Görgess lentebb, és megtalálod a stand térképét, a te helyed, a legfontosabb tudnivalókat és a gyakori kérdéseket is!
Görgess lentebb, és megtalálod a stand térképét, a te helyed, a legfontosabb tudnivalókat és a gyakori kérdéseket is!
A rendezvény november 15-16. között lesz, 9-től kezdődik és kb 17:30-ig tart. A standot nov. 14-én tudod felállítani 13:00-16:00 között, ekkor mi is ott leszünk, hogy segítsünk neked.
Kérlek érkezz meg november 15-én 8 órára, hogy legyen időd ráhangolódni az eseményre. A résztvevőket 8:30 körül fogjuk beengedni, így érdemes addigra már a kiállítói asztaloddal is elkészülnöd.
Ha autóval érkezel, kérj majd tőlünk egy parkolókártyát, amivel a nap végén ingyenes lesz a kihajtás parkolóból. Ez mindkét napra vonatkozik.
Megnyitjuk a kiállítói teret a Floow day eseményére érkező vendégek számára is november 15-én, ezáltal még több lelkes vállalkozóhoz tudsz eljutni és még több üzletkötésre lesz lehetőséged, emellett beülhetsz az ő előadásaikra is.
A kiállítói térben maradhat bármi, de az ajtó nem kulcsra zárható, így az értékekért felelősséget nem tudunk vállalni.
Ha szeretnél apróbb tárgyakat, eszközöket a helyszínen hagyni, akkor az előadás termébe be tudod majd tenni, melyet zárni is lehet.
A rendezvény várhatóan csütörtökön 17:30-18:00 között ér véget, így akár elkezdheted már ekkor bontani a standot, de érdemes lehet várni egy kicsit, hiszen az esemény után is köthetsz kapcsolatokat.
Eredetileg nincs benne a kiállítói csomagban, de megpróbálunk többet nyomtatni az évtervező lapokból, így kérlek a rendezvény kezdete után (9:30 körül) érdeklődj a piros nyakpasszos csapattagunk valamelyikétől.
A kiállítói tér nem zárható, de az ott lévő ajtók be lesznek csukva. Kérünk, hogy ezért csak olyan érték maradjon ott, amit kevésbé féltesz.
(az előadás után a terembe kisebb dolgokat be lehet tenni, de ez esetben kérlek másnap 8:00-ig érkezz meg, hogy az előadói terem ki legyen ürítve a résztrvevők érkezéséig.)
Az étkezés mindenkinek önköltséges, de a Lurdy hatalmas kínálatot biztosít, kb. 20 étteremből és kávézóból választhattok.
Biztosítani fogunk számotokra az előadói térben egy asztalt, viszont ez kevesebb férőhelyes, mint ahányan kiállítók lesznek. Szélen viszont lesz néhány szék, amire helyet tudtok foglalni.
Nem szükséges. Kedden a standépítésnél kérlek jelezd, hogy hányan fogtok érkezni, mi pedig odaadjuk előre az arany színű nyakpasszokat. Ezzel a színnel fogjuk jelölni, hogy ti kiállítók vagytok, így regisztráció nélkül be tudtok menni a rendezvényre.
Az Egyéni csomagban 90*80 cm-es asztal szerepel, e mögé rollupot, vagy posztert tudtok kitenni.
A Klasszik csomag 180*80 cm részt takar, és a mögötte lévő helyet, ahova szintén elfér rollup.
A Kiemelt csomagnál pedig 260*180 cm tered lesz a két asztalból L alakban, tehát 260 cm lesz mögöttetek)
A Floowday rendezvény november 15-én lesz, és ingyenes átjárást biztosítanak a kiállítóinknak. Fel fognak ismerni a nyakpassz színéről, így be sem kell regisztrálnotok.
A másik rendezvénynél nagy átfedés lesz a mi előadásaink idejében, így amikor szünet után bevonulnak a résztvevők a DO! marketing eseményére, hamarosan a FloowDaynél is el fog kezdődni az előadás.
És a szüneteket
2 napon keresztül, egymásra épülő workshop tematikával végigmegyünk az éves marketingterveden. Hónapról-hónapra lebontva látod majd honnan lesz érdeklődőd és vevőd.
Tudni fogod mi a kampányod apropója, összehasonlíthatatlan ajánlata, határideje, mik a bónuszok - és még másik 4 dolgot, ami új fejlesztés a kampánykonyhánkon. 🙂
Őszinte leszek, itt egy picit csaltam.
Mert az, amit mutatni fogok, nem csupán 2024-es trend, hanem kiválóan működött 2022-ben, 2023-ban, és meggyőződésem, hogy 2024-ben vagy 2025-ben is ugyanilyen jól fog működni.
Ezek nem marketing hullócsillagok, hanem olyan rendszerek, amiket ha egyszer kiépítesz, évekig szolgálnak téged és a bevételszerzésed.
Szendrei Ádám a Tudástár Klub alapítója, részletesen bemutatja majd az éves marketing tervüket. Ennek az egyik fő fókusza az, hogy legalább 20-30 ezer fős új emailes adatbázist építsenek minden negyedévben, ugyanis ez biztosítja azt, hogy utána a negyedéves klubnyitási kampányaik jól menjenek.
Ádám bemutatja a teljes rendszer és mesél arról is egy kicsit, hogyan értékesít egy webinárban 30M Ft értékben felvett videós tananyagot. (És ezt a 30M Ft-ot szintén ismétli negyedévente...)
Meglepetés! 🙂
Egy kicsi családi vállalkozásból éves szinten 100M Ft-os biznisz, ráadásul 1-2 év alatt!
Ha úgy érzed az online marketing csak kisértékű cuccok eladására való, akkor ez az előadás neked szól! Balázsék egy-egy webinárból 7-8 konyhát adnak el, ezzel minimum 20M Ft-os nettó bevételt realizálva.
Balázs részletesen bemutatja mekkora kudarc volt az első webinárja és hogyan jutott el oda, hogy tízmilliókért értékesít manapság, többször ismételve.
Itt folytatni fogjuk a workshopot, azaz töltöd tovább az A3-as méretű segédanyagot, amiben látod hónapról-hónapra lebontva, hogy pontosan mit fogsz eladni és kinek.
Kihívást okoz, hogy ki valósítsa meg pontosan a marketingedet?
Ebben a blokkban bemutatjuk a komplett marketinges kiválasztási folyamatunkat, beszélni fogok a lépésről-lépésre történő marketinges betanítási rendszerünkről is és ahhoz is szempontokat adok, hogy hogyan bízz meg egy kivitelezőt úgy, hogy sikeres legyen a végeredmény.
Évi 30M Ft-ról nőtt 115M Ft-ra úgy, hogy közben tizedannyi tréninget kell csak megtartani.
Tamás néhány évvel ezelőtt keresett meg minket, amikor évi 30 millió körül volt a vállalkozása és körülbelül havi 8 tréningnapot kellett tartania ehhez a bevételhez.
Amikor elkezdtünk közösen dolgozni 1-2 év alatt 3x-ára nőtt a bevétel (és a profit is), ráadásul úgy, hogy közben összesen évi 12-15 tréningnapot kell csak megtartania. Tehát nem csak a profit nőtt, de az életminőség is javult és Tamás elmeséli majd hogyan.
Hogyan adj el már az első néhány alkalommal is 1M+ Ft értékben webinárokkal online oktatóanyagot, ismételhető formában?
Egyetlen dolog, amin áll vagy bukik a hosszútávú profitod, avagy az új titkos fegyver, amit eddig csak a legdrágább programjainkban tanuló ügyfeleink ismerhettek: a 3 éves sikerút.
Nyilvánosan először debütál ez a téma, az elmúlt évek stratégiai fejlesztéseink közül a legfajsúlyosabb - csak ez az egy előadás megéri majd a két napos időbefektetésedet!
Balázzsal összedugtuk a fejünket és összegyűjtöttük a DO! marketing ügyfelei és a SAPI ügyfelei által épített legizgalmasabb bevételtermelő SAPI-rendszereket, amelyek ráadásul csökkentik a fölösleges emberi munkát is.
Ezekről az automatizmusokról fog Balázs egy összefoglaló előadást tartani. Lesz szó telefonos értékesítési rendszerről, automata kosárelhagyásokat megmentő rendszerről (nem webshopoknak!), kosáértéknövelésről és még több egyéb automatizmusról!
Itt folytatni fogjuk a workshopot, azaz töltöd tovább az A3-as méretű segédanyagot, amiben látod hónapról-hónapra lebontva, hogy pontosan mit fogsz eladni és kinek.
Mi már nagyon várjuk, hogy találkozzunk veletek kedden, de addig is,
DOmarketing Kft. – Általános szerződési feltételek – Adatvédelmi tájékoztató – Cookie tájékoztató – Ügyfélszolgálat: hello@domarketing.hu