Bár a hírlevelezést sokan temetik, mind a mai napig az egyik (ha nem A) legkifizetődőbb marketing eszköz.
Ügyfeleim is hasonló tapasztalatokról számolnak be a közös konzultációkon.
Azonban ahhoz, hogy számodra is jövedelmező legyen a hírlevelezés természetesen meg kell szerezned a potenciális vevőid e-mail címét, ehhez pedig a legbiztosabb megoldás, ha cserébe felkínálsz nekik egy csalit (lead magnetet).
Kattints a gombra az INGYENES tanulmányért!
és villámléptekkel fog növekedni az e-mail listád
Én is több vevőt szeretnék!
Magas feliratkozási arány = Duzzadó hírlevél lista = Több érdeklődőt érsz el = Több bevétel
Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója.
Több, mint 5 éve segítek a magyar mikro- és kisvállalkozásoknak több érdeklődőt és vásárlót szerezni az interneten.
Az elmúlt évek során több tízmillió forint elköltésével a saját bőrömön – és pénztárcámon – tapasztaltam meg, hogy mi működik és mi nem, így neked ezt a tanulópénzt már nem kell megfizetned.
Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben.
Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!
Az, hogy a segítségével nem csak azokat éred el, akik megadták az e-mail címüket, hanem valójában még több potenciális vásárlót szólíthatsz meg.
Hogy ez hogyan lehetséges, azt a következő oldalon elárulom.
De csak akkor, ha vagy annyira elkötelezett a vállalkozásod fejlesztése iránt, hogy igényled ezt a tanulmányt.
Ma még talán bizonytalan vagy, hogyan szerezz új érdeklődőket.
Ezzel a tanulmánnyal holnaptól rengeteg érdeklődőd lesz (ha megvalósítod).