Hogyan szerezz látogatókat a folyamatodba? (Alap Fb hirdetés)

A Facebook hirdetések készítése nem egy egyszerű terep.

Nem véletlen, hogy külön szakmaként is megjelent. A igazán eredményes hirdetés alapja az, hogy olyan szöveget tudsz írni és olyan grafikát tudsz készíteni, ami fölött nem tud átsiklani a potenciális vásárlód.

Ami fölött egy másodpercre megáll az ujja, mielőtt továbbgörget.

Viszont.

A jól működő címsorokon és figyelemfelkeltő grafikákon túl is van néhány terület, amit csak kevesen tudnak jól kezelni, amire csak kevesen figyelnek oda.

Ha te ezeken a területen csak egy kicsit is jobb vagy, mint a konkurenseid, az órákon belül forintokban mérhető költségcsökkenést és új vásárlókban, feliratkozókban mérhető növekedést hoz neked. 

Összegyűjtöttük neked az összes olyan hasznos Facebook alapot, aminek a megnézése után képes leszel egyedül összeállítani a vevőszerző folyamatodnak a Facebook hirdetéseit.

Fontos tudnod, hogy a Facebook Hirdetések Mesterkurzusból szedtük össze a legfontosabb részeket, amiket feltétlenül látnod kell az indulás előtt! Ha szeretnél jobban belemélyedni a témába, a többi videót is megnézheted, de mi egyelőre csak ezeket javasoljuk.

Később, a Haladó Sikerúton majd a többi résszel is találkozni fogsz, viszont most a célunk az, hogy a csalidat tudd eredményesen hirdetni, s ehhez bőven elegendőek ezek az anyagok.

Kérlek amíg nem vagy kész a többi tananyaggal (pozicionálás, értékesítési oldal), ne menj tovább, mert egy profi hirdetés sem tud jól teljesíteni, ha nincs mögötte a stratégia, amit az előző leckékből megtanultál.

Akkor gyerünk, nézzük is a legfontosabb alapokat a hirdetéseid elkészítéséhez!

Az alábbi linkekre kattintva meg tudod nézni a legfontosabb Facebook hirdetési alapokat: