3. Célközönségek

Létrehoztad a kampányodat, gratulálok! A következő lépésnél viszont kérlek állj meg egy kicsit, és gondold végig, kinek szeretnéd eladni a termékedet/ szolgáltatásodat! A “mindenki” nem válasz, de akkor sem kell aggódnod, ha a kérdésre a válasz még nem rajzolódott ki a fejedben.

Ugyanis olyan példákat és lehetőségeket hozunk, amitől biztos, hogy elindul az ötletelés – s e mellett már a videókkal együtt meg is tudod alkotni a célközönségeidet. Csak győzz válogatni 🙂

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.