domarketing-logo

Sokszorozd meg érdeklődőid számát ezzel a 12 módszerrel!

Az 1-es és az 5-ös a legütősebb!

Bár a hírlevelezést sokan temetik, mind a mai napig az egyik (ha nem A) legkifizetődőbb marketing eszköz.

Nekem speciel az ügyfeleim kb 90%-a hírlevélből érkezik. A legjobb az egészben, hogy gyakorlatilag teljesen ingyen.
(Csak a hírlevelező szoftvernek van egy elenyésző díja.)

Ügyfeleim is hasonló tapasztalatokról számolnak be a közös konzultációkon.

Azonban ahhoz, hogy számodra is jövedelmező legyen a hírlevelezés természetesen meg kell szerezned a potenciális vevőid e-mail címét, ehhez pedig a legbiztosabb megoldás, ha cserébe felkínálsz nekik egy csalit (lead magnetet).

Ez a tanulmány azt tanítja meg neked, hogy hogyan készítsd el a tökéletes csalidat, amivel magas feliratkozási arányt tudsz elérni.

Kattints a gombra az INGYENES tanulmányért!

és villámléptekkel fog növekedni az e-mail listád

Én is több vevőt szeretnék!

Magas feliratkozási arány = Duzzadó hírlevél lista = Több érdeklődőt érsz el = Több bevétel

Miről lesz szó ebben a tanulmányban?

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója.
Több, mint 5 éve segítek a magyar mikro- és kisvállalkozásoknak több érdeklődőt és vásárlót szerezni az interneten.
Az elmúlt évek során több tízmillió forint elköltésével a saját bőrömön – és pénztárcámon – tapasztaltam meg, hogy mi működik és mi nem, így neked ezt a tanulópénzt már nem kell megfizetned.
Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben.
Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!

Ahol már találkozhattunk

Sőt, tudod, mi tök jó még az e-mail címek gyűjtésében?

Az, hogy a segítségével nem csak azokat éred el, akik megadták az e-mail címüket, hanem valójában még több potenciális vásárlót szólíthatsz meg.

Hogy ez hogyan lehetséges, azt a következő oldalon elárulom.

De csak akkor, ha vagy annyira elkötelezett a vállalkozásod fejlesztése iránt, hogy igényled ezt a tanulmányt.

Ma még talán bizonytalan vagy, hogyan szerezz új érdeklődőket.
Ezzel a tanulmánnyal holnaptól rengeteg érdeklődőd lesz (ha megvalósítod).