Ft-os óradíjamat. Azonban az havi szinten több százezres tétel és csak nagyobb cégek engedhetik meg maguknak.

Most viszont lesz egy ennél szélesebb kör számára elérhető lehetőség arra, hogy személyesen velem dolgozz, folyamatosan úton tartsalak szakmailag és részesülj egy szuper közösség motivációs erejéből.

Részletek hamarosan!

Elkezdtem az építkező munkát a háttérben ahhoz a csapathoz, ami a transzformációt biztosítani tudja számodra

Köszönöm Attila a sok segítségedet, inspirációt, amit eddig kaptam tőled!

Az itthoni üzleti fejlesztéssel foglalkozó cégek közül egyedül Pongor-Juhász Attilának van akkora és olyan minőségű csapata, ami biztosítani tudja a megfelelő személyes érintést a megvalósítás felé vezető úton.

Nem véletlen, hogy árbevételben és eredményben is mindenkit maga mögött hagyott.

Nekem több év kellett, mire megértettem az összefüggéseket, pedig Attila igazán bőkezű volt: több szempontból is közel engedett a tűzhöz és személyesen segített a tanácsaival.

Ma már nem csak Attilára, de a csapatára is mintaként tekintek.

Jelenleg több alvállalkozó partnerrel dolgozom együtt különböző marketinges feladatok kiszervezésében, teljesen átadtam virtuális asszisztensnek az ügyfélszolgálatot és a legtöbb adminisztratív feladatot is.

Azt biztosan látom, hogy szükségem lesz egy főállású online marketingesre, így 2020-ban ez a pozíció megnyílik. Ha téged érdekel, akár írhatsz emailt is a hello@domarketing.hu-ra és egyeztetünk.

Nem holnapra és valószínűleg nem is 2020-ban áll majd össze az a szervezet, amit szeretnék, de elindultam az úton és nagyon lelkes vagyok emiatt.

Végszó

2019 úgy gondolom egy kulcsfontosságú éve volt az életemnek, nagyon sokat tanultam mind magánéleti, mind üzleti fronton.

2020-ban immáron semmi nem hátráltat abban, hogy újra a megszokott fokozatba kapcsoljak a bizniszben, így alig várom mit hoz majd az új esztendő és évtized.

Köszönöm, hogy követsz, továbbra is azon leszek, hogy minél több értékkel szolgáljalak! Hamarosan jelentkezem nálad az újdonságokkal.

Addig is külön hálás vagyok, ha megírod a véleményedet erről a cikkről, akár privátban, akár lent a hozzászólások között.

Szerző:

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!

Kérdésed van / véleményed?

Akkor tedd fel itt:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ki az a Domán Zsolt és miért bízhatsz benne?

Ha most találkozol velem először, akkor bizonyosan bizalmatlan vagy.

Ki ez a Domán Zsolt és miért tudna nekem bármi hasznosat mondani?” – merül fel benned tök jogosan a kérdés. 

Fusd át a történetemet a lenti gombra kattintva és utána döntsd el magad, hogy lehet-e nálam bármi olyan tapasztalat, ami építheti a vállalkozásod.

Keresés

Ha az oldalon található cikkek közt szeretnél keresni:

Követsz már Facebookon?

A közösségi média oldalaimon folyamatosan értékes tartalmakat olvashatsz, kattints a “Kedvelés” gombra:

Instagram jöhet? :)

Az Insta sztorijaimban nagyrészt egyedi tartalom van, amit máshol nem láthatsz. Kövess Instán is, katt a fekete ikonra!