2 napos ÉLŐ tréning Budapesten a fenntartható és sikeres előfizetéses rendszerekhez
9:00 - 16:30
Összehasonlíthatatlanul jobb, mint az egyéni munka ügyfelekkel, sokkal szabadabb, mint az élő tréningek, nem kell utazni, alig van havi kötelezettséged – szabad naptár, szabad élet!
Semmi sem ad nagyobb vállalkozói szabadságot, mint a havi ismétlődő bevétel, ami legalább a vállalkozásod összes költségét fedezi – nincs többé kampánykényszer, a fejlesztésekre tudsz fókuszálni! és ha ügyes vagy, elérheted az 1.000+ előfizetőt, ahol már érdemi, évi több tízmilliós profitot is realizálhatsz
Ha megnézed, akkor a legsikeresebb cégek mind kiépítették a saját törzsüket, a saját kapcsolati hálójukat, saját nyelvezetet és tudásbázist – az egyik legjobb mód erre egy előfizetés!
Automata módon - hogy szinten tartsd a klubodat (így pótolják a dörzsöltek a lemondásokat teljesen örökzöld vevőszerző megoldásokkal)
Negyedéves giga kampányokkal - hogy növelni tudd az előfizetői létszámodat (enélkül nem fogsz tudni érdemben nőni)
Automata módon - hogy szinten tartsd a klubodat (így pótolják a dörzsöltek a lemondásokat teljesen örökzöld vevőszerző megoldásokkal)
Negyedéves giga kampányokkal - hogy növelni tudd az előfizetői létszámodat (enélkül nem fogsz tudni érdemben nőni)
A magyar piac nagyon picike!
Ha nem alkalmazod azt a 9 előfizető megtartó technikát, amit tanítok a 2 napos tréningen, seperc alatt lemorzsolod a potenciális vevőket!
És aki már 1x lemondta, azt sokkal nehezebb újra visszahozni…
Nem ez a legfontosabb… de mégis mindig ezt kérdezitek! Szóval megmutatjuk a legnagyobb magyar előfizetéses rendszerek üzleti folyamatait és adunk példákat arra, hogy milyen szoftverekkel lehet megcsinálni.
FONTOS: nem neked kell majd csinálni! Úgyis kiadod majd, de legalább tudod, hogy milyen üzleti célokat kell szolgálnia a szoftvernek és mivel láttad élőben, nem mondhatják azt neked a kivitelezők, hogy “ezt nem lehet…”
Nem ez a legfontosabb… de mégis mindig ezt kérdezitek! Szóval megmutatjuk a legnagyobb magyar előfizetéses rendszerek üzleti folyamatait és adunk példákat arra, hogy milyen szoftverekkel lehet megcsinálni.
FONTOS: nem neked kell majd csinálni! Úgyis kiadod majd, de legalább tudod, hogy milyen üzleti célokat kell szolgálnia a szoftvernek és mivel láttad élőben, nem mondhatják azt neked a kivitelezők, hogy “ezt nem lehet…”
Hány havi új tananyag legyen, hogy elég vonzó legyen, de ne told túl? (az #1 lemondási indok a túl sok tananyag)
Milyen formában csinálj kérdezz-feleleket?
Legyenek-e vendégelőadók?
Milyen platformra építsd a közösségi részt és miért?
3 stratégiai legókockából állnak ezek a nyitások és bizony akár tetszik, akár nem, elég komplexek…
Ki kell számolnod hogy mekkora mennyiségű “friss vérre” van hozzá szükség (enélkül nem fog nagyot szólni)
És bizony 90 napig dolgozni kell rajta minden nyitás előtt, mert ismered Esther Perel mondását: az előjáték nem 5 perccel a sz*x előtt kezdődik, hanem az előző orgazmus után! Ergo ha 3 héttel a klubnyitásod előtt kezdesz el kapálózni, az a hajó már elúszott!
De cserébe akár 300-1.000 új tagot is tudnak hozni iparágtól függően! Azért az nem rossz, ugye?! 🙂
Mindent bemutatunk példákon keresztül!
Ebből kb. 2-3-at ismersz majd, mint a welcome email sorozat, meg az online körbevezetés, esetleg a közösségépítő elemek, mint a Facebook csoport.
Na de fogadok, hogy nem csinálod még a “welcome call”-okat, nincsenek nem várt meglepetés ajándékaid (pedig ezeket kell a lemorzsolódási pontokra tenni és akkor tovább maradnak), nincs profi sikerutad és azt sem tudod hogyan lehet “házasságot csinálni” az előfizetésedből 😉
És akkor még fel se soroltam mind a 9 eszközt, szóval muszáj eljönnöd erre a tréningre!
Na ezt a legtutibb amerikai szoftverek lemondási oldalaiból tanultam! Először a DO! marketing klubnak volt ilyenje, aztán szépen átvették a nagyobb előfizetéses rendszerek.
A tréningen megmutatom hogyan épül fel, mit kell mondanod a lemondás előtt álló tagoknak, hogyan nem szabad túltolni (először nekünk sikerült, megspóroljuk neked az utat).
Ha ez rendben van, már alapból sokat tettél a PROFITOD-ért! Ugyanis az előfizetés a bent maradó tagokról szól és ha keveset maradnak, búcsút inthetsz a profitodnak!
Előfizetésből nem fogsz sok milliós, főleg nem tízmilliós bevételeket csinálni… Főleg mert az első havi bevételedet szinte mindig elviszi a hirdetés + alvállalkozói költségek, tehát nincs azonnali profit.
Na de hogyan lehetséges még így is, egy másik termékkel nagy profitot csinálni? Mi legyen ennek a terméknek az ígérete? Milyen áron, milyen modellben áruld?
Nem kell lemondanod előfizetéses rendszer tulajként sem a nagy pénzről, csak okosan kell kitalálnod a bizniszedet!
3 olyan vállalkozó, akiknek 1000+, 2000+ és 5000+ előfizetője van a tagsági rendszerében!
Őket fogjuk olyan témákban kérdezni, amiket Ti küldtök be (összesítjük a kérdéseket és a legjobbakat tesszük fel)
Plusz azért néhány izgi kérdést is felteszünk nekik: hogyan lehet fenntartható, kiégés nélküli előfizetéses rendszet építeni? Mit gondolnak, mi az ideális előfizetési havi díj? Mi működik nekik a legjobban, mint vevőszerző és előfizető megtartó megoldás?
Imádni fogod ezt a beszélgetést, nem hiszem, hogy valaha volt Magyarországon bármilyen marketinges rendezvény színpadán 10.000 előfizető!
Nyugi, semmi kattintgatás nem lesz! Kizárólag azt fogjuk megnézni, hogy milyen üzleti célokat támogatnak a szoftverek és ehhez fogunk példákat mutatni.
Mondjuk (de nem kizárólag) az univerzális ügyfélszolgálati űrlapunkat: amin egy kattintással lehet számlát sztornózni, visszatéríteni bankkártyás fizetést, lemondani előfizetést, újra terhelni és így tovább…
A szoftverek unalmasak, de az érett előfizetések bizony érett üzleti folyamatokat használnak! És ezzel iszonyú sok bérköltséget meg tudsz spórolni, mert elég csak egy ügyfélszolgálatos kolléga, aki minden adminisztrációt csinál!
A legtöbben elkövetik azt a hibát, hogy a “kritikus tömeg” ELŐTT indítják az előfizetést… Aztán megy a szenvedés 1-200 taggal.
Hidd el, ez öngól! Olyan öngól, ami évekre kényszerpályára teheti a bizniszedet és az egész egy szenvedés lesz.
Elmondom én hogy látom: milyen előfeltételek kellenek ahhoz, hogy örömteli és könnyed legyen az előfizetésed beindítása.
Amíg ezt nem érted, nem szabad előfizetést indítanod… ha viszont tudsz ezekről az előfeltételekről, akkor máris tudatosan tudsz építkezni az irányába.
És mi ebben az épíkezésben is segíteni tudunk, elmondom az előadásomban a hogyant!
KEZDÉS: 2025. március 26. szerda – 09:00-kor pontban!
VÉGE március 27 – csütörtök délután 16:30 körül
La Vida DUNA Rendezvényház, Budapest
A jegyáron kül milyen díjjal érdemes számolni?
Ez a tréning alapvetően az UVF+ közösségünk tagjainak szól.
Azonban most úgy döntöttünk, erre a tréningre korlátozott számú külsőst is beengedünk.
Összesen 130 férőhelyünk van, de ennek a nagyrészét a meglévő UVF+-os tagjaink (100 cég) és a Belső Körös ügyfeleink le fogják foglalni.
Így a megmaradó helyekre mi szeretnénk beválogatni azokat, akiknek a leginkább hasznos ez a 2 napos tréning.
Összegyűjtöttük neked a leggyakrabban előforduló kérdésekre a válaszainkat, olvasd el.
Ha pedig nem találod a kérdésed, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre és segítünk!
Igen, ez végre egy élő rendezvény lesz, ahol két napig megtervezzük az előfizetéses rendszered.
2025. március 26-27-én tartjuk, reggel 9-kor kezdünk és előreláthatóan délután 16:30-ig tart majd. Helyszínünk a “La Vida DUNA Rendezvényház” lesz Budapesten a 13. kerületben, de minden fontos információt meg fogsz kapni emailben a jelentkezést követően.
Nem, átutalásos fizetésre is lesz lehetőség, azonban ha elakadnál, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre és segítünk!
A rendezvény mind a két nap reggel 9-kor kezdődik. Első nap körülbelül 16:30 lesz az utolsó tanítós előadás. Második nap pedig kb. 16:00-kor végzünk.
Ebédszünetet tartunk várhatóan 1 óra körül mindkét nap.
A Hotel mindenki számára biztosít parkolási lehetőséget, így erre lesz lehetőséged ott közvetlen!
Kimondhatatlanul várjuk a március 26-át amiatt, hogy élőben találkozhassunk veletek! Azért, hogy a környezet is méltó legyen a tervezett színvonalhoz, már gyártásba adtuk a tervezett eszközöket a programra, így sajnos nem áll módunkban törölni a regisztrációd.
Nagyon örülnénk, ha mégis részt tudnál venni személyesen a rendezvényen, mivel nem készül videófelvétel, és csak élőben jutsz hozzá a kincset érő tudáshoz, ami téged is felvértez a 2025-ös év kihívásaira. Köszönjük szépen megértésed.
Egyénileg folgalható, de nem szükséges, ha Budapesten vagy a közelben élsz.
DOmarketing Kft. – Általános szerződési feltételek – Adatvédelmi tájékoztató – Cookie tájékoztató – Ügyfélszolgálat: hello@domarketing.hu