(A teljes képernyős nézethez, csak kattints kétszer)
Az előadásból megtudhatod, hogy:
*arról, hogy jössz-e a Táborba, ráérsz később dönteni 🙂
*arról, hogy jössz-e a Táborba, ráérsz később dönteni 🙂
Tudtad, hogy van 7 kritikus elem, aminek szerepelnie kell egy marketingtervben, ha azt akarod, hogy minden hónapban több vevőd, év végén pedig rekord profitod legyen?
Ha ezek hiányoznak, könnyen előfordulhat, hogy a legnagyobb erőfeszítéseid sem hoznak tartós eredményt.
Ez az, amit a legtöbb cégvezető figyelmen kívül hagy – és így rengeteg potenciális bevételt hagynak az asztalon.
Mit szólnál, ha megmutatnánk neked ezt a 7 kritikus elemet?
Ez nem csak egy egyszerű lista – ezek azok az elemek, amelyek biztosítják, hogy a marketingterved:
Most egy 30 perces, teljesen ingyenes konzultáció során megmutatjuk neked ezeket a lépéseket, hogy rekordbevételt hozzon 2025!
A Marketing Évtervező Táborban is pontosan ezt a tervezőt használjuk, így ha megtetszik a struktúra, de úgy érzed, egyedül nehéz lenne ezekre a kérdésekre választ adni, közösen is összerakhatjuk a jövő évi terved a Táborban!
Görgess le, ismerd meg a Marketing Évtervező Tábort, ahova CSAK EZZEL A 30 PERCES, INGYENES KONZULTÁCIÓVAL JUTHTASZ BE!
egy fillért sem fizetsz előre, csak a rendezvény után
Érezted már azt, hogy "úristen, azt se tudom, hova kapjak, miből lesz pénz?" Gyere el hozzánk és kapsz 4 db kidolgozott negyedéves tervet, amik hónapról-hónapra tartalmazzák honnan lesz érdeklődőd és vevőd.
Nem kell többet reménykedned, hogy jönnek a vevők, kezedbe veheted az irányítást. Megmutatjuk azokat a futószalagokat élő példákkal, amik mérhető lépéseken keresztül hoznak érdeklődőt és vevőt.
Tudom, nem biztos, hogy Te akarod csinálni a marketinget. Neked csak a tervet kell összerakni velünk, a többiben már segítenek a kiállítók. Így végre olyan dolgokkal töltheted az időd, ami tényleg fontos, ami lelkesít (és még több pénzt hoz).
1. Gyakorlatias, egyedi tudást kapsz: előadások és esettanulmányok várnak rád hazai kisvállalkozóktól, kasszarobbantó kampányokról, amiket 2025-ben neked is kötelező használnod!
2. Kivitelezők várnak rád, akik azért vannak, hogy megvalósítsák amit tanulsz (weboldalkészítők, hirdetéskezelők, marketing automatizálás, szövegírás)
3. Közösség: Több száz olyan kisvállalkozó fogja csurig megtölteni az Ózon legnagyobb termét, mint Te! Ehhez fogható energialöket és kapcsolatépítési lehetőség kevés van…
4. Ez kőkemény workshop: 2 napon keresztül, fizikai segédanyagokkal fogjuk megtervezni havi bontásban a 2025-ös marketingtervedet. Ráadásképp körasztaloknál kapsz helyet, hogy kényelmes legyen és kapj segítséget, inspirációt másoktól.
Semmi bullshit, csak gyakorlatias, azonnal átültethető tudás!
Profinak lenni nem nehéz, cserébe nagyon eredményes: mindössze egy A3-as lapot kell kitöltened egy sikeres negyedévhez.
Na de miért pont negyedév, ha éves tervről volt szó? És pontosan mi az a 7 összetevő, amiből egy profittermelő negyedév összeáll?
Pontosan erről lesz szó!
A kezdők kitalálnak, a profik optimalizálnak.
Avagy állandó új kampányolás helyett mi az 3 futószalag típus, ami ismételhető (akár konkrétan örökzöld, automatizált) formában hoz új vevőket?
És mi a titka azoknak a futószalagoknak, amik évente 8 számjegyű ( nettó10m Ft felett) bevételt termelnek?
Elárulom mik a leggyakoribb hibák és szó lesz a legjobban bevált trükkökről is! (És azt is elárulom VALÓJÁBAN miért csak 2-t javaslok a 3-ból…)
Vigh Kriszti (Ételérzés) – Hogyan készíts olyan értékesítési oldalt, ami TÉNYLEG a célközönségedhez szól? (És mi köze ennek a webinárokhoz?)
Szekér Viki (Tou Can Do It) – Hogyan szerezz néhány emaillel 8-10%-kal több vásárlót?
Domokos Kata + Domán Zsolt – Miért alkalmazz minősítő kérdéseket? Így nőtt 40% fölé a telefonos lezárási arány
Felkérés alatt:
Márton Viktor: Hogyan értékeld ki profin a kampányaid / futószalagjaid? Az “önfejlesztő” marketing titka
Gaál Attila: 2 taktika, amivel ugyanakkora hirdetési költségből 10-15%-kal több webinár feliratkozód lehet
Gergő ezt az előadását először az 5-ről 100M-ra Online Konferenciánkon adta elő, aminek a címe az volt, hogy: “Hogyan vehetsz ki 13,5%-os adóteher mellett teljesen legálisan a vállalkozásodból?”
Ennek akkora sikere volt, hogy azonnal webinárrá alakította át és már az első webinárjából 15M Ft bevétele volt!
Minden évben, a MÉT színpadán adjuk át ügyfeleinknek a “Milliók Futószalagon” díjakat.
Eddig 36 db ügyfelünk vehette át az 5-10-25-50-100-200M Ft-os árbevételnövekedésről szóló díját.
Idén is nagyon sok ügyfelünket ismerjük el – Te mikor leszel köztük vajon? 🙂
Pihenj vagy építs kapcsolatokat!
A nap végén, a hivatalos programok előtt, itt a lehetőség, hogy mindenki kicsit magára figyeljen. Pihenj, lazulj a wellness részlegen, vagy ha még van energiád, csatlakozz egy kötetlen beszélgetéshez a többiekkel.
Nincs nyomás, nincs kötöttség, csak te döntöd el, hogy mire van most szükséged. Ez a része a napnak a felfrissülésé és a spontán kapcsolatépítésé, hiszen sokszor a legjobb ötletek és kapcsolatok ekkor születnek.
Este folytatjuk a közös programmal, de addig: élvezd ki ezt a kis „énidőt”, ahogy jól esik!
Közös vacsora, egy lenyűgöző helyen!
Exkluzív, zárt körű vacsora lesz a hotel legnagyobb termében, kizárólag a MÉT résztvevőinek. Semmiképp ne hagyd ki akkor sem, ha nem alszol ott!
Egy tanulságos beszélgetéssorozattal is készülünk és önmagában az élmény is csodálatos lesz a gyönyörű különteremben!
Vacsora után a színpadon néhány ügyfelünket kérdezzük majd a legnagyobb áttörésükről.
Ezek őszinte beszélgetések lesznek, hús-vér vállalkozói tanulságokkal.
Ha esetleg aggódnál: ez nem promó blokk lesz, ugyanis a MÉT résztvevőinek 70%-a fizetős UVF+ ügyfelünk 🙂 Igazi értéket adunk minden egyes blokkban.
“Célozd meg a Holdat és legrosszabb esetben a csillagok között kötsz ki.” – avagy hagyjuk a 10-20%-os növekedési terveket! 🙂
Mi lesz neked a 2025-ös NAGY áttörés? Az EGYETLEN dominó, amit ha ledöntesz, a következő szintre lép a bizniszed?
Mi kellene ahhoz, hogy legalább 1,5-2x profitod legyen 25-ben?
Ehhez mutatok példákat az elmúlt évünkből és egy gyakorlat segítségével belőled is kihozzuk ezt!
Az emberi működés minden egyes vásárlási döntés előtt elég hasonló: van 5 db kifogás, ami bekapcsol az ügyfeleidben.
A Te feladatod az, hogy ezeket kezeld az előadásodban, az értékesítési oldaladon, az emailjeidben és a remarketing hirdetéseidben.
Na de mi pontosan ez az 5 féle kifogás?
És hogyan tudod mindegyiket mesterien kezelni?
Ehhez kapsz lépésről-lépésre segítséget.
A profik nem azt kérdezik hogyan szerezzünk új vevőt…
…hanem azt, hogy a meglévő adatbázisnak és vevőknek hogyan tudok újra eladni?
Az igazi PROFIT az mindig a visszatérő vevőkben és a meglévő emailes adatbázisban van.
Ehhez viszont nem elég a jobb ajánlat.
ÚJ lehetőséget kell kínálnod – de mégis hogyan?
Mi a legegyszerűbb módja annak, hogy kategóriakirály legyen belőled piacodon?
Zsoltosan gyakorlatiasan zárjuk az utolsó blokkot: elárulom a személyes végigcsinálási taktikáimat.
2024-ben ennyit áldoztam képzésekre:
Tudom, hogy nem könnyű mindent kihozni egy-egy képzésből.
De szerintem nem is kell.
Helyette megmutatom mit jelent:
Ha csak ezekre figyelsz, 1 év múlva teljesen máshol tart a bizniszed profitban és szabadidőben…
…és akár Te is sikersztoriként állsz majd a MÉT színpadán!
Tetszik a tábor programja?
Azért, hogy ezt a 2 napot a lehető leghasznosabban töltsd el, együtt el fogjuk készíteni a 2025-ös, negyedévekre, sőt hónapokra lebontott marketing terved!
A tervedben pontosan láni fogod, hogy mikor, kinek és mit fogsz eladni, sőt, mennyi bevételre számíthatsz ebből!
4 db A/3-as évtervező lapon fogsz dolgozni, így nem egy feldolgozhatatlan hosszúságú dokumentum készül (a fióknak), hanem egy hatékony és valóban használható terv, amit egy pillantás alatt át tudsz látni – és szükség esetén kiegészíteni vagy módosítani is könnyen tudod!
Milyen kérdésekre fogsz választ kapni a terveidből?
Ahogy látod, ez tényleg egy teljes körű marketing terv lesz, mégis elfér 4 db A/3-as lapon – azaz minden negyedévednek lesz egy konkrét és átlátható terve
Felejtsd el a sablonos tervező rendezvényeket, mert amiben novemberben részed lesz, az messze felülmúlja majd az elvárásaidat.
Itt nem csak kóstolókat kapsz egy témából, amivel valójában semmit nem tudsz kezdeni.
Helyette a legtöbb előadás után kapni fogsz egy egyénileg, ott helyben megoldandó feladatot.
Ha ezeket becsülettel megcsinálod, nem mész haza üres kézzel, ellenben kis extra munkával meglesz a 2025-ös marketing terved. (Mindenki más előtt.)
Micsodát? Díjakat?
Igen! Idén már díjazzuk azokat, akik a saját képzési programjaink segítségével magukhoz képest előreléptek a bevételükkel.
Ezért 5 milliótól egészen 100 milliós elért bevételhez díjakat fogunk kiosztani, ezt pedig te is követheted élőben.
Elhozzuk neked a 2024-es év legjobb esettanulmányait, hús-vér vállalkozóktól, akiktől te is bőven tanulhatsz.
Nem multis meg amerikai, meg “brandépítő” példák lesznek, hanem olyan egyedül, vagy kis csapattal dolgozó emberek bevételnövelő tapasztalatai, mint te vagy én.
A tapasztalataik aranyat érnek, hidd el, már ezért megéri eljönnöd.
Aki eljön ide, annak ki kell fizetni a belépőjegyet + 1 éjszaka szállást is.
Emiatt egy válogatott, minőségi közönséggel tölthetsz időt.
Plusz többségben (100+ fő) lesznek az UVF+, UVF Mastermind és Belső Körös programunk tagjai, a legsikeresebb ügyfeleink is.
Ráadásul még árbevételarányos ültetési rend is lesz, szóval garantáltan jó emberekkel ülsz majd egy asztalnál!
A Marketing Évtervező Tábor új helyszíne a Hotel Ózon & Luxury Villas **** Superior.
Egy luxus szálloda, aminek a konferencia terme monumentális üvegfelületeken keresztül biztosítja a természetes fényt egész napra.
A gyönyörű Kékesre néző hatalmas teraszt láttad már?! Le fog esni az állad! 🙂
A résztvevők inspiráló és nyugodt környezetben dolgozhatnak terveik megvalósításán, miközben élvezhetik a szálloda prémium szolgáltatásait.
A MÉT átalakult.
Idén az UVF+ szakmai programunk egy “állomása”, egy élő tréningje ez az alkalom.
Emiatt 100+ fizetős ügyfelünk vesz részt rajta. 🙂 Azaz nincs üzleti érdekünk abban, hogy egy “sales rendezvényt” csináljunk.
A már egyébként is több százezret fizető ügyfeleinket akarjuk elégedetté tenni.
Persze annak a 60 főnek, aki újként bejöhet, lesz ajánlatunk, ez nem titok. De nem ez a fő cél.
Bár szívesen írnánk neked részletesen az összes sikersztorinkról, egyszerűen nem fér el itt ennyi infó. 🙂 Azért, hogy egy kis ízelítőt kapj, szeretnénk megosztani veled, hogy mely ügyfeleinket díjaztuk a tavalyi Marketing Évtervező Napon:
Ez nem rossz, ugye? Ahogy látod, csak rajtad múlik, hogy felpörgeted-e a vállalkozásod bevételét. Mi szívesen csinálunk belőled is sikersztorit! 😉
#1: Lurdy helyett ott alvós elvonulás – ugyanis gazdag helyen jönnek a gazdag gondolatok!
Inspiráló környezet Magyarország (szerintem) legszebb konferencia termével, az egyik – ha nem A – legjobb 4 csillagos hoteljében.
2 évig a Lurdyt erőltettük, de arra jutottunk, hogy nem ezt a színvonalat akarjuk képviselni.
Emeljük a belépési küszöböt: nagyobb elköteleződést igényel ott aludni valahol 1 éjszakát, így csak komoly vállalkozásokat várunk.
#2: Még jobban megszűrjük a közönséget – csak azután vásárolhatsz jegyet, hogy telefonon beszéltél a csapatunkkal
Az első két év tapasztalata az volt, hogy a 300+ fővel nagyon vegyes csapat jött össze.
Idén kizárjuk a főállásban dolgozókat, csak teljes fókuszú, működő vállalkozások jöhetnek.
És árbevétel arányos ültetési rend lesz – így tényleg a legtöbbet tudod kihozni a 2 napból.
Nem tudod csak úgy megvenni a jegyet.
A Marketing Évtervező Tábor célja egy válogatott közösség.
Ennek érdekében bevezettünk egy új folyamatot, amely minden érdeklődőtől megköveteli, hogy részt vegyen egy 30 perces ingyenes konzultáción.
Itt megismerjük a céljaid és az elvárásaid – kiderül, hogy azt adjuk-e, amire szükséged van.
Természetesen Te is kérdezhetsz tőlünk a rendezvény kapcsán.
Így egy tényleg minőségi, válogatott társaság gyűlik össze.
Ez nekünk is érdekünk, hiszen a leghaladóbb UVF+-os, UVF Mastermindos és Belső Körös ügyfeleink 100-an lesznek ott, szóval kötelességünk miattuk is szűrni a társaságot.
GYIK 1: Hogy működik ez? A jegyvásárlás során, az űrlapon meg tudod adni ki lesz a vendéged. Ennyire egyszerű!
GYIK 2: Nem kötelező most megadnod kit hozol vendégnek, később is adminisztrálni tudjuk. Hagyd üresen a vendég mezőt megrendelésnél és később megoldjuk!
GYIK 1: Hogy működik ez? A jegyvásárlás során, az űrlapon meg tudod adni ki lesz a vendéged. Ennyire egyszerű!
GYIK 2: Nem kötelező most megadnod kit hozol vendégnek, később is adminisztrálni tudjuk. Hagyd üresen a vendég mezőt megrendelésnél és később megoldjuk!
KEZDÉS: 2024. november 20. szerda – 09:00-kor pontban!
VÉGE november 21 – csütörtök délután 17:30 körül
Hotel Ózon & Luxury Villas****superior
A szobafoglalási információkat a 30 perces konzultáció UTÁN küldjük majd.
Ki intézi a foglalást?
A foglalást mindenki EGYÉNILEG intézi, így lényeges, hogy minél hamarabb lefoglald a helyedet.
A hotel egy bizonyos ideig tudja számunkra tartani a legkedvezőbb árú szobákat.
A szállás és a fogyasztás (2 nap ebédje + helyszíni kávé) is önköltséges, a jegyáron felül.
Szállás félpanzióval: körülbelül 60.500 Ft / éjszaka 1 ágyas szobában (ha 2-en összeálltok, valamivel olcsóbb)
Két személyes szobában pedig 76.000 Ft / 1 éjszaka/ 2 fő és ebben a félpanzió már benne van.
Két nap ebéd + bekészítések: körülbelül 30e Ft / fő.
Miért pont itt tartjuk?
Összesen 29 AI segédanyag érhető el az oktatási felületünkön, melyek lépésről lépésre vezetnek végig, hogy te is alkalmazni tudd a bemutatott módszereket! Emellett találsz köztük konkrét parancssorokat is, amelyekkel könnyedén generálhatsz például Facebook hirdetéseket is. Ezekből néhány:
Mindegy, hogy te magad kezeled a hirdetéseidet, vagy kiszervezted, biztos, hogy ezen te is gyakran gondolkozol: hogyan csökkenthetném le a költségeket, hogyan fizethetnék kevesebbet a hirdetésekért?
Több, mint 60 videóban kalauzolunk végig a sikeres hirdetések létrehozásán, az alapoktól az igazán haladó taktikákig, amelyekkel fokozhatod a hirdetésed profittermelő képességét. Akár te csinálod a hirdetéseket, akár kiszervezed, ez a képzés aranyat ér!
ÉRTÉKE: 49.900 Ft
A videóból megismerheted a SzeFa Bútor történetét, mely egy kis, csaknem csődbe menő családi vállalkozásból nőtte ki magát 100M Ft feletti bevételű céggé.
Ha valami, akkor egy konyhabútor elég drága mulatság, Balázs mégis 7-8 konyhát ad el egyetlen webináron, most pedig beavat abba, hogyan csinálják.
Őszintén mesél minden nehézségről, többek közt arról is, hogy a “mindent is gyártunk” hozzáállás majdnem csődbe vitte őket, vagy épp arról, hogy annyira szkeptikus volt a webinárokkal kapcsolatban, hogy 1 évig meg sem próbálta összehozni…
Kemény döntéseket hoztak, belevetették magukat a webináros futószalag kiépítésébe, de kétségtelenül megérte, mert az eredmény egy 80-szoros megtérülést hozó webinár lett!
Ádám az előadása során bemutatja részletesen, hogy mekkora sikereket értek el webinárok és egy jól átgondolt rendszer segítségével!
De mit is értek el pontosan?
Vezetőként neked kell irányba állítanod a hajót, tudnod kell, hogy mi lesz a 2025-ös év fő fókusza, mik a pénzügyi célok és hova akarsz eljutni.
Ha ráadásként még ott tartasz, hogy mindent is egyedül csinálsz, akkor pláne nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy ezt a rendezvényt kihagyd! Az ára sokszorosan meg fog térülni már a legelső kampánynál, ami megcsinálsz az évtervező tábor után!
Szakemberként nemcsak azt kell tudnod, mi fog működni 2025-ben, de meg is kell tudnod valósítani.
Ezen a két napon 100%-ban gyakorlatias tudást adunk át, amit már holnaptól használhatsz arra, hogy felpörgesd a bevételt ott, ahol épp dolgozol, legyen szó állandó munkahelyről vagy szabadúszóként projektmunkákról. Ha elégedettek veled, több lesz a te bevételed is, ami biztosan jól jön majd 2025-ben.
Ha Te marketing rendszereket raksz össze, szövegeket írsz, hirdetéseket kezelsz vagy weboldalt építesz, akkor ezen a rendezvényen úgy fogod tudni feltölteni a naptáradat, hogy egy fillért sem kell elköltened a hirdetésekre! És tudod, miért? Azért, mert a résztvevő cégvezetők 90%-ának szüksége van Rád!
Nem sok rendezvény oldalán olvashatsz ilyesmit, de mi abban hiszünk, a legjobb az őszinteség. Sem az időd, sem a pénzed nem akarjuk rabolni, ha nem neked való a rendezvény vagy a közösségünk.
Ha nem vagy hajlandó szakértői márkát építeni a webshopoddal, akkor nem neked való a MÉT. Itt nem fogsz kapni webshopos konverziónövelő technikákat, meg performance max tippeket az árversenyhez.
Csak akkor gyere, ha szívesen veszel fel csali videókat, tartasz webináriumokat és örömmel tanítod a piacodat, mert hiszel abban, hogy nem az árverseny, hanem az edukáció fog megkülönböztetni.
Ha még nem érted el az évi 5M Ft-os bevételi szintet, akkor még nem állsz készen a táborra. Nem akarunk veled kiszúrni, hogy olyan ötleteket és stratégiát adjunk, ami a nagyobbaknak való.
Válaszd inkább az UVF alaptagságunkat, ahol havi 7.800 Ft + ÁFA-ért megtanítunk elérni az évi 5-10M Ft-os szintet – és utána sok szeretettel várunk majd a táborban is!
Ha még nem kizárólag a vállalkozásodra összpontosítasz, akkor nem lesz időd megvalósítani mindazt, amit tanítunk. Kérlek MÉG ne gyere, mert nem állsz készen.
Helyette válaszd inkább az UVF alaptagságunkat, ahol havi 7.800 Ft + ÁFA-ért megtanulhatsz mindent, ami a főállásod feladásához kell. És utána sok szeretettel várunk majd a táborban is!
Kérdés esetén kérlek írj nekünk a hello@domarketing.hu e-mail címre!
Összegyűjtöttük neked a leggyakrabban előforduló kérdésekre a válaszainkat, olvasd el.
Ha pedig nem találod a kérdésed, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre és segítünk!
Ezt nézd, te is egy ilyen pontos tervvel mész majd haza. 🙂
Igen, ez végre egy élő rendezvény lesz, ahol meg tudod tervezni a teljesen 2025-ös éved!
2024. november 20-21-én tartjuk, reggel 9-kor kezdünk és előreláthatóan délután 6-ig tart majd. Helyszínünk a “Hotel Ózon & Luxury Villas **** Superior” lesz, de minden fontos információt meg fogsz kapni emailben a jelentkezést követően.
Nem, átutalásos fizetésre is lesz lehetőség, azonban ha elakadnál, írj nekünk a hello@domarketing.hu címre és segítünk!
A rendezvény mind a két nap reggel 9-kor kezdődik. Első nap körülbelül 17:30 lesz az utolsó tanítós előadás. Második nap pedig 17:00-kor végzünk.
Ebédszünetet tartunk várhatóan 1 óra körül mindkét nap.
A Hotel mindenki számára biztosít parkolási lehetőséget, így erre lesz lehetőséged ott közvetlen!
Kimondhatatlanul várjuk a november 20-át amiatt, hogy élőben találkozhassunk veletek! Azért, hogy a környezet is méltó legyen a tervezett színvonalhoz, már gyártásba adtuk a tervezett eszközöket a programra, így sajnos nem áll módunkban törölni a regsiztrációd.
Nagyon örülnénk, ha mégis részt tudnál venni személyesen a rendezvényen, mivel nem készül videófelvétel, és csak élőben jutsz hozzá a kincset érő tudáshoz, ami téged is felvértez a 2025-ös év kihívásaira. Köszönjük szépen megértésed.
A szállást az Ózon Hotelbe mindenki saját maga intézi. A jelentkezésed után automatikusan elküldjük neked a kedvezményes kuponkódot, mivel tudsz jelentkezni a szállásra.
A szállás díja egy éjszakára kb 60-75.000 Ft között mozog félpanzióval 1-2 főre.
DOmarketing Kft. – Általános szerződési feltételek – Adatvédelmi tájékoztató – Cookie tájékoztató – Ügyfélszolgálat: hello@domarketing.hu