A jelentkezés lezárult!

Két nap, aminek a végén kész marketingtervvel állhatsz fel

Marketing évtervező tábor

Gyere el egy válogatott közösségbe, a legjobb ügyfeleink közé!

November 20-21

Hotel Ózon & Luxury Villas **** Superior

Csak 52 szabad hely maradt, cselekedj gyorsan!

Két nap, ami örökre megváltoztatja a matekot a cégedben

Marketing Évtervező TÁBOR

Az első marketinges rendezvény, amiért AZUTÁN fizetsz, hogy elégedett voltál

November 15-16.  Lurdy Ház
A SalesAutopilot támogatásával

Gyere el, élvezd a tábort, és fizess a rendezvény után, kötelezettségek nélkül!

Szuper early bird ár csak október 24-ig!

Mindössze 44.990 Ft + ÁFA-ért jöhetsz a két napra

nap
óra
perc
msp

Fő támogatónk

20220711-DOMarketing-MM-Robinson-60
20220428_DOMarketing_Új Vevők_FIN-193

A profik 2023-ban terveznek, 2024-ben már az első hónaptól aratnak!

Tervezzük meg a következő 14 hónapod, hogy 2024-ben ugrásszerűen megnőjön a bevételed!

Minden, amire a sikeres marketing tervezéshez szükséged van egyetlen napon, élőben!

Nem egyetlen jó ötletre van szükséged, ha eljössz egy rendezvényre, hanem valami kész eredményre, amelyet hazavihetsz.

Ez nem egy konferencia, ahol előadásokat kell jegyzetelned, hanem egy valódi workshop: a végén a 2025-ös marketingterveddel mehetsz haza.

Valóra váltjuk a 3 legnagyobb marketingvágyad

így lesz 2025 a legjobb éved vevőszerzés és profit szempontból

Káosz és kapkodás helyett kidolgozott terv (csak követni kell)

Érezted már azt, hogy "úristen, azt se tudom, hova kapjak, miből lesz pénz?" Gyere el hozzánk és kapsz egy 2025-ös marketing tervet, amik hónapról-hónapra tartalmazzák honnan lesz érdeklődőd és vevőd.

Reménykedés helyett futószalagon jönnek a vevőid

Nem kell többet reménykedned, hogy jönnek a vevők, kezedbe veheted az irányítást. Megmutatjuk azokat a futószalagokat élő példákkal, amik mérhető lépéseken keresztül hoznak érdeklődőt és vevőt.

Nincs több "nemszeretem" marketingfeladat

Tudom, nem biztos, hogy Te akarod csinálni a marketinget. Neked csak a tervet kell összerakni velünk, a többiben már segítenek a marketing kivitelezők. Ők is jönnek és külön be fogjuk mutatni őket a színpadról.

20220428_DOMarketing_Új Vevők_FIN-193

A profik 2024-ben terveznek, 2025-ben már az első hónaptól aratnak!

Miért van itt a helyed a Marketing Évtervező Táborban?

1. Gyakorlatias, egyedi tudást kapsz: előadások és esettanulmányok várnak rád hazai kisvállalkozóktól, kasszarobbantó futószalagokról, amiket 2025-ben neked is kötelező használnod!

2. Kivitelezők is jönnek, akik azért vannak, hogy megvalósítsák amit tanulsz (weboldalkészítők, hirdetéskezelők, marketing automatizálás, szövegírás)

3. PRÉMIUM közösség: az idei MÉT az UVF+ programunk egyik szakmai rendezvénye. 100+ több százezer forintot fizető vevőnk lesz ott. Ez idén nem a 15e Ft-os Lurdys rendezvény lesz…

4. Ez kőkemény workshop: 2 napon keresztül, fizikai segédanyagokkal fogjuk megtervezni havi bontásban a 2025-ös marketingtervedet. Ráadásképp körasztaloknál kapsz helyet, hogy kényelmes legyen és kapj segítséget, inspirációt másoktól.

Tervezzük meg a következő 12 hónapod, hogy 2025-ben ugrásszerűen megnőjön a bevételed!

a helyek több mint 70%-a betelt, csapj le a jegyedre ma éjfélig!

nap
óra
perc
msp
0
home projects
0
office renovation
0
commercial installations
20220428_DOMarketing_Új Vevők_FIN-141

Na de Zsolt, minek foglalkozzak az évtervezéssel már novemberben? Még előttem a Black Friday, a Karácsony, az év vége…

Visszakérdezek: le akarod körözni a konkurenseid, vagy sem? Akarsz jövőre jobban menő céget, mint idén, vagy sem?

Mindig azt kérdezitek, hogyan lehet több pénzem, hogy tudok kitűnni a piacon? 

Például úgy, hogy megteszed azt, amire a konkurensed nem hajlandó időt és energiát szánni. 

Megléped azt, hogy neked már novemberben készen áll a következő éves terved, míg a többiek csak január végén kezdik törölgetni a csipát a szemükből, hogy valamit kellene kezdeni ezzel az évvel is és így máris kuka náluk az első negyedév….

“Amelyik hajó nem tudja melyik kikötőbe tart, annak semelyik széljárás nem lesz jó.” – Seneca

A siker titka az, hogy megteszed azt is, ami kényelmetlen, szokatlan vagy nehéz. Így fogsz eljutni a magasabb bevételig, mi pedig nyújtjuk neked a létrát, hogy egyre feljebb juss!

Szóval a választás a tiéd: maradsz a későn ébredőkkel vagy az élre törsz?

Na de Zsolt, minek foglalkozzak az évtervezéssel már novemberben?

Még előttem a Black Friday, a Karácsony, az év vége…

Visszakérdezek: le akarod körözni a konkurenseid, vagy sem? Akarsz jövőre jobban menő céget, mint idén, vagy sem?

Mindig azt kérdezitek, hogyan lehet több pénzem, hogy tudok kitűnni a piacon? 

Például úgy, hogy megteszed azt, amire a konkurensed nem hajlandó időt és energiát szánni. 

Megléped azt, hogy neked már novemberben készen áll a következő éves terved, míg a többiek csak január végén kezdik törölgetni a csipát a szemükből, hogy valamit kellene kezdeni ezzel az évvel is és így máris kuka náluk az első negyedév….

A siker titka az, hogy megteszed azt, ami kényelmetlen, szokatlan vagy nehéz. Így fogsz eljutni a magasabb bevételig, mi pedig nyújtjuk neked a létrát, hogy egyre feljebb juss!

Szóval a választás a tiéd: maradsz a későn ébredőkkel vagy az élre törsz?

Van, amit megcsinálhatnak helyetted a kivitelezőid, de a bizniszed Te érted a legjobban. Értened kell a jövő évi vevőszerző stratégiádat is.

Semmi bullshit, csak gyakorlatias, azonnal átültethető tudás!

Mik lesznek a témáink a Marketing Évtervező Táborban?

20220428_DOMarketing_Új Vevők_FIN-069

I. ESETTANULMÁNYOK: ügyfeleink beszámolói sikeres futószalagokról

Lépésről-lépésre bemutatunk vevőszerző futószalagokat az alábbi témákban: 3-6M Ft értékű konyhák eladása webinárral (100M Ft körüli éves árbevétel), online nyelvoktatási tananyag webináros futószalaggal (1M Ft profit per webinár), coach ügyfél magasáru szolgáltatással 10M Ft bevétel - és ez még nem minden, még több példával készülünk!

20220908-DO!Marketing-HotelTiliana-83

II. Összerakjuk a 2024-es marketing terved

2 napon keresztül, egymásra épülő workshop tematikával végigmegyünk az éves marketingterveden. Hónapról-hónapra lebontva látod majd honnan lesz érdeklődőd és vevőd. Tudni fogod mi a kampányod apropója, összehasonlíthatatlan ajánlata, határideje, mik a bónuszok - és még másik 4 dolgot, ami új fejlesztés a kampánykonyhánkon. 🙂

20221115_DOMarketing_MET-67

III. Panelbeszélgetések: kétségektől a milliós bevételig - első felvonás

Több sikeres ügyfelünket is kihívjuk a színpadra, hogy mesélje el a sikerének a "receptjét", az áttörésének az összetevőit. Ezek üzletileg hasznos, emberileg pedig sokszor megható beszélgetések - és neked pont erre a kettőre van szükséged, hogy felismerd a saját korlátaidat. A pontos témákat később fedjük fel, de például Lippner Tamás (Sell & Speak) biztosan mesélni fog arról, hogyan fejlődött a biznisze 30+M Ft per évről 100M+ Ft per évre és mi kellett ehhez.

20220428_DOMarketing_Új Vevők_FIN-131

IV. Mi az a TOP3 vevőszerző futószalag, ami 2024-ben neked is működni fog?

Őszinte leszek, itt egy picit csaltam.

Mert az, amit mutatni fogok, nem csupán 2024-es trend, hanem kiválóan működött 2022-ben, 2023-ban, és meggyőződésem, hogy 2024-ben vagy 2025-ben is ugyanilyen jól fog működni. Ezek nem marketing hullócsillagok, hanem olyan rendszerek, amiket ha egyszer kiépítesz, évekig szolgálnak téged és a bevételszerzésed.

20221115_DOMarketing_MÉT-92

V. Mit csinálnak másképpen azok a cégek az üzleti tervezésben, ahol legalább 100M Ft-os osztalékfelvétel van?

Egyetlen dolog, amin áll vagy bukik a hosszútávú profitod, avagy az új titkos fegyver, amit eddig csak a legdrágább programjainkban tanuló ügyfeleink ismerhettek: a 3 éves sikerút.

Nyilvánosan először debütál ez a téma, az elmúlt évek stratégiai fejlesztéseink közül a legfajsúlyosabb - csak ez az egy előadás megéri majd a két napos időbefektetésedet!

20221115_DOMarketing_MÉT-119

VI. Hogyan építs fel sikeres kampányt bármilyen apropóra?

Ha pénzt akarsz, kampányolnod kell, de hogyan csináld jól? Hogyan lehet szinte bármilyen apropóra felhúzni egy olyan kampányt, ami milliókat hoz? Ebben is segítünk, és megsúgjuk, ezt a tudást már a most év végi kampányaidhoz is fel fogod tudni használni! Ha gyors vagy, ez lehet a legjobb karácsonyi kampányod, de még a black fridayhez is tuti kapsz néhány kasszazörgető tippet!

Szendrei Ádám

VII. Különleges előadókkal is szolgálunk nektek! Szendrei Ádám

Hogyan építünk negyedévente 20-30 ezer fős email listát és hogyan lesz ebből több ezer fős előfizetéses klub?

Szendrei Ádám a Tudástár Klub alapítója, részletesen bemutatja majd az éves marketing tervüket. Ennek az egyik fő fókusza az, hogy legalább 20-30 ezer fős új emailes adatbázist építsenek minden negyedévben, ugyanis ez biztosítja azt, hogy utána a negyedéves klubnyitási kampányaik jól menjenek.

Ádám bemutatja a teljes rendszert és mesél arról is egy kicsit, hogyan értékesít egy webinárban 30M Ft értékben felvett videós tananyagot. (És ezt a 30M Ft-ot szintén ismétli negyedévente...)

Csepregi Balázs

VII. Csepregi Balázs

A TOP5 marketing automatizmus, ami jelentősen megnöveli a profitodat 2024-ben!

Balázzsal összedugtuk a fejünket és összegyűjtöttük a DO! marketing ügyfelei és a SAPI ügyfelei által épített legizgalmasabb bevételtermelő SAPI-rendszereket, amelyek ráadásul csökkentik a fölösleges emberi munkát is.

Ezekről az automatizmusokról fog Balázs egy összefoglaló előadást tartani. Lesz szó telefonos értékesítési rendszerről, automata kosárelhagyásokat megmentő rendszerről (nem webshopoknak!), kosárértéknövelésről és még több egyéb automatizmusról!

Lippner Tamás

VII. Sikersztori beszámolók egyik előadója:
Lippner Tamás

Évi 30M Ft-ról nőtt 115M Ft-ra úgy, hogy közben tizedannyi tréninget kell csak megtartani.

Tamás néhány évvel ezelőtt keresett meg minket, amikor évi 30 millió körül volt a vállalkozása és körülbelül havi 8 tréningnapot kellett tartania ehhez a bevételhez.

Amikor elkezdtünk közösen dolgozni 1-2 év alatt 3x-ára nőtt a bevétel (és a profit is), ráadásul úgy, hogy közben összesen évi 12-15 tréningnapot kell csak megtartania. Tehát nem csak a profit nőtt, de az életminőség is javult és Tamás elmeséli majd hogyan.

Tetszik a tábor programja? 

Marketing kivitelezők és kiállítók várnak majd, hogy levegyék a terheket a válladról

Elhozzuk neked a LEGJOBBAKAT A LURDYBA

Mindkét nap sok-sok hasznos tudást és beszámolót fogsz meghallgatni, ráadásul alaposan meg is fogunk dolgoztatni. 

Garantálom neked, hogy el fog kapni a lendület, és legszívesebben azonnal nekilátnál majd, hogy mindent megvalósíts.

Ezért, hogy ez a lendület ne hagyjon alább, a legfontosabb marketing kivitelezői feladatokra hozunk neked színvonalas, profi cégeket és kivitelezőket. 

Lesznek köztük weboldalkészítők, hirdetéskezelők, marketing automatizálással foglalkozó szakemberek és szövegírók is.

Velük tudsz egyeztetni a szünetekben, így jó eséllyel megtalálod azokat a partnereket, akik leveszik a válladról a megvalósítás terhét, és segítenek, hogy a 2024-es éved minden eddiginél jobb legyen.

Bevételben és életminőségben is. 

Semmi bullshit, csak gyakorlatias, azonnal átültethető tudás!

Mik lesznek a témáink a Marketing Évtervező Táborban?

Az alábbi időpontok körülbelül lettek meghatározva.
Nagy csúszások a mi rendezvényeinken nem szoktak lenni, azonban hiszünk abban, hogy fontosabb egy-egy előadás flow élményével menni, mint percre pontosan tartani magunkat egy tervhez.
Köszönjük megértéseteket!

2024.11.20. Szerda

08:30 - 09:00
Érkezés a helyszínre
(ekkor nyitjuk a terem ajtaját)

Miből áll egy eredményes 2025-ös marketing terv? - Domán Zsolt
09:00 - 11:00

Profinak lenni nem nehéz, cserébe nagyon eredményes: mindössze egy A3-as lapot kell kitöltened egy sikeres negyedévhez.

Na de miért pont negyedév, ha éves tervről volt szó? És pontosan mi az a 7 összetevő, amiből egy profittermelő negyedév összeáll?

Pontosan erről lesz szó!

11:00 - 11:30
SZÜNET

Hogyan szerezz futószalagon új vevőket ISMÉTELHETŐ módon? - Domán Zsolt
11:30 - 13:00

A kezdők kitalálnak, a profik optimalizálnak.

Avagy állandó új kampányolás helyett mi az 3 futószalag típus, ami ismételhető (akár konkrétan örökzöld, automatizált) formában hoz új vevőket?

És mi a titka azoknak a futószalagoknak, amik évente 8 számjegyű ( nettó10m Ft felett) bevételt termelnek?

Elárulom mik a leggyakoribb hibák és szó lesz a legjobban bevált trükkökről is! (És azt is elárulom VALÓJÁBAN miért csak 2-t javaslok a 3-ból…)

13:00 - 14:15
EBÉDSZÜNET

Konverziónövelő Taktikák - az ügyfeleink legjobb megoldásai
14:15 - 15:00

Vigh Kriszti (Ételérzés) – Hogyan készíts olyan értékesítési oldalt, ami TÉNYLEG a célközönségedhez szól? (És mi köze ennek a webinárokhoz?)

Szekér Viki (Tou Can Do It) – Hogyan szerezz néhány emaillel 8-10%-kal több vásárlót?

Domokos Kata + Domán Zsolt – Miért alkalmazz minősítő kérdéseket? Így nőtt 40% fölé a telefonos lezárási arány

Márton Viktor: Hogyan értékeld ki profin a kampányaid / futószalagjaid? Az “önfejlesztő” marketing titka

Dr. Bodó Gergely:
Hogyan csináltunk 15M Ft bevételt egyetlen webinárból B2B piacon?
15:00 - 15:45

Gergő ezt az előadását először az 5-ről 100M-ra Online Konferenciánkon adta elő, aminek a címe az volt, hogy: “Hogyan vehetsz ki 13,5%-os adóteher mellett teljesen legálisan a vállalkozásodból?”

Ennek akkora sikere volt, hogy azonnal webinárrá alakította át és már az első webinárjából 15M Ft bevétele volt!

 

15:45 - 16:15
SZÜNET

Díjátadó + az éves marketingterv folytatása
16:15 - 17:30

Minden évben, a MÉT színpadán adjuk át ügyfeleinknek a “Milliók Futószalagon” díjakat.

Eddig 36 db ügyfelünk vehette át az 5-10-25-50-100-200M Ft-os árbevételnövekedésről szóló díját.

Idén is nagyon sok ügyfelünket ismerjük el – Te mikor leszel köztük vajon? 🙂

SZABADPROGRAM
17:30 - 18:45

Pihenj vagy építs kapcsolatokat!

A nap végén, a hivatalos programok előtt, itt a lehetőség, hogy mindenki kicsit magára figyeljen. Pihenj, lazulj a wellness részlegen, vagy ha még van energiád, csatlakozz egy kötetlen beszélgetéshez a többiekkel.

Nincs nyomás, nincs kötöttség, csak te döntöd el, hogy mire van most szükséged. Ez a része a napnak a felfrissülésé és a spontán kapcsolatépítésé, hiszen sokszor a legjobb ötletek és kapcsolatok ekkor születnek.

Este folytatjuk a közös programmal, de addig: élvezd ki ezt a kis „énidőt”, ahogy jól esik!

VACSORA
18:45 - 19:45

Közös vacsora, egy lenyűgöző helyen!

Exkluzív, zárt körű vacsora lesz a hotel legnagyobb termében, kizárólag a MÉT résztvevőinek. Semmiképp ne hagyd ki akkor sem, ha nem alszol ott!

Egy tanulságos beszélgetéssorozattal is készülünk és önmagában az élmény is csodálatos lesz a gyönyörű különteremben!

Ügyfélsztorik a színpadon és kötetlen beszélgetés
19:45 - ameddig jól érezzük magunkat

Vacsora után a színpadon néhány ügyfelünket kérdezzük majd a legnagyobb áttörésükről.

Ezek őszinte beszélgetések lesznek, hús-vér vállalkozói tanulságokkal.

Ha esetleg aggódnál: ez nem promó blokk lesz, ugyanis a MÉT résztvevőinek 70%-a fizetős UVF+ ügyfelünk 🙂 Igazi értéket adunk minden egyes blokkban.

2024.11.21. Csütörtök

08:30 - 09:00
Érkezés a helyszínre
(ekkor nyitjuk a terem ajtaját)

Mi lesz a nagy áttörési pontod 2025-ben? - Domán Zsolt
09:00 - 11:00

“Célozd meg a Holdat és legrosszabb esetben a csillagok között kötsz ki.” – avagy hagyjuk a 10-20%-os növekedési terveket! 🙂

Mi lesz neked a 2025-ös NAGY áttörés? Az EGYETLEN dominó, amit ha ledöntesz, a következő szintre lép a bizniszed?

Mi kellene ahhoz, hogy legalább 1,5-2x profitod legyen 25-ben?

Ehhez mutatok példákat az elmúlt évünkből és egy gyakorlat segítségével belőled is kihozzuk ezt!

11:00 - 11:30
SZÜNET

Az 5 leggyakoribb kifogás, ami miatt NEM vásárolnak tőled - hogyan kezeld őket PROFIN? - Domán Zsolt
11:30 - 12:30

Az emberi működés minden egyes vásárlási döntés előtt elég hasonló: van 5 db kifogás, ami bekapcsol az ügyfeleidben.

A Te feladatod az, hogy ezeket kezeld az előadásodban, az értékesítési oldaladon, az emailjeidben és a remarketing hirdetéseidben.

Na de mi pontosan ez az 5 féle kifogás?
És hogyan tudod mindegyiket mesterien kezelni?

Ehhez kapsz lépésről-lépésre segítséget.

Dr. Szilágyi-Németh Lilla:
Hogyan termel évi 40 millió forintot egyetlen webináros folyamatom? És hogyan jutottam ide, hogyan csinálhatod meg Te is?
12:30 - 13:00

Lilla már 2x-es sikersztori nálunk: először nyugdíjbiztosítással foglalkozott és a webinárjai segítségével millió fölötti havi jutalékot ért el.
 
Aztán átváltott pénzügyi oktatásra, amit szintén webinárban ad el. Bemutatja majd azt a folyamatot, hogy lépésről-lépésre min változtatott ahhoz, hogy a 8. webinárja már 9 milliós bevételt hozott.
 
És azt is látni fogod, hogy azóta is elég szépen termelnek a webinárjai, éves szinten 40 milliót közelíti a bevétele – az infótermékből elég jó árrés. 😉

13:00 - 14:15
EBÉDSZÜNET

Hogyan tedd pénzzé a meglévő email listádat, méghozzá jobb ajánlatok helyett "ÚJ lehetőség" ajánlatokkal? - Domán Zsolt
14:15 - 15:30

A profik nem azt kérdezik hogyan szerezzünk új vevőt…

…hanem azt, hogy a meglévő adatbázisnak és vevőknek hogyan tudok újra eladni?

Az igazi PROFIT az mindig a visszatérő vevőkben és a meglévő emailes adatbázisban van.

Ehhez viszont nem elég a jobb ajánlat.
ÚJ lehetőséget kell kínálnod – de mégis hogyan?

Mi a legegyszerűbb módja annak, hogy kategóriakirály legyen belőled piacodon?

15:30 - 16:00
SZÜNET

Hogyan csináld végig egy éven keresztül, amit 2 napig terveztél?
16:00 - 17:00

Zsoltosan gyakorlatiasan zárjuk az utolsó blokkot: elárulom a személyes végigcsinálási taktikáimat.

2024-ben ennyit áldoztam képzésekre:

  • 177 munkaóra
  • 15M+ Ft képzési díj
  • 3 db külföldi utazás

Tudom, hogy nem könnyű mindent kihozni egy-egy képzésből.

De szerintem nem is kell.
Helyette megmutatom mit jelent:

  • az igazi FOCUS (igen, direkt angolul írtam)
  • az EGYETLEN dominó
  • és a célkártya koncepció

Ha csak ezekre figyelsz, 1 év múlva teljesen máshol tart a bizniszed profitban és szabadidőben…

…és akár Te is sikersztoriként állsz majd a MÉT színpadán!

Tetszik a tábor programja? 

Egy különleges témával is készülünk neked!

Hogyan toborozz hatékonyan kiváló munkatársakat a csapatodhoz?

Mi lenne, ha pár tízezer forintból és néhány óra ráfordítással megtalálhatnád a legalkalmasabb jelöltet, aki évekig kitart melletted?

Találd meg elsőre az igazán csapatba illő kollégát a lehető legkevesebb idő és energiabefektetéssel! Szabadulj meg az álláshirdetési portálok horribilis költségeitől! Járj túl a Facebook eszén!

A Marketing Évtervező Táborban megmutatjuk, hogyan csináld!

Jó munkatársat találni igazi kihívás, hiszen rengeteg tényezőtől függ, hogy milyen élmény lesz a közös munka, de egy jó rendszerrel ez egy egyszerű és gördülékeny folyamattá válik, ahol a jobbnál jobb jelentkezők szinte futószalagon érkeznek meg hozzád.

Megtanulod azt is, hogyan érdemes megszólítani a potenciális jelölteket úgy, hogy egy vissza nem térő lehetőségnek érezzék.

Megmutatjuk, hogy milyen módon érdemes felépítened a kiválasztás folyamatát úgy, hogy ne vessz el az önéletrajzok tengerében. A motiválatlan emberek azonnal kiesnek majd a rostán, és többé nem kell időt pazarolnod a felesleges interjúkra. Az így felszabadult napokat arra fordíthatod, amihez csak kedved van!

Módszerünket már több ügyfelünk is sikeresen alkalmazta.

A Marketing Évtervező Táborban bemutatjuk saját, letesztelt technikáinkat arra, hogy miként tudunk szakmailag és emberileg is a legjobban hozzánk illő emberekkel dolgozni, hogyan találunk rájuk fillérekből!

A gyakorlatiasság nálunk nem csak egy túlhájpolt szó, tényleg kész tervvel mész haza a 2 nap után!

Hogy fog kinézni pontosan a 2025-ös marketing terved?

Azért, hogy ezt a 2 napot a lehető leghasznosabban töltsd el, együtt el fogjuk készíteni a 2025-ös, negyedévekre, sőt hónapokra lebontott marketing terved! 

A tervedben pontosan láni fogod, hogy mikor, kinek és mit fogsz eladni, sőt, mennyi bevételre számíthatsz ebből!

4 db A/3-as évtervező lapon fogsz dolgozni, így nem egy feldolgozhatatlan hosszúságú dokumentum készül (a fióknak), hanem egy hatékony és valóban használható terv, amit egy pillantás alatt át tudsz látni – és szükség esetén kiegészíteni vagy módosítani is könnyen tudod! 

Milyen kérdésekre fogsz választ kapni a terveidből?

  1. Mit adsz el?
  2. Mi a kampány apropója?
  3. Milyen hosszú lesz a kampányod?
  4. Melyik hónapban fogod megcsinálni?
  5. Mi lesz az ajánlatod?
  6. Mi a bevételi célod?
  7. Hogyan építesz előtte listát?
  8. Milyen csatornákat fogsz bevonni a kampányba?

Ahogy látod, ez tényleg egy teljes körű marketing terv lesz, mégis elfér 4 db A/3-as lapon – azaz minden negyedévednek lesz egy konkrét és átlátható terve

Legyen 2025-re olyan marketing terved, amit végre használsz is!

Fő támogatónk

Színes MÉT 3 logó (2)

Mitől lesz különleges a Marketing Évtervező Tábor?

Avagy amit máshol eddig nem láttál

Felejtsd el a sablonos tervező rendezvényeket, mert amiben novemberben részed lesz, az messze felülmúlja majd az elvárásaidat. 

arrow-to-top-right

Nem 20 perces ízelítők lesznek, hanem egy 2 napos workshop

Itt nem csak kóstolókat kapsz egy témából, amivel valójában semmit nem tudsz kezdeni. 

 Helyette a legtöbb előadás után kapni fogsz egy egyénileg, ott helyben megoldandó feladatot. 

Ha ezeket becsülettel megcsinálod, nem mész haza üres kézzel, ellenben kis extra munkával meglesz a 2025-ös marketing terved. (Mindenki más előtt.)

5-10-25-50-100M Ft-os bevételről szóló díjakat adtunk át tavaly és most ugyanez a terv

Micsodát? Díjakat? 

Igen! Idén már díjazzuk azokat, akik a saját képzési programjaink segítségével magukhoz képest előreléptek a bevételükkel.

 Ezért 5 milliótól egészen 100 milliós elért bevételhez díjakat fogunk kiosztani, ezt pedig te is követheted élőben.  

Élő példákat hozunk, a vállalkozók maguk mesélnek (nem multik)

Elhozzuk neked a 2024-es év legjobb esettanulmányait, hús-vér vállalkozóktól, akiktől te is bőven tanulhatsz. 

Nem multis meg amerikai, meg “brandépítő” példák lesznek, hanem olyan egyedül, vagy kis csapattal dolgozó emberek bevételnövelő tapasztalatai, mint te vagy én. 

A tapasztalataik aranyat érnek, hidd el, már ezért megéri eljönnöd.

PRÉMIUM közösség - ez most nem a 15e Ft-os Lurdys közönség

Aki eljön ide, annak ki kell fizetni a belépőjegyet + 1 éjszaka szállást is.

Emiatt egy válogatott, minőségi közönséggel tölthetsz időt.

Plusz többségben (100+ fő) lesznek az UVF+, UVF Mastermind és Belső Körös programunk tagjai, a legsikeresebb ügyfeleink is.

Ráadásul még árbevételarányos ültetési rend is lesz, szóval garantáltan jó emberekkel ülsz majd egy asztalnál!

Gazdag helyen gazdag gondolatok jönnek!

A Marketing Évtervező Tábor új helyszíne a Hotel Ózon & Luxury Villas **** Superior.

Egy luxus szálloda, aminek a konferencia terme monumentális üvegfelületeken keresztül biztosítja a természetes fényt egész napra.

A gyönyörű Kékesre néző hatalmas teraszt láttad már?! Le fog esni az állad! 🙂

A résztvevők inspiráló és nyugodt környezetben dolgozhatnak terveik megvalósításán, miközben élvezhetik a szálloda prémium szolgáltatásait.

Ez nem egy értékesítési rendezvény - és mindjárt megérted hogy miért nem

A MÉT átalakult.

Idén az UVF+ szakmai programunk egy “állomása”, egy élő tréningje ez az alkalom.

Emiatt 100+ fizetős ügyfelünk vesz részt rajta. 🙂 Azaz nincs üzleti érdekünk abban, hogy egy “sales rendezvényt” csináljunk.

A már egyébként is több százezret fizető ügyfeleinket akarjuk elégedetté tenni.

Persze annak a 60 főnek, aki újként bejöhet, lesz ajánlatunk, ez nem titok. De nem ez a fő cél.

Azért WORKSHOP, mert minden cég más, ezért dolgozni kell a terveden.

Azért KÖZÖSSÉG, mert így mások is segíthetnek, hogy kívülről lásd a feladatot.

Azért MARKETINGTERV, mert enélkül nem tudod, mik a céljaid és hogy érd el őket.

Te mennyi pénzért lennél hajlandó tanulni?

Ők magyar sikersztorik, leszel te a következő?

Bár szívesen írnánk neked részletesen az összes sikersztorinkról, egyszerűen nem fér el itt ennyi infó. 🙂  Azért, hogy egy kis ízelítőt kapj, szeretnénk megosztani veled, hogy mely ügyfeleinket díjaztuk a tavalyi Marketing Évtervező Napon:

  • Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő – 100 millió Ft-os díj
  • Haas György – 10 millió Ft-os díj
  • Szilágyi-Németh Lilla – 10 millió Ft-os díj
  • Dorogi Andrea – 25 millió Ft-os díj
  • Csernai Kata – 10 millió Ft-os díj
  • Tóth Patrik – 50 millió Ft-os díj
  • Ungvári Judit – 5 millió Ft-os díj
  • Eperjesi Katalin – 2 millló Ft-os díj
  • Schnierer Katalin – 2 millió Ft-os díj
  • Zsilák Judit – 10 millió Ft-os díj
  • Noll-Batek Frigyes és Márton Adrienn – 200 millió Ft-os díj
  • Szecsődi Balázs – 50 millió Ft-os díj
  • Sárosdi Virág – 25 millió Ft-os díj 

Ez nem rossz, ugye? Ahogy látod, csak rajtad múlik, hogy felpörgeted-e a vállalkozásod bevételét. Mi szívesen csinálunk belőled is sikersztorit! 😉

Utolsó esély jegyvásárlásra november 6-ig!
Zárjuk a kapukat!

nap
óra
perc
msp
Zsilák Judit

Zsilák Judit - 10 millió Ft-os díj

Zsilák Judit, a MyFaceYoga alapítója több, mint 9 milliós bevételt ért el 6 webinárjával, de itt nem állt meg, mert márciusban csinált egy kihívást is, ami elképesztő eredményekkel zárult:

150.000 Ft hirdetési költségből 240 eladást és közel 4,5 millió forintot profitált, miközben megküzdött magával minden egyes kiküldött levélnél.

20221115_DO!Marketing-MÉT-Díjkiosztó-6

Dr. Szilágyi-Németh Lilla - 10 millió Ft-os díj

Szilágyi-Németh Lilla, a PénzügyesAnyu alapítója már havi 1M+ jutalékot tud szerezni pénzügyi tanácsadóként, gond nélkül.

Ráadásul 7 megtartott webinárjából közel 5 milliós bevétellel zárt, a webinár résztvevőinek pedig 35-50%-a azonnal kért tőle egy konzultációt

És a legnagyobb dobás: ide ingyen jöhetsz, és eldöntheted a konferencia után, hogy fizetsz-e érte!

Magyarországon élő rendezvényen először!

Azt akarjuk, hogy tényleg elégedett legyél az Évtervező Nappal, ezért megcsináljuk, amit eddig még senki: lehetőséget adunk, hogy legfoglald a jegyed, de csak utólag, a konferencia másnapján fizesd ki. 

Ha nem azt kapod, amire számítottál, csak írsz nekünk egy emailt a rendezvény estéjén, hogy nem szeretnéd kifizetni a jegyed, mi pedig nem fogjuk terhelni a kártyád.

Miben lesz más az idei Évtervező Tábor, mint a tavalyi?

Azon kívül, hogy csak utólag fizetsz és semmit sem kockáztatsz?

#1: Lurdy helyett ott alvós elvonulás – ugyanis gazdag helyen jönnek a gazdag gondolatok!

Inspiráló környezet Magyarország (szerintem) legszebb konferencia termével, az egyik – ha nem A – legjobb 4 csillagos hoteljében.

2 évig a Lurdyt erőltettük, de arra jutottunk, hogy nem ezt a színvonalat akarjuk képviselni.

Emeljük a belépési küszöböt: nagyobb elköteleződést igényel ott aludni valahol 1 éjszakát, így csak komoly vállalkozásokat várunk.

#2:  Még jobban megszűrjük a közönséget – csak azután vásárolhatsz jegyet, hogy telefonon beszéltél a csapatunkkal

Az első két év tapasztalata az volt, hogy a 300+ fővel nagyon vegyes csapat jött össze.

Idén kizárjuk a főállásban dolgozókat, csak teljes fókuszú, működő vállalkozások jöhetnek.

És árbevétel arányos ültetési rend lesz – így tényleg a legtöbbet tudod kihozni a 2 napból.

Miért bízhatsz meg Domán Zsoltban és a DO! marketingben?

Díjazzuk a gyorsaságot, ezért megjutalmazzuk a legelkötelezettebbeket
  • Ügyfelek sikerei: nekünk nincs ennél fontosabb. Kattints ide és nézd meg néhány ügyfelünk eredményét, sikerét.
  • A kortárs online marketing két legnagyobbjától tanulunk: Ryan Deiss és Russell Brunson – méghozzá Magyarországról tudomásom szerint egyedüliként, élőben, a magasáru programjaikban. 
  • Évente többször utazok az USA-ba, hogy a legfrissebb tudást hozzam haza.
  • 4 könyv társszerzője vagyok, amik közel 10.000 példányban keltek el.
  • Tavaly már 300 fő bizalmat szavazott nekünk az Évtervező Napon, most pedig még jobb
    rendezvényt csinálunk kiállítókkal és több idővel a marketing terv kidolgozására.
  • 10 éve itt vagyunk és itt is leszünk 🙂

GYIK 1: Hogy működik ez? A jegyvásárlás során, az űrlapon meg tudod adni ki lesz a vendéged. Ennyire egyszerű!

GYIK 2: Nem kötelező most megadnod kit hozol vendégnek, később is adminisztrálni tudjuk. Hagyd üresen a vendég mezőt megrendelésnél és később megoldjuk!

 

GYIK 1: Hogy működik ez? A jegyvásárlás során, az űrlapon meg tudod adni ki lesz a vendéged. Ennyire egyszerű!

GYIK 2: Nem kötelező most megadnod kit hozol vendégnek, később is adminisztrálni tudjuk. Hagyd üresen a vendég mezőt megrendelésnél és később megoldjuk!

 

Fehér MÉT 3 logó

Hol lesz a rendezvény és hogyan fog zajlani a foglalás?

KEZDÉS: 2024. november 20. szerda – 09:00-kor pontban!

VÉGE november 21 – csütörtök délután 17:30 körül

Hotel Ózon & Luxury Villas****superior

Ki intézi a foglalást?

A foglalást mindenki EGYÉNILEG intézi, így lényeges, hogy minél hamarabb lefoglald a helyedet.

A hotel egy bizonyos ideig tudja számunkra tartani a legkedvezőbb árú szobákat.

A szállás és a fogyasztás (2 nap ebédje + helyszíni kávé) is önköltséges, a jegyáron felül.

Szállás félpanzióval: körülbelül 60.500 Ft / éjszaka 1 ágyas szobában (ha 2-en összeálltok, valamivel olcsóbb)

Két személyes szobában pedig 76.000 Ft / 1 éjszaka/ 2 fő és ebben a félpanzió már benne van.

Két nap ebéd + bekészítések: körülbelül 30e Ft / fő.

Miért pont itt tartjuk?

  1. Mert sokkal jobb érzés itt eltölteni 2 napot, mint a szokásos Lurdy nagyteremben. 
  2. Mert emelni kívánjuk a színvonalat – hidd el, minél magasabban van a belépési küszöb, annál nagyobb értéket jelent számodra a rendezvény!
  3. Ez Magyarország szerintünk legjobb konferenciaszállodája, a teremmel, gasztronómiával, 3 szintes wellnessel – nem fogsz csalódni bennük!

Milyen értékes ajándékokat kapsz a jegyed mellé?

A legnagyobb ajándékunk: ChatGPT Mesterkurzus

Összesen 29 AI segédanyag érhető el az oktatási felületünkön, melyek lépésről lépésre vezetnek végig, hogy te is alkalmazni tudd a bemutatott módszereket! Emellett találsz köztük konkrét parancssorokat is, amelyekkel könnyedén generálhatsz például Facebook hirdetéseket is. Ezekből néhány:

  • Hogyan készíts videós hirdetéseket hanganyagból?
  • Hogyan készíts személyre szabott ChatGPT-t?
  • Hogyan ágyazhatsz be a weboldaladba egyedi GPT-t?
  • Hogyan automatizáld a tartalomkészítést?
ÉRTÉKE: 79.900 Ft
Facebook Hirdetés Mesterkurzus 

Mindegy, hogy te magad kezeled a hirdetéseidet, vagy kiszervezted, biztos, hogy ezen te is gyakran gondolkozol: hogyan csökkenthetném le a költségeket, hogyan fizethetnék kevesebbet a hirdetésekért? 

Több, mint 60 videóban kalauzolunk végig a sikeres hirdetések létrehozásán, az alapoktól az igazán haladó taktikákig, amelyekkel fokozhatod a hirdetésed profittermelő képességét. Akár te csinálod a hirdetéseket, akár kiszervezed, ez a képzés aranyat ér!

ÉRTÉKE: 49.900 Ft

+ Nyitónapi bónusz #1: Szecsődi Balázs tavalyi előadásfelvétele

A videóból megismerheted a SzeFa Bútor történetét, mely egy kis, csaknem csődbe menő családi vállalkozásból nőtte ki magát 100M Ft feletti bevételű céggé.

Ha valami, akkor egy konyhabútor elég drága mulatság, Balázs mégis 7-8 konyhát ad el egyetlen webináron, most pedig beavat abba, hogyan csinálják. 

Őszintén mesél minden nehézségről, többek közt arról is, hogy a “mindent is gyártunk” hozzáállás majdnem csődbe vitte őket, vagy épp arról, hogy annyira szkeptikus volt a webinárokkal kapcsolatban, hogy 1 évig meg sem próbálta összehozni…

Kemény döntéseket hoztak, belevetették magukat a webináros futószalag kiépítésébe, de kétségtelenül megérte, mert az eredmény egy 80-szoros megtérülést hozó webinár lett!

 
ÉRTÉKE: 9.990 Ft
+ Nyitónapi bónusz #2: Szendrei Ádám tavalyi előadásfelvétele

Ádám az előadása során bemutatja részletesen, hogy mekkora sikereket értek el webinárok és egy jól átgondolt rendszer segítségével!

De mit is értek el pontosan?

  • Évi 150 milliós osztalékot értek el a jól kidolgozott marketing tervükkel.
  • 2-3 havonta több tízezer új feliratkozót szereznek, főként hatékony hirdetésekkel, akár 150-200 Ft-os feliratkozó költséggel.
  • Egyetlen apró változtatás az optin oldalukon jelentős konverzióromlást okozott.
  • A legnagyobb kampányidőszakot stresszmentesen töltötték Dubaiban.
  • Iroda nélkül, 8-10 fős csapatuk profin működik.
  • 2 évre előre örökzöld tartalmakat készítettek hírleveleikben, így elkerülték a folyamatos tartalomgyártást.
 
ÉRTÉKE: 9.990 Ft

Melyik lesz a te jegyed?

MÉT belépő 1 főre

Ez a jegy lesz a legjobb választás számodra, ha egyedül szeretnél eljönni a két napos rendezvényünkre. 

Megkapod a szuper bónuszokat, kényelmes, 10 fős körasztaloknál tervezhetsz fókuszáltan 2 napon keresztül, és szuper kapcsolatokat építhetsz. 

MÉT Páros belépő

Ha máris tudod, kit hoznál magaddal, legyen szó egy kollégáról, egy partnerről vagy egy vállalkozó barátodról, akkor a jó hírünk: a második jegy árából 50% kedvezményt adunk! 

Ha nem egyedül jönnél válaszd ezt, sőt, szerintünk akkor is, ha most még senki sem jut eszdbe, meglesz a jegy gazdája novemberre. 😉

MÉT VIP belépő

Ha a legügyesebb ügyfeleinkkel ülnél egy asztalnál, a lehető legközelebb a színpadhoz, akkor ez a te jegyed!

A csoportfeladatoknál, amikből lesz bőven, olyan nálunk edződött vállalkozókkal dolgozhatsz együtt, akiknek már egyetlen ötlete is bőven visszahozza a jegyed árát. Ezt a jegytípust nem tudjuk korlátlan számban garantálni, ha ezzel szemezel, mielőbb vedd meg! 

Kinek NEM való a Marketing Évtervező Tábor?

Éves 5 milliós árbevétel alatt

Ha nincs legalább évi 5-10M Ft-os árbevételed, akkor nem neked való - ha még nem indult el a bizniszed, még nem volt vevőd, ne gyere!

Hidd el, hogy ezt abszolút a te érdekedben kérjük: ilyen esetben nem a tervezéssel kellene foglalkoznod, hanem az első vevőszerző futószalagod felépítésével. Pont ebben segít a könyvünk vagy éppen a klubunk, szeretettel ajánljuk számodra!

Ha megvalósítod az abban foglaltakat, 2025-ben már szeretettel várunk majd a MÉT-en - akkor már lesz értelme elfogadnunk a pénzedet! 😉

Tucatwebshopod van

Ha olyan webshopod van, ami tucatterméket árul és nem akarsz szakértői szerepet felvenni a piacodon, csak kereskedni akarsz, akkor ez NEM a te rendezvényed.

Webshop, akinek NEM tudunk segíteni: kínai kütyük, elektronikai termékek ami az Alza-val akar versenyezni, fakanál és süthető üvegtál webshop, webshopindító guruk képzéséről frissen kijött szerencsevadászok - ezek mind konkrét megkeresések az elmúlt évekből, ehhez nem tudunk segíteni.

Ha nem vagy hajlandó tanítani és hosszútávon márkát építeni a webshopoddal, akkor nem minket keresel.
Ha viszont szakértője vagy a témádnak, van mondanivalód a termékedről, akkor várunk szeretettel webshoposként is! (Példa: ambringa.hu, yamuna.hu, korforras.hu - ők mind olyan ügyfeleink, akiknek örömmel segítünk!)

Nem hagyhatod ki a Marketing Évtervező Tábort, ha…

standsome-worklifestyle-ZmwxGJxLoSk-unsplash.jpg

Cégvezető vagy

Vezetőként neked kell irányba állítanod a hajót, tudnod kell, hogy mi lesz a 2025-ös év fő fókusza, mik a pénzügyi célok és hova akarsz eljutni.

Ha ráadásként még ott tartasz, hogy mindent is egyedül csinálsz, akkor pláne nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy ezt a rendezvényt kihagyd! Az ára sokszorosan meg fog térülni már a legelső kampánynál, ami megcsinálsz az évtervező tábor után!

image-from-rawpixel-id-1212658-jpeg.jpg

Marketinges vagy

Szakemberként nemcsak azt kell tudnod, mi fog működni 2025-ben, de meg is kell tudnod valósítani.

Ezen a két napon 100%-ban gyakorlatias tudást adunk át, amit már holnaptól használhatsz arra, hogy felpörgesd a bevételt ott, ahol épp dolgozol, legyen szó állandó munkahelyről vagy szabadúszóként projektmunkákról. Ha elégedettek veled, több lesz a te bevételed is, ami biztosan jól jön majd 2025-ben.

photography-of-woman-using-laptop-1250030.jpg

Marketing kivitelező vagy

Ha Te marketing rendszereket raksz össze, szövegeket írsz, hirdetéseket kezelsz vagy weboldalt építesz, akkor ezen a rendezvényen úgy fogod tudni feltölteni a naptáradat, hogy egy fillért sem kell elköltened a hirdetésekre! És tudod, miért? Azért, mert a résztvevő cégvezetők 90%-ának szüksége van Rád!

Kifejezetten kérünk, HAGYD KI a Marketing Évtervező Tábort, ha…

Nem sok rendezvény oldalán olvashatsz ilyesmit, de mi abban hiszünk, a legjobb az őszinteség. Sem az időd, sem a pénzed nem akarjuk rabolni, ha nem neked való a rendezvény vagy a közösségünk. 

pipalos-upsell-akar-evi-10-os-arbevetel-noveles

Tucatterméket áruló webshopod van

Ha nem vagy hajlandó szakértői márkát építeni a webshopoddal, akkor nem neked való a MÉT. Itt nem fogsz kapni webshopos konverziónövelő technikákat, meg performance max tippeket az árversenyhez.

Csak akkor gyere, ha szívesen veszel fel csali videókat, tartasz webináriumokat és örömmel tanítod a piacodat, mert hiszel abban, hogy nem az árverseny, hanem az edukáció fog megkülönböztetni.

5 millió alatt

5 millió alatt van az éves bevételed

Ha még nem érted el az évi 5M Ft-os bevételi szintet, akkor még nem állsz készen a táborra. Nem akarunk veled kiszúrni, hogy olyan ötleteket és stratégiát adjunk, ami a nagyobbaknak való.

Válaszd inkább az UVF alaptagságunkat, ahol havi 7.800 Ft + ÁFA-ért megtanítunk elérni az évi 5-10M Ft-os szintet – és utána sok szeretettel várunk majd a táborban is!

foallasban

Még főállásban dolgozol

Ha még nem kizárólag a vállalkozásodra összpontosítasz, akkor nem lesz időd megvalósítani mindazt, amit tanítunk. Kérlek MÉG ne gyere, mert nem állsz készen.

Helyette válaszd inkább az UVF alaptagságunkat, ahol havi 7.800 Ft + ÁFA-ért megtanulhatsz mindent, ami a főállásod feladásához kell. És utána sok szeretettel várunk majd a táborban is!

Utolsó esély jegyvásárlásra november 6-ig!
Zárjuk a kapukat!

nap
óra
perc
msp

Jegy információk

Last minute jegy


Belépő a 2 napos Marketing Évtervező Táborba 87.990 Ft + ÁFA

Bónusz #1: Facebook Hirdetési Mesterkurzus

49.990 Ft

Bónusz #2: ChatGPT Mesterkurzus

79.990 Ft

Plusz egy fő 50% kedvezménnyel!

217.970 Ft helyett

69.990 Ft + ÁFA

Csak november 6. éjfélig!

Ha szeretnél ingyenes 30 perces konzultációt a Programról, küldj egy SMS-t az “érdekel” szóval erre a számra: 36 20 242 6727, és Móni munkatársunk felhív, és minden kérdésedre választ ad.
(az SMS nem emeltdíjas!)

Utolsó esély jegyvásárlásra november 6-ig!

nap
óra
perc
msp
Színes MÉT 3 logó (2)
Hogyan fogsz olyan marketingtervet készíteni 2025-re, amivel minden eddigi rekordot megdönthetsz?

Az első lépés a rekord eléréséhez: 30 perces konzultáció!

Tudtad, hogy van 7 kritikus elem, aminek szerepelnie kell egy marketingtervben, ha azt akarod, hogy minden hónapban több vevőd, év végén pedig rekord profitod legyen? 

Ha ezek hiányoznak, könnyen előfordulhat, hogy a legnagyobb erőfeszítéseid sem hoznak tartós eredményt.

Ez az, amit a legtöbb cégvezető figyelmen kívül hagy – és így rengeteg potenciális bevételt hagynak az asztalon.

Mit szólnál, ha megmutatnánk neked ezt a 7 kritikus elemet?

Ez nem csak egy egyszerű lista – ezek azok az elemek, amelyek biztosítják, hogy a marketingterved:

  • Minden eddiginél több pénzt hozzon.
  • Könnyen követhető és áttekinthető legyen.
  • Rugalmas, hogy bármikor módosíthass, ha a helyzet megköveteli.
  • Növelje a bevételeidet hónapról hónapra, extra magas profittal megajándékozva téged.

Most egy 30 perces, teljesen ingyenes konzultáció során megmutatjuk neked ezeket a lépéseket, hogy rekordbevételt hozzon 2025!

A Marketing Évtervező Táborban is pontosan ezt a tervezőt használjuk, így ha megtetszik a struktúra, de úgy érzed, egyedül nehéz lenne ezekre a kérdésekre választ adni, közösen is összerakhatjuk a jövő évi terved a Táborban!

Marketing Évtervező Tábor jelentkezés

A rendezvény valódi értéke a közös élményekben rejlik, ezért a fenti részvételi díjon felül néhány további költség is felmerül, amelyek segítenek, hogy a lehető legtöbbet hozd ki ebből a két napból.

Milyen egyéb költségekre számíts?

  • A jegyfoglalással együtt tudod kifizetni a két svédasztalos ebédedet, amit a szállodában fogunk közösen elfogyasztani. Itt is tudsz kapcsolódni, és kapcsolatokat építeni. Ebédenkénti ár kb 17.000 Ft.
  • A két napnak lesz egy kb 2.000 Ft-os italköltsége, amivel korlátlan kávét is üdítőt tudsz fogyasztani. Ezt is a jegy mellett tudod rendezni.
  • A jegyfoglalás után a szobafoglalást egy kedvezményes kuponkóddal tudod megtenni (emailbe küldjük ki neked). Körübelüli összege az egy éjszakának reggelivel és vacsorával kb 76.000 Ft egy kétfős szobában (egyfős szoba felárat tartalmaz).
  • Ha nem szeretnél a helyszínen aludni, arra is van lehetőség, ez esetben kérlek a jegy megvétele után írj a hello@domarketing.hu email címre.

Meghallgatnád néhány ügyfelünk véleményét?

Tötymörgéssel vagy kasszarobbantó kampányokkal induljon az év?

Válassz kifogást, hadd cáfoljam meg!

Minek tervezzek, azt se tudom mi lesz holnap…

2025-re nem azért csinálunk tervet, hogy annak minden pontját 100%-ban biztosan úgy is csináljuk, ahogy elterveztük. Ezt nyilván nem tudom megígérni. A mi saját, 2024-re készített tervünket is legalább 3-szor finomhangoltuk idén. De hadd emlékeztesselek: „Semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart.”

Ha te magad sem tudod, mik a céjaid, mikor miből tervezel bevételt, akkor hogy akarsz túlélni egy olyan keménynek ígérkező évet, mint a 2025-ös? Ha van terved, lesz min alakítani, ha nincs, az a veszély fenyeget, hogy elsüllyedsz…

Nekem meghalni sincs időm, nemhogy tervezni, mindent egyedül csinálok

És ezzel nem vagy egyedül. Dr. Szilágyi-Németh Lilla egyedül tolta végig a tavalyi évet, ahogy valószínűleg te is csinálod. Egyelőre...

Ha egyedül kell mindent megoldanod, még fontosabb, hogy lásd magad előtt, miből lesz bevétel, és abba fektess energiát, ami tényleg megtérül!

Én B2B-ben vagyok, nekem biztos nem használható, amit tanítasz

Dehogynem, és ezt Dr. Bodó Gergely fogja megcáfolni, aki részletesen mesél majd arról, hogyan szerez 10 millió feletti bevételt webinárokkal! Az ügyfelei pedig...cégek.

Túl sok a versenytársam, árérzékeny a piacom, minek tervezzek

Megértem, hogy ebből most még nem látod a kiutat, de ha merőben mást csinálnál, mint a konkurenseid, ha fényévekkel jobb lennél náluk, hidd el a vevők is inkább téged választanának. Mi segítünk, hogy az ide vezető utat meg tudd tervezni és meg is tudd valósítani!

Az én bizniszen nem online, fizikai és helyhez kötött, minek foglalkozzak a tervezéssel

Attól, hogy nem online a bizniszed, több vevő még neked is jól jönne, nem? Hacsak nem arról van szó, hogy köszönöd szépen, jól elvagy, ahogy eddig, hanem növekedni szeretnél, akkor kell neked egy ütős 2025-ös terv, mi pedig segítünk összerakni.

Nem mellesleg az esettanok között hozunk neked egy ropogós példát, ami közel áll hozzád, helyhez kötött, fizikai biznisz, ahol még a téma is kényes. Ha neki ment, akkor neked sem lehet kifogásod!

Az én bizniszem más, úgyse működik, amit mondasz

Két lehetőséged van, ha ez jár a fejedben:
a) Továbbra is elhiszed ezt a tévhitet, ugyanazt csinálod, mint eddig és reménykedsz a más/jobb eredményekben. Nem akarok szemtelenkedni veled, csak támaszkodom az előttem élt óriások vállára: Einstein szerint ez az elmebaj definíciója.
b) Naná, hogy működhet nálad is, ha hajlandó vagy elengedni ezt az “én bizniszem más” mantrát. Tudod, jellemzően annyit veszünk ki a dolgokból, amennyit belerakunk.

Lesz itt fizikai biznisz, olyan, ami egy konkurensektől hemzsegő piacon is sikeres, sőt, még szex téma is és B2B példa, ami milliós ajánlatot ad el… Ezek után is nyugodt szívvel mondanád, hogy “ááá, nálam ez úgyse működik”?

Maradtak kérdéseid?

Összegyűjtöttük neked a leggyakrabban előforduló kérdésekre a válaszainkat, olvasd el.

Ha pedig nem találod a kérdésed, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre és segítünk!

Ezt nézd, te is egy ilyen pontos tervvel mész majd haza. 🙂

 

Igen, ez végre egy élő rendezvény lesz, ahol meg tudod tervezni a teljesen 2025-ös éved!

2024. november 20-21-én tartjuk, reggel 9-kor kezdünk és előreláthatóan délután 6-ig tart majd. Helyszínünk a “Hotel Ózon & Luxury Villas **** Superior” lesz, de minden fontos információt meg fogsz kapni emailben a jelentkezést követően. 

Nem, átutalásos fizetésre is lesz lehetőség, azonban ha elakadnál, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre és segítünk!

A rendezvény mind a két nap reggel 9-kor kezdődik. Első nap körülbelül 17:30 lesz az utolsó tanítós előadás. Második nap pedig 17:00-kor végzünk. 

Ebédszünetet tartunk várhatóan 1 óra körül mindkét nap. 

A Hotel mindenki számára biztosít parkolási lehetőséget, így erre lesz lehetőséged ott közvetlen!

Kimondhatatlanul várjuk a november 20-át amiatt, hogy élőben találkozhassunk veletek! Azért, hogy a környezet is méltó legyen a tervezett színvonalhoz, már gyártásba adtuk a tervezett eszközöket a programra, így sajnos nem áll módunkban törölni a regsiztrációd.

Nagyon örülnénk, ha mégis részt tudnál venni személyesen a rendezvényen, mivel nem készül videófelvétel, és csak élőben jutsz hozzá a kincset érő tudáshoz, ami téged is felvértez a 2025-ös év kihívásaira. Köszönjük szépen megértésed.

A szállást az Ózon Hotelbe mindenki saját maga intézi. A jelentkezésed után automatikusan elküldjük neked a kedvezményes kuponkódot, mivel tudsz jelentkezni a szállásra. 

A szállás díja egy éjszakára kb 60-75.000 Ft között mozog félpanzióval 1-2 főre.

Biztosan kihagyod?