Hol kezdd? – technikai segítség

Ha még sohasem használtad a ChatGPT-t, de a kurzus után kedvet kaptál ahhoz, hogy élőben is teszteld a tanultakat, ezzel a kis útmutatóval szeretnénk végigkalauzolni a kezdeti lépéseken. 🙂

Hol találod meg a ChatGPT-t?

Először is, ha beírod a keresőbe, hogy ChatGPT, kapásból felugrik több weboldal is, de ettől nem kell megijedned, válaszd ezt

A jobb felső sarokban található Sign up (feliratkozás) gombra kattintva megkezdheted a regisztrációt.

A szokásos feliratkoztató felület fog felugrani, ahol eldöntheted, hogy meglévő Google-fiókoddal jelentkezel be, vagy egy e-mail cím + választott jelszó kombóval.

Ezután e-mailben fogsz kapni egy visszaigazoló levelet, amelyben a hivatkozásra kattintva folytathatod a regisztrációt, ezúttal néhány személyes adattal (név, születési idő – az életkor ellenőrzése végett).

A ChatGPT nem bízza a véletlenre, még egy kis játéknak is ad teret 🙂 

Mennyivel izgalmasabb, mint az ősi “jelöld be azokat a négyzeteket, amelyeken szerepel hajó” robotkiszűrő trükkök 🙂 

A kis mentális felfrissülés után már csak egy gyors telefonszám ellenőrzés van hátra, és bent is találod magad a ChatGPT felületén.

Itt a baloldali oszlopra, a ChatGPT-re kell kattintani.

Majd ezután az alábbi figyelmeztetésekkel találkozhatsz, amelyeket a Next gombra kattintva ugorhatsz át.

Röviden a lényeg: a program célja az, hogy külső forrásból szármzó visszajelzések segítségével még jobbá fejlődjön. 

Előfordulhat, hogy a program félrevezető válaszokat adhat, éppen emiatt NEM JAVASOLT TANÁCSADÁSRA HASZNÁLNI.

Ennek a kurzusnak nem célja messzemenő fejlegetésekbe bocsátkozni arról, hogy hova vezet hosszú távon a MI (ezt még senki nem tudja megmondani), mi inkább abban szeretnénk segíteni, hogy hogyan tudod profin felhasználni a marketingedben és temérdek időt megspórolni magadnak.

Miután a Next gombokat végigkattintgatod, megérkezel a kezdőfelületre.

Gratulálok, már meg is érkeztél a Chat felületére, és kezdheted is használni a programot.

Ha korlátlan csevegést szeretnél, és azt a verziót szeretnéd a marketinged szolgálatába állítani, amit mi is használunk (és ami alapján a kurzus készült), úgy érdemes előfizetned a 4.0 -ás verzióra. (fenti kép bal alsó sarkában található “Upgrade to Plus” opcióra kattintva)

Ezt a csevegés kezdőlapjának bal alsó sarkánál találod meg (Upgrade to Plus).

A fizetős verzió 20 dollár havonta, tapasztalatból mondjuk, hogy bőven megéri. 🙂

FONTOS: Feltétlenül a ChatGPT 4.0-s változattal próbáld ki a parancssorokat!

Egyrészt azért, mert mi a teljes kurzust a fizetős, 4.0-ás verziót használva alkottuk meg, így nem tudunk felelősséget vállalni az ingyenes verzió silányabb szövegeiért. Nyomatékosan kérünk téged éppen ezért, hogy a kellő eredményeid érdekében fizess elő, és használd az újabb verziót.

Másrészt a 4.0-ás verzió sokkal profibb szövegeket ír, lényegesen pontosabb, mint az ingyenes verzió, hiszen eleve sokkal komolyabb “betanításon” esett át, lényegesen komplexebb kéréseket képes végrehajtani, és – ami a lényeg – sokkal, de sokkal emberibb szövegeket ír.

Miután előfizettél, ugyanaz a kezdőképernyővel találkozol, azzal a különbséggel, hogy a fenti GPT-4 gombra kattintva tudod átállítani a chatet a 4.0-ás verzióra.

Gratulálunk, hogy eddig eljutottál, reméljük, hasznosnak találtad ezt a kis útmutatót 🙂

Sikeres kampányokban gazdag szövegírást kívánunk neked!