Fiókom - adminisztrációs központ

Ezen az oldalon a fiókoddal kapcsolatos adminisztratív dolgokat találod.
A következő lehetőségeid vannak:

  1. Letöltheted az eddig kiállított számláidat.
  2. Jelszót változtathatsz a tanulói fiókodhoz.

Számláim

Itt találod a vásárlásaidról kiállított számlákat. A számlaközpont email cím alapján működik, tehát csak azokat a megrendeléseidnek a számláit találod itt, amit erről az email címedről adtál le: .

Felmerülő hiba szokott lenni az, hogy elírtad a megrendeléskor az email címet, így a számládat sem látod itt, illetve a megrendelés visszaigazoló sem érkezik meg. Ez esetben kérlek írj a hello@domarketing.hu-ra és örömmel segítünk!

Ha úgy gondolod, hogy hiányzik a lenti listából számla, akkor próbáld meg üríteni a böngésződ gyorsítótárát, ez jellemzően megoldja a gondot. (Ami a Ctrl+F5 billentyűkombinációval tehetsz meg a leggyorsabban Windowsos gépeken és Cmd+F5 kombinációval Maces gépeken.)

Számla letöltéseTeljesítés napjaRendelt termékek

Ha a fenti táblázatban nem jelennének meg a számláid valamiért, akkor kipróbálhatod azt is, hogy a lenti gombra kattintasz. Ekkor megnyílik a Számlázz.hu-s ügyfélfiókod.

Ha bármi problémába ütközöl vagy nem találsz egy számlát, akkor kérlek írj az ügyfélszolgálatra és segítenek: hello@domarketing.hu.

Jelszó módosítás

Ha szeretnél jelszót változtatni, akkor kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Jelentkezz ki ide kattintva.
  2. Keresd meg a “Bejelentkezés” menüpontot és ott kérj új jelszót. (Találni fogsz linket a bejelentkezés gomb alatt “Elfelejtett jelszó” névvel.)