Mi a 6 legjobb módszer arra, hogy megduplázd a feliratkozóid számát?

( Ingyenes videó, csak regisztrálnod kell)

Megmutatom, hogyan szerezhetsz új feliratkozókat szinte nulla hirdetési költséggel!

Mind a 6 módszerhez megmutatom a teljes folyamatot!

Nézd meg ezt a 11 perces értékes videót, mert konkrét folyamatokat mutatok be benne!

Bármilyen bizniszt viszel, garantáltan találsz legalább 2 olyan módszert, amivel minimum megduplázhatod a feliratkozóid számát, és még azonnali bevételre is szert tehetsz!

Shortcode

Ha nem ugrik fel az űrlap, kattints ide!

Mind a 6 módszerhez megmutatom a teljes folyamatot!

Nézd meg ezt a 11 perces értékes videót, mert konkrét folyamatokat mutatok be benne!

Bármilyen bizniszt viszel, garantáltan találsz legalább 2 olyan módszert, amivel minimum megduplázhatod a feliratkozóid számát, és még azonnali bevételre is szert tehetsz!

Miért bízhatsz meg bennem?

Domán Zsolt

Domán Zsolt

Hello, Domán Zsolt vagyok, a DO! marketing alapítója. Az a mottóm, hogy magyar mikro- és kisvállalkozóként nem az számít, mit tudsz, hanem mit csinálsz a marketingben. Az üzleti eredményeid, az első vásárlóid csak a megvalósításból fognak jönni és én ebben segítelek. Megmutatom, miként szerezz vevőt az interneten!
+ 10
Ennyien követik a leveleimet az online marketingről

Marketinges pályám elején a saját kezemmel kattintgattam össze a vevőszerző rendszert több vállalkozásnak is. Volt köztük állatorvosi rendelő, nyelviskola, online angol tanítás, alakformáló szalon, táplálékkiegészítős biznisz. Tudom mi vár rád, magam is szereztem már vevőt többféle vállalkozásnak.

A Hölgyelőny (webshop) egy termékkel 30 milliós bevételt termelt 99 nap alatt, az Online Katapult (infótermék) 2 év alatt 120 milliós bevétellel zárt, a DO! marketing (infótermék) 2019 augusztusától kezdve 14 milliós árbevételt csinált 2 szolgáltatással év végéig. Nem egyszer csináltam meg és nem is tegnap csaptam fel “gurunak”.

És ami a legfontosabb: nem a semmiből találgatok.

És ami a legfontosabb:

nem a semmiből találgatok.

Tanácsadóként látom mi a különbség a sikeres és sikertelen próbálkozások között, mert aktívan dolgozom együtt az ügyfeleimmel

Több ezer vállalkozónak segítettem már online és könyves formátumban, de személyesen is több száz ember kért tőlem tanácsot az online vevőszerzéshez. 

Ahol már találkozhattunk