Utánkövető emailek

Az első vevőszerző folyamatod akkor lesz igazán eredményes, ha nem állsz meg a csali és az az azonnali ajánlat felkínálása után!

Akik nem vásároltak, azokat még vissza tudod csábítani, ha készítesz számukra egy okosan összerakott utánkövető levélsorozatot! Ebben sem hagyunk magadra, hiszen hoztunk neked olyan mintaleveleket, amiket te is fel tudsz használni a vevőszerző folyamatodban.

Az utánkövető levelekre azért van szükséged, hogy akik letöltötték a csalid, ne felejtsék el a határidős ajánlatodat, és minél többen vásároljanak.

Hány db levélre van szükségem?

Attól függ, hány napos a határidő. Mi 24 vagy 48 órás határidőket javaslunk. Ez azt jelenti, hogy aki letöltötte a csalid, annak 24/48 órája van arra, hogy a vásárlás mellett döntsön. Ha kifut az időből, lemarad.

És pont ez a szűkösség fogja elősegíteni a vásárlást.

Mi általában 2-3 levelet szoktunk javasolni:

  1. Azonnali visszaigazoló levél a csali letöltéséről
  2. 15-20 órával a határidő előtt
  3. Ha 48 órás az ajánlatod, akkor a 40. óra körül is kiküldhetsz egyet

Mindegyik levelednek ugyanaz a célja, a vásárlás elősegítése. Éppen ezért minden leveledbe érdemes betenni az ajánlatodat, akár több linkkel is, és leírni az előnyeit annak, ha az érdeklődőd él az ajánlatoddal.

Mit kap ezzel az ajánlattal?

Hogyan fog megváltozni tőle az élete?

Hogyan segítesz megoldani a problémáit?

Milyen bónuszokat vagy garanciákat kap ehhez az ajánlathoz?

És persze mennyi ideje van még, hogy vásároljon.

Ezek mind-mind jó témák lehetnek egy-egy utánkövető levélbe, de azért, hogy még könnyebben össze tudd rakni a sajátjaidat, töltsd le a mi leveleinket és dolgozz azok alapján!

Itt találod a mintaleveleinket

Nézd meg őket és használd fel a saját leveleidhez, a letöltéshez kattints az alábbi linkre:

Mintalevelek