Gratulálok! A kért anyagot hamarosan elküldöm a megadott email címedre.

De addig is van itt neked még valami:

A visszautasíthatatlan ajánlat már félsiker!
De vajon hogyan tudod úgy prezentálni az ajánlatodat, hogy a lehető legtöbben vásároljanak?

Ehhez szükséged lesz egy profi értékesítési oldalra
és ha kéred, ebben is segíteni tudok neked.

Kezedbe kapod azt a receptet, amellyel jelentősen megnövelheted a vásárlóid számát, méghozzá új csatornák, extra költés vagy komoly marketinges tudás nélkül:

Értékesítési Oldal Készítő Minikurzus
“Hogyan győzd meg a látogatóidat, hogy vásároljanak tőled?”

48 óráig “beker áron” (lásd később az árnál) és 3 különleges bónusszal!

Még ennyi ideig kaphatod meg az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzust
önköltséges áron (később elmagyarázom miért), az összes bónusszal:

nap
óra
perc
mp

Az ajánlat csak 48 óráig érhető el, utána átirányít a rendszer egy “erről lecsúsztál” oldalra.

Az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzus segítségével:

Ismerősen csengenek Számodra az alábbi gondolatok?

„Sosincs elég vásárlóm, pedig már mindent kipróbáltam. Nem tudom, mit tehetnék még.”

„Jó a termékem, értéket adok vele, mégsem viszik.”

„Nem tudom, hogy győzhetném meg a vevőimet, hogy amit adok, az jó nekik.”

„Hiába hirdetem a termékem, nem történik semmi. Úgy érzem, csak égetem a pénzemet.”

„Amit most mondok a termékemről, az nem működik, de min változtassak?”

Ennek többé nem kell így lennie, és ebben az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzus segít Neked!

Mit ad neked pontosan
az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzus?

Megismered a leghatékonyabb értékesítési oldal legókockákat

Ebben a kurzusban átadom neked azokat a legókockákat, amelyekből a legsikeresebb értékesítési oldalak (=sales oldalak) felépülnek. Ha legközelebb valamit el kell adnod, azonnal tudni fogod, hogy miből építkezz!​

14 db sikeres értékesítési oldal képernyőmentését is megkapod

Nem csak egy gyakorlatias legókocka készletet fogsz kapni, hanem hozok magyar példákat (14 db-ot) is, mindenféle termék és szolgáltatás értékesítéséhez. Így biztos lehetsz benne, hogy azonnal lesz ötleted minden elem megvalósításához a saját bizniszedben.

Egy lépésről lépésre útmutatót kapsz a kezedbe, amit csak követned kell

16+1 lépésben viszlek végig azon az úton, ami elvezet téged a jól konvertáló értékesítési oldalhoz. Nincs többé homályos folt a képletben, mert nemcsak az oldal felépítését vesszük át, hanem azt is elmondom, hogyan valósíthatod meg a legkönnyebben.

Első vásárlók

Ugyanannyi látogatóból többet konvertálsz vásárlóvá, így nőni fog a profitod

Valószínűleg már most is vannak látogatóid, de legalábbis a jövőben biztosan lesznek. A célod az, hogy az érdeklődők közül minél többet konvertálj vásárlóvá és pont ebben segít neked egy profi értékesítési oldal. Az a legjobb benne, hogy nem kell többet költened hirdetésre vagy egyéb kiadásokra, így a végső profitod azonnal nő, ha meggyőzőbb lesz az értékesítési oldalad.

Megszabadulhatsz
az árversenytől, végre nem kell a legolcsóbbnak lenned

Egy igazán jól átgondolt, minta szerint felépített értékesítési oldal rendkívül hatásos. Képes arra, hogy a vásárlód kezébe adja azokat az érveket, amelyekkel meggyőzheti magát, hogy tőled kell vásárolnia. A vásárlás érzelmi döntés, és ha tudod, hogyan alkalmazd a megfelelő érzelmi nyomógombokat, az ár másodlagossá válik! (Feltéve, hogy jó az ajánlatod, de ugye abban is segítettem neked.)

14 db magyar példa, amik több száz millió forint bevételt termeltek eddig!

Milyen sikerrel működő oldalak működési logikáját kapod meg?

Ezért fogod imádni az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzust

Nem kell többé azon görcsölnöd, hogy miről írj! Csak előveszed a tananyagot, a kapott példákat, és néhány órán belül tipródás nélkül használatra kész lehet egy új, jól konvertáló értékesítési oldalad tartalma!

Nem kötelező mindenáron szövegírót megbíznod! Noha ez a tananyag nem szól szövegírásról, mégis látni fogsz egy csomó konkrét példát és bevált struktúrát. Két opciód is lesz ezután: vagy megírod Te kompletten az oldaladat vagy csak összeállítod a legókockákat egymás után a főbb gondolatokkal és utána felkérsz egy szövegírót.

Megmutatom mi a DO! marketing értékesítési oldalainak “gyártási folyamata” Az évek alatt nagyon sok sales oldalt készítettem már, így tudom jól miként kell a folyamatot a leghatékonyabban szervezni. A tananyagban megmutatom neked a lépéseket.

"Tényleg ilyen fontos, hogy mit írok a sales oldalon?"

Kérdezheted teljesen jogosan,
ha még nem tapasztaltad meg a különbséget egy átlagos és egy ütős értékesítési oldal között.

Írni bárki tud, ugye? 

Sajnos a jól konvertáló értékesítési oldal készítéséhez nem elég, ha leülsz a géped elé, és leírod a termékedről azt, ami eszedbe jut. 

Tudnod kell, hogy mik azok az információk, amik tényleg fontosak az érdeklődődnek, és elősegítik a vásárlást. 

Tudnod kell, hogy ezeket az információkat milyen sorrendben fogod átadni.

Tudnod kell, hogyan tartod fenn az olvasó figyelmét, és juttatod el a vásárlásig.

Nem is olyan egyszerű, ugye? 

 

Hatásos értékesítési oldalt készíteni nem könnyű, de a jó hírem, hogy nem is varázslat, abszolút tanulható és fejleszthető készség. 

Tőlem pedig megkapod a legapróbb részleteket is, azokat a nüasznyi finomságokat, amikkel az értékesítési oldalad valósággal beszippantják az érdeklődőket. 

Mit tanulsz meg az Értékesítési Oldal Készítő Minikurzussal?

Ez a tudás mind a Tiéd lesz
avagy a kurzus Tartalomjegyzéke

  1. Mi az a két dolog, amit előbb kell megcsinálnod, mint az értékesítési oldaladat? (Enélkül vaktában repülsz.)
  2. A leggyakoribb tévhit a sales oldalak kapcsán, ami visszatartja a lelkiismeretes vállalkozókat / marketingeseket
  3. Gyakran Ismételt Kérdések az építőkockák használatával kapcsolatban
    1. “Be kell építenem az összes elemet?”
    2. “Kötelezően követni kell az elemek sorrendjét?”
  4. A legókockák, amiből felépítheted az eddigi legjobb értékesítési oldaladat (16 elem, amit mindig használhatsz) 
  5. Taktikai tippek, amiket érdemes megfontolnod
    1. “Buy or die üzemmód”
    2. Hogyan használj exit popupot?
    3. A megrendelő űrlap külön legyen vagy az oldal része legyen?
  6. Hogyan állj neki az értékesítési oldal konkrét megvalósításának?
    1. 4 lépés, ami biztosítja a leggyorsabb megvalósítási folyamatot
    2. Milyen szoftverrel készüljön az oldalad? (Akár Te magad csinálod, akár a webesed.)
  7. Gratulálok, a végére értél a tananyagnak!

Az ajánlat csak 48 óráig érhető el, utána átirányít a rendszer egy “erről lecsúsztál” oldalra.

Ha most vásárolsz, akkor 3 db különleges
AJÁNDÉK EXTRA BÓNUSSZAL
leszel még gazdagabb

Ezeket a vásárláskor azonnal meg is kapod

Bónusz 1 - E-mail lista karbantartás

Hogyan tartsd karban az e-mail listádat?
[3 db minta e-maillel]

Szuper, ha sikeresen építed az e-mail listádat. De ez csak akkor tud maximálisan kifizetődni és megtérülni Számodra, hogy­ha rendszeresen karban is tartod azt. Ez a tananyag megmutatja, miért érdemes rendszeresen karban tartanod hírlevél listádat, és lépésről lépésre leírja az ehhez szükséges pontos technikai beállításokat is (SalesAutopilot esetén). Ezen felül 3 db teljes, egész minta e-mailt is találsz a tananyagban, amelyeket nyugodtan felhasználhatsz a saját hírlevél kommunikációd során.

Bónusz 2 - Mitől lesz sikerre ítélve a vállalkozásod

Mitől lesz sikerre ítélve a vállalkozásod?
[VIDEÓS ELŐADÁS]

Ebben a közel 1 órás előadásban 4 siker­receptet mutatok be Neked, amelyekkel maximalizálni tudod az esélyedet arra, hogy már az első bizniszed is sikeres legyen! Többek között választ kapsz olyan kérdésekre, hogy mekkora a célkö­zönséged ideális mérete, hogyan becsüld meg a piac méretét, hogy néz ki egy termékpiramis, hogyan tudsz keresletet generálni. És még egy sor gyakorlatias, azonnal hasznosítható tudást rejt ezeken kívül.

Bónusz 3 - Hogyan legyél elsőszámú választás az álomvevőd részére?

Hogyan legyél elsőszámú választás az álomvevőd részére?

...avagy így alkosd meg a pozicioná­lásodat! Ahhoz, hogy sikeres vállalkozást tudj felépíteni, meg kell értetned a piaccal, hogy pontosan kinek és miért nyújtod Te a legjobb megoldást. Ehhez szükséges a tűpontos pozicionálás. Ebben az anyagban egy nagyon gyakorlatias megközelítéssel segítek Neked megalkotni a saját pozicionálásodat. Az anyag egy szituációs játékkal válik még érdekesebbé. 7 szuper, konkrét példával, hogy milyen a jó pozicionálás.

nap
óra
perc
mp

Az ajánlat csak 48 óráig érhető el, utána átirányít a rendszer egy “erről lecsúsztál” oldalra.

Wow! Oltári jól hangzik!
De mennyibe kerül mindez?

Lássuk hát, hogy milyen szélesre kell kinyitnod a pénztárcádat
ahhoz, hogy megkapd a hatásos, jól konvertáló értékesítési oldal lépésről lépésre receptjét.

Felkészültél?

eok-kepzes

Értékesítési Oldal Készítő Minikurzus

értéke: 29.990 Ft

Segítségével…

  • több vásárlód lesz ugyanannyi látogatóból
  • nem kell többet költened hirdetésekre, így a profitod is nő
  • akár szövegíró nélkül is készíthetsz sales oldalt
  • megismerhetsz 14 db sikeres értékesítési oldal példát magyar cégektől (több száz milliós bevételt termelő oldalak)
  • kevésbé érint az árverseny, mert végre képes leszel hatásosan meggyőzni a látogatóidat
Bónusz 1 - E-mail lista karbantartás

Hogyan tartsd karban az
e-mail listádat?
[3 db minta e-maillel]

értéke: 8.890 Ft

Bónusz 2 - Mitől lesz sikerre ítélve a vállalkozásod

Mitől lesz sikerre ítélve a vállalkozásod?
[VIDEÓS ELŐADÁS]

értéke: 15.590 Ft

Bónusz 3 - Hogyan legyél elsőszámú választás az álomvevőd részére?

Hogyan legyél elsőszámú választás az álomvevőd részére?

értéke: 13.990 Ft

A teljes csomag értéke így 68.460 Ft.

Ez az összeg teljesen reális lenne, de Te valószínűleg most találkoztál először a márkámmal.

Bizalmatlan vagy, hisz nem ismersz még és ez érthető.
Éppen ezért a fokozatosság elvét követve nem is
akarok neked eladni valamit 70e Ft-ért.

Kössünk egy alkut: én csak annyit kérek tőled a tananyagért, ami fedezi a hirdetési költségeimet, Te pedig cserébe adsz nekem egy esélyt.

“Mi vaaaan?! Miért éri ez meg neked Zsolt?”

Azért, mert a vállalkozás nem sprint, hanem egy maraton.
Ahogy látod, ez az egész egy tudatosan felépített vevőszerző folyamat:

 

Így ha elfogadod a javaslatomat, mindössze csak annyit kérek tőled a kurzusért, ami a statisztikák szerint a hirdetési költségeimet fedezi:

2.990 Ft + ÁFA

(Igen, tényleg mindössze bruttó 3.797 Ft-ot szeretnék kérni tőled. Ez nekem fedezi a reklámköltséget és cserébe kísérletet tehetek arra, hogy lenyűgözzön téged a tananyag és hosszútávon mást is vásárolj majd tőlem.)

Még ennyi ideig szerezheted meg számomra kvázi nullszaldós áron, mind a 3 bónusszal együtt a kurzust: 

nap
óra
perc
mp

Az ajánlat csak 48 óráig érhető el, utána átirányít a rendszer egy “erről lecsúsztál” oldalra.
Ne habozz, és cselekedj, most még időben!

Ilyen egyszerűen és gyorsan tudod
kifizetni és megkapni az útmutatót

Bankkártyás fizetés előnye - kényelmes fizetés

Kényelmes bankkártyás fizetés

A kurzusért bankkártyával tudsz fizetni egy erre a célra kialakított, hitelesített felületen. A fizetés teljesen biztonságos. A bankkártya adataid nem kerülnek illetéktelen kezekbe. Így a teljes fizetési folyamatot gyorsan, kényelmesen, mindössze pár kattintással letudhatod.

Bankkártyás fizetés előnye - azonnal megkapsz mindent

Azonnal megérkezik minden

A kártya adatok elküldését a követően a rendszer automatikusan dolgozik, és azonnal megkapod a Vevőszerző értékesítési tölcsér útmutatót és a 3 bónuszt is. Ezek elérhetőségét az e-mail fiókodban találod majd.

Bankkártyás fizetés előnye - azonnal megérkezik a számla

Azonnali számla

A számlára sem kell várnod napokat, hogy megérkezzen. A kifizetéssel egyidejűleg a tananyaggal és a bónuszokkal együtt azonnal megérkezik elektornikus postafiókodba a kiállított számla is. Így akár rögtön le is tudod menteni.

Miért bízhatsz meg bennem, vagyis ki az a Domán Zsolt?

Hello, Domán Zsolt vagyok,
online marketing tanácsadó.

Több, mint 7 éve segítek a magyar mikro- és kisvállalkozásoknak több érdeklődőt és vásárlót szerezni az interneten. Ez idő alatt több helyen is találkozhattál már velem:

  • a társalapítója vagyok a néhai Online Katapultnak
  • láthattál előadóként a Marketing Fesztiválon, Ecommerce Expon, Műegyetemen vagy egyéb kisebb rendezvényeken
  • lehet, hogy megvásároltad a 3 szakkönyv egyikét, aminek a társszerzője vagyok (erre van 6000 esély, ennyi példányban keltek el)

Az elmúlt évek során több tízmillió forintos költés tapasztalata gyűlt össze nálam a saját vállalkozásaim és ügyfeleim projektjei révén.

A saját bőrömön – és pénztárcámon – tapasztaltam meg, hogy mi működik és mi nem, így neked ezt a tanulópénzt már nem kell megfizetned.

Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben.

A gyakorlatorientáltság megrögzött híve vagyok. Éppen ezért ezt az útmutatót is úgy állítottam össze neked, hogy ne csak érdekes és hasznos legyen számodra, de AZONNAL MEGVALÓSÍTHATÓ is.

Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!
Velem tartasz ezen az úton?

Domán Zsolt

Ahol már találkozhattunk

Mit mondanak azok, akik már ismerik,
milyen az általam átadott tudás?

Akik személyes konzultáción jártak nálam

Palánkai Gábor

Ügyvezető Akadémia

“Domán Zsolt nagyon felkészült szakember, nemcsak szakmailag, de belőled is felkészül. Ő az, akire bátran rábízhatod magad. “

Kriston Gábor

DXLabz

“Nagyon szuper volt, annyi gondolattal térek haza, hogy hónapok kellenek, mire mindent átültetek a gyakorlatba. Ha szeretnéd, hogy az üzleted a következő szintre lépne, mindenképp ajánlom Zsoltot.”

Kollár Anna

Self-Love Coach

“Már a Zsolttól kapott kérfőívből is sok mindenre rájöttem, hogy mi hiányzik a vállalkozásomból.
Ha pedig konkrét kérdésed, elakadásod van, Domán Zsolt nagyon profi.”

Kovács Krisztina

MAKKA Klub

“Eljött a cégem életében az a pillanat, amikor egy kicsit frissülni kellett, és nagyon jó volt külső szemmel végiggondolni az eddigieket.”

Licsár Szilvia

JátékLiget

“Fantasztikus! Nagyon sok ötletet kaptam, konkrét tervek vannak, hogy hogyan tudunk nekiindulni.
Minden vállalkozónak ajánlom!”

Tusnádi Roland és Kiss Gergő

Unlimited Man

“Azoknak javasolnám a konzultációt, akik nem akarnak kerülőutakon járni, hanem egyből az eredményeket akarják.”

Lippner Tamás

Sell & Speak

“Zsolttal eszméletlenül jó együttműködni, leginkább azért, mert végtelenül sok időt spórol meg nekem. Amivel én hónapokig küzdenék, azt Ő egy mondatban megválaszolja nekem.”

Welczenbach Tamás

Fotó Leszek

“Az tetszett a legjobban a konzultációban, hogy Zsolt mennyire felkészülten érkezett! Egy komplett stratégiát kaptam, sok minta emaillel és egyéb trükkökkel, amik sokszorosát hozhatják vissza számomra.”

Elismert hazai szakemberek véleményei

“Ha Domán Zsolt nekünk is tudott segíteni, akkor neked is fog tudni!”

Pongor-Juhász Attila

Pongor Publishing

“Zsolt elindította a DO! marketing előfizetéses klubot, amit teljes szívvel (és ésszel) ajánlok, pár napig még lehet csatlakozni. Én is ott vagyok, gyere, ha igazán gyakorlatias segítséget szeretnél kapni egy hiteles és sikeres marketingestől. Mert a klub lényege az, hogy nem a tudás számít, hanem amit megvalósítasz.”

Mészáros Róbert

BrandBirds

“Zsolt jelenleg az egyik legjobban felkészült online marketing szakértő, aki nem csak szakmailag, de embereileg is az az ember, akire hatalmas példaképként tekintek.”

Csont Attila

“Zsolt az egyik legfelkészültebb marketingszakértő Magyarországon. Már nekünk is volt szerencsénk együtt dolgozni vele előadóként a KIÜTÉS! Konferencián, ahol egy professzionálisan összeállított prezentációval nyűgözte le a közönséget.”

Mái Attila és Vicsai Gábor

MarketingAmazing

DO! marketing Klub tagok véleményei

Ezek a vélemények nem lettek “külön kérve”. Mind egy szálig maguktól írtak vélményt a klubtagok.
(A DO! marketing Klub az előfizetéses rendszerem, ahol egy havi tagsági díjért cserébe segítem az ügyfeleimet.)

Ha nem leszel elégedett, a teljes összeget visszakapod

365 napos pénzvisszafizetési garancia

Tudom jól, hogy ez a tananyag működik, mert évek óta tapasztalom a sikereket ügyfeleimnél és a saját vállalkozásaimban is.

Azt is tudom, hogy szívemet-lelkemet beleraktam a tananyag megvalósításába, így gyakorlatilag kizárt az elégedetlenséged.

Épp ezért könnyedén vállalom a felelősséget: a vásárlástól számított 365 napon belül bármikor elállhatsz a vásárlástól és a teljes összeget visszakapod.

Vedd meg a kurzust, valósítsd meg a benne leírtakat, és ha a vásárlástól számított 365 napon belül nem értél el eredményeket, akkor kérdés nélkül visszaadom a tananyag árát.

Mit szólsz? Megegyeztünk?

Gyakran Ismételt Kérdések

A fizetést követően azonnal hozzáférést kapsz az Értékesítési Oldal Készítési  útmutatóhoz (és a bónuszokhoz). (Többek között ez is egy előnye a bankkártyás fizetésnek.) Az útmutatóhoz tartozó hozzáféréseket a megrendeléskor megadott e-mail címedre kapod meg.

A bónuszokat az útmutatóval együtt e-mailben kapod meg, rögtön a fizetést követően.

Igen. Ezzel ki tudod használni az azonnali, gyors és kényelmes fizetés előnyét. A kifizetéssel egyidejűleg azonnal megkapod az útmutatót és mind a 3 bónuszt, valamint a számlát is.

Az útmutató többnyire – egy jól tagolt, könnyedén emészthető – szöveges anyagból áll, de számos valós, élő példát is tartalmaz képek formájában. A szöveg mellett egy workshop videófelvételét is megkapod az anyagban. 

Ahhoz, hogy igénybe tudd venni a 365 napos pénzvisszafizetési garanciát, mindössze annyit kell tenned, hogy megvalósítod az útmutatóban leírtakat. Elvégre a marketingben nem az számít, hogy mit tudsz, hanem hogy mit csinálsz. Ha megvalósítottad az útmutatóban leírtakat, és 365 napon belül nem javulnak az értékesítési oldalaid konverziói, akkor csak kattints a megrendeléskor kiküldött e-mailben található linkre, és az automata rendszernek köszönhetően azonnal visszakapod a kurzus teljes árát a bankkártyádra, amelyről fizettél. (Ugye mennyire fain ez a bankkártyás fizetés? Szégyenlősebbeknek igazi megnyugvás.)

Egyéb kérdésed van? Írj nekem a hello@domarketing.hu e-mail címre, és 2 munkanapon belül megválaszolom Neked.

nap
óra
perc
mp

Az ajánlat csak 48 óráig érhető el, utána átirányít a rendszer egy “erről lecsúsztál” oldalra.

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.