Hogyan készítsd el az azonnali ajánlat oldalad?

Igazán jó értékesítési oldalt készíteni egyáltalán nem könnyű, ezért ne bánkódj, ha eddig nem sikerült megalkotnod azt a verziót, amivel igazán elégedett lennél. Ez az anyag éppen azért született, hogy segítsek neked olyan sales oldalakat készíteni, amelyekkel szemmel látható módon gyarapítod a bevételed!

Ebben a tananyagban összeszedtük a legfontosabb legókockákat, amelyből a legsikeresebb értékesítési oldalak (=sales oldalak) felépülnek.

Fontos, hogy a Haladó Sikerúton ismét találkozni fogsz ezzel az anyaggal, de a legfontosabb részeket már most átnézzük, hogy már az első vevőszerző folyamatod értékesítési oldaladból is a maximumot tudd kihozni.

Két dolog, amit előbb kell megcsinálnod, mint az értékesítési oldaladat

Ha igazán eredményes sales oldalt szeretnél, akkor még a konkrét legókockák egymásra pakolása előtt szükséges megalkotni az ideális vásárló leírásodat és az ajánlatodat.

Miért van szükséged ideális vásárló leírásra?

Ha nincs ideális vásárló leírásod, akkor nem tudod valójában, hogy kinek szól az értékesítési oldalad. Ha pedig nincs előtted, hogy pontosan:

  • kihez beszélsz?
  • neki mi a problémája / vágya?
  • milyen kételyei vannak veled és a termékeddel szemben?
  • mi lenne az eredménye az ideális vásárlónak?

…akkor nehezen tudsz olyan értékesítési oldalt készíteni, ami ideális lenne. Hisz egy csomó infó nem lett tudatosan beleépítve, inkább csak a szerencsére bíztad mi jut eszedbe és mi nem.

Főleg akkor fontos az ideális vásárló leírás alapján dolgozni, ha már belsős marketinges vagy külsős alvállalkozó partner is dolgozik a projekten. Ekkor biztos, hogy nem tudják azt, ami a Te fejedben van, tehát leírva át kell adni nekik.

Így készítsd el az ideális vásárló leírásodat

Erről egy külön anyagot készítettem, a végén letölthető sablon dokumentummal. Olvasd el a cikket, töltsd ki a sablont és utána bárkinek átadható az addig csak a Te fejedben létező információ.

Kattints ide és készítsd el az ideális vásárló leírásodat!

Ha az ajánlatod precízen elkészült, akkor az értékesítési oldaladnak az egyharmada biztosan kész!

Mindkettőnknek világos, hogy az értékesítési oldalon valamit el szeretnénk adni. Ezt nevezzük a marketing világában ajánlatnak.

FONTOS: A terméked vagy szolgáltatásod nem egyenlő az ajánlatoddal!

Az ajánlat a termékednek egy sokkal vonzóbb evolúciója, egy következő szint, amikor már nem a „cuccot”, nem csak a konkrét portékát árulod.

Ha az ajánlatod készen van, akkor a sales oldaladnak több, mint 30%-ával biztosan kész vagy:

  • tudod, hogy pontosan mi a termék (figyeld meg még mi minden van az ajánlatban ezen kívül! ezért nem egyenlő a terméked az ajánlattal)
  • meg vannak a bónuszaid
  • kitaláltad a garanciát
  • meghatároztad a limiteket (határidő, készlet, időszakos áremelkedés stb.)
  • nevet adtál az ajánlatnak
  • megalkottad az árprezentációt, hogy sokkal értékesebbnek tűnjön a terméked a kifizetett összegnél
  • átgondoltad szeretnél-e részletfizetést
  • eldöntötted, hogy lesz-e olyan ügy, amit támogatsz (adomány)

Így készítsd el a visszautasíthatatlan ajánlatodat

Erről a témáról is egy külön cikket írtam, amely részletesen elmagyarázza az ajánlat egyes alkotóelemeinek a működését. Eredményes értékesítési oldalt úgy gondolom nem lehet ajánlat nélkül készíteni, szóval mindenképp alkosd meg a saját visszautasíthatatlan ajánlatodat.

Kattints ide és készítsd el a visszautasíthatatlan ajánlatodat!

Az értékesítési oldalakkal kapcsolatos leggyakoribb tévhit: az értékesítési oldal manipulál

Gyakori tévhit szokott lenni a vásárlók és vállalkozók fejében egyaránt az, hogy az értékesítési oldalak manipulálnak. Ez azonban egy fogalmi tévedés, amit érdemes tisztázni.

Ha utánajársz a pontos fogalmaknak, akkor a manipulációt olyan esetekben helyes használni, mikor a befolyásoló fél célja nem egyértelmű a befolyásolt egyén számára.

Ezt jelenti ugyanis a szó, más kérdés, hogy a társadalom nagy része tévesen vélekedik a szó jelentéséről és összemossa a rossz szándékú meggyőzéssel.

Azonban nem csak ez a keveredés helytelen, hanem a manipulációhoz automatikusan társított negatív benyomás is, ugyanis a manipuláció semleges fogalom.

Itt egy példa a manipulációra: ha a barátnőd éppen arra vesz rá, hogy menj el neki a boltba kenyérért, hogy addig ő elő tudjon készülni a szülinapodra, az manipuláció.

Nem tudod, hogy mire megy ki a játék valójában, mert nem mondta el neked, de az akaratának megfelelően befolyásolt téged.

Figyeld meg, hogy e példában még nem társíthatunk automatikus módon negatív jelzőt a manipuláláshoz.

Sőt, a teljes kontextus ismeretében itt most egy „pozitív manipulálás” történt, hisz a szülinapodra készült elő a párod.

De ha például a félrelépés nyomait takarította volna fel, amíg Te kenyérért rohangálsz, na ott már beszélhetnénk negatív manipulálásról.

Ez a gyors példa jól mutatja, hogy a manipulálás semleges fogalom és csak a kontextus ismeretében lehet minősíteni.

Most, hogy már érted a manipuláció fogalmát, nézzük meg, mi a meggyőzés.

Ha arra kér a párod, hogy menj el a boltba, és közli veled, hogy ő már nem érne oda munka után zárásig, azt meggyőzésnek nevezzük.

Ahogy a példából is látszik, a meggyőzés abban tér el a manipulációtól, hogy ez esetben tiszta és egyértelmű a befolyásoló egyén végső célja a befolyásolt fél számára is. Nincsen tapogatózás, hogy vajon mire megy ki a játék, mert közölték vele a célt (ami a tényleges igazság is egyben).

Ha végiggondolod a fentieket, akkor egyértelműen következik az is, hogy a sales oldal valójában nem manipulál, hanem meggyőz.

Ugyanis napnál is világosabb egy értékesítési oldalon az adott cég végcélja: el akar adni nekem valamit.

Nincs egy értékesítési oldalnak ezen túl „hátsó szándéka”, tehát tévedés manipulálásnak nevezni azt a befolyásgyakorlást, amit kifejtünk vele.

Remélem, ez a pár bekezdés nem csak egy fontos fogalom megfelelő használatát tanította meg neked, hanem egy tévhitet is eredményesen eloszlatott. 😉

Ha lerázod magadról a negatív benyomásokat, sokkal ütősebb értékesítési oldalt fogsz tudni készíteni – ezért is tartottam fontosnak szót ejteni erről a tévhitről.

A LEGFONTOSABB legókockák, amiből felépítheted az eddigi legjobb értékesítési oldaladat

Miután tisztáztuk az alapokat, jöjjenek azok az elemek, amiből össze tudod rakni a következő sales oldaladat.

Itt találsz egy egyszerűsített listát, ezeket az elemeket semmiképp ne hagyd ki!

  • Egy fő ígéret: mi az, amit nyújt a portékád a vásárló életében?
  • Említsd meg a problémákat / vázold fel a pozitív jövőképet
  • Mutasd be a termékedet az előnyei mentén
  • Mutasd be az ajánlatod bónuszait!
  • Jöhet az árprezentáció
  • Első CTA – azaz vásárlási lehetőség gombja
  • Magyarázd el a garanciákat

1. Egy fő ígéret: mi az, amit nyújt a portékád a vásárló életében?

Az értékesítési oldaladat mindig érdemes egy fő ígérettel kezdeni, ami az ajánlatod legfőbb értékét és eredményét mutatja be az ideális vásárlódnak.

CÉL: Ennek a blokknak az a célja, hogy megszólítsa az ideális vásárlót és kellően vonzó ígéretet tegyen a hosszabb maradáshoz.

Amennyire módodban áll, igyekezz ezeket a kérdéseket megválaszolva megfogalmazni a fő ígéretedet:

  • kinek ígérsz? (legyen benne a fő címsorban)
  • pontosan mit? (minél konkrétabb, annál jobb)

Példák:

Itt a fő ígéret: KATA-s vállalkozók számára egymillió forintos jövedelem – Forrás: tusnadiroland.hu
Ez egy bonyolultabb megoldás: itt az az ígéret, hogy leválthatod a tampont és a betétet és még a problémák is ki vannak fejtve. (Ami miatt az ideális vásárló le akarja váltani.) – Forrás: holgyelony.hu
Ígéret: vállalkozási ötletből kiindulva havi fél millió forintos jövedelmet tudsz majd termelni a rendezvény segítségével – Forrás: businessfesztival.hu
Ígéret: építs saját magad pénztermelő weboldalakat gyorsan, rugalmasan, egyszerűen! – Forrás: Online Katapult
Ígéret: legyél gazdagabb, méghozzá boldogan – 7 egyszerű lépés a pénzügyi szabadsághoz – Forrás: szendreiadam.hu
Ígéret: felfogadhatsz online marketing mentorodnak és teljeskörű segítséget kapsz az online vevőszerzéshez. Őszinte kell legyek, amióta lement ez a bevezető kampány, már sokkal ütősebb címsort tudnék írni. 🙂 Szóval ezt ne legjobb példaként nézd, hanem inkább egy “elmegy” mintaként. Így is hozott nettó 3,5M Ft bevételt azonnal és az élettartam érték pedig ennek is a többszöröse.

2. Említsd meg a problémákat / vázold fel a pozitív jövőképet

A fő ígéret után térj ki azokra a problémákra, amikkel jelenleg szembenéz a vásárlód. Itt természetesen azokra a problémákra gondolok, amikre megoldást nyújt majd az ajánlatod. 🙂

Szintén jó megoldás lehet, ha problémák helyett olyan vágyakat emelsz ki, amik ott motoszkálnak a vevőid fejében. Mutasd be azt a jövőképet, amit az ajánlatod segítségével tud elérni a vevő!

CÉL: ha jól sikerül megfogalmaznod az ideális vásárlóid problémáját / vágyát, egyrészt “beugrik” neki, jobban felszínre kerül (ami elősegíti a későbbi vásárlást), másrészt pedig magára ismer. Úgy érzi majd, ez az oldal róla és hozzá beszél, tehát van értelme tovább olvasnia.

Példák:

Ez a példa a problémákról szól előbb…
…majd utána rátér a vágyakra, egy pozitív jövőkép bemutatására.
Ez is problémákat pedzeget először.
…és aztán egyből áttér a vágyakra. Még a következő fotó is ennek a blokknak a folytatása.
Itt is folytatódik még a pozitív jövőkép felvázolása.
A Marketing Amazing csapata a Freedom Business konferencia esetében egyből a pozitív jövőképet próbálja meg lefesteni. – Forrás: freedombusiness.hu

3. Mutasd be a termékedet az előnyei mentén

A következő blokkban elkezdheted felvezetni a termékedet, de még nem terméktulajdonságok mentén! A terméked jellemzői senkit nem érdekelnek.

Az a fontos, hogy mi tud vele elérni a vevő – ezt próbáld meg minél jobban bemutatni konkrétumok mentén.

Itt már ne csak általános vágyakat ígérj, hanem formálj terméktulajdonságokból előnyöket.

CÉL: Itt most az legyen a fő célod, hogy minél jobban bemutasd az előnyöket, azokat a változásokat ami az ügyfeled életében létrejön a terméked segítségével.

Példák:

Barazsy Ákos könyvének az értékesítési oldalán jól látszik, hogy a könyv egyes fejezeteiből (terméktulajdonság a könyvének a tartalma) hogyan formált előnyöket. Konkrétumokat látsz itt, ami miatt hihetőbb lesz, hogy nekem való ez a könyv. – Forrás: barazsy.hu
Szendrei Ádám Tudástár Klubjának az oldalán egy rövid áttekintő blokkot láthatsz arról, amit valójában nyújt az a sok-sok tananyag amit megveszel. – Forrás: tudastarklub.hu
Igyekeztem úgy megfogalmazni a DO! marketing Klub összetevőit, hogy azok ne csak termékjellemzőknek a felsorolásává váljanak, hanem előnyt is kommunikáljanak.
Fizikai termék esetében ez a példa különösen passzol: ha megnézed, mindegyik felsorolási pont valamilyen termékjellemzőből formált előny. Neked is ez a házi feladatod!

4. Mutasd be az ajánlatod bónuszait!

Ha megcsináltad a házi feladatot, akkor az ajánlatod elkészítése során létrehoztad a megfelelő bónuszokat is.

CÉL: minél inkább emelni az ajánlatodnak a képzelt értékét, valóban értékes bónuszokkal. Ha a vevőd úgy érzi nagyon sokat kap, akkor kevesebb munkád lesz a meggyőzéssel az ár bemutatásakor.

Most ezeket kell prezentálni a látogatók számára. Igyekezz minél rövidebb, ám annál előnyösebb formában bemutatni őket.

Példák:

Még anno az Online Katapultos Online Kampányok Csúcsra Járatva című könyv mellé ezek a bónuszok jártak.
Vicsai Gábor Facebook Mesterkurzusa mellé járó ajándékok #1
Vicsai Gábor Facebook Mesterkurzusa mellé járó ajándékok #2
A DO! marketing Klub mellé járó ajándék bónuszok
Szendrei Ádám könyve mellé járó bónuszok

5. Jöhet az árprezentáció

Ebben a blokkban beárazzuk a teljes ajánlatot, a bónuszokkal együtt.

CÉL: rámutatni arra, hogy mindaz amit adsz, jóval többet ér a ténylegesen elkért árnál.

Tételesen sorod fel, hogy mit kap az ajánlatod részeként és mindegyikhez írj oda egy reális árat. Fontos, hogy valóban reális maradj.

Nem megnevettetni akarjuk egy elszállt példával az ezen a ponton már komollyá vált érdeklődőt, hanem elgondolkodtatni. Épp ezért az a legjobb, ha tényleges listaárakat írsz ki, akkora összeget amiért árulod (vagy árulnád és valós eladást várnál).

Nem dől össze a világ, ha nem tudsz a végén 66% kedvezményt adni ebből a képzelt értékből, ne aggódj. 20-30%-kal ha több a valódi árnál, már jó vagy. (És legalább nem tartanak “nyomulós marketingesnek”, szóval talán még szerencsésebb is a kevésbé vastagon fogó ceruza itt.)

Az árprezentációról részletesebben az ajánlatkészítés tananyagban írtam, amit ide kattintva érsz el.

Általános példa:

  • alap termék értéke: xxxx Ft
    • itt nyugodtan darabokra bonthatod a terméket, ha tudod
    • például rendezvényeknél előadásonként, könyveknél nagyobb tartalmi blokkonként, online oktatóanyagoknál modulonként árazhatsz
  • bónusz #1 értéke: xxxx Ft
  • bónusz #2 értéke: xxxx Ft
  • bónusz #3 értéke: xxxx Ft
  • garancia értéke (ha tényleg van neki): xxxx Ft
  • bármi más, aminek még értéke lehet, de egyébként nem áraztad be: xxxx Ft
  • Összesen: xxxxx Ft

Ezután beszélj arról, hogy: “Bizony, ha ezeket mind meg akarnád vásárolni tőlem, akkor annak ez lenne az ára. De most a ….ajánlat neve…. csomagban hozzáférhetsz mindössze xxxx Ft-ért!”

Példa:

A fenti képen a Bikepatika (mobil bringaszerviz) egy őszi ajánlatának az árprezentációs blokkját látod. – Forrás: bikepatika.hu
Anno az Online Katapulttal árultunk egy Avada (WordPress sablon) oktatóanyagot, ennek látod az árprezentáció blokkját. Ez egy spéci példa, mert konkrétan mással is összehasonlítottuk. Az egyszerűbb változatról lent találod a következő képet.
Ebből a példából egyedül az hiányzott, hogy tételesen nem írtuk ki az ajánlat elemeinek értékét. Ma már ezt is odaírnám a táblázat egyes pontjaihoz.
Itt egy újabb példa, itt is hiányzik a tételes érték kifejezése, ma már ezt is kiegészítettem volna.

6. Első CTA – azaz vásárlási lehetőség gombja

Ezután berakhatsz egy gombot, ami már egyből a rendelési lehetőséghez visz. Előbb még nem feltétlenül indokolt, hiszen csak e ponton hangzottak el a legfontosabb infók:

  • tettél egy nagy ígéretet az oldal tetején
  • megszólítottad az ideális vásárlót
  • bemutattad a problémát
  • felfedted rá a megoldást
  • megmutattad az ajánlatnak a legvonzóbb részeit: fő termék + bónuszok
  • felfedted az árat

A fenti lépéseken keresztül felkészítetted az ügyfelet arra, hogy tényleg vásárolni tudjon (és ne csak hátrahőköljön az ár láttán, ha pl. magas).

A “CTA” jelentése: call to action, azaz felszólítás cselekvésre. Mivel itt értékesítési oldalról van szó, így egy vásárlás gomb lesz majd ez.

Ehhez a részhez nem hozok most képes példát, hiszen tényleg csak egy megrendelő gombról van szó. Bárhogyan csinálhatod. 🙂

7. Magyarázd el a garanciákat

A következő lépésben magyarázd el a garanciád vagy garanciáid lényegét.

CÉL: a garanciáidnak az a célja, hogy kezeljék minél több kifogását, kételyét az ügyfélnek.

Manapság már ha egy kicsit is kreatív vagy, akkor nem csak pénzvisszafizetési garanciát tudsz vállalni. (És természetesen a pénzvisszafizetési garanciádnak a feltételeit alakíthatod úgy, hogy ne lehessen visszaélni vele.)

A garanciáid megalkotásáról részletesebben az ajánlatkészítés tananyagban írtam, amit ide kattintva érsz el.

Példák:

A Bikepatika zseniális garanciái – ezúton is gratulálok! 🙂 Az ajánlatkészítés tananyag alapján készült, érdemes megnézned, ha még eddig nem tetted. – Forrás: bikepatika.hu

8. Kommunikáld a limiteket

Ez a pont egy kicsit kakukktojás, mert bár sorrendben ide raktam, valójában az értékesítési oldaladon több ponton is érdemes elhelyezni. Legyen kint a legtetején valahol, középen és a végén is.

CÉL: segíteni a billegőknek meghozni a döntést. Ezt egy határidő vagy valamilyen más mesterséges limit (elérhető csomagok végessége) segítségével tudod megvalósítani.

Ha a határidőt választod, akkor az utolsó napon érdemes lehet kitenni egy “sticky bar” segítségével fix elemként a weboldalra az infót, hogy “már csak ma érthető el”.

Példák:

A DO! marketing Klub értékesítési oldalán lévő visszaszámláló.
Az Ecommerce Expo pár évvel ezelőtti oldalán a szuper early bird időszaknak a kijelzésére egy példa. – Forrás: ecomexpo.hu

Hogyan állj neki az értékesítési oldal konkrét megvalósításának?

1. Tervezd meg az építőkockák sorrendjét

Első lépésként e tananyag segítségével papír vagy elektronikus formában (egy Wordben) írd össze a tervezett felépítés logikai ívét.

Azaz nézd végig ezt a tizenpár legókockát és írj egy sorrendet, hogy mi miután következne nálad.

2. Kezdd el megírni a pontos szöveget és felépíteni a szerkezetet a Pidoco segítségével

A Pidoco egy drótváz rajzoló szoftver, amit a bonyolultabb sales oldalaim megtervezéséhez szoktam használni.

Mindig ebben a szoftverben szoktam elkészíteni a pontos szöveget és az oldal felépítésének a szerkezetét.

Amikor készen vagyok, így néz ki egy oldal – például a DO! marketing Klub értékesítési oldala:

A programba beágyazott elemekkel tudsz alakzatokat, vonalakat, szövegeket beszúrni, így nagyon gyorsan fel tudod rajzolni a készülő weboldal vázát.

Remekül helyettesíti a kézzel rajzolt drótvázakat, használata sokkal egyszerűbb, mint papíron javítgatni.

3. A kész drótvázat továbbítsd a grafikusnak

Aki ez alapján már könnyedén el tudja készíteni a végleges grafikát.

Az előző pont a Pidocoval nem csak azért fontos, mert (szerintem) a Te munkádat megkönnyíti. Azért is kulcsfontosságú, mert a grafikusnak mindene rendelkezésre áll majd a munkához.

Nem kell oda-vissza egyeztetnetek dolgokról, már mindent készen megkap a munkavégzéshez. Imádni fog érte. 😉

A DMK esetében például ez lett a végeredmény:

4. Az elkészült grafika mehet a weboldalkészítődnek

Miután elkészült a grafikus a látványtervvel, azt már csak továbbítanod kell a webesednek.

Ő szintén hálás lesz neked ezért a munkafolyamatért, mert neki is már minden rendelkezésre áll majd a zavartalan munkához.

A legtöbb kivitelező partner legnagyobb fájdalma a szöszölés és az 50x történő hozzányúlás egy projekthez. Ha partner tudsz lenni e fájdalmuk kiküszöbölésében, hidd el, örömmel dolgoznak majd veled bármikor. (Ez pedig neked lesz nagy kincs, így pedig érdeked az itt vázolt folyamatot tartani!)

+1 – Milyen szoftverrel készüljön az oldalad? (Akár Te magad csinálod, akár a webesed.)

Erről a kérdésről egy másik cikk kapcsolódó részében írtam, kattints ide és nézd meg a “honlapkészítés szekciót”. A linkelt cikkben más szoftvereket is javaslok, érdemes lehet megnézned.

Letölthető példák

A cikkben megtalálható konkrét értékesítési oldalak képernyőmentéseid mind egybegyűjtöttem számodra, ezt ide kattintva éred el.

Voltak a cikkben bizonyos képernyőmentések, amik nem kifejezetten értékesítési oldalról származnak – ezeket nem raktam bele a cikkbe. (Például ilyen a SalesAutopilot főoldaláról egy képernyőmentés, onnan a teljes főoldalt nem akartam kimenteni neked, mert kicsit irreleváns lenne annak ellenére, hogy az az egy kifotózott rész viszont hasznos.)

Jó ha tudod, ezek az értékesítési oldalak összességében több száz millió Ft árbevételt termeltek azoknak a cégeknek, akik használják őket. Szóval ne csak nézegesd őket, hanem kezdd el csinálni a sajátodat. 😉

Jó böngészést kívánok a konkrét példákhoz!

Gratulálok, a végére értél a tananyagnak!

Minden elismerésem a tiéd, ez sem volt éppen egy rövid anyag! 🙂 Ez most az ünneplés pillanata, de ne téveszd szemelől az igazi célt: meg is kell valósítani az értékesítési oldaladat!

Hisz tudod: nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben!

Hiába ismered most az értékesítési oldalak felépítésének a módszertanát, meg kell valósítani mindezt a vállalkozásodban.

Térj hát vissza ehhez a cikkhez, forgasd minél gyakrabban! Kívánom, hogy már az első bevetésen százszorosát hozza vissza a DO! marketing Klub előfizetői díjadnak. 😉

Cselekvési terv

A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvés terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat. 

<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>

Feladatok

A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!

  • Fogalmazd meg a terméked fő ígéretét! Kinek ígérsz és pontosan mit?
    • Például: Az én vállalkozásom a…(miben?).. segíti a ..(kiket?…)
  • Szeretnél egy egyszerűbb, de jól működő értékesítési oldalt készíteni? Itt találsz egy egyszerűsített listát, ezeket az elemeket semmiképp ne hagyd ki!
    • Egy fő ígéret: mi az, amit nyújt a portékád a vásárló életében?
    • Említsd meg a problémákat / vázold fel a pozitív jövőképet
    • Mutasd be a termékedet az előnyei mentén
    • Mutasd be az ajánlatod bónuszait!
    • Jöhet az árprezentáció
    • Első CTA – azaz vásárlási lehetőség gombja
    • Magyarázd el a garanciákat
    • Gyakran Ismételt Kérdések

Sok sikert!