Már csak ennyi időd maradt!

nap
óra
perc
másodperc

Vevőszerző Rendszer Tervező Nap

1 nap alatt leromboljuk a legdurvább tévhiteket,

amiket a marketingedről és a vállalkozásodról gondoltál!
Tarts velünk, és az Új vevők futószalagon könyvem 5.990 Ft
1 Ft-ért szinte ajándékba a tiéd!
Helyszín:

Online, az otthonod kényelméből, Zoom-on keresztül

Időpont

Február 22. 9:30-18:00

Neked szól ez a nap?

Miben lesz más ez a nap, mint az összes többi online konferencia?

Aktívan dolgozni fogsz!

Itt nem csak a hallgatóság szerepét fogod magadra ölteni, hanem aktívan dolgozni fogsz! Hozzád hasonló vállalkozókkal közösen, egymást segítve feladatokat fogtok megoldani, ami azonnali válaszokat ad a kezedbe a legégetőbb kérdésekben, mint például az új érdeklődők szerzése.

Viszlát száraz elmélet!

Nem elméleti anyagot fogsz hallgatni, és nem is csupán előadások lesznek. Interjút és kerekasztal beszélgetést is követhetsz olyan magyar kisvállalkozókkal, akik hozzád hasonlók. Sőt, kérdezhetsz is tőlük!

Gyakorlatiasság a maximumon!

A gyakorlatiasságot állítjuk középpontba, a száraz rizsát elfelejtheted! Amit ezen a napon megtanulsz, arra azonnal működő példát is fogsz látni, így tudni fogod, hogyan ültesd át a saját vállalkozásodba!

Magyar példákból tanulhatsz!

Élő kisvállalkozói példákból fogsz tanulni, nem Apple és nem Tesla, nem megfoghatatlan nagyvállalatok marketing trükkjeit fogod látni, amik számodra másolhatatlanok. Okos megoldásokat kapsz, amiket elkezdhetsz te is bevezetni, akár holnaptól.

Lesöpörjük a negatív gondolatokat!

Jól tudjuk, hogy a vállalkozásod sikere nem kizárólag a marketingeden múlik. Legalább ugyanannyit - sőt, többet - jelent a több bevételhez vezető úton az, ha nem kötnek gúzsba a fejedben lévő tévhitek és korlátozó hiedelmek. A nap végén ezekről is lerántjuk a leplet, és alapjaiban rengetjük meg a gondolkodásmódod negatív elemeit.

Mi lesz a nap programja?

Bevezető ELŐADÁS: 3 lábú vevőszerző rendszer gyorstalpaló

Marketing trükkökkel, taktikákkal nem fogsz tudni rendszeres bevételt elérni. De akkor mivel? 

Domán Zsolt ebben az előadásában lerakja az alapjait egy olyan vevőszerző rendszernek, amit a te bevételeidet is felpörgeti! Megérted, hogyan termel hosszú távon profitot neked a 3 legfontosabb pillér, amivel foglalkoznod kell: 

  • a friss vér pumpálása a bizniszedbe, azaz érdeklődőszerzés,
  • a szerethető figurává válás, azaz a bizalomépítés, 
  • és meglévő követők vásárlásra csábítása, azaz a kampányolás.

1. blokk: INTERJÚ: Szendrei Ádámmal: 2 év alatt nulláról a több tízmillió Ft-os vállalkozásból kivett profitig

Milyen vevőszerző rendszer kellett Magyarország legnagyobb előfizetéses klubjához?

Ki ne szeretné kifürkészni annak a titkát, aki 2 év alatt képes volt eljutni egy több tízmillió Ft profitot termelő vállalkozás felépítéséig? 

Ádám pontosan ezeket a tapasztalatokat fogja megosztani veled. 

  • Elárulja, milyen út vezetett Magyarország legnagyobb előfizetés rendszerének felépítéséig, azaz a 200 milliós árbevételig.
  • Mesél arról, hogyan tudott több mint 5.000 előfizetőt szerezni, és milyen stratégia segítségével adott el több ezer könyvet.
  • Beavat abba, milyen nehézségekkel kellett megküzdenie az elmúlt 2 évben.
  • Sőt, a legjobb vevőszerző megoldásait is megosztja veled!  

Már ez az egyetlen interjú kincset ér, ha átülteted a belőle tanultakat!

2. blokk: TERVEZÉS: Melyiket használd a 6 érdeklődő- és vevőszerző stratégia közül?

Találd meg a tökéletes módszert arra, hogy új email címek ezreit zsebeld be pár hónap alatt!

Minden vállalkozás sikere azon múlik, milyen gyorsan és milyen nagy számban tud új érdeklődőket szerezni a termékei, szolgáltatásai értékesítéséhez. Ezért ebben az előadásban megismered a 6 legjobban működő érdeklődőszerző folyamatot, ráadásul beavatunk abba is, hogy a te vállalkozásod számára melyik lesz ideális. 

A legfontosabb pro és kontra érvekkel a kezedben már el tudod dönteni, merre indulj! De nem csak a döntésig fogunk eljutni, hanem dolgozni is fogsz az újonnan megszerzett tudással, és úgy léphetsz tovább az előadás után, hogy tudni fogod, kinek, mit és hogyan fogsz értékesíteni a következő hónapokban! 

Ha Te végigjárod ezt az utat, utcahosszal leszel az átlagos konkurenseid előtt. Innentől kezdve hiába másolja le egy-egy címsorodat, termékedet vagy ötletedet, mert valójában fogalma sem lesz róla, hogy a motorháztető alatt mit raktál össze.

3. blokk: TERVEZÉS: Hogyan használd ki a bizalomépítés és kampányolás legjobb technikáit 2021-ben a bevételed felpörgetésére?

  • Mik a 2021-ben működő utak a bizalomépítéshez? 
  • Hogyan tudsz úgy kommunikálni a követőiddel, hogy ez neked ne legyen teher? 
  • Mi a sikeres kampány alapja, ami nélkül bele se kezdj?
  • Mi minden kell ahhoz, hogy tényleg tarolj a következő kampányodban? 

Zsolt ebben az előadásában olyan lényegi összefüggésekre világít rá, amik után másként nézel majd a bizalomépítésre és a kampányolásra is!

A stabil bevétel alapja, hogy az érdeklődők szerzése mellett a bizalomépítést és a kampányolást is jól csináld, ebben az előadásban pedig pontosan ezeket tesszük helyre!

4. blokk: KEREKASZTAL: 3 sikeres magyar kisvállalkozó megosztja veled, hogyan építette fel saját vevőszerző rendszerét!

A kerekasztal beszélgetés résztvevői: Csernai Kata (SEOStratégi), Terei-Vigh Kriszti (Ételérzés) és Dénes Ivett (Anya, gyere), 3 sikeres magyar kisvállalkozó, akik 2020-ban szintet léptek a saját vállalkozásukban.

Amit érdemes tudnod róluk:

  • Kriszta több ezer fős email listát épített pár hónap
    alatt, és az első kampányából  700.000 Ft, a másodikból 1.300.000 Ft bevétele származott.
  • Ivett havonta 500-800 könyvet ad el, és havi több millió forintos bevétele van a
    vállalkozásából.
  • Kata a nulláról az első webinárjával több százezer forintos
    profitot
    csinált, azóta is tartja ezt a folyamatot és több százezer
    forintnyi kivitelezési szerződést kötött meg azóta még a tréning
    eladásokon felül.

Most megosztják veled, hogy: 

  • Milyen utat jártak be? 
  • Mit rontottak el? 
  • Mit üzennének maguknak a mostani tudásuk mellett?

Figyelj jól, mert ezek a tapasztalatok sok munkával töltött órát spórolhatnak meg neked!

5. blokk: ELŐADÁS: Hogyan változtasd meg a gondolkodásmódod annak érdekében, hogy valóban képes legyél sikerre vinni a vállalkozásod?

A nap utolsó előadása igazi szemléletformáló csemege lesz.

Zsolt nem a vevőszerző taktikákról fog beszélni, hiszen ezek önmagukban nem képesek eljuttatni téged oda, ahova vágysz. Helyettük kitér azokra a mentális programokra, rossz beidegződésekre és korlátozó tévhitekre, amik visszatartanak. 

A marketinghez való hozzáállásod és a pénzhez való viszonyod képes szabotálni, ha nem a jó “szoftvert futtatod”. 

Ha régóta érzed, hogy sokat dolgozol, de ennél többre lennél képes, az eredményeidet valami mégis visszahúzza, akkor ezen az előadáson kötelező részt venned!

Csípjük nyakon a tévhiteket, amik gúzsba kötnek!

Mindig is a legjobbak közé akartál tartozni, nem? Itt jól fogod érezni magad!

Hozzád hasonló, lelkes, segítőkész és marketingorientált vállalkozókkal tölthetsz egy inspiráló napot!

Rengeteg energiát és ötletet merítesz majd azokból a példákból és beszámolókból, amiket a meghívott vendégek tárnak majd eléd.

Végre felismerheted és megszabadulhatsz a fejedben lévő gátaktól, amik elzárják előtted az utat a radikális változáshoz!

Itt kezdődik a 2021-es év​

A DO! marketing csapatával számos újdonságot tartogatunk még 2021-re. Ha ezekből nem akarsz kimaradni, és egy inspiráló közösséggel akarsz tanulni, akkor nem maradhatsz le arról a napról!

A nap végén beszélek a terveimről és a következő durranásról, ami végig fogja kísérni a 2021-es éved jelentős részét!

A marketingben nem lehet lemaradni, tarts velünk február 22-én, hogy utána egész évben támogathassunk!

Milyen bónuszokkal ajándékozunk meg, ha részt veszel a rendezvényen?

Bónusz #1: Új Vevők Futószalagon könyv

Mivel a Tervező Nap és az új könyvemben olvasható tudásanyag nagyon jól kiegészítik egymást, megkapod szinte ajándékba, +1 Ft-ért az új könyvemet.

A könyvvel kezedbe adom a 3 lábú vevőszerző rendszert, ami a kiszámítható online bevételed alapja lesz!

A könyvet 2 munkanapon belül ki is szállítjuk neked!

Értéke: 5.990 Ft

 

Bónusz #2: UVF könyv kampány kulisszatitkok

Az egyik legnehezebb és legizgalmasabb kampányt hoztuk össze a DO! marketing történetében, amikor piacra dobtuk az Új vevők futószalagon könyvet. Ennek a kihívásokkal teli kampánynak a legfontosabb tanulságait, hibáit és tapasztalatait foglaltam össze egy videóban, amit bónuszként szintén megkapsz, ha megveszed a jegyed. 

Értéke: 29.990 Ft

Az Új Vevők Futószalagon könyvhöz további értékes bónuszok járnak!

Könyv bónusz #1: Kasszarobbantó kampányok mintalevelei

A könyvben végigmegyünk 13 érintési lehetőségen, amit a saját kasszarobbantó kampányodban fel tudsz majd használni. Azért, hogy a saját leveleidet még könnyebb legyen elkészíteni, 3 sikeres kampány mintaleveleit fogod megkapni. Le tudod őket tölteni, és inspirálódva belőlük könnyebben meg tudod írni a saját leveleidet.

Értéke: 14.990 Ft

Könyv bónusz #2: Időnyerő folyamatleírások

Bónuszként két olyan minta folyamatleírást kapsz, amiket a csapatommal mi is nap mint nap használunk, s ezek mellett a saját kampány checklistánkat is megtalálod, amivel lépésről-lépésre végigvezetünk a kampányolás legfontosabb lépésein.

Értéke: 9.990 Ft

Könyv bónusz #3: Ügyfélmágnes nyílt nap minták

A könyvben az érdeklődőszerző folyamatok között megtalálod majd a nyílt napot, amelyre 3 példát is hoztunk. Azért, hogy minél sikeresebben modellezhesd le a nyílt napot, és eredményes legyen a sajátod, 3 konkrét aloldalt is kapsz a példák mellé.

Értéke: 5.990 Ft

Könyv bónusz #4: Hogyan találj rá a legjobban fizető ügyfelekre? tananyag

Egy közel 20 perces, stúdió minőségű videóban részletesen körbejárjuk az ideális vásárlód meghatározásához szükséges kérdéseket, és konkrét sablont is adok neked ahhoz, hogy saját magad is meg tudd határozni, kik hozzák számodra a legtöbb profitot, kiket tudsz a legjobban szolgálni úgy, hogy ez neked valóban megérje.

Értéke: 9.990 Ft

Könyv bónusz #5: Hogyan derítsd ki, hogy mi van az érdeklődők, vevők fejében? tananyag

Ebben a tananyagban megnézzük, mikor fontos piackutatással foglalkoznod, milyen típusai vannak, kiket érdemes megszólítanod, és milyen rendszerrel tudod létrehozni akár teljesen kezdő szintről is a saját kérdőívedet.

Értéke: 9.990 Ft

Mennyibe kerül a Vevőszerző Rendszer Tervező Nap?​

UVF Vevőszerző Rendszer Tervező Nap

Február 22-én, online

Értéke: 29.990 Ft

Bónusz #1
Új vevők futószalagon könyv​

+5 db bónusz a könyv mellé több mint 50.000 Ft értékben

Értéke: 57.940 Ft

Bónusz #2
UVF könyv kampány kulisszatitkok



Értéke: 29.990 Ft

117.920 Ft helyett csak

br. 24.990 Ft

Már csak eddig tudsz jelentkezni!

nap
óra
perc
másodperc

Vevőszerző Rendszer Tervező Nap

Teendőid:

1. Töltsd ki a bal oldali űrlapot
2. Fizesd ki bankkártyával a csomagot
3. KÉSZ IS VAGY

BIZTONSÁGOS BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A bankkártya adataidat nem ismerem és nem is tárolom. Az itt megadott bankkártya-adataid egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítja a rendszer a fizetési szolgáltatónak. Az internetes kártyás fizetés ma már olyan biztonságos, mintha egy boltban vásárolnál.

MULTIK IS EZT HASZNÁLJÁK

A fizetésért a nemzetközileg is elismert és szuperbiztonságos Braintree felel. Nemcsak én választottam egyébként a Braintree-t, hanem más, milliárdos forgalmú cégek is, mint az Uber, az AirBNB vagy a GitHub.

KÉRDÉSED VAN? SEGÍTÜNK!

Ha bármilyen kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, csak írj nyugodtan a hello@domarketing.hu e-mail címre és 2 munkanapon belül örömmel segítünk neked.

Az internetes bankkártyás fizetés a közhiedelemmel ellentétben teljesen biztonságos és semmivel sem kockázatosabb mintha a CBA-ban vagy a Tescoban fizetnél kártyával azért amit vásárolsz.

Adataidat akkor tudják ellopni, ha ismeretlen, gyanús oldalakon adod meg őket, úgy ahogyan a való életben is veszélyes odaadnod egy ismeretlen embernek a kártyádat. A DO! marketing fizetési felülete viszont minden hivatalos kritériumnak eleget tesz, a cég (DOmarketing Kft.) leinformálható, https protokollt használ a weboldal és adataid egy titkosított csatornán keresztül továbbítódnak egy milliárdos multi cégeket kiszolgáló bankkártyás fizetési központba (SimplePay).

Az adataidat sehol senki nem tudja visszafejteni, kizárólag a bankfiók tudja felismerni, hogy fizetésedet jóváírja.

Természetesen! Rendelésed leadása után automatikusan kiállítódik a számla a rendeléskor megadott adataiddal.

A számláidat így érheted majd el.

A probléma a 2021-ben bevezetésre került “kettős azonosítás” miatt van, erre még sok bank informatikai rendszere nem készült fel kellőképpen.

Így “normális”, ha nem mindenki tud fizetni, de a többségnek működik, tehát nem nálunk van a gond – a könyvet már több százan kifizették bankkártyával.

Ha neked sem működik, kérlek írj egy e-mailt a hello@domarketing.hu email címre.

Segítség bankkártyás fizetéshez:

A bankkártya számod 12-19 db számból állhat, a fenti mintán látható helyen keresd. A lejárat általában a kártyádon “Valid thru 01/17” jelöléssel található. A lejáratból az első két szám a hónap, a második kettő az év. A megrendelő űrlapon az évet 4 számjegyű formátumban írd be kérlek (pl.: 2017)

A bankkártyád CVV kódja a hátlapon található, csak 3 számjegyből állhat. Általában egy fehér kis téglalapon belül található.

Maradtak még kérdéseid?

A Vevőszerző Tervező Nap február 22-én, hétfőn 9:30 és 18:00 között lesz.

Csak töltsd ki a jelentkezési lapot, ahol az adataid megadásával kérheted a jegyedet.

A Vevőszerző Tervező Nap online, így nem kell utaznod.

 

A napot bankkártyával tudod kifizetni, teljesen biztonságos módon, a SimplePay rendszerén keresztül.

Teljes mértékben. A bankkártya adataidhoz nem férek hozzá.

Ki az a Domán Zsolt és
miért bízhatsz meg benne?

Marketinges pályám elején a saját kezemmel kattintgattam össze a vevőszerző rendszert több vállalkozásnak is. Volt köztük állatorvosi rendelő, nyelviskola, online angol tanítás, alakformáló szalon, táplálékkiegészítős biznisz. Tudom mi vár rád, magam is szereztem már vevőt többféle vállalkozásnak.

A Hölgyelőny (webshop) egy termékkel 30 milliós bevételt termelt 99 nap alatt, az Online Katapult (infótermék) 2 év alatt 120 milliós bevétellel zárt, a DO! marketing (infótermék) 2019 augusztusától kezdve 14 milliós árbevételt csinált 2 szolgáltatással év végéig. Nem egyszer csináltam meg és nem is tegnap csaptam fel “gurunak”. Ha kíváncsi vagy bővebben a sztorimra, klikk ide.

És ami a legfontosabb: nem a semmiből találgatok.

És ami a legfontosabb:

nem a semmiből találgatok.

Tanácsadóként látom mi a különbség a sikeres és sikertelen próbálkozások között, mert aktívan dolgozom együtt az ügyfeleimmel

Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez. 

5 őszinte érv, hogy miért nem kell félni a bankkártyás fizetéstől

3 logikus érv...

1. Visszahívási lehetőség

Minden banknak van úgynevezett “chargeback”, azaz visszahívási lehetősége az online kártyás tranzakciók során. Magyarul, ha olyan terhelés történt a bankkártyádon, amit Te nem hagytál jóvá, bármikor közbe tudsz avatkozni a bankod ügyfélszolgálatával felvéve a kapcsolatot. Ők pedig visszahelyezik a pénzt a számládra.

2. Nem a Mi honlapunkba írod a kártyaszámot

Te tulajdonképpen nem a Mi honlapunkon adod meg a bankkártya adataidat, hanem a Braintree honlapján. Ha megnézed a megrendelő űrlap forráskódját, akkor látszik, hogy iframe technológia segítségével van meghívva a Braintree honlapja és Te nekik adod meg egyenesen a bankkártya adatokat. Fő a biztonság szerintünk is. 🙂 Mi nem látjuk, nem tároljuk, nem ismerjük a kártyaadataid. Egyből a PayPal tulajdonú Braintreehez kerül – biztonságba.

3. PCI DSS követelmények: PIPA

A Security Metrics egy amerikai cég, akik arra szakosodtak, hogy a bankkártyás fizetési rendszereket biztonsági szempontból minősítsék. A cég minősítése szerint megfelelünk a PCI DSS szabványnak, így nyugodtan elfogadhatunk bankkártyát a honlapunkon.A PCI DSS a legnagyobb bankkártya társaságok (VISA, MasterCard, AMEX, JCD, Discovery) által létrehozott adatbiztonsági szabvány, aminek az a célja, hogy érdemben csökkentse a bankkártyás fizetéssel való visszaélés lehetőségét. Aki bankkártyás fizetést biztosít, annak meg kell felelnie a szabványnak.

2 "emberi" érv...

4. 7 év tanácsadói múlt = hitel és bizalom

Alapvetően tanácsadó vagyok, így a Te bizalmad a legfontosabb. Bolond lennék eljátszani a hitelemet, gondolj bele: utána hogyan tudnék kiállni egy színpadra? Hogyan ajánlana több szakmabeli, ha lenne egy pici gyanú is velem szemben, hogy esetleg visszaélek a kártyás fizetéssel? Sehogy.

5. A PayPal neve garancia

A fizetési szolgáltatóm a PayPal tulajdonában lévő Braintree. A PayPal a legrégebb óta online bankkártyás fizetést nyújtó cég a világon (tudtunkkal). Olyan cégek használják a Braintree-t, mint az AirBnB, az Uber, A GltHub. Nincs mitől tartanod.

4. 7 év tanácsadói múlt = hitel és bizalom

Alapvetően tanácsadó vagyok, így a Te bizalmad a legfontosabb. Bolond lennék eljátszani a hitelemet, gondolj bele: utána hogyan tudnék kiállni egy színpadra? Hogyan ajánlana több szakmabeli, ha lenne egy pici gyanú is velem szemben, hogy esetleg visszaélek a kártyás fizetéssel? Sehogy.

5. A SimplePay neve garancia

A fizetési szolgáltatóm az OTP Bank tulajdonában lévő SimplePay. A SimplePay az egyik legnépszerűbb online bankkártyás fizetést nyújtó cég Magyarországon. Nincs mitől tartanod.