Feladatok az érdeklődőszerzéshez

Tervezd meg a saját funneled:

  1. Milyen csali terméket tudsz felajánlani e-mail címekért cserébe?
  2. Mi lehetne az olcsó, mégis nagy értékű belépőterméked?
  3. Mi a csalihoz és a belépőtermékhez illő fő terméked?
  4. Milyen extra bónuszokat tudsz felajánlani a belépő és a fő termékhez, amik növelik az értéküket?

Írd meg pár mondatban, hogy a csali-, belépő- és főterméked milyen problémát old meg, vagy milyen vágyat ér el

  1. Figyelj arra, hogy:
    1. a célcsoportnak szóljon
    2. mindig az érdeklődő szemszögéből írj (neki miért jó, neki mit old meg)
    3. próbáld meg egy-egy mondatban összefoglalni (először nyugodtan írj több mondatot, utána majd addig szűkítheted, ameddig csak tudod)

Sok sikert! 🙂