Jelentkezz kiállítónak és gyűjtsd be 2024 legjobb, bevételt rengető együttműködéseit még idén!

Augusztus 9-ig az első 20 jelentkezőnek 25% kedvezményt adunk a kiállítói árból!

nap
óra
perc
másodperc

2023. november 15-16.

2 napos szuper interaktív, kapcsolatépítésre alkalmas szünetekkel tarkított eseményre készülj!

Lurdy Ház legnagyobb terem + kiállítói tér

Gondoskodunk arról, hogy a Lurdy Házban minden rendelkezésedre álljon, hogy új ügyfeleket szerezhess!

300-500 marketingre éhes résztvevőt várunk

Minden eseményünkön hemzsegnek azok, akik nemcsak hallgatják az előadásokat, de meg is valósítanak. Adsz rá esélyt, hogy te legyél a megvalósító partnerük?

Videó lejátszása

Marketing Évtervező Tábor – Gyere Te is kiállítani!

2022-ben az egyik legnívósabb élő rendezvényünk a Marketing Évtervező Tábor volt. Annyira jól sikerült, hogy idén már 2 naposra tervezzük a résztvevők kérésére. 🙂

Tavaly 350 résztvevő jött el, hogy ellesse azoknak a titkait, akik egyetlen év leforgása alatt tízmilliókkal növelték meg a bevételüket a programjainknak köszönhetően. 

Idén is hasonlóan gyakorlatorientált lesz a program, és lelkes vállalkozók százai fognak eljönni azért, hogy ellessék a bevált marketing fogásokat, sőt, ott helyben terveket is kovácsolnak a marketingjük fejlesztésére. 

Te ott leszel, hogy levedd a vállukról a megvalósítás terhét? 

Az idei éved legjobb deal-je:

2 nap helyett csak 1 nap árát fizeted kiállítóként!

Ráadásul Augusztus 31-ig extra kedvezménnyel éred el a csomagokat + 6 db ajándék jegyet kapsz, amit ajándékba adhatsz a legjobb ügyfeleidnek!

A Marketing Évtervező Táborban idén emeljük a tétet: nem csak a legnagyobb termet, de a kiállító teret is megtöltjük és ebben Rád is számítunk! 

Azok, akik eljönnek a rendezvényünkre és terveznek, eleve nyitott gondolkodású, jó ügyfelek, hiszen tesznek a saját marketingük fejlődéséért.

És ami még fontosabb, hajlandóak fizetni is azért, hogy haladjanak.

Ha kiállító leszel ezen a 2 napon, ezekkel az elkötelezett, haladni vágyó, fizetőképes ügyfelekkel töltheted fel a kapacitásaidat 2024-re. 

300-500 résztvevőt várunk, ez minimum sok tucat minősített vevőjelölt számodra – érdekel?

A marketinget tanuló cégeknek szüksége van egy olyan profi partnerre, mint Te!

Mi lenne, ha 20-30-50-100 cég állna sorba azért, hogy rád bízhassa a marketingje megvalósítását? Ez nem túlzás, 300-500 résztvevőt várunk... 🙂

Gondolj bele, mekkora potenciál van abban, hogy két nap alatt feltöltheted a kapacitásaidat akár hónapokra! Ráadásul nem is akármilyen ügyfelekkel...

Végre olyan vevőid lehetnek, akikkel egy nyelvet fogtok beszélni, akik szeretik és akarják a marketinget! És nem fogod azt érezni a velük való közös munka közben, hogy “úúúristen, miért vállaltam el???”

Íme az álomügyfeleid

Kiket várunk a Marketing Évtervező Táborba résztvevőként?

Cégvezetők (70%)

Jellemzően tulajdonos ügyvezetők. És ami a legfontosabb, kíváncsiak a marketingre. Nem azt várják, hogy Te találj ki mindent és építsd fel a cégük fele értékét jelentő értékesítési rendszert (lehetőleg jutalékért, utólag fizetve), hanem beleteszik a maguk részét és nem Olcsó Jánosok.

Marketingesek (30%)

Ők pontosan tudják, hol kell betömni a lyukakat a cégben, azaz, milyen folyamatokhoz kell profi, külsős segítséget kérni. Nem akarnak és nincs is idejük mindent saját kezűleg csinálni, élnek-halnak a felelősségvállaló kivitelezőkért, így örömmel veszik a segítségedet.

Milyenek az ügyfeleink?

Azaz ilyen közönség vár a MÉT-en

Tettrekészek

Videó lejátszása

Fizetőképesek

Videó lejátszása

Kíváncsiak a marketingre

Videó lejátszása

Haladó gondolkodásúak

Videó lejátszása

Milyen kiállítókat keresünk, avagy az ügyfeleinknek mire van szüksége?

Ezekre folyamatos a kereslet és szeretettel várunk!

Ha mással foglalkozol, akkor is add le a jelentkezésed bátran, maximum jelezzük, ha úgy érezzük nem itt találod meg a legjobb vevőjelölteket.

Külön meghívó a vevőszerző futószalagok gyakorlati építőinek!

A mi ügyfeleink nem márkát építenek, hanem pénzt akarnak keresni.

Pénz legkönnyebben abból van, ha egy jól kitalált futószalagon végigvezetünk egyszerre minél több embert.

Ehhez leginkább:

  • szövegírásra
  • hirdetéskezelésre
  • valamennyi grafikai munkára
  • honlapkészítésre
  • és marketing automatizálásra (automata számlázás, vásárlás, hozzáférés kezelés stb.)

…van szükség. Ha ezekkel foglalkozol, nagybetűkkel KÉRÜNK TÉGED, gyere kiállítani. 🙂 Szét fognak szedni az ügyfeleink!

Ügynökséged van

Ha egy profi csapattal állsz az ügyfeleid rendelkezésére bármilyen online marketinghez kapcsolható területen, akkor mindenképp a kiállítóink között a helyett! Számos ügyfelünk lesz ott, aki komplex szolgáltatást keres, épp olyat, amit te tudsz neki profi módon szállítani!

Marketing kivitelező vagy

Ha egyszemélyes hadseregként képes vagy minőségi munkával elérni, hogy az ügyfeleid szeme csillogjon a gyönyörűségtől, akkor várunk szeretettel! Vannak jócskán olyan ügyfeleink, akik csak 1-1 területre keresnek szakembert, bőven osztogathatod a névjegyeidet!

Ezeket mind megkapod tőlünk, ha a kiállítónk leszel

Mivel a rendezvény előtti napot is befoglaltuk a Lurdyban,  már november 14-én, kedden délután építeni fogod a standodat. 

Amire viszont figyelj: a Lurdy nem tud felügyeletet biztosítani az éjszakára ott hagyott értékekhez, ezért azt javasoljuk, hogy laptopot, nagyobb értéktárgyakat csak az első nap reggelén hozz be. 

A 2 nap során figyelni fogunk arra, hogy megfelelő hosszúságú szüneteket adjunk a kapcsolatépítéshez. Terveink szerint 6-7 órát biztosan kitesz majd az az idő, amit a kiállítói térben tölthetnek el a résztvevők, és ezt fordíthatják arra, hogy akár veled is együttműködést kezdjenek. 

Ha cégként, csapattal jössz kiállítani, akkor külön asztalt kapsz, amelyet szabadon berendezhetsz, és természetesen lesz helyed a molinónak, roll upnak, standnak is. Az asztal mérete 180×80 cm, és ülőhelyet is biztosítunk 2 fő számára. 

Ha a kivitelezőknek tervezett mikro kiállítói csomagunkat választod, egy hosszabb asztalnál kapsz helyet, ahol egyfajta rapid randi keretében fel tudnak keresni a potenciális ügyfeleid. Ha ügyes vagy, már az első napon tele lesz a naptárad!

A kiállítói jegyed mellé extra állójegyeket kapsz ajándékba, így akár többen is jöhetnek a csapatodból.

Mit jelent az “állójegy”?

A nagy teremben a fizetős résztvevők kényelmes körasztaloknál fognak helyet foglalni, itt maximum 500 ülőhely van és ezeket kizárólag a jegyvásárlónak tartjuk fent.

Ezért a kiállítóknak már csak “állójegyet” tudunk biztosítani – de ez neked is jó! A kipihentebb ügyfelekkel könnyebb megállapodást kötni a kiállítói térben 😉

Ahhoz, hogy minden flottul menjen, a szükséges áramforrást mi biztosítjuk számodra.

A kiállítói csomagodban biztosítunk internet hozzáférést is, azonban a minőségét nem tudjuk garantálni a csatlakozók magas száma miatt. Ezért azt javasoljuk, hogy hozz mobilnetet tartalékba abban az esetben, ha erre a standnál szükséged lehet – például kisfilmek vetítéséhez, online jelentkeztetéshez, stb. 

A program szüneteiben a kivetítőn megjelenhet egy-egy slide a te cégeddel is. Ez kiállítóként jár neked, ha élnél a lehetőséggel!

Kiállítóként kapsz majd tőlünk ingyenes parkolószelvényt.

Ha sok lesz a pakolni valód, akkor pedig a teherportát tudod használni lepakoláshoz, ezt követően át tudsz állni az ingyenes szabadtéri felszíni parkolóba. 

FONTOS: nem tudod magad csak úgy "bevásárolni" kiállítóként

A jelentkezésed az első lépés, de nem garancia a részvételre!

A Marketing Évtervező Táborban a legjobbat szeretnénk nyújtani elsősorban a fizetős jegyvásárlóink számára.

Ez nemcsak azt jelenti, hogy a legjobb előadásokkal és vendégekkel készülünk, hanem a kiállítókat is ezen elv mentén válogatjuk be a rendezvényre. 

Mivel korlátozott a Lurdy fizikai kapacitása, ezért nem szeretnénk bármilyen kiállítóval közösen dolgozni.

A beküldött jelentkezésedet alaposan átnézzük, és mérlegeljük az alábbi szempontok mentén:

  1. A tevékenységed összhangban van-e azzal, amit a közönségünk keres?
  2. Előny, de nem kötelező elvárás a kiállítói tapasztalat (pl. ha csatolsz fotót a korábbi standjaidról)
  3. Előnyben részesítjük a stabil, több éves működéssel bíró kivitelezőket 

Miután leadtad a jelentkezésedet, 3 munkanapon belül értesíteni fogunk arról, hogy javasoljuk-e a kiállítást.

Ha igen, akkor megkapod az automatikus fizetéshez és a szerződéshez szükséges információkat és önállóan biztosíthatod a helyedet a korlátozott számú kiállítótérben.

 

Mitől lesz különleges a
Marketing Évtervező Tábor?

Avagy amit máshol eddig nem láttál

Itt nem lesznek a résztvevők heringként összezsúfolva egymás mellé egy szem széken. Kényelmes, körasztalos ültetéssel várunk 300-500 főt, komoly munkára.

Cserébe ez a 300-500 fő tényleg annyi lesz, nem kamuzunk be véletlenszerű 1000 fő fölötti számokat úgy, hogy közben a nagy teremben egész nap lézengnek. 🙂

Kényelmes körasztalos ültetés, workshop jellegű előadások

Az Évtervező Táborban a legtöbb előadás után a résztvevők kapni fognak egy egyénileg, ott helyben megoldandó feladatot. Ha ezeket becsülettel megcsinálják, ki is rajzolódik előttük a 2024-es marketing tervük, amihez már csak a megfelelő szakembert kell megtalálni. Te pedig ott is leszel, hogy segíts megvalósítani, ugye?

Tartunk egy díjkiosztót

Micsodát? Díjkiosztót? Igen! Tavaly imádták a résztvevők, hogy többek között 10, 25, 50, 100 és 200 milliós bevételnövekedésért osztottunk ki díjakat, mert ezt szuper motiváló volt látni. Idén is díjazzuk azokat, akik a saját képzési programjaink segítségével magukhoz képest előreléptek a bevételükkel. A díjkiosztó óriási lendületet szokott adni a megvalósításhoz, ki nem hagynánk!

Élő példákat hozunk, a vállalkozók maguk mesélnek (nem multik)

Elhozzuk a 2023-as év legjobb esettanulmányait, hús-vér vállalkozóktól, mert ezeket tavaly is nagyon élvezték a résztvevők. 

Nem multis példák lesznek, épp ezért szuperül motiválják majd a résztvevőket arra, hogy felgyűrjék az ingujjukat és nekilássanak felpörgetni a bevételeiket. 

A program felejhetetlen lesz!

6 órád biztosan lesz, hogy megkösd az év bizniszeit

A részletes programot még alakítjuk, pontosítjuk, de ami már biztos: 

Regisztráció a résztvevőknek:
a rendezvény első napján 08:00-tól

Előadások mindkét napon: 09:00 – 17:30

Kiállítói asztalok / standok építése:
a rendezvény első napján 07:00 és 08:00 között

Kiállítói tér nyitása: mindkét nap: 08:00
Kiállítói tér zárása: mindkét napon 18:00

Bontás indítása: a rendezvény második napján 18:00-tól

Mit szólnál, ha meglepnénk 6 ajándék jeggyel a 2 napos Évtervező Táborba, amit ajándékba adhatsz?

Csak augusztus 31-ig!

Ha nem vársz az utolsó pillanatig, hanem augusztus 31-ig jelentkezel kiállítónak, akkor ajándékba adunk neked 6 db jegyet a 2 napos Évtervező Táborba, amit odaadhatsz a 6 legjobb ügyfelednek. 🙂 Hidd el, hálásak lesznek neked ezért az ajándékért 😉

nap
óra
perc
másodperc

Megnéznéd, milyen a hangulat nálunk? Szavak helyett beszéljenek a videók!

Nézd meg a korábbi rendezvényeinken készült videóinkat, és kóstolj bele abba a hangulatba, ami rád is vár az idei, 2 napos rendezvényen! 

Marketing Évtervező Nap (2022)

Belső Kör Mastermind

“Én azt imádom veletek kapcsolatban, hogy egyrészt tanítotok marketing stratégiát, amit az ember megért, utána mondtok rá konkrét példákat, majd konkrét lépéseket, és a megvalósításban is végig fogjátok a kezünket.”

Új Vevők Futószalagon Program

“Domán Zsolt nagyon felkészült szakember, nemcsak szakmailag, de belőled is felkészül. Ő az, akire bátran rábízhatod magad. “

A mi rendezvényeinkben megbízhatsz

400+ vállalkozást segítettünk a haladó programjainkon

0 +
vállalkozás tanult tőlünk az elmúlt 4 évben

Csak olyan rendezvényt tartunk, amire mi is szívesen beülnénk

0 +
élő résztvevő volt a tavalyi Marketing Évtervező Napunkon
0 +
csak az elmúlt 2 évben közel 25 élő rendezvényt tartottunk országszerte

Eddig 25 élő rendezvényt tartottunk országszerte

Előző rendezvényünk képekben:

Ezzel a rendezvénnyel nem fogsz “leégni a listád előtt”

Sőt, aki eljön, hálás lesz neked az ajánlásért! Miért?

Ha úgy döntesz, hogy segítesz a rendezvény népszerűsítésében, sorban kapod majd a “köszi” üzeneteket az ajánlásodért cserébe. 

Ugyan nem a rendezvényszervezés a fő profilunk, de az elmúlt években összehozott élő és online események, találkozók és programok kivétel nélkül szuperül sikerültek!

A résztvevőink imádták az egészet, a hangulat szuper volt, és mindig értékes tudással, „aha”-élményekkel távoztak a résztvevőink.

A rendezvényszervezés során évek óta külön hangsúlyt fektetünk az alábbiakra:

20220711-DOMarketing-MM-Robinson-78
A program felejthetetlen lesz, hát még a szünetek!

6 órád biztosan lesz, hogy megkösd az év bizniszeit

A részletes programot még alakítjuk, pontosítjuk, de ami már biztos: 

Regisztráció a résztvevőknek:
a rendezvény első napján 08:00-tól

Előadások mindkét napon: 09:00 – 17:30

Kiállítói asztalok / standok építése:
a rendezvény előtti napon késő délután, valamint az első napon 07:00 és 08:00 között

Kiállítói tér nyitása: mindkét nap: 08:00
Kiállítói tér zárása: mindkét napon 18:00

Standok bontása: a rendezvény második napján 18:00-tól

Válassz hozzád illő kiállítói csomagot!

Augusztus 31-ig extra kedvezménnyel éred el a csomagokat + 6 db ajándék jegyet kapsz a 2 napos Évtervező Táborba, amit ajándékba adhatsz a legjobb ügyfeleidnek!

nap
óra
perc
másodperc

Klasszik Kiállítói Csomag

cégeknek
189990
159.990 Ft +ÁFA
  • 1 db 90x80 cm-es asztal 2 székkel
  • + 2 db kiállítói/állójegy
  • Áramellátás
  • Wifi kapcsolat
  • Megjelenési lehetőség logóval a rendezvény sales oldalán
Legnépszerűbb

Kiemelt Kiállítói Csomag

nagyobb cégeknek
249990
209.990 Ft +ÁFA
  • L alakú nagy stand (2 asztal, összesen 180x80 cm) 4 székkel
  • + 4 db kiállítói/állójegy
  • Áramellátás
  • Wifi kapcsolat
  • Megjelenési lehetőség logóval a rendezvény sales oldalán
Limitált!

Egyéni Kivitelezői Csomag

egyéni vállalkozóknak
99990
88.990 Ft +ÁFA
  • 1 db szék egy asztalsornál (90x80 cm hely)
  • + 1 db kiállítói/állójegy
  • Áramellátás
  • Wifi kapcsolat
  • Megjelenési lehetőség logóval a rendezvény sales oldalán
EV-knek

Lecsapnál a plusz kiállítói lehetőségekre is?

Az extra lehetőségek száma LIMITÁLT, mindegyikből csak pár vállalkozónak tudunk helyet biztosítani. Ez azért van így, hogy a lehető legnagyobb plusz megjelenési lehetőséget kapjon, aki valamelyik extra opciót választja.

Ha szeretnéd valamelyik extrát mindkét napra kérni, kérlek jelezd felénk, és ha van még szabad hely, a 2. nap árából 30% kedvezményt adunk.

Természetesen a résztvevőinknek biztosítunk jegyzetfüzetet, amiben akár te is megjelenhetsz a cégeddel egy 1 oldalas hirdetéssel. A füzet mérete A/5-ös lesz, és limitált számban lehetőséget biztosítunk arra, hogy a legelszántabb kiállítóink itt is megjeleníthessék ajánlatukat. 

ÁRA: 49.990 Ft+ÁFA

A résztvevőknek mappát is biztosítunk a tábor idejére a jegyzetek, szórólapok gyűjtéséhez.  Erre akár a te logód is rákerülhet!

Ezt a lehetőséget mindössze egy cég kaphatja meg, ha érdekel, jelezd mielőbb! 

ÁRA: 149.000 Ft + ÁFA

A rendezvényen lesz lehetőséged arra, hogy a konferátorunk pár mondatban bemutassa a te standodat is a szünetek előtt. Jó, ha tudod, hogy napon belül kétszer biztosan elhangzik az általad kért rövid szöveg. 

ÁRA: 49.990 Ft + ÁFA/nap

Ha szeretnéd valamivel szponzorálni a rendezvényünket egy Kiemelt kiállítói csomagért cserébe, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre, és megbeszéljük a részleteket! 

Egy rendezvénynél fontos, hogy minél jobban megismerjenek a résztvevők. Ezért ha ezt a lehetőséget választod, akkor a szórólapjaidat, ajándékaidat egy előre meghatározott szünetben ki tudod osztani az asztalokra. 

Hogy minél erősebb legyen az élmény, az általad választott szünetben csak a te termékeddel fognak találkozni a jelenlévők.

ÁRA: 39.990 Ft + ÁFA/nap

Ebéd utáni szünetekben sorsolni fogunk a jelenlévők között, ezáltal még izgalmasabbá tesszük számukra a programot.

A sorsolás előtt a cégedről fogunk beszélni, majd a felajánlott termékedről vagy a szolgáltatásodról.

Mivel sokan reménykedni fognak, hogy nyernek valamit, figyelni fognak. Rád vagy a konkurensedre?

ÁRA: 49.990 Ft + ÁFA

Ha ezt a lehetőséget választod, akkor minden szünetben 1-1,5 perces videós vagy képi anyagodat fogjuk megjelenteni a teremben. 

Mivel egy nap kb. 4 szünetre számíthatsz, ezért összesen hat alkalom lesz a megjelenésre (kezdés előtt és a nap végén is garantáltan meg fogsz jelenni).

ÁRA: 79.990 Ft + ÁFA/nap

A jelenlévőknek 2 db vízballont állítunk fel, és jelezzük, hogy ott tudnak ingyenesen vizet kapni. Általában sokan szoktak szünetekben ott tömörülni, ezért nagyobb az esélye, hogy többször fognak találkozni a standoddal.

Fontos: a vízballon díja 2 napra érvényes!

ÁRA: 59.990 Ft + ÁFA/2 nap

Hogyan lehetsz kiállító a 2023-as Marketing Évtervező Táborban?

Az első lépés, hogy leadod a jelentkezésed az alábbi űrlapon keresztül, mi pedig 3 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, hogy javasoljuk-e a rendezvényen történő kiállítást. (Tudod, a résztvevők az elsők és olyan kiállítókat szeretnénk beválogatni a korlátozott helyekre, akik a leginkább relevánsak a közönségünk számára.)

Augusztus 31-ig extra kedvezménnyel éred el a csomagokat + 6 db ajándék jegyet kapsz a 2 napos Évtervező Táborba, amit ajándékba adhatsz a legjobb ügyfeleidnek!

nap
óra
perc
másodperc

Gyakori kérdések

November 15-16-án, a Lurdy Ház 3-as termében fogunk találkozni. 

A rendezvényen kétféleképpen lehetsz kiállító. Cégeknek, csapatoknak, ügynökségeknek a MÉT Klasszik és a MÉT Kiemelt Kiállítói Csomagot ajánljuk, míg az egyedül dolgozó kivitelező szakembereknek a MÉT Egyéni kivitelezői Csomagot dolgoztuk ki.

A kiállítói csomagoddal a rendezvényünk mindkét napjára jogosult vagy kiállítóként jelen lenni, november 15-én és 16-án is.

Igen, ha cégként, csapattal jössz kiállítani, akkor külön asztalt kapsz, amelyet szabadon berendezhetsz, és természetesen lesz helyed a molinónak, roll upnak is. Az asztal mérete 180×80 cm, és ülőhelyet is biztosítunk 2 fő számára. 

Ha mikro kivitelezői csomagunkat kéred, akkor is lesz helyed egy hosszabb asztalnál, ahol beszélgethetsz a potenciális ügyfelekkel. 

A rendezvény előtti napon, november 14-én késő délután már építheted a standot, de az értéktárgyakat javasoljuk, csak a rendezvény napján reggel 7:00-tól behozni, mivel a Lurdy nem biztosít éjjelre felügyeletet.

A standokat a rendezvény második napján, a kiállítói tér zárása után, tervezetten 18.00-tól lehet bontani.

Abszolút biztos lehetsz benne, hogy a kiállítói csomagon kívül nem lesznek később kiderülő, rejtett költségeid. E-szerződést kötsz velünk, amiben minden korrektül le lesz írva.

A jelentkezésed még nem garancia a részvételre. Szeretnénk alaposan átnézni a jelentkezők listáját, és túljelentkezés esetén sem tudjuk garantálni a helyed, de ezt időben jelezzük számodra, még a szerződéskötés előtt.

Kiállítóként kapsz majd tőlünk ingyenes parkolószelvényt.

Ha sok lesz a pakolni valód, akkor pedig a teherportát tudod használni lepakoláshoz, ezt követően át tudsz állni az ingyenes szabadtéri felszíni parkolóba. 

A kiállítói csomagodban biztosítunk internet hozzáférést, azonban a minőségét nem tudjuk garantálni a csatlakozók magas száma miatt. Ezért azt javasoljuk, hogy hozz mobilnetet tartalékba abban az esetben, ha erre a standnál szükséged lehet – például kisfilmek vetítéséhez, online jelentkeztetéshez, stb. 

A jelentkezésed beküldése előtt válaszd ki a csomagot és az extra szolgáltatásokat is. Fizethetsz bankkártyával vagy átutalással is. 

A kiállítói díj kifizetése után már nem tudjuk a kiállítói jelentkezést törölni, így a díj visszatérítésére sincs lehetőség.