2024.05.28. ONLINE
Ha már legalább 5M Ft bevételed volt, akkor megmutatjuk az utat, hogyan csinálj belőle 25-50-100M Ft-os éves árbevételt!
Lépj szintet,
érj el 5, 12, 50 vagy akár 100 milliós bevételt! Számodra is lehetséges!
Ha már legalább 5M Ft bevételed volt, akkor megmutatjuk az utat, hogyan csinálj belőle 25-50-100M Ft-os éves árbevételt!
Lépj szintet,
érj el 5, 12, 50 vagy akár 100 milliós bevételt! Számodra is lehetséges!
Hogyan kezeld vállalkozóként az imposztor szindrómát, azaz a "nem vagyok még elég jó" érzést?
Mennyire skálázható most, amit árulsz?
Hogyan érheted el éves szinten a 100M Ft-os bevételi szintet?
Vevőszerző stratégiák és taktikák, tartalommarketing.
Hogyan jelenj meg a TikTokon úgy, hogy abból valódi plusz bevételed legyen?
Hogyan válaszd ki azokat a csapattársaidat, akik évekig melletted maradnak vagy épp hogyan vegyél ki pénzt legálisan a cégedből 13,5%-os adóteher mellett?
Persze, biztosan képes lennél egyedül is elérni a 100 milliós szintet, de miért várnál erre a szükségesnél többet?
Az otthonod kényelméből követheted Magyarország legelismertebb üzleti és marketing szakértőinek a tanításait.
Ilyen gárda ritkán áll össze egy ügy mögé, szóval nem érdemes kihagynod!
Többszáz vállalkozás példáján láttuk már, hogy ahogy a legtöbb dolog az életben, a bevételnövelés is fejben dől el.
Hogyan léphetnél szintet, ha te magad sem hiszed el, hogy neked is sikerülhet egy nagy ugrás?
Ne aggódj, minden nagy ugrás egy kis lépéssel kezdődik, csak eddig talán senki sem mutatta meg neked ezeket a lépéseket…
De minden nagy ugrás egy kis lépéssel kezdődik!
Ha sikerül legyőznöd a negatív gondolataidat, hogy:
Az első lépés pedig, hogy változtatsz a gondolkodásmódodon!
A bevétel nagymértékű növelése természetesen nem egyik pillanatról a másikra fog bekövetkezni, és aki ezt állítja, azt messziről kerüld el!
Az első 12 milliód eléréséhez, havonta 1 millió szükséges, ami nem lehetetlen küldetés, de a social oldalakra történő egyszerű posztolgatásnál több kell!
Az 50 milliós bevételi célhoz pedig kb 4,2 milliónak kell megérkeznie havi szinten a számládra, ami már egy átgondolt marketing stratégiával elérhető. Ez a következő lépcsőfok.
A harmadik szakasz pedig az, hogy elérd legalább a 100 millió forintot éves szinten, tehát legalább 8,4 milliós havi bevételt.
Amint látod, a 3 szakasz egymás utáni teljesítése már nem is annyira ördögi, főként, ha neves szakértők vezetnek az utadon!
Az előadások 2024. május 28-án reggel 9 órától indulnak 3 szobában.
Minden órában az aktuális 3 előadás egyikén vehetsz részt, így a délelőtt folyamán összesen 9 előadásból választhatsz.
Délben tartunk egy szusszanásnyi szünetet, hogy 13 órakor újult erővel folytathasd!
A délután újabb 9 előadással fűszerezzük meg, egészen 16 óráig.
...akkor itt a helyed, mert olyan gondolkodásmódot és stratégiákat kapsz, amivel üzleti modellt tudsz váltani, időt tudsz spórolni és teljesen más szintre emelheted a bizniszedet.
...akkor számtalan marketinggel és vevőszerzéssel foglalkozó előadás lesz, amik mind neked valók!
Hozzáteszem, nem elég csak a marketing a következő szinthez... A hatékonyságodat is fejleszteni kell majd - ehhez is készülünk segítséggel.
...és keresed az utat a 9 számjegyű bevételhez, akkor nézd meg a csapat és hatékonyságról szóló előadásokat, a spéci vevőszerző és üzleti modell előadásokat, mert ott lesz a titok elrejtve!
Ha az alábbi kérdések többségére igennel válaszolsz, akkor határozottan neked való!
Az előadásokkal feltunningolhatod a vállalkozásod motorját, hogy végre úgy száguldjon, ahogy azt megérdemled!
DO! marketing alapítója
Az Új Vevők Futószalagon és a Belső Kör program megálmodója
Mi az 4 terület, amit fejlesztened szükséges a vállalkozásodban az évi 100 milliós bevétel eléréshez?
TikTok marketing szakértő,
tartalomgyártó
Hogyan jelenj meg a TikTokon úgy, hogy abból valódi plusz bevételed legyen?
A Pikrea alapítója
Instagram marketing szakértő és kommunikációs tanácsadó
Robbanásszerű énmárkaépítés a közösségi médiában - lehetséges mindenkinek?
A Socialight alapítója,
a My Content Book szerzője
Social media tanácsadó
Hogyan ne fogyj ki soha tartalomötletekből?
Szefa Bútor marketingese
Konyhabútorok, azaz nagyértékű termékek értékesítse
Hogyan adunk el 8 számjegyű értékben webinárok segítségével 3-6M forint értékű konyhákat?
Sell & Speak alapítója,
értékesítési szakértő
A 3 legfontosabb dolog, amivel növelni tudod az értékesítőid hatékonyságát
A Tudástár Klub alapítója,
a Gazdagodj Boldogan című könyv írója
Hogyan értékesítünk negyedévente fizetős webinárok segítségével?
DO! marketing alapítója
Az Új Vevők Futószalagon és a Belső Kör program megálmodója
Mi az a 4 vevőszerző futószalag, ami gombnyomásra tudja szállítani a vállalkozásodnak az érdeklődőket és vevőket?
Marketingstratéga,
Kreatív Kontroll alapítója
Hogyan válj jobb szövegíróvá?
SEOStratégia alapítója
SEO szakember
Miért tudja segíteni a SEO márkaépítésedet és növelni a piaci részesedésedet?
Szervezetfejlesztő
Hogyan válaszd ki a csapattársaidat úgy, hogy évekig melletted maradjanak? A 3 legnagyobb toborzási hiba
Ügyvéd
Hogyan vehetsz ki 13,5%-os adóteher mellett teljesen legálisan a vállalkozásodból?
Webvízionista, marketingstratéga,
kreatív coach
Hogyan hozzunk létre olyan terméket, vagy szolgáltatást amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja azt megvenni?
A Self-Love Club alapítója,
a Modern Istennők Kézikönyv írója
Self-Love Coach
Hogyan tudod beosztani az idődet anyaként és vállalkozóként egyszerre?
Klinikai szakpszichológus,
az Önazonos Vagyok Klub alapítója
Hogyan kezeld vállalkozóként az imposztor szindrómát, azaz a "nem vagyok még elég jó" érzést?
SalesAutopilot alapítója
Milyen automatizmusok segíthetnek 5-ről 100M-ra növekedni szolgáltatásalapú vállalkozóként?
DO! marketing alapítója
Az Új Vevők Futószalagon és a Belső Kör program megálmodója
Mit csinálnak másképp azok a cégek, ahol 100M Ft feletti osztalékot vesznek ki évente?
PONGOR GROUP alapítója
Hogyan légy túlhajszolt szakértő vállalkozóból a vállalkozását fejlesztő, szabad cégtulajdonos?
A MiniCRM tulajdonosa,
a Cégépítők Podcast arca,
a Jövőkép című könyv szerzője
Hogyan lehet eredményes céget építeni akár egyéni vállalkozásból is?
DO! marketing alapítója
Az Új Vevők Futószalagon és a Belső Kör program megálmodója
4 gyakorlati példa, amivel a mesterséges intelligencia drasztikusan lerövidíti a marketing feladataid időigényét
Kónya Bea
Lippner Tamás
Weiser István
A konferencia után tudni fogod, miért nem tudtál eddig rendesen vevőt szerezni, és mik a vállalkozásod folyamataiban azok az igazán fontos dolgok, amikre fókuszálnod kell.
Ahhoz, hogy több vevőd legyen, minél több, számodra minőségi érdeklődőt kell szerezned. Ehhez rengeteg tapasztalt cégvezetőt és marketingest hallgathatsz meg!
Jól hangzik, hogy vállalkozóként bármikor írhatsz magadnak egy kampányt, és jön a pénz. Ha viszont fogalmad sincs, hogyan váltsd profitra a termékeidet, szükséged lesz egy részletes útmutatóra. A konferencia során ezt is megkapod.
Nem kell találgatnod, hogy miről írj a követőidnek, mégis imádni fognak! Élvezettel olvassák majd a posztjaid és a leveleid, te pedig erőlködés nélkül kommunikálhatsz.
Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez.
DOmarketing Kft. – Általános szerződési feltételek – Adatvédelmi tájékoztató – Cookie tájékoztató – Ügyfélszolgálat: hello@domarketing.hu
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Még több információ az Adatvédelmi tájékoztatóval kapcsolatban.