Stand térkép

Itt találod a kiállítói teret és azt, hogy a te asztalodat hol találod. 

Legfontosabb információk a programról

Kezdés és standépítés

A rendezvény november 15-16. között lesz, 9-től kezdődik és kb 17:30-ig tart. A standot nov. 14-én tudod felállítani 13:00-16:00 között, ekkor mi is ott leszünk, hogy segítsünk neked.

Első nap

Kérlek érkezz meg november 15-én 8 órára, hogy legyen időd ráhangolódni az eseményre. A résztvevőket 8:30 körül fogjuk beengedni, így érdemes addigra már a kiállítói asztaloddal is elkészülnöd.

Parkolás

Ha autóval érkezel, kérj majd tőlünk egy parkolókártyát, amivel a nap végén ingyenes lesz a kihajtás parkolóból. Ez mindkét napra vonatkozik.

Még több vállalkozó

Megnyitjuk a kiállítói teret a Floow day eseményére érkező vendégek számára is november 15-én, ezáltal még több lelkes vállalkozóhoz tudsz eljutni és még több üzletkötésre lesz lehetőséged, emellett beülhetsz az ő előadásaikra is.

Stand védelme

A kiállítói térben maradhat bármi, de az ajtó nem kulcsra zárható, így az értékekért felelősséget nem tudunk vállalni.
Ha szeretnél apróbb tárgyakat, eszközöket a helyszínen hagyni, akkor az előadás termébe be tudod majd tenni, melyet zárni is lehet.

Zárás

A rendezvény várhatóan csütörtökön 17:30-18:00 között ér véget, így akár elkezdheted már ekkor bontani a standot, de érdemes lehet várni egy kicsit, hiszen az esemény után is köthetsz kapcsolatokat.

Kérdések, amik még felmerülhetnek

A kiállítók is kapnak az előadáshoz nyomtatott anyagokat?

Eredetileg nincs benne a kiállítói csomagban, de megpróbálunk többet nyomtatni az évtervező lapokból, így kérlek a rendezvény kezdete után (9:30 körül) érdeklődj a piros nyakpasszos csapattagunk valamelyikétől.

Bárki be tud-e menni a kiállítói térbe az esemény után?

A kiállítói tér nem zárható, de az ott lévő ajtók be lesznek csukva. Kérünk, hogy ezért csak olyan érték maradjon ott, amit kevésbé féltesz.
(az előadás után a terembe kisebb dolgokat be lehet tenni, de ez esetben kérlek másnap 8:00-ig érkezz meg, hogy az előadói terem ki legyen ürítve a résztrvevők érkezéséig.)

Tartalmaz-e a csomag ebédet?

Az étkezés mindenkinek önköltséges, de a Lurdy hatalmas kínálatot biztosít, kb. 20 étteremből és kávézóból választhattok.

Le tudunk ülni az előadások alatt?

Biztosítani fogunk számotokra az előadói térben egy asztalt, viszont ez kevesebb férőhelyes, mint ahányan kiállítók lesznek. Szélen viszont lesz néhány szék, amire helyet tudtok foglalni.

Be kell regisztrálnom a kiállítótársaimat?

Nem szükséges. Kedden a standépítésnél kérlek jelezd, hogy hányan fogtok érkezni, mi pedig odaadjuk előre az arany színű nyakpasszokat. Ezzel a színnel fogjuk jelölni, hogy ti kiállítók vagytok, így regisztráció nélkül be tudtok menni a rendezvényre.

Mekkora hely van dekorációhoz?

Az Egyéni csomagban 90*80 cm-es asztal szerepel, e mögé rollupot, vagy posztert tudtok kitenni.
A Klasszik csomag 180*80 cm részt takar, és a mögötte lévő helyet, ahova szintén elfér rollup.
A Kiemelt csomagnál pedig 260*180 cm tered lesz a két asztalból L alakban, tehát 260 cm lesz mögöttetek)

Hogyan mehetek át a FloowDayre?

A Floowday rendezvény november 15-én lesz, és ingyenes átjárást biztosítanak a kiállítóinknak. Fel fognak ismerni a nyakpassz színéről, így be sem kell regisztrálnotok.

Mikor lesznek a Floowday előadások?

A másik rendezvénynél nagy átfedés lesz a mi előadásaink idejében, így amikor szünet után bevonulnak a résztvevők a DO! marketing eseményére, hamarosan a FloowDaynél is el fog kezdődni az előadás.

És a szüneteket

Itt találod a tematikát

Az alábbi időpontok körülbelül lettek meghatározva.
A terem szélén lesz egy külön kiállítóknak fenntartott asztal, így ha valamelyik előadás megtetszik, menj be nyugodtan.
Viszont ülőhelyet a terem kapacitásához függően tudunk biztosítani, köszönjük megértésed!

Szerdai tematika

08:00 - Kiállítóknak érkezés a helyszínre
08:30 - Kiállítói tér + regisztráció nyitva

20221115_DOMarketing_MÉT-122(1)

09:00 - 11:00 - Hogyan tudod összerakni az éves marketing tervedet?

2 napon keresztül, egymásra épülő workshop tematikával végigmegyünk az éves marketingterveden. Hónapról-hónapra lebontva látod majd honnan lesz érdeklődőd és vevőd.

Tudni fogod mi a kampányod apropója, összehasonlíthatatlan ajánlata, határideje, mik a bónuszok - és még másik 4 dolgot, ami új fejlesztés a kampánykonyhánkon. 🙂

11:00 - 11:30 - FÉL ÓRÁS SZÜNET

20220428_DOMarketing_Új Vevők_FIN-131

11:30 - 13:00 - 5 féle érdeklődő- és vevőszerző futószalag, amiket 2024-ben Te is használni akarsz!

Őszinte leszek, itt egy picit csaltam.

Mert az, amit mutatni fogok, nem csupán 2024-es trend, hanem kiválóan működött 2022-ben, 2023-ban, és meggyőződésem, hogy 2024-ben vagy 2025-ben is ugyanilyen jól fog működni.

Ezek nem marketing hullócsillagok, hanem olyan rendszerek, amiket ha egyszer kiépítesz, évekig szolgálnak téged és a bevételszerzésed.

13:00 - 14:00 - 1 ÓRÁS EBÉDSZÜNET

Szendrei Ádám

14:00 - 14:45 - Szendrei Ádám:
Hogyan építünk negyedévente 20-30 ezer fős email adatbázist és hogyan értékesítünk webinárok segítségével 30M Ft értékben?

Szendrei Ádám a Tudástár Klub alapítója, részletesen bemutatja majd az éves marketing tervüket. Ennek az egyik fő fókusza az, hogy legalább 20-30 ezer fős új emailes adatbázist építsenek minden negyedévben, ugyanis ez biztosítja azt, hogy utána a negyedéves klubnyitási kampányaik jól menjenek.

Ádám bemutatja a teljes rendszer és mesél arról is egy kicsit, hogyan értékesít egy webinárban 30M Ft értékben felvett videós tananyagot. (És ezt a 30M Ft-ot szintén ismétli negyedévente...)

20221115_DOMarketing_MÉT-18

14:45 - 16:00 - Ezt a programpontot csak élőben szeretnénk felfedni. 🙂

Meglepetés! 🙂

16:00 - 16:30 - FÉL ÓRÁS SZÜNET

20221115_DOMarketing_MÉT-45 (1)

16:30 - 16:55 - Szecsődi Balázs:
Hogyan adunk el 8 számjegyű értékben webinárok segítségével 3-6M Ft értékű konyhákat?

Egy kicsi családi vállalkozásból éves szinten 100M Ft-os biznisz, ráadásul 1-2 év alatt!

Ha úgy érzed az online marketing csak kisértékű cuccok eladására való, akkor ez az előadás neked szól! Balázsék egy-egy webinárból 7-8 konyhát adnak el, ezzel minimum 20M Ft-os nettó bevételt realizálva.

Balázs részletesen bemutatja mekkora kudarc volt az első webinárja és hogyan jutott el oda, hogy tízmilliókért értékesít manapság, többször ismételve.

20221115_DOMarketing_MÉT-81

16:55 - 17:30 - Éves marketing terv folytatása

Itt folytatni fogjuk a workshopot, azaz töltöd tovább az A3-as méretű segédanyagot, amiben látod hónapról-hónapra lebontva, hogy pontosan mit fogsz eladni és kinek.

17:30 - 19:15 - Esti program
(pontosítás alatt, részletek később)

Csütörtöki tematika

08:00 - Várjuk a kiállítókat
08:30 - Kiállító tér nyitva

20221115_DOMarketing_MÉT-93

09:00 - 09:45 - Mire lesz szükséged a 2024-es marketing terved eredményes megvalósításához?

Kihívást okoz, hogy ki valósítsa meg pontosan a marketingedet?

Ebben a blokkban bemutatjuk a komplett marketinges kiválasztási folyamatunkat, beszélni fogok a lépésről-lépésre történő marketinges betanítási rendszerünkről is és ahhoz is szempontokat adok, hogy hogyan bízz meg egy kivitelezőt úgy, hogy sikeres legyen a végeredmény.

Lippner Tamás

09:45 - 10:45 - Inspirálódj az ügyfeleink sikereiből!
Lippner Tamás

Évi 30M Ft-ról nőtt 115M Ft-ra úgy, hogy közben tizedannyi tréninget kell csak megtartani.

Tamás néhány évvel ezelőtt keresett meg minket, amikor évi 30 millió körül volt a vállalkozása és körülbelül havi 8 tréningnapot kellett tartania ehhez a bevételhez.

Amikor elkezdtünk közösen dolgozni 1-2 év alatt 3x-ára nőtt a bevétel (és a profit is), ráadásul úgy, hogy közben összesen évi 12-15 tréningnapot kell csak megtartania. Tehát nem csak a profit nőtt, de az életminőség is javult és Tamás elmeséli majd hogyan.

20221115_DOMarketing_MET-64

09:45 - 10:45 - Inspirálódj az ügyfeleink sikereiből!
Szekér Viktória és Dr. Szilágyi-Németh Lilla

Hogyan adj el már az első néhány alkalommal is 1M+ Ft értékben webinárokkal online oktatóanyagot, ismételhető formában?

10:45 - 11:15 - 30 PERCES SZÜNET

20221115_DOMarketing_MÉT-92

11:15 - 13:00 - Mit csinálnak másképpen az üzleti tervezésben, ahol legalább 100M Ft-os osztalékfelvétel van?

Egyetlen dolog, amin áll vagy bukik a hosszútávú profitod, avagy az új titkos fegyver, amit eddig csak a legdrágább programjainkban tanuló ügyfeleink ismerhettek: a 3 éves sikerút.

Nyilvánosan először debütál ez a téma, az elmúlt évek stratégiai fejlesztéseink közül a legfajsúlyosabb - csak ez az egy előadás megéri majd a két napos időbefektetésedet!

13:00 - 14:00 - 1 ÓRÁS EBÉDSZÜNET

Csepregi Balázs

14:00 - 15:00 Csepregi Balázs:
A TOP5 marketing automatizmus, ami jelentősen megnöveli a profitodat 2024-ben!

Balázzsal összedugtuk a fejünket és összegyűjtöttük a DO! marketing ügyfelei és a SAPI ügyfelei által épített legizgalmasabb bevételtermelő SAPI-rendszereket, amelyek ráadásul csökkentik a fölösleges emberi munkát is.

Ezekről az automatizmusokról fog Balázs egy összefoglaló előadást tartani. Lesz szó telefonos értékesítési rendszerről, automata kosárelhagyásokat megmentő rendszerről (nem webshopoknak!), kosáértéknövelésről és még több egyéb automatizmusról!

15:15 - 15:45 - 30 PERCES SZÜNET

20221115_DOMarketing_MÉT-128

15:45 - 17:00 Folytatjuk az éves marketing tervedet

Itt folytatni fogjuk a workshopot, azaz töltöd tovább az A3-as méretű segédanyagot, amiben látod hónapról-hónapra lebontva, hogy pontosan mit fogsz eladni és kinek.

17:00 - 17:30 - Az éves marketing terv befejezése

17:30 - Rendezvény befejezése

Mi már nagyon várjuk, hogy találkozzunk veletek kedden, de addig is,

hangolódjunk rá a Táborra a tavalyi videónk segítségével!

Marketing Évtervező Nap (2022)