fbpx

Facebook Mesterkurzus

A Facebook hirdetések készítése nem egy egyszerű terep.

Nem véletlen, hogy külön szakmaként is megjelent. A igazán eredményes hirdetés alapja az, hogy olyan szöveget tudsz írni és olyan grafikát tudsz készíteni, ami fölött nem tud átsiklani a potenciális vásárlód. Ezentúl te is készíthetsz vevőszerző hirdetéseket!

A jól működő címsorokon és figyelemfelkeltő grafikákon túl van néhány terület, amit csak kevesen tudnak jól kezelni, amire csak kevesen figyelnek oda.

Ha te ezeken a területen csak egy kicsit is jobb vagy, mint a konkurenseid, az órákon belül forintokban mérhető költségcsökkenést és új vásárlókban, feliratkozókban mérhető növekedést hoz neked. 

Facebook Hirdetés Mesterkurzus

Ha ezt a tananyagot végignézed, rengeteg hasznos segítséget kapsz a Facebook hirdetések működéséről és stratégiájáról egyaránt.

A kurzus végére már te is be önállóan be tudsz állítani egy kampányt, és optimalizálni is tudod az eredményeket.

Ebben a képzésben az alapoktól fogunk elindulni:

  • megnézzük a szükséges platformok használatát,
  • átnézzük egy picit a hirdetéskezelőt,
  • de ezeket követően azokra a stratégiai fontosságú területekre fogunk kitérni, amikre biztos, hogy szükséged lesz ahhoz, hogy igazán jó Facebook hirdetéseket tudj készíteni.

Szó lesz például arról, hogy hogyan fogod tudni felépíteni a hirdetéseidet már az első beállításoktól kezdve például milyen legyen a jó kampánycél, hogyan válassz megfelelő célközönséget, hogyan alakítsd ki úgy a költségkeretedet, hogy ne ess bele különféle buktatókba, majd pedig megnézzük magának a hirdetéseknek a konkrét felépítését, a képi világát, a szövegezéseket.

A Facebook Hirdetés Mesterkurzusért kattints IDE!

Hirdetések kvíz

Ha megnézted a Facebook hirdetésekről szóló kurzusokat, ellenőrizd a tudásod a kvízünkkel! Ha sikerül 70% felett teljesítened, 5 DO!llárt kaphatsz! Sok sikert 🙂

Cselekvési terv

A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvési terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat. 

<< Itt találod meg a cselekvési tervedet >>

Feladatok

A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!

  • Ha készítettél már hirdetéseket, nézd meg, milyen hibákat vétettél, mikre kell legközelebb figyelned!
    • Írd össze, milyen lépésekre kell figyelned, mik azok a tippek, amiket te még nem vagy rosszul alkalmaztál.
  • Ha még nem készítettél hirdetéseket, akkor az előző tananyagokban felépített feliratkozó oldaladra készíts el egyet!
    • Nem kell nagy büdzsét rááldoznod, főleg, hogy az ingyenes termékeknél alacsonyak szoktak lenni a költségek
    • Az első hirdetésednél az a legfőbb, hogy átültesd a tanultakat a gyakorlatba, utána pedig már könnyebben tudod optimalizálni a számok alapján.
    • Gondold át az elvárásaidat a kampánnyal kapcsolatban, és ezeket minél részletesebben rögzítsd is le!
      • Mekkora bevételt szeretnél elérni?
      • Mennyi legyen ebből a profit?
      • Hány emberek kell eladnod? 
      • Milyen konverziós költségekkel kell számolnod?
  • Tűzd ki, mekkora költségkerettel szeretnéd indítani a kampányt.
  • Válaszd ki a megfelelő célközönségeket! Milyen meleg közönségeket tudsz bevetni? 
  • Új kampánynál automatikus elhelyezéseket válassz!
  •  Eljutottál a hirdetések létrehozásához!
    • A grafikákat készítsd elő! 
    • Hirdetések szövegét írd meg! 
  • Mérések ellenőrzése fontos az indítás előtt!
  • Indítsd be a hirdetéseket!
  • Értékeld ki a hirdetési kampányt és vond le a tanulságokat!

Sok sikert a megvalósításhoz! 🙂