Lezárult a jelentkezés!

Jelentkezz kiállítónak és gyűjtsd be 2024 legjobb, bevételt rengető együttműködéseit még idén!

Augusztus 9-ig az első 20 jelentkezőnek 25% kedvezményt adunk a kiállítói árból!

nap
óra
perc
másodperc

2023. november 15-16.

2 napos szuper interaktív, kapcsolatépítésre alkalmas szünetekkel tarkított eseményre készülj!

Lurdy Ház legnagyobb terem + kiállítói tér

Gondoskodunk arról, hogy a Lurdy Házban minden rendelkezésedre álljon, hogy új ügyfeleket szerezhess!

Több száz marketingre éhes résztvevőt várunk

Minden eseményünkön hemzsegnek azok, akik nemcsak hallgatják az előadásokat, de meg is valósítanak. Adsz rá esélyt, hogy te legyél a megvalósító partnerük?

Videó lejátszása

Marketing Évtervező Tábor – Gyere Te is kiállítani!

2022-ben az egyik legnívósabb élő rendezvényünk a Marketing Évtervező Tábor volt. Annyira jól sikerült, hogy idén már 2 naposra tervezzük a résztvevők kérésére. 🙂

Tavaly 350 résztvevő jött el, hogy ellesse azoknak a titkait, akik egyetlen év leforgása alatt tízmilliókkal növelték meg a bevételüket a programjainknak köszönhetően. 

Idén is hasonlóan gyakorlatorientált lesz a program, és lelkes vállalkozók százai fognak eljönni azért, hogy ellessék a bevált marketing fogásokat, sőt, ott helyben terveket is kovácsolnak a marketingjük fejlesztésére. 

Te ott leszel, hogy levedd a vállukról a megvalósítás terhét? 

Az idei éved legjobb deal-je:

2 nap helyett csak 1 nap árát fizeted kiállítóként!

Ráadásul Augusztus 31-ig extra kedvezménnyel éred el a csomagokat + 6 db ajándék jegyet kapsz, amit ajándékba adhatsz a legjobb ügyfeleidnek!

A Marketing Évtervező Táborban idén emeljük a tétet: nem csak a legnagyobb termet, de a kiállító teret is megtöltjük és ebben Rád is számítunk! 

Azok, akik eljönnek a rendezvényünkre és terveznek, eleve nyitott gondolkodású, jó ügyfelek, hiszen tesznek a saját marketingük fejlődéséért.

És ami még fontosabb, hajlandóak fizetni is azért, hogy haladjanak.

Ha kiállító leszel ezen a 2 napon, ezekkel az elkötelezett, haladni vágyó, fizetőképes ügyfelekkel töltheted fel a kapacitásaidat 2024-re. 

Több száz résztvevőt várunk, ez minimum sok tucat minősített vevőjelölt számodra – érdekel?

November 15-én a Marketing Évtervező Táborral párhuzamosan fut a Floow Day rendezvény is.

Azért, hogy még többet tudj kihozni ebből a napból, ingyen részt vehetsz a Floow Day és KKV networking eseményen, melynek értéke 42 000 Ft + ÁFA.

A Marketing Évtervező Tábor előadásai alatt szabadon eldöntheted, hogy beülsz az előadásra vagy esetleg meglátogatod a Floow Day rendezvényét.

Rajtad múlik csak, hogy kimaxolod-e a napot, hiszen nem kell egész nap a kiállítói térben állnod! 

Fejlődj, építs további kapcsolatokat, ismerj meg még több vállalkozót, kösd meg a legjobb üzleteket!

A marketinget tanuló cégeknek szüksége van egy olyan profi partnerre, mint Te!

Mi lenne, ha 20-30-50-100 cég állna sorba azért, hogy rád bízhassa a marketingje megvalósítását? Ez nem túlzás, több száz résztvevőt várunk... 🙂

Gondolj bele, mekkora potenciál van abban, hogy két nap alatt feltöltheted a kapacitásaidat akár hónapokra! Ráadásul nem is akármilyen ügyfelekkel...

Végre olyan vevőid lehetnek, akikkel egy nyelvet fogtok beszélni, akik szeretik és akarják a marketinget! És nem fogod azt érezni a velük való közös munka közben, hogy “úúúristen, miért vállaltam el???”

Íme az álomügyfeleid

Kiket várunk a Marketing Évtervező Táborba résztvevőként?

Cégvezetők (70%)

Jellemzően tulajdonos ügyvezetők. És ami a legfontosabb, kíváncsiak a marketingre. Nem azt várják, hogy Te találj ki mindent és építsd fel a cégük fele értékét jelentő értékesítési rendszert (lehetőleg jutalékért, utólag fizetve), hanem beleteszik a maguk részét és nem Olcsó Jánosok.

Marketingesek (30%)

Ők pontosan tudják, hol kell betömni a lyukakat a cégben, azaz, milyen folyamatokhoz kell profi, külsős segítséget kérni. Nem akarnak és nincs is idejük mindent saját kezűleg csinálni, élnek-halnak a felelősségvállaló kivitelezőkért, így örömmel veszik a segítségedet.

Milyenek az ügyfeleink?

Azaz ilyen közönség vár a MÉT-en

Tettrekészek

Videó lejátszása

Fizetőképesek

Videó lejátszása

Kíváncsiak a marketingre

Videó lejátszása

Haladó gondolkodásúak

Videó lejátszása

Milyen kiállítókat keresünk, avagy az ügyfeleinknek mire van szüksége?

Ezekre folyamatos a kereslet és szeretettel várunk!

Ha mással foglalkozol, akkor is add le a jelentkezésed bátran, maximum jelezzük, ha úgy érezzük nem itt találod meg a legjobb vevőjelölteket.

Külön meghívó a vevőszerző futószalagok gyakorlati építőinek!

A mi ügyfeleink nem márkát építenek, hanem pénzt akarnak keresni.

Pénz legkönnyebben abból van, ha egy jól kitalált futószalagon végigvezetünk egyszerre minél több embert.

Ehhez leginkább:

  • szövegírásra
  • hirdetéskezelésre
  • valamennyi grafikai munkára
  • honlapkészítésre
  • és marketing automatizálásra (automata számlázás, vásárlás, hozzáférés kezelés stb.)

…van szükség. Ha ezekkel foglalkozol, nagybetűkkel KÉRÜNK TÉGED, gyere kiállítani. 🙂 Szét fognak szedni az ügyfeleink!

Ügynökséged van

Ha egy profi csapattal állsz az ügyfeleid rendelkezésére bármilyen online marketinghez kapcsolható területen, akkor mindenképp a kiállítóink között a helyett! Számos ügyfelünk lesz ott, aki komplex szolgáltatást keres, épp olyat, amit te tudsz neki profi módon szállítani!

Marketing kivitelező vagy

Ha egyszemélyes hadseregként képes vagy minőségi munkával elérni, hogy az ügyfeleid szeme csillogjon a gyönyörűségtől, akkor várunk szeretettel! Vannak jócskán olyan ügyfeleink, akik csak 1-1 területre keresnek szakembert, bőven osztogathatod a névjegyeidet!

Ezeket mind megkapod tőlünk, ha a kiállítónk leszel

Mivel a rendezvény előtti napot is befoglaltuk a Lurdyban,  már november 14-én, kedden délután építeni fogod a standodat. 

Amire viszont figyelj: a Lurdy nem tud felügyeletet biztosítani az éjszakára ott hagyott értékekhez, ezért azt javasoljuk, hogy laptopot, nagyobb értéktárgyakat csak az első nap reggelén hozz be. 

A 2 nap során figyelni fogunk arra, hogy megfelelő hosszúságú szüneteket adjunk a kapcsolatépítéshez. Terveink szerint 6-7 órát biztosan kitesz majd az az idő, amit a kiállítói térben tölthetnek el a résztvevők, és ezt fordíthatják arra, hogy akár veled is együttműködést kezdjenek. 

Ha cégként, csapattal jössz kiállítani, akkor külön asztalt kapsz, amelyet szabadon berendezhetsz, és természetesen lesz helyed a molinónak, roll upnak, standnak is. Az asztal mérete 180×80 cm, és ülőhelyet is biztosítunk 2 fő számára. 

Ha a kivitelezőknek tervezett mikro kiállítói csomagunkat választod, egy hosszabb asztalnál kapsz helyet, ahol egyfajta rapid randi keretében fel tudnak keresni a potenciális ügyfeleid. Ha ügyes vagy, már az első napon tele lesz a naptárad!

A kiállítói jegyed mellé extra állójegyeket kapsz ajándékba, így akár többen is jöhetnek a csapatodból.

Mit jelent az “állójegy”?

A nagy teremben a fizetős résztvevők kényelmes körasztaloknál fognak helyet foglalni, itt maximum 500 ülőhely van és ezeket kizárólag a jegyvásárlónak tartjuk fent.

Ezért a kiállítóknak már csak “állójegyet” tudunk biztosítani – de ez neked is jó! A kipihentebb ügyfelekkel könnyebb megállapodást kötni a kiállítói térben 😉

Ahhoz, hogy minden flottul menjen, a szükséges áramforrást mi biztosítjuk számodra.

A kiállítói csomagodban biztosítunk internet hozzáférést is, azonban a minőségét nem tudjuk garantálni a csatlakozók magas száma miatt. Ezért azt javasoljuk, hogy hozz mobilnetet tartalékba abban az esetben, ha erre a standnál szükséged lehet – például kisfilmek vetítéséhez, online jelentkeztetéshez, stb. 

Kiállítóként kapsz majd tőlünk ingyenes parkolószelvényt.

Ha sok lesz a pakolni valód, akkor pedig a teherportát tudod használni lepakoláshoz, ezt követően át tudsz állni az ingyenes szabadtéri felszíni parkolóba. 

FONTOS: nem tudod magad csak úgy "bevásárolni" kiállítóként

A jelentkezésed az első lépés, de nem garancia a részvételre!

A Marketing Évtervező Táborban a legjobbat szeretnénk nyújtani elsősorban a fizetős jegyvásárlóink számára.

Ez nemcsak azt jelenti, hogy a legjobb előadásokkal és vendégekkel készülünk, hanem a kiállítókat is ezen elv mentén válogatjuk be a rendezvényre. 

Mivel korlátozott a Lurdy fizikai kapacitása, ezért nem szeretnénk bármilyen kiállítóval közösen dolgozni.

A beküldött jelentkezésedet alaposan átnézzük, és mérlegeljük az alábbi szempontok mentén:

  1. A tevékenységed összhangban van-e azzal, amit a közönségünk keres?
  2. Előny, de nem kötelező elvárás a kiállítói tapasztalat (pl. ha csatolsz fotót a korábbi standjaidról)
  3. Előnyben részesítjük a stabil, több éves működéssel bíró kivitelezőket 

Miután leadtad a jelentkezésedet, 3 munkanapon belül értesíteni fogunk arról, hogy javasoljuk-e a kiállítást.

Ha igen, akkor megkapod az automatikus fizetéshez és a szerződéshez szükséges információkat és önállóan biztosíthatod a helyedet a korlátozott számú kiállítótérben.

 

Mitől lesz különleges a
Marketing Évtervező Tábor?

Avagy amit máshol eddig nem láttál

Itt nem lesznek a résztvevők heringként összezsúfolva egymás mellé egy szem széken. Kényelmes, körasztalos ültetéssel várunk több száz főt, komoly munkára.

Cserébe ez a több száz fő tényleg annyi lesz, nem kamuzunk be véletlenszerű 1000 fő fölötti számokat úgy, hogy közben a nagy teremben egész nap lézengnek. 🙂

Kényelmes körasztalos ültetés, workshop jellegű előadások

Az Évtervező Táborban a legtöbb előadás után a résztvevők kapni fognak egy egyénileg, ott helyben megoldandó feladatot. Ha ezeket becsülettel megcsinálják, ki is rajzolódik előttük a 2024-es marketing tervük, amihez már csak a megfelelő szakembert kell megtalálni. Te pedig ott is leszel, hogy segíts megvalósítani, ugye?

Tartunk egy díjkiosztót

Micsodát? Díjkiosztót? Igen! Tavaly imádták a résztvevők, hogy többek között 10, 25, 50, 100 és 200 milliós bevételnövekedésért osztottunk ki díjakat, mert ezt szuper motiváló volt látni. Idén is díjazzuk azokat, akik a saját képzési programjaink segítségével magukhoz képest előreléptek a bevételükkel. A díjkiosztó óriási lendületet szokott adni a megvalósításhoz, ki nem hagynánk!

Élő példákat hozunk, a vállalkozók maguk mesélnek (nem multik)

Elhozzuk a 2023-as év legjobb esettanulmányait, hús-vér vállalkozóktól, mert ezeket tavaly is nagyon élvezték a résztvevők. 

Nem multis példák lesznek, épp ezért szuperül motiválják majd a résztvevőket arra, hogy felgyűrjék az ingujjukat és nekilássanak felpörgetni a bevételeiket. 

A program felejhetetlen lesz!

6 órád biztosan lesz, hogy megkösd az év bizniszeit

A részletes programot még alakítjuk, pontosítjuk, de ami már biztos: 

Regisztráció a résztvevőknek:
a rendezvény első napján 08:00-tól

Előadások mindkét napon: 09:00 – 17:30

Kiállítói asztalok / standok építése:
a rendezvény első napján 07:00 és 08:00 között

Kiállítói tér nyitása: mindkét nap: 08:00
Kiállítói tér zárása: mindkét napon 18:00

Bontás indítása: a rendezvény második napján 18:00-tól

Mit szólnál, ha meglepnénk 6 ajándék jeggyel a 2 napos Évtervező Táborba, amit ajándékba adhatsz?

Csak augusztus 31-ig!

Ha nem vársz az utolsó pillanatig, hanem augusztus 31-ig jelentkezel kiállítónak, akkor ajándékba adunk neked 6 db jegyet a 2 napos Évtervező Táborba, amit odaadhatsz a 6 legjobb ügyfelednek. 🙂 Hidd el, hálásak lesznek neked ezért az ajándékért 😉

nap
óra
perc
másodperc

Megnéznéd, milyen a hangulat nálunk? Szavak helyett beszéljenek a videók!

Nézd meg a korábbi rendezvényeinken készült videóinkat, és kóstolj bele abba a hangulatba, ami rád is vár az idei, 2 napos rendezvényen! 

Marketing Évtervező Nap (2022)

Belső Kör Mastermind

“Én azt imádom veletek kapcsolatban, hogy egyrészt tanítotok marketing stratégiát, amit az ember megért, utána mondtok rá konkrét példákat, majd konkrét lépéseket, és a megvalósításban is végig fogjátok a kezünket.”

Új Vevők Futószalagon Program

“Domán Zsolt nagyon felkészült szakember, nemcsak szakmailag, de belőled is felkészül. Ő az, akire bátran rábízhatod magad. “

A mi rendezvényeinkben megbízhatsz

400+ vállalkozást segítettünk a haladó programjainkon

0 +
vállalkozás tanult tőlünk az elmúlt 4 évben

Csak olyan rendezvényt tartunk, amire mi is szívesen beülnénk

0 +
élő résztvevő volt a tavalyi Marketing Évtervező Napunkon
0 +
csak az elmúlt 2 évben közel 25 élő rendezvényt tartottunk országszerte

Eddig 25 élő rendezvényt tartottunk országszerte

Előző rendezvényünk képekben:

Ezzel a rendezvénnyel nem fogsz “leégni a listád előtt”

Sőt, aki eljön, hálás lesz neked az ajánlásért! Miért?

Ha úgy döntesz, hogy segítesz a rendezvény népszerűsítésében, sorban kapod majd a “köszi” üzeneteket az ajánlásodért cserébe. 

Ugyan nem a rendezvényszervezés a fő profilunk, de az elmúlt években összehozott élő és online események, találkozók és programok kivétel nélkül szuperül sikerültek!

A résztvevőink imádták az egészet, a hangulat szuper volt, és mindig értékes tudással, „aha”-élményekkel távoztak a résztvevőink.

A rendezvényszervezés során évek óta külön hangsúlyt fektetünk az alábbiakra:

20220711-DOMarketing-MM-Robinson-78
A program felejthetetlen lesz, hát még a szünetek!

6 órád biztosan lesz, hogy megkösd az év bizniszeit

A részletes programot még alakítjuk, pontosítjuk, de ami már biztos: 

Előadások mindkét napon: 09:00 – 17:30

Kiállítói asztalok / standok építése:
a rendezvény előtti napon 13:00 – 16:00 között

Kiállítói tér nyitása: mindkét nap: 08:30
Kiállítói tér zárása: mindkét napon 18:00

Standok bontása: a rendezvény második napján 18:00-tól

Válassz hozzád illő kiállítói csomagot!

Augusztus 31-ig extra kedvezménnyel éred el a csomagokat + 6 db ajándék jegyet kapsz a 2 napos Évtervező Táborba, amit ajándékba adhatsz a legjobb ügyfeleidnek!

nap
óra
perc
másodperc

Klasszik Kiállítói Csomag

cégeknek
189990
159.990 Ft +ÁFA/2 nap
  • 1 db 90x80 cm-es asztal 2 székkel
  • + 2 db kiállítói/állójegy
  • Áramellátás
  • Wifi kapcsolat
  • Megjelenési lehetőség logóval a rendezvény sales oldalán
  • A MÉT-tel párhuzamosan futó Floow Day rendezvényre ingyen részvételi lehetőség (normál jegyár 42.000,-Ft+ áfa)
Legnépszerűbb

Kiemelt Kiállítói Csomag

nagyobb cégeknek
249990
209.990 Ft +ÁFA/2 nap
  • L alakú nagy stand (2 asztal, összesen 180x80 cm) 4 székkel
  • + 4 db kiállítói/állójegy
  • Áramellátás
  • Wifi kapcsolat
  • Megjelenési lehetőség logóval a rendezvény sales oldalán
  • A MÉT-tel párhuzamosan futó Floow Day rendezvényre ingyen részvételi lehetőség (normál jegyár 42.000,-Ft+ áfa)
Limitált!

Egyéni Kivitelezői Csomag

egyéni vállalkozóknak
99990
88.990 Ft +ÁFA/2 nap
  • 1 db szék egy asztalsornál (90x80 cm hely)
  • + 1 db kiállítói/állójegy
  • Áramellátás
  • Wifi kapcsolat
  • Megjelenési lehetőség logóval a rendezvény sales oldalán
  • A MÉT-tel párhuzamosan futó Floow Day rendezvényre ingyen részvételi lehetőség (normál jegyár 42.000,-Ft+ áfa)
EV-knek

Lecsapnál a plusz kiállítói lehetőségekre is?

Az extra lehetőségek száma LIMITÁLT, mindegyikből csak pár vállalkozónak tudunk helyet biztosítani. Ez azért van így, hogy a lehető legnagyobb plusz megjelenési lehetőséget kapjon, aki valamelyik extra opciót választja.

Ha szeretnéd valamelyik extrát mindkét napra kérni, kérlek jelezd felénk, és ha van még szabad hely, a 2. nap árából 30% kedvezményt adunk.

Természetesen a résztvevőinknek biztosítunk jegyzetfüzetet, amiben akár te is megjelenhetsz a cégeddel egy 1 oldalas hirdetéssel. A füzet mérete A/5-ös lesz, és limitált számban lehetőséget biztosítunk arra, hogy a legelszántabb kiállítóink itt is megjeleníthessék ajánlatukat. 

ÁRA: 49.990 Ft+ÁFA

A rendezvényen lesz lehetőséged arra, hogy a konferátorunk pár mondatban bemutassa a te standodat is a szünetek előtt.

ÁRA: 49.990 Ft + ÁFA/nap

Ha szeretnéd valamivel szponzorálni a rendezvényünket egy Kiemelt kiállítói csomagért cserébe, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre, és megbeszéljük a részleteket! 

Egy rendezvénynél fontos, hogy minél jobban megismerjenek a résztvevők. Ezért ha ezt a lehetőséget választod, akkor a szórólapjaidat, ajándékaidat egy előre meghatározott szünetben ki tudod osztani az asztalokra. 

Hogy minél erősebb legyen az élmény, az általad választott szünetben csak a te termékeddel fognak találkozni a jelenlévők.

ÁRA: 39.990 Ft + ÁFA/nap

Ebéd utáni szünetekben sorsolni fogunk a jelenlévők között, ezáltal még izgalmasabbá tesszük számukra a programot.

A sorsolás előtt a cégedről fogunk beszélni, majd a felajánlott termékedről vagy a szolgáltatásodról.

Mivel sokan reménykedni fognak, hogy nyernek valamit, figyelni fognak. Rád vagy a konkurensedre?

ÁRA: 49.990 Ft + ÁFA

Ha ezt a lehetőséget választod, akkor minden szünetben 1-1,5 perces videós vagy képi anyagodat fogjuk megjelenteni a teremben. 

Mivel egy nap kb. 4 szünetre számíthatsz, ezért összesen hat alkalom lesz a megjelenésre (kezdés előtt és a nap végén is garantáltan meg fogsz jelenni).

ÁRA: 79.990 Ft + ÁFA/nap

ELFOGYOTT!

1 oldalas hirdetés a rendezvény füzetében

Szabad helyek: 0

A rendezvényen elhangzó számtalan hasznos tudást mindenki bőszen jegyzetelni fogja az általunk biztosított füzetbe, így a hirdetésed biztosan nem kerüli el majd a résztvevők figyelmét. Emellett minden alkalommal amikor a jövőben felcsapják, hogy felelevenítsék az elhangzottakat, találkozni fognak újra a márkáddal.

Ára: 49.990 Ft+ÁFA

A logód rákerülhet a mappára, amit kiosztunk

Szabad helyek: 1

Ez egy páratlan lehetőség! Szó szerint, ugyanis csak egyetlen vállalkozás számára biztosítunk megjelenési lehetőséget!

Egy mindennapokban is hasznos tárgyat kapnak a résztvevők, melyet a rendezvény során egész nap, a későbbiekben pedig akár napi szinten is használhatnak, így a rendezvény után sem merül feledésbe a vállalkozásod.

A mappára kizárólag a te logód és a DO! marketing logója kerül fel, tehát senkivel sem kell versenyezned a figyelemért! Ez egy exkluzív lehetőség a résztvevők figyelmének megragadására, hiszen minden szórólapot, jegyzetet ebbe tesznek majd bele, tehát egész nap használják, így a logód biztosan bevésődik egy életre!

Ára:  149.000 Ft + ÁFA

Standbemutató konferálás a szünetek előtt

Szabad helyek: 5

Ha biztos figyelemre vágysz, akkor a konferátor általi bemutató a te legjobb reklámozási lehetőséged!

Ha konferátorunk a színpadon áll és néhány szót szól, akkor biztosan mindenki rá figyel, így minden résztvevőhöz eljut majd az ajánlatod és a céged ismertetője.

Egy általad megadott szöveg alapján rövid bemutatást adunk a cégedről, így a potenciális ügyfeleid akár már a szünet kezdetén felkereshetnek téged ajánlatokért. Mivel a résztvevők frissen kapják az információt, így nem tudsz feledésbe merülni és az első dolguk lesz, hogy meglátogassák a standodat már a szünet első perceiben.

Ha mindkét nap szeretnéd kihasználni ezt a megjelenési formát, akkor a 2. nap árából 30% kedvezményt biztosítunk!

Ára: 49.990 Ft + ÁFA/nap

Szponzori lehetőség - egyedi megállapodás alapján

Szabad helyek: egyedi

A szponzorációs lehetőség különlegessége, hogy egyedileg állapodunk meg a részletekről. Támogatásodért cserébe egy Kiemelt kiállítói csomagot tudunk biztosítani, így egy hatalmas standnál mutathatod be majd vállalkozásodat, ahol egyszerre akár több érdeklődőt is ki tudsz szolgálni.

Az általad elképzelt lehetőségeket átbeszéljük, hogy megtaláljuk a legjobb módot, ahogyan meg tudsz jelenni a potenciális ügyfeleid előtt!

Ára: egyedi megállapodás alapján

Szórólap elhelyezése az asztalokon

Szabad helyek: 5

Legyen a te vállalkozásod az, amit először meglátnak a szünetről visszatérők!

Szünetenként csak egyetlen cégnek biztosítunk megjelenési lehetőséget szórólap formában, melyet egy előre meghatározott szünetben oszthatsz szét az asztalokon. Sőt, már akár kiosztás közben is elbeszélgethetsz vagy ajánlatot adhatsz leendő ügyfeleidnek.

Azonnali kapcsolatteremtési lehetőséget biztosít és nem veszel el a tömegben, hiszen a résztvevők csak a te márkádra fognak koncentrálni felfrissült elmével! Miután találkoztak a szórólapodon lévő ajánlattal, felkereshetnek téged a standodnál vagy elmenthetik későbbre. 

Ára: 39.990 Ft + ÁFA/nap

Sorsoláson való részvétel

Szabad helyek: 4

Ez nem egy szimpla sorsolás, hanem egy bemutató rólad, a cégedről és az ajánlataidról.

Felajánlhatsz valamilyen terméket vagy szolgáltatást, melyet kisorsolunk a résztvevők között, miközben felvázoljuk, hogy milyen lehetőségek érhetőek el nálad, melyik standnál találhatnak meg és akár milyen kedvezményben részesülhetnek, ha most kötnek veled üzletet!

Egy olyan vissza nem térő ajánlatot tehetsz egyszerre több száz embernek, mellyel akár hónapokra előre megtelhet a naptárad!

Ára: 49.990 Ft + ÁFA

Szünetekben slideshow

Szabad helyek: 4

Mutasd be vizuálisan is a vállalkozásod minden szünetben a potenciális ügyfeleidnek!

Már a rendezvény kezdete előtt a gyülekezők is értesülhetnek rólad, mellyel beelőzhetsz más kiállítókat. A rendezvény ideje alatt 4 szünetben, többször megjelenítjük vállalkozásod bemutatóanyagát, illetve az ajánlatodat, ezáltal a résztvevők akár azonnal fel tudnak keresni a standodnál. Mivel a rendezvény végén is látható lesz a slideshow, ezért a te céged lesz a résztvevők egyik utolsó emlékképe is.

Mivel a videót az emberi agy képtelen figyelmen kívül hagyni, így biztosan bevésődik a márkád a leendő ügyfeleid tudatába.

Mindössze csak 4 helyet biztosítunk, így garantáltan egyedi lesz ez a megjelenési forma, nem tűnik el az ajánlatod a többi között! Egész nap, minden szünetben, többször is levetítésre kerül a videód, ezért nem kerülheti el senki figyelmét sem! 

Ha mindkét nap szeretnéd kihasználni ezt a megjelenési formát, akkor a 2. nap árából 30% kedvezményt biztosítunk!

Ára: 79.990 Ft + ÁFA/nap

Vízballon melletti hely

Szabad helyek: 4

Gyűjts tömeget a standod köré extra erőfeszítések nélkül 2 napon keresztül!

A vízballonok melletti standokkal exkluzív helyet biztosítunk a tömegek előtti megjelenésre, hiszen szomjasan senki sem tud végigülni egy egész napot, így biztosan nagy lesz a forgalom a vízballonnál.

A résztvevők ingyenesen tölthetik majd meg a poharaikat, így minden bizonnyal gyakran fel fogják keresni a ballont, ahol várakozás közben a standodra és az ajánlataidra is felfigyelnek.

A kialakult sort akár azonnal tájékoztathatod a nálad elérhető lehetőségekről. Sokkal több ember figyelmét tudod ezeken a helyeken megragadni, mert a résztvevők többsége ezt a környezetbarát és költséghatékony módszert fogja választani szomjúságának oltására.

Ez a lehetőség 2 napra szól, így csak rajtad múlik, hogy hány embernek teszel személyesen is ajánlatot, mert 2 nap alatt nem lesz olyan résztvevő, aki ne látta volna a standodat, akár naponta többször is!

Ára: 59.990 Ft + ÁFA/2 nap

Hogyan lehetsz kiállító a 2023-as Marketing Évtervező Táborban?

Az első lépés, hogy leadod a jelentkezésed az alábbi űrlapon keresztül, mi pedig 3 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, hogy javasoljuk-e a rendezvényen történő kiállítást. (Tudod, a résztvevők az elsők és olyan kiállítókat szeretnénk beválogatni a korlátozott helyekre, akik a leginkább relevánsak a közönségünk számára.)

Augusztus 31-ig extra kedvezménnyel éred el a csomagokat + 6 db ajándék jegyet kapsz a 2 napos Évtervező Táborba, amit ajándékba adhatsz a legjobb ügyfeleidnek!

nap
óra
perc
másodperc

Gyakori kérdések

November 15-16-án, a Lurdy Ház 3-as termében fogunk találkozni. 

A rendezvényen kétféleképpen lehetsz kiállító. Cégeknek, csapatoknak, ügynökségeknek a MÉT Klasszik és a MÉT Kiemelt Kiállítói Csomagot ajánljuk, míg az egyedül dolgozó kivitelező szakembereknek a MÉT Egyéni kivitelezői Csomagot dolgoztuk ki.

A kiállítói csomagoddal a rendezvényünk mindkét napjára jogosult vagy kiállítóként jelen lenni, november 15-én és 16-án is.

Igen, ha cégként, csapattal jössz kiállítani, akkor külön asztalt kapsz, amelyet szabadon berendezhetsz, és természetesen lesz helyed a molinónak, roll upnak is. Az asztal mérete 180×80 cm, és ülőhelyet is biztosítunk 2 fő számára. 

Ha mikro kivitelezői csomagunkat kéred, akkor is lesz helyed egy hosszabb asztalnál, ahol beszélgethetsz a potenciális ügyfelekkel. 

A rendezvény előtti napon, november 14-én késő délután már építheted a standot, de az értéktárgyakat javasoljuk, csak a rendezvény napján reggel 7:00-tól behozni, mivel a Lurdy nem biztosít éjjelre felügyeletet.

A standokat a rendezvény második napján, a kiállítói tér zárása után, tervezetten 18.00-tól lehet bontani.

Abszolút biztos lehetsz benne, hogy a kiállítói csomagon kívül nem lesznek később kiderülő, rejtett költségeid. E-szerződést kötsz velünk, amiben minden korrektül le lesz írva.

A jelentkezésed még nem garancia a részvételre. Szeretnénk alaposan átnézni a jelentkezők listáját, és túljelentkezés esetén sem tudjuk garantálni a helyed, de ezt időben jelezzük számodra, még a szerződéskötés előtt.

Kiállítóként kapsz majd tőlünk ingyenes parkolószelvényt.

Ha sok lesz a pakolni valód, akkor pedig a teherportát tudod használni lepakoláshoz, ezt követően át tudsz állni az ingyenes szabadtéri felszíni parkolóba. 

A kiállítói csomagodban biztosítunk internet hozzáférést, azonban a minőségét nem tudjuk garantálni a csatlakozók magas száma miatt. Ezért azt javasoljuk, hogy hozz mobilnetet tartalékba abban az esetben, ha erre a standnál szükséged lehet – például kisfilmek vetítéséhez, online jelentkeztetéshez, stb. 

A jelentkezésed beküldése előtt válaszd ki a csomagot és az extra szolgáltatásokat is. Fizethetsz bankkártyával vagy átutalással is. 

A kiállítói díj kifizetése után már nem tudjuk a kiállítói jelentkezést törölni, így a díj visszatérítésére sincs lehetőség.