A Facebook hirdetések készítése nem egy egyszerű terep.
Nem véletlen, hogy külön szakmaként is megjelent. A igazán eredményes hirdetés alapja az, hogy olyan szöveget tudsz írni és olyan grafikát tudsz készíteni, ami fölött nem tud átsiklani a potenciális vásárlód. Ezentúl te is készíthetsz vevőszerző hirdetéseket!
A jól működő címsorokon és figyelemfelkeltő grafikákon túl van néhány terület, amit csak kevesen tudnak jól kezelni, amire csak kevesen figyelnek oda.
Ha te ezeken a területen csak egy kicsit is jobb vagy, mint a konkurenseid, az órákon belül forintokban mérhető költségcsökkenést és új vásárlókban, feliratkozókban mérhető növekedést hoz neked.
Ha ezt a tananyagot végignézed, rengeteg hasznos segítséget kapsz a Facebook hirdetések működéséről és stratégiájáról egyaránt.
A kurzus végére már te is be önállóan be tudsz állítani egy kampányt, és optimalizálni is tudod az eredményeket.
Ebben a képzésben az alapoktól fogunk elindulni:
megnézzük a szükséges platformok használatát,
átnézzük egy picit a hirdetéskezelőt,
de ezeket követően azokra a stratégiai fontosságú területekre fogunk kitérni, amikre biztos, hogy szükséged lesz ahhoz, hogy igazán jó Facebook hirdetéseket tudj készíteni.
Szó lesz például arról, hogy hogyan fogod tudni felépíteni a hirdetéseidet már az első beállításoktól kezdve például milyen legyen a jó kampánycél, hogyan válassz megfelelő célközönséget, hogyan alakítsd ki úgy a költségkeretedet, hogy ne ess bele különféle buktatókba, majd pedig megnézzük magának a hirdetéseknek a konkrét felépítését, a képi világát, a szövegezéseket.
Ha megnézted a Facebook hirdetésekről szóló kurzusokat, ellenőrizd a tudásod a kvízünkkel! Ha sikerül 70% felett teljesítened, 5 DO!llárt kaphatsz! Sok sikert 🙂
Idő limit: 0
Kvíz összesítés
0 / 10 Kérdések kérdésből befejezve
Kérdések:
Információ
Korábban már befejezted a kvíz-t. Emiatt nem kezdheted újra.
Kvíz töltődik…
Bejelentkezned, vagy regisztrálnod kell, hogy elindítsd ezt a kvíz-t.
Milyen céljai lehetnek egy forgalom alapú kampánynak? (több válasz is helyes)
Helyes
Helytelen
Kérdés 2 / 10
2. Kérdés
Aktivitás alapú célközönség létrehozásánál milyen lehetőségeket tudunk megadni? (több válasz is helyes)
Helyes
Helytelen
Kérdés 3 / 10
3. Kérdés
Webhely alapú célközönség létrehozásánál hány napig célozhatjuk vissza az embereket?
Helyes
Helytelen
Kérdés 4 / 10
4. Kérdés
Hasonmás alapú célközönségek létrehozásánál a forrás célközönséghez való viszony beállításánál melyik fog nagyobb célközönséget létrehozni?
Helyes
Helytelen
Kérdés 5 / 10
5. Kérdés
Érdeklődés alapú célközönség létrehozásánál milyen részletes célzásokat enged számunkra a Hirdetéskezelő? (több válasz helyes)
Helyes
Helytelen
Kérdés 6 / 10
6. Kérdés
Igaz vagy hamis: Hirdetéssorozat létrehozásánál lehetséges, hogy egy hirdetés fogja felemészteni a kampányszinten beállított költségkeret 80%-át?
Helyes
Helytelen
Kérdés 7 / 10
7. Kérdés
Milyen csapdái lehetnek, ha NEM az Automatikus elhelyezést választjuk a hirdetésünknek? (több válasz is helyes)
Helyes
Helytelen
Kérdés 8 / 10
8. Kérdés
Grafikai tervezésnél mire kell odafigyelni? (több válasz is helyes)
Helyes
Helytelen
Kérdés 9 / 10
9. Kérdés
Mit kell kerülni a grafikai tervezésnél? (több válasz is helyes)
Helyes
Helytelen
Kérdés 10 / 10
10. Kérdés
Mik a sikeres szövegírás alapjai? (több válasz is helyes)
Helyes
Helytelen
Cselekvési terv
A Sikerutad főbb pontjaihoz Cselekvési terveket készítettünk. Ezekben részletesen kifejtve, lépésről lépésre adjuk át neked, hogy mit kell tenned ahhoz, hogy minden állomásból kihozd a legjobbat.
A feladatok segítséget nyújtanak neked, hogy ne csak tanulj, hanem egyből valósíts meg. A megoldásokat nem kell sehova se beküldened: a te érdeked, hogy megcsináld, és felhasználd őket a vállalkozásodban! Sok sikert!
Ha készítettél már hirdetéseket, nézd meg, milyen hibákat vétettél, mikre kell legközelebb figyelned!
Írd össze, milyen lépésekre kell figyelned, mik azok a tippek, amiket te még nem vagy rosszul alkalmaztál.
Ha még nem készítettél hirdetéseket, akkor az előző tananyagokban felépített feliratkozó oldaladra készíts el egyet!
Nem kell nagy büdzsét rááldoznod, főleg, hogy az ingyenes termékeknél alacsonyak szoktak lenni a költségek
Az első hirdetésednél az a legfőbb, hogy átültesd a tanultakat a gyakorlatba, utána pedig már könnyebben tudod optimalizálni a számok alapján.
Gondold át az elvárásaidat a kampánnyal kapcsolatban, és ezeket minél részletesebben rögzítsd is le!
Mekkora bevételt szeretnél elérni?
Mennyi legyen ebből a profit?
Hány emberek kell eladnod?
Milyen konverziós költségekkel kell számolnod?
Tűzd ki, mekkora költségkerettel szeretnéd indítani a kampányt.
Válaszd ki a megfelelő célközönségeket! Milyen meleg közönségeket tudsz bevetni?
Új kampánynál automatikus elhelyezéseket válassz!
Eljutottál a hirdetések létrehozásához!
A grafikákat készítsd elő!
Hirdetések szövegét írd meg!
Mérések ellenőrzése fontos az indítás előtt!
Indítsd be a hirdetéseket!
Értékeld ki a hirdetési kampányt és vond le a tanulságokat!
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Funkcionális sütik
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.