A Facebook hirdetések készítése nem egy egyszerű terep.
Nem véletlen, hogy külön szakmaként is megjelent. A igazán eredményes hirdetés alapja az, hogy olyan szöveget tudsz írni és olyan grafikát tudsz készíteni, ami fölött nem tud átsiklani a potenciális vásárlód. Ezentúl te is készíthetsz vevőszerző hirdetéseket!
A jól működő címsorokon és figyelemfelkeltő grafikákon túl van néhány terület, amit csak kevesen tudnak jól kezelni, amire csak kevesen figyelnek oda.
Ha te ezeken a területen csak egy kicsit is jobb vagy, mint a konkurenseid, az órákon belül forintokban mérhető költségcsökkenést és új vásárlókban, feliratkozókban mérhető növekedést hoz neked.
Facebook Hirdetés Mesterkurzus
Ha ezt a tananyagot végignézed, rengeteg hasznos segítséget kapsz a Facebook hirdetések működéséről és stratégiájáról egyaránt.
A kurzus végére már te is be önállóan be tudsz állítani egy kampányt, és optimalizálni is tudod az eredményeket.
Ebben a képzésben az alapoktól fogunk elindulni:
Szó lesz például arról, hogy hogyan fogod tudni felépíteni a hirdetéseidet már az első beállításoktól kezdve például milyen legyen a jó kampánycél, hogyan válassz megfelelő célközönséget, hogyan alakítsd ki úgy a költségkeretedet, hogy ne ess bele különféle buktatókba, majd pedig megnézzük magának a hirdetéseknek a konkrét felépítését, a képi világát, a szövegezéseket.
Ha megnézted a Facebook hirdetésekről szóló kurzusokat, ellenőrizd a tudásod a kvízünkkel! Ha sikerül 70% felett teljesítened, 5 DO!llárt kaphatsz! Sok sikert 🙂 0 / 10 Kérdések kérdésből befejezve Kérdések: Korábban már befejezted a kvíz-t. Emiatt nem kezdheted újra.
Kvíz töltődik… Bejelentkezned, vagy regisztrálnod kell, hogy elindítsd ezt a kvíz-t. Előbb be kell fejezned a következőt:
0 / 10 Kérdések válaszod volt helyes
A Te időd:
Eltelt idő
0 pontot értél el a 0 pontból, (0)
Elért pont(ok): 0 / 0, (0) Milyen céljai lehetnek egy forgalom alapú kampánynak? (több válasz is helyes) Aktivitás alapú célközönség létrehozásánál milyen lehetőségeket tudunk megadni? (több válasz is helyes) Webhely alapú célközönség létrehozásánál hány napig célozhatjuk vissza az embereket? Hasonmás alapú célközönségek létrehozásánál a forrás célközönséghez való viszony beállításánál melyik fog nagyobb célközönséget létrehozni? Érdeklődés alapú célközönség létrehozásánál milyen részletes célzásokat enged számunkra a Hirdetéskezelő? (több válasz helyes) Igaz vagy hamis: Hirdetéssorozat létrehozásánál lehetséges, hogy egy hirdetés fogja felemészteni a kampányszinten beállított költségkeret 80%-át? Milyen csapdái lehetnek, ha NEM az Automatikus elhelyezést választjuk a hirdetésünknek? (több válasz is helyes) Grafikai tervezésnél mire kell odafigyelni? (több válasz is helyes) Mit kell kerülni a grafikai tervezésnél? (több válasz is helyes) Mik a sikeres szövegírás alapjai? (több válasz is helyes)Hirdetések kvíz
Kvíz összesítés
Információ
Eredmények
Eredmények
0 Esszé(k) függőben (elérhető pon(ok): 0)
Kategóriák
1. Kérdés
2. Kérdés
3. Kérdés
4. Kérdés
5. Kérdés
6. Kérdés
7. Kérdés
8. Kérdés
9. Kérdés
10. Kérdés
A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvési terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat.
<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>
A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!
Sok sikert a megvalósításhoz! 🙂