Az oldal az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzus mentén van kialakítva, ha érdekel az útmutató is, kattints ide!
Ha szeretnéd valamelyik részt élőben is megnézni, akkor itt találod a Villám Vevőszerző Program sales oldalát.
Sok sikert kívánok az értékesítési oldalad elkészítéséhez! 🙂
Az első feladatod meghatározni a fő ígéretedet, ami egy pár szavas, jól hangzó összesítő arról, amit a sales oldalon kínálni fogsz.
Mivel lesz több az érdeklődő, ha vásárlóvá válik? Hová segíted, és mivel (milyen termékkel)?
Ebből a mondatból magára kell ismernie az érdeklődőnek. Mellette a kép lehet a termékről, vagy akár rólad, ha szolgáltatást árulsz.
7 nap alatt!
Most arra van szükséged, hogy mielőbb biztosítsd a vállalkozásod jövéjét őszig, ehhez pedig bevétel kell. De honnan?
A megoldás sokkal kézenfekvőbb, mint gondolnád…
A címsorban említs meg egy problémát vagy vágyott állapotot, amire leginkább megoldást nyújt a terméked és szolgáltatásod, majd itt fejtsd ki egy-két mondatban. Például “Te is is el szeretnéd elérni a pénzügyi szabadságot?” Utána pedig a többi problémát, fájdalmat is jelenítsd meg külön-külön, például: “Már rengeteg könyvet elolvastál a témában, de semmi sem segített?”
De akár az olvasók vágyaira is építkezhetsz a felsorolásnál, például: “Sokkal több időt szeretnél tölteni a családoddal?”
Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.
Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.
Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.
Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.
“Itt a kezedbe kapod a megoldást!”
Amivel 1-2 hónap múlva már csak az fog foglalkoztatni, miért nem találtál rá előbb erre a lehetőségre! 🙂
Írd le a terméked/szolgáltatásod nevét, és alatta pár szóban jelenítsd meg, mire ad megoldást. Például “Így szerethesz új érdeklődőket és vevőket pillanatok alatt”
Írd le, hogy mit tartalmaz a fő ajánlatot (még bónuszok nélkül). Használhatsz felsorolásokat, ikonokat is. Itt is vigyázz arra, hogy könnyen olvasható legyen a szöveg.
“A termék/szolgáltatás segítségével egyszerre tudsz majd:”
Írd össze könnyen átlátható, egy-egy szavas verzióval az előnyöket. A színes hátterű, ikonos, élénk színű szövegeket jobban elolvassák.
Az összesítő utáni kis szövegben írd le, hogy ezek hatására milyen eredményt érhet el. Például: Ezek segítségével játékosan tanulhatsz meg angolul!
Itt lehetőséged van jobban kifejteni a fenti előnyöket. Törekedj arra, hogy ne ugyanaz legyen az előnyök neve, fogalmazd meg kicsit másképp.
Miben különleges a termék vagy szolgáltatás, és ez a különlegesség hogy fogja megváltoztatni az érdeklődő életét? Fókuszálj erre a kérdésre!
Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.
Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.
Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.
Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.
Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.
Írj össze pár olyan mondatot, amit sokat hallasz a potenciális vásárlóidtól, amiért nem tudják elérni a vágyott állapotukat, amiért bosszankodnak, vagy amit hiányolnak egy másik, hasonló termékben/szolgáltatásban). Például:
„8 éve tanulom az angolt, de még mindig nem merek megszólalni angolul!”
„Hiába mozgok és diétázok, mégsem fogyok semmit!”
„Nem merek mosolyogni, mert szégyellem a fogaimat”
„Mindig stresszesnek érzem magam, és még otthon is képtelen vagyok ellazulni”
Ennek többé nem kell így lennie, ebben a “termék/szolgáltatás” segít neked!
Mivell minden termék és szolgáltatás más, ezért biztos lesznek olyan egyéb fontos információid, amiket érdemes megosztanod az érdeklődőkkel.
Például, ha egy webináriumot fogsz adni, akkor le kell írnod az időpontot, mennyi ideig tart, készülniük kell-e valamivel, hogy tudnak majd csatlakozni.
Írd le, hogy miben segíti a vásárlót a bónusz, és ez mennyit érne, ha külön vásárolná meg. A (tényleges) értékét emeld ki!
Például:
Írd le, hogy miben segíti a vásárlót a bónusz, és ez mennyit érne, ha külön vásárolná meg. A (tényleges) értékét emeld ki!
Például:
Írd le, hogy miben segíti a vásárlót a bónusz, és ez mennyit érne, ha külön vásárolná meg. A (tényleges) értékét emeld ki!
Például:
Segítségével…
Ez után írd le, hogy mi a missziód, és ezért, habár teljesen reális a felül feltüntetett ár, mégsem kérnél ennyit érte, mert minél több embernek szeretnél a termékeddel/szolgáltatásoddal segíteni.
Írd ide, hogy most X napig kedvezményt is kaphat az érdeklődő. Viszont fontos, hogy nem a kedvezményre kell a legnagyobb hangsúlyt fektetni, hanem arra, hogy úgy érezze a vásárló, megérte a vásárlás és jó üzletet kötött. A sok hozzáadott érték sokkal erősebb motivációs erő lehet, mint az árkedvezmény, és minőségibb ügyfeleket is hoz.
Ha nagy árkedvezményt adsz, akkor magyarázd meg, hogy miért éri meg ez neked. Például hivatkozhatsz arra, hogy téged is segítettek az elején, és ezért örökké hálás leszel. Fontos, hogy az érvelésed logikus legyen, és a lehető legigazabb. Az olvasók ki fogják szagolni, ha nem mondasz igazat.
Említsd meg, (természetesen csak ha igaz!), hogy a befolyt összegek x %-val kit támogatsz, és miért teszed ezt. Lehet egy aktuális problémára adott megoldás (például a Korona vírus kapcsán az egyik kampányunkban 10%-ot adományoztunk az orvosoknak, és leírtuk, hogy pontosan melyik alapítványnak utaljuk el a pénzt). De adakozhatsz gyermekeknek, állatoknak, időseknek is.
Például:
Miért választottad pont őket? Írd le pár sorban!
Miután lejárt a jelentkezési határidő, a program/ kampány/ könyvek nyereségének 10%-át az X csoportnak utalom át, hogy ezzel is segítsem…
Csatlakozol ehhez a nemes ügyhöz?
A szöveg ne legyen nagyon hosszú, és 3-4 mondatonként használj egy-két entert, hogy átláthatóbbak legyenek a mondatok.
Nem jut eszedbe semmi?
Ide illeszd be a referenciákat, a logókat és a cégneveket. Nem baj, ha a vélemények részben is szerepel pár cég ezek közül, minél több referencia és vélemény van, annál jobb.
Ennek a szekciónak a célja, hogy a pozitív részben ráismerjen önmagára az olvasó, míg a negatív részben olyan állításokat olvasson, amit nem akar a magáénak tudni. Itt egy példa rá:
Itt akkor fogod magad jól érezni, ha:
Itt NEM fogod jól érezni magad, ha:
Ha több ajánlatod van, akkor úgy árazd be őket, hogy jobban megérje a magasabb árkategóriás ajánlatot választania, mint a legolcsóbbat. Írd le, hogy kinek melyik ajánlott, és írd le az ajánlat összetevőit is, és jelezd a kisebb csomagoknál, hogy milyen elemektől esnek el. Valamelyik nagyobb értékű csomagot emeld ki, tedd könnyebbé neki a vásárlást azzal, hogy melyik a legnépszerűbb ajánlat. Ha nincs több terméked, akkor már egyből a vásárlási űrlapra terelheted az érdeklődőt.
Mit gondolnak, akik már kipróbálták a terméket vagy a szolgáltatást? Ha szöveges véleményed van, akkor kérd meg az ügyfeledet, hogy felhasználhasd a teljes nevét és a képét is. Ha Facebookon kaptál egy véleményt, azt is közzé teheted, az a fontos, hogy minél több referenciád legyen. Ha meg tudod oldani, 1-2 videós vélemény nagyon sokat dob az oldaladon.
Példa:
Palánkai Gábor
Ügyvezető Akadémia
Licsár Szilvia
JátékLiget
Kiss Gergő &
Tusnádi Roland
Unlimited Man & Service Mastermind
Kollár Anna
Self-love coach
Írd le, mit jelent a garancia nálad, és miért adod ezt, mi a missziód, amiért megéri neked.
“Nagyon fontos számomra, hogy…. ezért a nap végéig/30 napig teljes körű….”
Ez azért fontos, mert a garancia miatt nem kell most dönteniük, hiszen még x napig elállhatnak a vásárlástól. Így igazából csak “kikölcsönzik” a terméket/ szolgáltatást, és ha nem tetszik nekik, csupán “visszaadják”. Ez felszabadítja őket a rossz döntés terhe alól. Viszont, miután már megvásárolták a termékedet/ szolgáltatásodat, kevesen szoktak a vásárlással bajlódni, ezért érdemes kirakni ezt a lehetőséget is az oldaladra.
A GYIK lehetőséget ad, hogy a fel nem tett kérdésekre is választ adj. Így, ha már ismered a piacod, és tudod, hogy mik a leggyakoribb kérdések, akkor írd bele a sales szövegbe is, és válaszod meg. Ezt bármikor bővítheted, ha újabb kérdés merül fel. Ezek a kérdések szólhatnak a termékről/szolgáltatásról, a fizetésről, a számlázásról, a szállításról, igazából bármiről, ami kapcsolódik a termékedhez/ szolgáltatásodhoz.
Azok a kérdések is újból felmerülhetnek, amikre már választ adtál az oldalon.
Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.
Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.
Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.
Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.
Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.
Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.
(Fontos: Cég neve, Adatvédelmi nyilatkozat, Általános Szerződési Feltételek, egy e-mail cím)