Ezen az oldalon egy olyan sablont találsz, aminek az elemeit te is fel tudod használni a sales oldalad elkészítéséhez.

Az oldal az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzus mentén van kialakítva, ha érdekel az útmutató is, kattints ide!

Ha szeretnéd valamelyik részt élőben is megnézni, akkor itt találod a Villám Vevőszerző Program sales oldalát.

Sok sikert kívánok az értékesítési oldalad elkészítéséhez! 🙂

Az első feladatod meghatározni a fő ígéretedet, ami egy pár szavas, jól hangzó összesítő arról, amit a sales oldalon kínálni fogsz.

Mivel lesz több az érdeklődő, ha vásárlóvá válik? Hová segíted, és mivel (milyen termékkel)?
Ebből a mondatból magára kell ismernie az érdeklődőnek. Mellette a kép lehet a termékről, vagy akár rólad, ha szolgáltatást árulsz.

Fő ígéret példa:

Szerezz akár milliós bevételt a régi vevőid, követőid mozgósításával

7 nap alatt!

Most arra van szükséged, hogy mielőbb biztosítsd a vállalkozásod jövéjét őszig, ehhez pedig bevétel kell. De honnan? 

A megoldás sokkal kézenfekvőbb, mint gondolnád…

Te is ....?

A címsorban említs meg egy problémát vagy vágyott állapotot, amire leginkább megoldást nyújt a terméked és szolgáltatásod, majd itt fejtsd ki egy-két mondatban. Például “Te is is el szeretnéd elérni a pénzügyi szabadságot?” Utána pedig a többi problémát, fájdalmat is jelenítsd meg külön-külön, például: “Már rengeteg könyvet elolvastál a témában, de semmi sem segített?”

De akár az olvasók vágyaira is építkezhetsz a felsorolásnál, például: “Sokkal több időt szeretnél tölteni a családoddal?”

Fájdalom/vágy 1.

Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.

Fájdalom/vágy 2.

Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.

Fájdalom/vágy 3.

Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.

Fájdalom/vágy 4.

Egy mondatban kifejtve, és félkövérrel kiemelve a fontosabb szavakat. Nagyon fontos, hogy könnyen át lehessen futni, különben nem fogják elolvasni az érdeklődők.

“Itt a kezedbe kapod a megoldást!”

Amivel 1-2 hónap múlva már csak az fog foglalkoztatni, miért nem találtál rá előbb erre a lehetőségre! 🙂

Írd le a terméked/szolgáltatásod nevét,  és alatta pár szóban jelenítsd meg, mire ad megoldást. Például “Így szerethesz új érdeklődőket és vevőket pillanatok alatt”

Írd le, hogy mit tartalmaz a fő ajánlatot (még bónuszok nélkül). Használhatsz felsorolásokat, ikonokat is. Itt is vigyázz arra, hogy könnyen olvasható legyen a szöveg.

Szöveges vélemények

Ha nem tudsz videós referenciát kérni, a szöveges vélemények is hasznosak lehetnek, úgyhogy ezekkel sem érdemes fukarkodni. Ha nagyon sok van, akkor ilyen görgetős módszerrel elkerülheted, hogy feleslegesen meghosszabbodjon a sales oldalad.

Benkö Tibor
Benkö Tibor
Tovább olvasom
Még egy közösségben sem voltak ilyen jó tapasztalataim. Gratulálok neked ehhez a közösséghez és minden erőmmel én is azon leszek, hogy ezt segítsek fenntartani.
Nagy Éva
Nagy Éva
Tovább olvasom
Ennek a közösségnek a hangulata és kommunikációs stílusa eddig, amint érzékeltem, az nagyon emberi. Senkit nem hurrognak le és bármi kérést fel lehet tenni, arra mindig jön őszinte egymást segítő válasz.
Bukó Zoltán
Bukó Zoltán
Tovább olvasom
Újabb és újabb gondolatok, ötletek özönlenek a "whitepaper" esetlenége helyett... elpöccintem egy követ és kezd magától gurulni. Tényleg óriási ereje van a DO! szemléletnek, sosem hittem volna!
Dormány Zsolt
Dormány Zsolt
Tovább olvasom
A te közösségvezetési stílusodban egy követendő példát látok, ami igen pozitív az általában más stílusó vezetési módszerek megtapasztalásával szemben. Ehhez gratulálok neked!
Benkö Tibor
Benkö Tibor
Tovább olvasom
Már vagy 2 napja eléggé mélyponton voltam de most, hogy ilyen támogató emberekkel tudok beszélgetni, újra motivált vagyok.
Kriston Gábor
Kriston Gábor
Tovább olvasom
Hálás köszönet a visszajelzésekért, respect, hogy ennyi energiát beleteszel a kiértékelésekbe! Nem kis munka, viszont óriási érték. Köszi! Még több DO-t 🙂
Nagy Éva
Nagy Éva
Tovább olvasom
A kisléptű változás bevált. Köszönöm a segítséget, szuperek vagytok, és mindenki, aki itt van és építi a közösséget.
Osvalt Orsolya
Osvalt Orsolya
Tovább olvasom
Mindig öröm olyan csoport tagjának lenni, ahol egymás támogatása, segítése az alap kultúra része. Mindannyian többek leszünk általa: aki kap és az is aki ad. Nekem nagyon tetszik ez a közösség amit elkezdtél létrehozni! Én szurkolok neked, nagyon jó az, amit csinálsz!
Sheima Musa
Sheima Musa
Tovább olvasom
[egy tagtól] olyan tippet kaptam, amit már évek óta kerestem, úgyhogy most nagyon boldog vagyok 😀 Egyszerűen fenomenális! Úgyhogy nekem a csoportod most ér igazán aranyat <3
Szikora Emese
Szikora Emese
Tovább olvasom
Annyi olyan dolgot írtatok, amire álmomban sem gondoltam volna. És külön köszönöm a sok pozitív dolgot, mert az főként motivál arra, hogy folytassam és persze az egómnak is jót tesz:-))))
Dóczi Bircsák Szimona
Dóczi Bircsák Szimona
Tovább olvasom
Egy hasonló bejegyzésem után egy másik csoportból engem zártak ki, amiért mertem szólni az érintettnek, hogy mennyien nem ajánlják őt. Ezért most nem is folytam bele. Igazán jó látni, hogy ebben a csoportban még él a jóérzés és mások tiszelete. 🙂 Úgy érzem végre jó helyen vagyok 🙂
Előző
Következő

“A termék/szolgáltatás segítségével egyszerre tudsz majd:”

Írd össze könnyen átlátható, egy-egy szavas verzióval az előnyöket. A színes hátterű, ikonos, élénk színű szövegeket jobban elolvassák.

Az összesítő utáni kis szövegben írd le, hogy ezek hatására milyen eredményt érhet el. Például: Ezek segítségével játékosan tanulhatsz meg angolul!

"Ezeket az előnyöket nyered, ha ezt a terméket/szolgáltatást használod!"

Itt lehetőséged van jobban kifejteni a fenti előnyöket. Törekedj arra, hogy ne ugyanaz legyen az előnyök neve, fogalmazd meg kicsit másképp.

Miben különleges a termék vagy szolgáltatás, és ez a különlegesség hogy fogja megváltoztatni az érdeklődő életét? Fókuszálj erre a kérdésre!

Hírlevél lista

1. előny

Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.

Remarketing

2. előny

Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.

Márkaépítés

3. előny

Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.

Első vásárlók

4. előny

Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.

Másolástól védett

5. előny

Mindegyik előnynek az érdeklődőről kell szólnia, nem a termékről. Például "Növekedni fog az e-mail listád mérete", nem pedig "A termék hatékonyan épít e-mail listát".
Fontos még, hogy ez a rész a címsornak egy kibővített változata legyen, ne tartalmazzon plusz információt, hiszen leginkább az előny címét fogják elolvasni az érdeklődők.

A termékkel/szolgáltatással elfelejtheted ezeket a mondatokat!

Írj össze pár olyan mondatot, amit sokat hallasz a potenciális vásárlóidtól, amiért nem tudják elérni a vágyott állapotukat, amiért bosszankodnak, vagy amit hiányolnak egy másik, hasonló termékben/szolgáltatásban). Például:

„Sosincs elég vásárlóm, pedig már mindent kipróbáltam. Nem tudom, mit tehetnék még.”

„8 éve tanulom az angolt, de még mindig nem merek megszólalni angolul!”

„Hiába mozgok és diétázok, mégsem fogyok semmit!”

„Nem merek mosolyogni, mert szégyellem a fogaimat”

„Mindig stresszesnek érzem magam, és még otthon is képtelen vagyok ellazulni”

Ennek többé nem kell így lennie, ebben a “termék/szolgáltatás” segít neked!

Egyéb, fontos részek

Mivell minden termék és szolgáltatás más, ezért biztos lesznek olyan egyéb fontos információid, amiket érdemes megosztanod az érdeklődőkkel.

Például, ha egy webináriumot fogsz adni, akkor le kell írnod az időpontot, mennyi ideig tart, készülniük kell-e valamivel, hogy tudnak majd csatlakozni.

Ide bármilyen tartalmat tehetsz, ami a terméked részletesebb bemutatásáért és megértéséért felelős.

Ha most vásárolsz, akkor X db különleges AJÁNDÉKKAL/BÓNUSSZAL leszel még gazdagabb

#1 Bónusz

Írd le, hogy miben segíti a vásárlót a bónusz, és ez mennyit érne, ha külön vásárolná meg. A (tényleges) értékét emeld ki!

Például:

A bónusz értéke 5.900 Ft

#2 Bónusz

Írd le, hogy miben segíti a vásárlót a bónusz, és ez mennyit érne, ha külön vásárolná meg. A (tényleges) értékét emeld ki!

Például:

A bónusz értéke 9.900 Ft

#3 Bónusz

Írd le, hogy miben segíti a vásárlót a bónusz, és ez mennyit érne, ha külön vásárolná meg. A (tényleges) értékét emeld ki!

Például:

A bónusz értéke 29.900 Ft

Összesen 45.700 Ft!

Ez nagyon jól hangzik, de mennyibe kerül a termék/ szolgáltatás?

Ne aggódj, meg fogsz lepődni, milyen különleges ajánlatot hoztam neked! 😉

Terméked/ szolgáltatásod neve

 
Sorold fel az értékeket, hogy miket kap a termékeddel/ szolgáltatásoddal (de a bónuszokat még ne vedd bele.

Segítségével…

  • írd le újból az előnyöket
  • és a vágyat, amit el tudnak érni általa
 
Teljes ára: 49.900 Ft

Ha belegondolsz, pár hónap alatt már vissza is termeled ezt az összeget, ráadásul a bónuszokról még nem is esett szó!

Bónusz 1 - E-mail lista karbantartás

1. Bónusz

értéke: 5.900 Ft

A tényleges árát írd le a terméknek, csak azért ne árazd túl,  hogy többnek tűnjön a kedvezmény!
Bónusz 2 - Mitől lesz sikerre ítélve a vállalkozásod

2. bónusz

értéke: 9.900 Ft

A tényleges árát írd le a terméknek, csak azért ne árazd túl,  hogy többnek tűnjön a kedvezmény!
Bónusz 3 - Hogyan legyél elsőszámú választás az álomvevőd részére?

3. bónusz

értéke: 29.900 Ft

A tényleges árát írd le a terméknek, csak azért ne árazd túl,  hogy többnek tűnjön a kedvezmény!

A teljes csomag értéke így 95.600 Ft.

Ez után írd le, hogy mi a missziód, és ezért, habár teljesen reális a felül feltüntetett ár, mégsem kérnél ennyit érte, mert minél több embernek szeretnél a termékeddel/szolgáltatásoddal segíteni.

Írd ide, hogy most X napig kedvezményt is kaphat az érdeklődő. Viszont fontos, hogy nem a kedvezményre kell a legnagyobb hangsúlyt fektetni, hanem arra, hogy úgy érezze a vásárló, megérte a vásárlás és jó üzletet kötött. A sok hozzáadott érték sokkal erősebb motivációs erő lehet, mint az árkedvezmény, és minőségibb ügyfeleket is hoz.

59.990 Ft + ÁFA

Ha nagy árkedvezményt adsz, akkor magyarázd meg, hogy miért éri meg ez neked. Például hivatkozhatsz arra, hogy téged is segítettek az elején, és ezért örökké hálás leszel. Fontos, hogy az érvelésed logikus legyen, és a lehető legigazabb. Az olvasók ki fogják szagolni, ha nem mondasz igazat.

 

Még eddig él a kedvezményed!

nap
óra
perc
másodperc

Ezzel a programmal nem csak magaddal teszel jót!

Említsd meg, (természetesen csak ha igaz!), hogy a befolyt összegek x %-val kit támogatsz, és miért teszed ezt. Lehet egy aktuális problémára adott megoldás (például a Korona vírus kapcsán az egyik kampányunkban 10%-ot adományoztunk az orvosoknak, és leírtuk, hogy pontosan melyik alapítványnak utaljuk el a pénzt). De adakozhatsz gyermekeknek, állatoknak, időseknek is.

Például:

A nyereség 10%-át jótékony célra ajánlom fel!

Miért választottad pont őket? Írd le pár sorban!

Miután lejárt a jelentkezési határidő, a program/ kampány/ könyvek nyereségének 10%-át az X csoportnak utalom át, hogy ezzel is segítsem…

Csatlakozol ehhez a nemes ügyhöz?

De ki vagyok én és miért is kéne hinned bennem?

Írd le a te sztoridat, hogy miért vagy hiteles, miért csinálod azt amit, honnan indultál, és mennyit tanultál, fejlődtél az utad során, amit szeretnél megosztani vele.
 
Fontos, hogy egyrészt azonosulni tudjanak az olvasók veled, másrészt pedig azon a lépcsőfokon állj, ahová el akarnak jutni ők is.
 
Meséld el, hogy mi a missziód.
Ossz meg magadról egy képet vagy videót, hogy tudjanak arcot is társítani a névhez.
 

A szöveg ne legyen nagyon hosszú, és 3-4 mondatonként használj egy-két entert, hogy átláthatóbbak legyenek a mondatok.

Nem jut eszedbe semmi?

Itt el tudod olvasni az én történetemet!

Akikkel együtt dolgoztunk

Ide illeszd be a referenciákat, a logókat és a cégneveket. Nem baj, ha a vélemények részben is szerepel pár cég ezek közül, minél több referencia és vélemény van, annál jobb.

Most már elég jól látod, hogy miről is szól a termék/szolgáltatás. De vajon neked való?

Ennek a szekciónak a célja, hogy a pozitív részben ráismerjen önmagára az olvasó, míg a negatív részben olyan állításokat olvasson, amit nem akar a magáénak tudni. Itt egy példa rá:

Itt akkor fogod magad jól érezni, ha:

Itt NEM fogod jól érezni magad, ha:

Tetszik az ajánlat? Válaszd ki a neked legmegfelelőbbet!

Ha több ajánlatod van, akkor úgy árazd be őket, hogy jobban megérje a magasabb árkategóriás ajánlatot választania, mint a legolcsóbbat. Írd le, hogy kinek melyik ajánlott, és írd le az ajánlat összetevőit is, és jelezd a kisebb csomagoknál, hogy milyen elemektől esnek el. Valamelyik nagyobb értékű csomagot emeld ki, tedd könnyebbé neki a vásárlást azzal, hogy melyik a legnépszerűbb ajánlat. Ha nincs több terméked, akkor már egyből a vásárlási űrlapra terelheted az érdeklődőt.

Small ajánlat

Kinek ajánlott?
6990
2990 Ft Havi
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői

Legjobb ajánlat

Kinek ajánlott?
12990
5990 Ft Havi
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
Népszerű

Forever ajánlat

Kinek ajánlott?
19990
9990 Ft Havi
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői
  • Ajánlat elemei, összetevői

Még kételkedsz? Hallgasd meg a véleményeket!

Mit gondolnak, akik már kipróbálták a terméket vagy a szolgáltatást? Ha szöveges véleményed van, akkor kérd meg az ügyfeledet, hogy felhasználhasd a teljes nevét és a képét is.  Ha Facebookon kaptál egy véleményt, azt is közzé teheted, az a fontos, hogy minél több referenciád legyen. Ha meg tudod oldani, 1-2 videós vélemény nagyon sokat dob az oldaladon.

Példa:

videós vélemények

Lippner Tamás

Sell & Speak

Welczenbach Tamás

Fotós Leszek

Dr. Dénes Ivett

Anya, gyere!

Vas Timi

Don’t Panic Angol nyelviskola hálózat

Palánkai Gábor

Ügyvezető Akadémia

Licsár Szilvia

JátékLiget

Kiss Gergő &
Tusnádi Roland

Unlimited Man & Service Mastermind

Kollár Anna

Self-love coach

Garancia
Például: Mit szólnál, ha 30 napig ingyen kipróbálhatnád a terméket/ szolgáltatást?

Írd le, mit jelent a garancia nálad, és miért adod ezt, mi a missziód, amiért megéri neked.
“Nagyon fontos számomra, hogy…. ezért a nap végéig/30 napig teljes körű….”

Ez azért fontos, mert a garancia miatt nem kell most dönteniük, hiszen még x napig elállhatnak a vásárlástól. Így igazából csak “kikölcsönzik” a terméket/ szolgáltatást, és ha nem tetszik nekik, csupán “visszaadják”. Ez felszabadítja őket a rossz döntés terhe alól. Viszont, miután már megvásárolták a termékedet/ szolgáltatásodat, kevesen szoktak a vásárlással bajlódni, ezért érdemes kirakni ezt a lehetőséget is az oldaladra.

Maradtak még kérdéseid? (GYIK)

A GYIK lehetőséget ad, hogy a fel nem tett kérdésekre is választ adj. Így, ha már ismered a piacod, és tudod, hogy mik a leggyakoribb kérdések, akkor írd bele a sales szövegbe is, és válaszod meg. Ezt bármikor bővítheted, ha újabb kérdés merül fel. Ezek a kérdések szólhatnak a termékről/szolgáltatásról, a fizetésről, a számlázásról, a szállításról, igazából bármiről, ami kapcsolódik a termékedhez/ szolgáltatásodhoz.

Azok a kérdések is újból felmerülhetnek, amikre már választ adtál az oldalon.

Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.

 

Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.

Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.

Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.

Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.

Bármennyire is evidens a válasz, ha mégis sokan felteszik a kérdést, a GYIK-ben a helye. Nem gond, ha akár 10-20 kérdésre is választ adunk, az a lényeg, hogy ne maradjon az érdeklődőben kérdőjel. A végére leírhatod, hogy ha még mindig maradt megválaszolatlan kérdés, akkor küldjenek e-mailt, vagy hívjanak fel.

Lábléc

(Fontos: Cég neve, Adatvédelmi nyilatkozat, Általános Szerződési Feltételek, egy e-mail cím)